AndroidHealthClinic

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff vraagje,

1-6 400mg NPP EOD
1-6 300mg MAST P EOD
1-6 Test Hepylate 1250 EW

wat vind men hiervan, kuurtje voor maatje van me.
een huge mofo die nu 8 maanden off is geweest en die weer keihard wil beginnen.

t*ring die npp is wel ****ing veel hoor gewoon rond de 1200 mg per week 900 mg mast en dan nog is 1250 test.

is er veel man 3350mg per week aan aas ,misschien in jou ogen niet maar voor de meeste hier wel, ik denk dat je veel vocht pakt die 6 weken.

suc6 met trainen eindelijk weer met bijde benen op de grond, en blijf er nu ff van af heah :P

En echt niet lullig bedoeld...maar 1.85m en 80kg, en dan zon extreem gedoseerde kuur?? Beetje vreemd kerel.

die 80 kg weeg ik nu ja.. en dat is depleted.. loaded breng ik zo'n 88 kg op de plank.. sta er momenteel zeeeer droog bij.. en heb ook andere doelen dan de meeste mensen op dit board.. ben al 1,5 jaar verder na het beindigen van die extreme kuur.

woog toen een 120 oid

• Topic Starter Topic Starter
t*ring die npp is wel ****ing veel hoor gewoon rond de 1200 mg per week 900 mg mast en dan nog is 1250 test.

is er veel man 3350mg per week aan aas ,misschien in jou ogen niet maar voor de meeste hier wel, ik denk dat je veel vocht pakt die 6 weken.

maatje weegt 135 kilo...
was 144, die ken wel wat hebben hahaha.
20iu gh doorgaans al 1.5 jaar, heeft nog nooit npp gehad, zal hem wel wat leuks brengen dus, is nu half jaartje off geweest van de AAS, hij neemt het even van me over :)

nou heb net me eerste banaantje naar binnen gekregen, kan gewoon niet eten, kan amper praten,
zware keel ontsteking, heb ik wel vaker maar is nu echt heel erg.
hoop dat me weerstand ook weer een beetje op peil komt, ben nu wel erg vaak ziek.
denk dat ik door me reserves heen zit, sinds gister begonnen met een shitload aan groene thee enz te drinken.
4.5 liter water per dag, en wil vanaf nu 2x p/d zeker een half uur de sauna in.

maatje weegt 135 kilo...
was 144, die ken wel wat hebben hahaha.
20iu gh doorgaans al 1.5 jaar, heeft nog nooit npp gehad, zal hem wel wat leuks brengen dus, is nu half jaartje off geweest van de AAS, hij neemt het even van me over :)

okee dan dat veranderd de zaak haahh :D zal idd wat leuks brengen bij hem.

Laatst bewerkt:
rust -> groei

nou heb net me eerste banaantje naar binnen gekregen, kan gewoon niet eten, kan amper praten,
zware keel ontsteking, heb ik wel vaker maar is nu echt heel erg.
hoop dat me weerstand ook weer een beetje op peil komt, ben nu wel erg vaak ziek.
denk dat ik door me reserves heen zit, sinds gister begonnen met een shitload aan groene thee enz te drinken.
4.5 liter water per dag, en wil vanaf nu 2x p/d zeker een half uur de sauna in.

veel beterschap man, komt wel goed ouwe reus ;) :thumbs:

Je bent nog maar een velletjuh van wat je ooit was

ene met een bruiner tintje

waarom stop je eigenlijk met alles? de gh en slin kan je wel blijven nemen... neem desnoods pgf..

denk dat het als ik jou zo hoor het geestelijk makkelijker is als je toch nog 'iets' zet..

desnoods echt alleen insuline pre workout.. om je training door te komen..

en dat ziek zijn.. dat had ik ook, 1 (mischien zelfs 2kg) groente per dag zal je goed doen ;)

veggies are your friend now

de echte klap komt pas 10 weken later haha dus bereid je maar voor

waarom stop je eigenlijk met alles? de gh en slin kan je wel blijven nemen... neem desnoods pgf..

denk dat het als ik jou zo hoor het geestelijk makkelijker is als je toch nog 'iets' zet..

desnoods echt alleen insuline pre workout.. om je training door te komen..

en dat ziek zijn.. dat had ik ook, 1 (mischien zelfs 2kg) groente per dag zal je goed doen ;)

veggies are your friend now

de echte klap komt pas 10 weken later haha dus bereid je maar voor

hahah ik maak me niet druk.
GH enz zet ik gewoon door hoor kerel!
groente eet ik genoeg, daar zal het niet aan liggen
PGF pak ik weer als ik weer aan de slin ga, met 3 weken dus :)
10 weken, laat maar komen :D

GH 8iu ED, ga weer naar de 10, daarna 12, dan 13-14-15, is de bedoeling.
Slin 15iu in de morgen miss meer, kijken wat mogelijk is, 15iu pwo.
IGF 50mcgr PWO verdeeld over de 2 getrainde spiergroepen.

wat eet je precies rond je slin tijden?

het 8e wereldwonder, Sis is OFF Cycle!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven