Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
50 gram vitargo direct na het trainen, na 15 iu slin als enige KH in de eerste 60 min. na je injectie is volgens mij veel te weinig. En ik neem aan dat je er direct wel whey-isolaat en creatine bij neemt.

• Topic Starter Topic Starter
50 gram vitargo direct na het trainen, na 15 iu slin als enige KH in de eerste 60 min. na je injectie is volgens mij veel te weinig. En ik neem aan dat je er direct wel whey-isolaat en creatine bij neemt.

why isolaat neem ik 70gr. die 50gr vitargo heb ik 80 van gemaakt.
creatine neem ik er niet bij, wil nog normaal over straat kunnen zonder dat me kop er af knalt van het vocht.

En ik dacht dat je 10 iu Pre-Wo en 15 iu Post-Wo nam.

Dus nu heb je WEL het idee dat je je lichaam misschien wat rust moet geven?
Fijn voor je overigens dat er intern niks naar de klote is gegaan ;) Maar ook dat weet je natuurlijk niet 100 %

Sow, 175 gr Brinta en later op de dag nog 'es 150 gr, dat gaat telkens makkelijk neem ik aan? ???
Is een heuse hoeveelheid, net als het totaalplaatje van je voeding vind ik zo. Valt dit nog wel te combineren met je werk?

Klote van je quad, mss toch maar 'es denken om ff te rusten en off te gaan zoals ook al velen je hier aangeraden hebben?..

Moest je dan niet van je gear vanaf geraken, wil ik ze voor een prikje wel uit je weg nemen. :D

Succes iig.

Grtz,

mss toch even off sis je maakt alles stuk zo .luister naar je lichaam en de mensen hier op het forum .ik zou al lang al gestopt zijn neem gewoon even drie vier maanden rust en train met je verstand .ja sorry iemand moet het je vertellen doe het nou maar .gr s

En ik dacht dat je 10 iu Pre-Wo en 15 iu Post-Wo nam.

dat gebeurt ook, waaruit leid je dat het niet zo is?
dat schema is door mijn begeleider opgesteld, die keurt het af om pre en pwo te nemen. vandaar. schema is gewoon een redelijke basis.

1. 175 gram brinta, 70 gr eiwit, 35 gr rozijnen / 35 gr honing, banaan.

2. 150 gr rijst, 250 gr kipfilet, appel

3. Shake (70 gr) appel, 8 bruine boterhamen

4. 170 gr rijst 300 gr groenten,200 kipfilet/tonijn(waterbasis)

5. 200 gram rijst 300 gr biefstuk of tonijnsteak of tartaar of kipfilet.

6. Shake (70 gr) met appel.

7. 150gr brinta, 70 gr eiwit, banaan.

8. Shake (70gr) of tonijn 150-200 gr met 50 gr groenten.

Insul: 1x15iu voor ontbijt.
1x15iu na training

Voor training
50gr vitargo & bacaa (5 stuks)
Na training insul dan 50 gr vitargo , 10 gr glutamine dan binnen 60 min 100-150 gr koolhydrathen (maaltijd)

Elke 2 / 2,5 uur een maaltijd. Sla geen maaltijden over.

Drink 0,5 liter water tussen na iedere maaltijd op.

Vitaminen bij maaltijd 1,3,5
Omega3
Multivitamine
VitC 1000mg
Zink.

Dit is me voedingschema,
loop hier wel een beetje mee te klooien, pak smorgens geen insul meer dus dat heb ik verplaatst.
Dit schema is een beetje overkill, is net iets te, krijg het amper weg.

Staat nergens slin pre-WO, daarom ?

Dus nu heb je WEL het idee dat je je lichaam misschien wat rust moet geven?
Fijn voor je overigens dat er intern niks naar de klote is gegaan ;) Maar ook dat weet je natuurlijk niet 100 %

ja ben ik ook blij mee.
slechte eigenschap van mij is dat ik altijd doorsla, en niet kan stoppen, dat getuigd weer nu.
ik ga na deze ook off, zal wel moeten.
miss dat ik de GH door blijf cyclen, maar weet ik nog niet zeker, toch mooi voor het behoud en nieuwe stimulans evengoed.

Sow, 175 gr Brinta en later op de dag nog 'es 150 gr, dat gaat telkens makkelijk neem ik aan? ???
Is een heuse hoeveelheid, net als het totaalplaatje van je voeding vind ik zo. Valt dit nog wel te combineren met je werk?

Klote van je quad, mss toch maar 'es denken om ff te rusten en off te gaan zoals ook al velen je hier aangeraden hebben?..

Moest je dan niet van je gear vanaf geraken, wil ik ze voor een prikje wel uit je weg nemen. :D

Succes iig.

Grtz,

Het gaat niet gemakkelijk, maar ik krijg het weg. end van de dag ben ik wel flink rond haha.

en ook @ frieda;

ik ga off na deze cycle dus.

Poll:

Sis gaat off
Sis gaat kk hard en extremer verder
Sis raakt verslaafd aan de melanton
Sis komt uit de kast, hij gebruikt zoveel om zn homo-zijn te verbergen
Sis gaat maandelang bigmacs eten in de Mac van Meiscream

ben trouwens naar het ziekenhuis geweest vanmiddag.
quad is niet gescheurd, heb er gister test prop ingezet, deze was nog een heel klein beetje gekristalliseerd, denk dat dit het probleem is, zit een grote bal in me been zo voelt het net.

Poll:

Sis gaat off

Sis gaat off