AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer nette krachtstats alleen je BOR valt mij wat tegen, doe hem zelf namelijk met 115kg voor 6 herhalingen. Verder nog viel spas und gluck gewunscht:P:D

Hangt er een beetje vanaf hoe je staat he. Je kan horizontaal staan en sommige noemen bij rechtstaand ook nog BOR, tja.

• Topic Starter Topic Starter
Zeer nette krachtstats alleen je BOR valt mij wat tegen, doe hem zelf namelijk met 115kg voor 6 herhalingen. Verder nog viel spas und gluck gewunscht:P:D

ik pak deze niet te zwaar voor me onderrug, geen zin om de hele week slecht te lopen.

en thnx :)

140 is trouwens niet 1 rep, ik top deze alleen niet. 140 is ook wel 6x haalbaar.

Als ik je Zaterdag zie Sis, spreek ik je wel effe aan. :p

Adipex is een prachtig middeltje als diutetica,
mn gezicht is volledig onttrokken aan vocht, heb het bijgehouden, ben gister zeker 9x wezen pissen, heb al me vocht er uitgepist.
ook wel te merken alles is een stukje kleiner, hoop dat het er vanaovnd na het trainen weer een beetje inzit.
bijdeze:

CUT GESTAAKT

Zo die 4kg ben je snel kwijt geraakt of niet? Gaat dat zo snel als je tijdens je kuur ff niet kunt trainen?

ik heb 2 weken niet getraind, ook niet echt goed gegeten,
ben door de adipex ook veel vocht kwijt geraakt, + gister hele dag amper gegeten, stond vanmorgen op de weegschaal, nog zonder ontbijt, zal morgen nog eens staan, denk dat ik dan weer 113-114 ben.

maar idd kan zo snel gaan, als je je vocht onttrekt kan het zo een 4-6 kilo schelen!!

toch een beetje te veelvan het goede sis .zij ik toch al dat het te gek werd maar ja jij je zin toch doen hahaaha .fijn weeked op def 1 ik kan helaas niet komen er gaan wel wat mensen van de gym heen balen man.laterrrrrrrrrrr

toch een beetje te veelvan het goede sis .zij ik toch al dat het te gek werd maar ja jij je zin toch doen hahaaha .fijn weeked op def 1 ik kan helaas niet komen er gaan wel wat mensen van de gym heen balen man.laterrrrrrrrrrr

heb er totaal geen zin in,
klote adipex ben gewoon depri lijkt wel man, voel me gaaaaaaaar door die troep, nergens zin in, geen eetlust, heb er maar 2 gehad gister.... pffff

als je nou es wat minder rotzooi in je kadaver spuit en wat meer gaat trainen zou dat ook helpen???lees nix anders dan een depresieve Sissy die van pijntjes en blessures aan elkaar hangt!is toch zonde..zoveel spul spuite en dan niet optimaal trainen etc.!

als je nou es wat minder rotzooi in je kadaver spuit en wat meer gaat trainen zou dat ook helpen???lees nix anders dan een depresieve Sissy die van pijntjes en blessures aan elkaar hangt!is toch zonde..zoveel spul spuite en dan niet optimaal trainen etc.!

Ben ik mee eens. wat haalt het uit als je amper traint en eet ???

sorry maatje,
afgelopen 2 weken ben ik niet instaat geweest, 1 grieppig, 2 me quad.
ben donderdag en vrijdag volop geweest en ga nu ook weer lekker door.
ik blijf deze cycle doorgaan, geen andere AAS, nu eens simpel en snel.

@ stanske,

hoe kom jij er bij dat ik niet genoeg eet?

sorry maatje,
afgelopen 2 weken ben ik niet instaat geweest, 1 grieppig, 2 me quad.
ben donderdag en vrijdag volop geweest en ga nu ook weer lekker door.
ik blijf deze cycle doorgaan, geen andere AAS, nu eens simpel en snel.

@ stanske,

hoe kom jij er bij dat ik niet genoeg eet?

heb er totaal geen zin in,
klote adipex ben gewoon depri lijkt wel man, voel me gaaaaaaaar door die troep, nergens zin in, geen eetlust, heb er maar 2 gehad gister.... pffff

Die conclusie trek ik eruit, maar je gaat toch terug bulken nu? of gwn dit proberen aan te houden tegen de zomer?

Nou lekker weekendje gehad,
DefQon laten schieten dus, was wel het slimste wat ik kon doen.
gewicht vandaag de dag,
115.9kg, net vanmorgen op de weegschaal. gaat weer goed dus!
vanmiddag borst/triceps/voorkant schouders training.
+ 45 min cardio als warmingup

nouja, als ik op 12% zit oog ik wel veel groter, + kom ik sneller aan...
dus ja net hoe je het bekijkt. maar laat mij maar lekker droog blijven hoor :P
droog en geripped,
hoop dat het zat. mooi weer is met DefQon1, strandfeest, zal ik de wijven eens ff goed gek maken :P
ff flink oppompen van te voren :D

Waar was je nou zaterdag :rolleyes:???

ooow ik lees het al sorry, wel zonde was een leuk feestje

ooow ik lees het al sorry, wel zonde was een leuk feestje

ik had me voorgenomen om rustig aan te doen.
en dat is gelukt.
jammer van het feestje,
heb evengoed een leuk weekend gehad!
heb lekker kunnen dooreten en trainen, ben allang al blij :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven