Fitness Seller

Korte Esters Knalkuurtje, Parabolan, Tren-Acetate, Test P, IGF/SLIN/HGH/PGF2a

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zal snel ff knappe foto's schieten.

Die MelaII is ook leuk spul,
heb nu gister even in de zon gezeten, en heb 1x 15 min onder de snel bruiner gelegen, en ben 2-3 serieuze tinten bruiner.
heb aanleg voor moeder vlekjes, dus ter overmaat van ramp zit mn gezicht nu onder :o

netjes sl*t en vergeet mij niet te bellen vanmiddag!

Vanaf vandaag gaat de Clomid er in :)

Je ziet er echt wel zeer droog en keihard uit nu, mijn hoedje af !!

Misschien inderdaad beter eens een geoefende fotograaf opzoeken, die je perfect kan plaatsen in een kader, dan nog wat olie smeren op je gebruinde huid en flitsen maar !

Je ziet er echt wel zeer droog en keihard uit nu, mijn hoedje af !!

Misschien inderdaad beter eens een geoefende fotograaf opzoeken, die je perfect kan plaatsen in een kader, dan nog wat olie smeren op je gebruinde huid en flitsen maar !

komt goed, de vriend van me meissies zus is fotograaf, of zal ik echt een sport fotograaf moeten zoeken?
ff zorgen dat die melaII goed werkt, dat ik rete bruin ben, dan ff olie inderdaad, en dan schieten, foto's zijn raar genomen.

is bij mij ook altijd het probleem man, ben nooit echt tevreden over de foto's die worden genomen, ofwel te dicht, ofwel slecht gekaderd, ofwel tegenlicht, ofwel te ver, ofwel net niet in goeie pose... en tegen dan is mijn vrouwtje het al kotsbeu en verdwijnt het fototoestel in het hoesje... pfff... ;-))

Valt het tegen na zo`n lange tijd on?

Valt het tegen na zo`n lange tijd on?

ja valt echt tegen.

zal ik eens eerlijk zijn heren.
ik voel me beroerd, zwaar beroerd,
vanaf vorige week dinsdag ziek geweest,
zware keel ontsteking, heb vanaf toen gewoon een 18 uur per dag geslapen,
hele weekend, maandag ben ik 4 uur wakker geweest, gister, dinsdag ziek thuis, maandag om 21u te bed, om 11u er uit, om 12u er in, om 18u er uit, gegeten ff gechilld en om 10u er weer in en vanmorgen om 7u er weer uit.
heb de kracht niet eens om te trainen, ben helemaal kapot.

is bij mij ook altijd het probleem man, ben nooit echt tevreden over de foto's die worden genomen, ofwel te dicht, ofwel slecht gekaderd, ofwel tegenlicht, ofwel te ver, ofwel net niet in goeie pose... en tegen dan is mijn vrouwtje het al kotsbeu en verdwijnt het fototoestel in het hoesje... pfff... ;-))

hahahaha ja ik ken het, ik ben niet foto geniek.. eerlijk gezegd haat ik foto's
krijg alleen maar negatief commentaar zie me gallery, bv, ziekelijk ventje seagal ons ecto mannetje, en nog wel meer.
als jullie me nou eens irl zagen, was het meteen over dat gezeur.

hahahaha ja ik ken het, ik ben niet foto geniek.. eerlijk gezegd haat ik foto's
krijg alleen maar negatief commentaar zie me gallery, bv, ziekelijk ventje seagal ons ecto mannetje, en nog wel meer.
als jullie me nou eens irl zagen, was het meteen over dat gezeur.

Heb zonet in een andere log die seagal gezegd dat hij meerdere mensen begint te irriteren met zijn onzinnige commentaren, terwijl hij zelf niet eens een foto durft plaatsen...

Ik zou graag een goeie fotograaf voor me hebben, om het verschil te zien !

Heb zonet in een andere log die seagal gezegd dat hij meerdere mensen begint te irriteren met zijn onzinnige commentaren, terwijl hij zelf niet eens een foto durft plaatsen...

ja zou ik ook eens graag zien, als ik er 1 heb, hoor je het van me!

het is hem nog al eens verteld, maar de jaloezie is hem de baas denk ik.
ik snap de haat niet, laat me lekker me ding doen pffff.

hoezo durf ik geen foto s te plaatsen? heb je me dat ooit gevraagd? nee! en heb btw meerdere foto s geplaatst, doe anders gewoon je ogen open en kijk op me avator.

ik probeer sisavano enkel te waarschuwen met zijn kuurgebruik, wat ie overigens zelf moet weten, maar je ziet toch zelf ook dat het niet goed voor je is in die mate. ik bedoel dat merk je nu zelf toch ook sis?
+ ik vind je fysiek gewoon niet zoveel 100 kg ogen bij dat bf. misschien dat het aan de foto kan liggen dus ik wacht met smacht op je nieuwe pics van een fotograaf wat je van plan bent!

ja zou ik ook eens graag zien, als ik er 1 heb, hoor je het van me!

het is hem nog al eens verteld, maar de jaloezie is hem de baas denk ik.
ik snap de haat niet, laat me lekker me ding doen pffff.

en kerel ik ben absoluut niet jaloers, ik heb het beste met je voor.

hoezo durf ik geen foto s te plaatsen? heb je me dat ooit gevraagd? nee! en heb btw meerdere foto s geplaatst, doe anders gewoon je ogen open en kijk op me avator.

ik probeer sisavano enkel te waarschuwen met zijn kuurgebruik, wat ie overigens zelf moet weten, maar je ziet toch zelf ook dat het niet goed voor je is in die mate. ik bedoel dat merk je nu zelf toch ook sis?
+ ik vind je fysiek gewoon niet zoveel 100 kg ogen bij dat bf. misschien dat het aan de foto kan liggen dus ik wacht met smacht op je nieuwe pics van een fotograaf wat je van plan bent!

nee oke, dat begrijp ik.
ben ook blij dat mensen dat doen, maar je legt de nadruk er wel heel erg op kerel,
ik weet je stand punt en deze heb je duidelijk gemaakt.
ik zal goede foto's maken, en anders meeten we toch een keertje IRL, dan weet je ook meteen waar je over praat.
maar wat jij zegt dat ik 80kg ben.. haha dat snap je toch zelf ook wel kerel...
als we de haat nou gewoon stoppen, hebben we beiden niks aan!
ik ben nu off, ben te lang on geweest, en dat voel ik nu wel, voel me echt zwaar beroerd.. en ja.. jullie hebben me gewaarschuwd ik weet het.
dat begint nu zn vruchten af te werpen, dat ik niet naar jullie heb geluisterd. dus ja, dat merk ik nu zeker bro!!

aahhh wattt lieffff ;)

@ sis hoop dat je je snel beter gaat voelen. En toch proberen weer beetje te gaan trainen. anders gaat het ten koste van je gains.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven