MuscleMeat

korte kuur

pfieww, dat is niet mis hehe.

Succes en hou ons op de hoogte!

Testo vraagt voor iedere tip die hij op MSN geeft 2x karma van je.
Zo komt ie aan z'n staaf. Kom rustig met mij chatten, ik doe je niks en vraag niks van je, die enge lange is ziek man.

ZO nu OT: Ik wens je veel succes maar dat had ik min of meer al gedaan. :)

Is inderdaad jammer dat big'r geen log heeft bijgehouden, en dat hij zelfs niet meer op de sport school komt. Misschien iets te enthousiast geweest met de spuitjes? Eindelijk echt spul weten te kopen? ;)

Succes in ieder geval met deze kuur. Over de hoeveelheden zal ik niets zeggen, want daar gaat het al 6 pagina's lang over ;) Zal ook af en toe eens in je log gluren :)

Wil je trouwens met wedstrijden mee gaan doen, of ben je gewoon voor de lol dit aan het doen? :D

Infinity zei:

Sorry ,maar dit gaat zeker de komende maanden het meest gevolgde log worden.
Ik denk dat we puur over de theorie van kort kuren heel wat kunnen gaan leren hier.
Laat Maus doen wat ie wil doen en laat hem dit dan ook voor ons registreren.

GEEN SLOTJE AUB!!!!

Pure_tech zei:
Sorry ,maar dit gaat zeker de komende maanden het meest gevolgde log worden.
Ik denk dat we puur over de theorie van kort kuren heel wat kunnen gaan leren hier.
Laat Maus doen wat ie wil doen en laat hem dit dan ook voor ons registreren.

GEEN SLOTJE AUB!!!!

Lieverd ik zit maar te ouwehoeren..
Tuurlijk zullen we allen aandachtig volgen hoe onze Maus eindelijk zen naam gaat waarmaken;)

Infinity dacht een gooi te doen naar populariteit maar ik heb em op MSN al overtuigd van z'n hopeloze actie deze thread op slot te draaien.

Interessant project, ben zeer benieuwd of dit je niet gigantisch tegen gaat vallen. Hoop voor je dat je creatief bent met prikken.

Je zegt dat je PCT op dag 31/32 kan starten, dat is dus gelijk aan de maatstaf bij normale doseringen. Ik heb even geen zin om te gaan rekenen maar als ik me niet vergis (ben nog een redelijke leek) heb je aan het einde van je kuur door deze extreme doseringen een behoorlijke lading AAS gecumuleerd in je lichaam rondzwerven. Zou je hier niet beter op een andere manier op kunnen inspelen mbt je PCT?

En opa blijft jaloers op mn karmastaafje....hahahahaha....heerrrrrrrrrrrrlijk!!:D

DBC heeft wederom last van zijn populairiteitssyndroom.
Tevergeefs heb ik hem op msn er vanaf proberen te helpen maar zijn immense populairiteit zet hem aan tot waanzin

Hahahahahaha.....gaat lekka he,boyz?:D

Laten we het bij de korte kuur houden, anders wordt het helemaal een lange thread ;)

Ja idd....die Maus krijgt al genoeg aandacht zo....wat een gek....idiote kuur dit maar hoor.:D

Ik denk (als leek) dat je hormoon-receptoren niet verzadigd kunnen raken, je lichaam zal alle hormonen opstapelen lijkt me, dus profijt zul je er in mijn inzien wel mee bereiken!
Maar de side's lijken me dramatisch, buiten alle bekende side's zul je misschien sterven van de hoofdpijn door de enorme bloeddruk...

Maar ik hoop dat je je doelstellingen zult bereiken met deze kuur, ik ga je log met plezier volgen, je bent misschien een voorloper van de toekomstige kuren op DBB.

Succes kerel!!!

Je bent inderdaad met alle respect een leek als je denkt dat receptoren niet verzadigd kunnen worden. Dat wordt elke week aan den lijve ondervonden door mensen hier die te lang met teveel van hetzelfde kuren.

Na een week of 8 melden de meeste gebruikers geen spectaculaire zaken meer. Dan wordt het tijd om te stoppen of op een geheel ander middel over te stappen. Receptoren hebben een verzadigbaar punt, bij de ene persoon sneller dan de andere. Zelfs van water kun je verzadigd raken, dan hebben we het nog niet eens over receptoren natuurlijk, en dan wordt het gewoon gevaarlijk.

Sorry bro, legde het iets verkeerd uit...
Bedoelde eigenlijk: Ik denk niet dat je receptoren zo SNEL verzadigd kunnen raken, na een X aantal weken wel natuurlijk... Je receptoren sluiten voor de enorme hoeveelheid na enkele maanden!
Maar off de receptoren ook al zo snel sluiten?? Ik weet het niet, weet wel dat de esters op zullen stapelen, en laten we zeggen dat je van die enorme hoeveelheid wel kan genieten, binnen de 6 tot 10 weken!

Misschien zit ik er helemaal naast, maar het klinkt leuk! :D

PS DBC: ondervind jij geen last MBT de verzadiging na 12 weken, of heb je daar geen last van dankzij de HGH?

Het gaat niet zozeer om de receptoren, meer om de hoeveelheid vrije testosteron. Dat bepaalt of je nog kunt aankomen.

Glenn GX zei:
Het gaat niet zozeer om de receptoren, meer om de hoeveelheid vrije testosteron. Dat bepaalt of je nog kunt aankomen.

Ja, ga er eens wat dieper op door, denk jij dat het in BigMaus zn situatie zin heeft, deze kuur, MBT vrije-testosteron?

Hij heeft er winny in zitten, dus het is wel ok. Is prima zo denk ik, want kheb dit werkelijk nog nooit gezien :p

DBC01 zei:
Je bent inderdaad met alle respect een leek als je denkt dat receptoren niet verzadigd kunnen worden. Dat wordt elke week aan den lijve ondervonden door mensen hier die te lang met teveel van hetzelfde kuren.

Na een week of 8 melden de meeste gebruikers geen spectaculaire zaken meer. Dan wordt het tijd om te stoppen of op een geheel ander middel over te stappen. Receptoren hebben een verzadigbaar punt, bij de ene persoon sneller dan de andere. Zelfs van water kun je verzadigd raken, dan hebben we het nog niet eens over receptoren natuurlijk, en dan wordt het gewoon gevaarlijk.

Sterker nog, alle AAS dat niet in de receptoren klikt gaat zich omzetten in oestrogeen

Terug
Naar boven