XXL Nutrition

korte kuur

flex170578 zei:
Sterker nog, alle AAS dat niet in de receptoren klikt gaat zich omzetten in oestrogeen

Ok, dat kan.. Maar het was niet de vraag/stelling wat er met de niet gebonden (aan receptoren) hormonen gebeurd.
Het gaat erom of er zulke extreme hoeveelheden wel of niet worden opgenomen, in de paar (4) weekjes?!
Raken de receptoren wel of niet verzadigd binnen 4 weken en heeft de hoeveelheid er dan enigzins mee te maken?!

We zullen het zien als BigMaus z'n kuur heeft voldaan, ik ben zeer benieuwd naar de resultaten!

• Topic Starter Topic Starter
Ironmind zei:
Ik denk (als leek) dat je hormoon-receptoren niet verzadigd kunnen raken, je lichaam zal alle hormonen opstapelen lijkt me, dus profijt zul je er in mijn inzien wel mee bereiken!
Maar de side's lijken me dramatisch, buiten alle bekende side's zul je misschien sterven van de hoofdpijn door de enorme bloeddruk...

Maar ik hoop dat je je doelstellingen zult bereiken met deze kuur, ik ga je log met plezier volgen, je bent misschien een voorloper van de toekomstige kuren op DBB.

Succes kerel!!!

Idd kerel, en daarom gaat dit werken.
Laat DBC maar lullen, ik geloof dat ik de links nog niet aan hem door heb gestuurd.
Dus kun je het hem ook niet kwalijk nemen :D zal ik van daag doen.

Ik moet hem aan mijn kant zien te krijgen anders blijft hij deze kuur negatief te bekritiseren.

People fear the unknown :D

@Ironmind: Geen last. Door zowel de HGH als door het feit dat ik na 9 weken overstapte.

@Maus: Doe niet zo vervelend. Tuurlijk gaat dit werken. Het zou vreemd zijn als het niet zou werken toch? De vraag is alleen of het niet een mier doodgooien met een baksteen is. De sides, de verantwoordelijkheid, het zijn maar een paar dingetjes...

DBC01 zei:
@Ironmind: Geen last. Door zowel de HGH als door het feit dat ik na 9 weken overstapte.

@Maus: Doe niet zo vervelend. Tuurlijk gaat dit werken. Het zou vreemd zijn als het niet zou werken toch? De vraag is alleen of het niet een mier doodgooien met een baksteen is. De sides, de verantwoordelijkheid, het zijn maar een paar dingetjes...

Ik heb je de links toegestuurd!

Thanks. Ik zag al wat interessante tekst van Klaas in het andere topic, daar staat ook in dat Bold zo'n lange ester heeft dat je er amper of eigenlijk niet mee kunt short-cyclen. De schrijver van het stukje is bezig met de ontwikkeling van een esterloze inject-Bold. Doet mij vermoeden dat ik het toch prima voor elkaar heb met m'n 12 weken Bold mét lange ester. ;)

Ik zag het stukje staan ja.
Ja bold nam ik laatst als voorbeeld voor een 2e kuur.
Maar is idd niet zo interresant.
Primo wel daarintegen.

Primo heerlijk, alleen minder voor prostaatpatienten.

Zeker, maar het is maar 30 dagen he?!

Maar andere middelen zijn ook optioneel!

Het gaat erom dat je iets gebruikt waar je in een normale cycle ook hard op gaat.

maus ik wil je alleen maar ff succes wensen zodra je gaat beginnen, hou me op de hoogte. je hebt je research goed gedaan dus dit moet goed komen ook al zet ik m'n vraagtekens bij de grote hoeveelheid BA die je elke dag binnen krijgt zoals hardgainers ook al vermelde.

ik zou zelf alleen de t3 verlagen tot 25mcg, 50max.

-rodge

Welke links heb je het over BigMaus? Staan die links in dat andere korte kuur topic? Of kan je ze evt pm'en aub.

Ziet er stevig uit moet ik zeggen.Ben erg benieuwd wat dit gaat brengen voor je en zal je volgen op de voet.Vindt het erg interessant dit.
Succes Bro !! Dat kilo's eraan mogen vliegen;)

Ik begin omstreeks de 10e van deze maand met het posten.
In eerste instantie de prime.
Vrij saai dus voor jullie.
Eind van de maand zal iedereen over mn verwachtte sides lezen.

De samenstelling en dosering kan nog worden aangepast, maar wat zeker vast staat is de test, test prop, en de winny.
De tren zou misschien nog naar 200 mg of 300 mg ed kunnen gaan.

Wat ik me afvraag is wat je hiermee wil op de lange termijn. Ik bedoel, er vallen nu bij bosjes mannen van rond de veertig/vijftig om die toch redelijk actief zijn geweest m.b.t. AS in het verleden.

Hoe kijk je hier tegenaan dan, want het lijkt me stug dat die ook op deze doseringen zaten. Even voor een voorbeeld, wat gaat het doen met de verharding van aderwanden, iets wat je niet direct uit bloedtesten kunt halen. Of zie je dat als "bedrijfs"risico?

En hoe ga jij e.e.a. aanpakken als je, pak'em beet 35 bent? Je schroeft de risico's op bijwerkingen nu al wel erg hoog op. Tuurlijk zijn er ook bijwerkingen die te maken hebben met de duur van gebruik, maar persoonlijk neem ik toch liever iedere dag 10 aspirines gedurende 10 dagen, dan 100 op 1 dag.

Tsunami zei:
Wat ik me afvraag is wat je hiermee wil op de lange termijn. Ik bedoel, er vallen nu bij bosjes mannen van rond de veertig/vijftig om die toch redelijk actief zijn geweest m.b.t. AS in het verleden.

Hoe kijk je hier tegenaan dan, want het lijkt me stug dat die ook op deze doseringen zaten. Even voor een voorbeeld, wat gaat het doen met de verharding van aderwanden, iets wat je niet direct uit bloedtesten kunt halen. Of zie je dat als "bedrijfs"risico?

En hoe ga jij e.e.a. aanpakken als je, pak'em beet 35 bent? Je schroeft de risico's op bijwerkingen nu al wel erg hoog op. Tuurlijk zijn er ook bijwerkingen die te maken hebben met de duur van gebruik, maar persoonlijk neem ik toch liever iedere dag 10 aspirines gedurende 10 dagen, dan 100 op 1 dag.

Is dat zo?

Mwoah, ik neem aan dat je ook de amerikaanse boards volgt? ErgoKoert "verzamelt" ze ook een beetje Bodybuilding

Niet echt toeval meer.....

Tsunami zei:
Mwoah, ik neem aan dat je ook de amerikaanse boards volgt? ErgoKoert "verzamelt" ze ook een beetje Bodybuilding

Niet echt toeval meer.....

Ik ben daar ook erg vaak.
Maar daar lees ik niet veel over....maar goed, het punt is dat je bijna geen sides hoeft te verwachten omdat de kuur zo kort is.
Aldus, dit word beweerd.

Ik kom hier snel genoeg achter.

ik wens je veel succes, is een zeer interessante manier van kuren... ben erg benieuwd!

Korter en heviger, het blijft interessant. Maar met deze hoeveelheden sluit je het woord 'heviger' uit en begin je aan 'idioot veel'.
Wat ik bedoel: Met minder kun je ook kort en hevig kuren.

Ik denk bijvoorbeeld aan wat ik eens deed:
Een frontload Bold van 1250 en test van 1500.
Ik voelde me een week lang als een kernreactor die stront uitscheidde, en zich bij tijd en wijle misselijk, extreem hongerig en dan weer oppereuforisch voelde. Niet de beste week van m'n leven. Dus kun je nagaan hoe het lichaam reageert met de hoeveelheden die jij in gedachten hebt.

Ik denk dat je lichaam letterlijk ziek wordt en de boel blokkeert.

DBC01 zei:
Korter en heviger, het blijft interessant. Maar met deze hoeveelheden sluit je het woord 'heviger' uit en begin je aan 'idioot veel'.
Wat ik bedoel: Met minder kun je ook kort en hevig kuren.

Ik denk bijvoorbeeld aan wat ik eens deed:
Een frontload Bold van 1250 en test van 1500.
Ik voelde me een week lang als een kernreactor die stront uitscheidde, en zich bij tijd en wijle misselijk, extreem hongerig en dan weer oppereuforisch voelde. Niet de beste week van m'n leven. Dus kun je nagaan hoe het lichaam reageert met de hoeveelheden die jij in gedachten hebt.

Ik denk dat je lichaam letterlijk ziek wordt en de boel blokkeert.

Zou kunnen ja....we merken het vanzelf.

Wat jij hier voorsteld heeft niets met dit soort kuren te maken.
Ik had je de links toch verstuurd??

Terug
Naar boven