MuscleMeat

korte mensen in voordeel?

Je krijgt pas geen chick als je je als een onzekere f**got gaat gedragen :o
Zolang je groter als een chick bent is het gewoon prima.
Er zijn genoeg chicks van onder de 1.70

Lol. tekst karma: " geloof maar niet dat hij dit naturel doet"

2emmm8x.jpg

Streeffysiek. Naturel of niet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

een manlet zijn is nooit een voordeel.

RiLas.jpg

Aan de medemanlets hier: 20*180kg squat of 1m90 met shitty stats?

Lekker boeiend welke lengte je hebt...
Vind trouwens zo een fysiek a la Scoobzor niet echt pleasing. (Man kan er ook wel niet aan doen dat hij bovennatuurlijk lang is)

Je moet gewoon blij zijn met welke lengte je gekregen hebt.

hoi allemaal,
het valt mij op dat korte mensen vaak gespierder en [buffer?buffeder?] zijn
Gespierder, wat is jouw definitie van gespierder?
Korte mensen hebben vrijwel altijd minder spiermassa dan langere mensen met dezelfde trainingstijd(en middelen).
Waar iemand van 220cm redelijk snel aan de 50cm armen zit, heeft iemand van 1m50 al geluk met 40cm armen ofzo.
Lange mensen hebben veel meer potentie tot totale spiermassa, dan korte mensen. (Qua KG en omvang)

en sneller resultaat halen dan langere mensen
heeft dat te maken met de lengte van de spieren ofzo? kan je met kleinere spieren sneller en meer resultaat halen of zijn uiteindelijk lange spieren sterker?
Waarom denk je dat je met kleine spieren meer/sneller resultaat behaald? Ik snap het niet.
Wat voor resultaat? omvang, kracht?
Korte mensen hebben een veel kortere R.O.M. en laag lichaamgewicht wat vaak resulteert in superieure kracht als je naar "xbodyweight" kijkt ja. Dus iemand van 160 @ 70kg kan best wel 2.5x BW benchen, terwijl iemand van 2m20 @ 110kg dat echt niet zomaar voor elkaar krijgt. Dus ja kleine mensen hebben een ongelofelijk voordeel in gewichthef gewichtsklassen.

Gespierder, wat is jouw definitie van gespierder?
Korte mensen hebben vrijwel altijd minder spiermassa dan langere mensen met dezelfde trainingstijd(en middelen).
Waar iemand van 220cm redelijk snel aan de 50cm armen zit, heeft iemand van 1m50 al geluk met 40cm armen ofzo.
Lange mensen hebben veel meer potentie tot totale spiermassa, dan korte mensen. (Qua KG en omvang)

Wat voor resultaat? omvang, kracht?
Korte mensen hebben een veel kortere R.O.M. en laag lichaamgewicht wat vaak resulteert in superieure kracht als je naar "xbodyweight" kijkt ja. Dus iemand van 160 @ 70kg kan best wel 2.5x BW benchen, terwijl iemand van 2m20 @ 110kg dat echt niet zomaar voor elkaar krijgt. Dus ja kleine mensen hebben een ongelofelijk voordeel in gewichthef gewichtsklassen.

Met een beetje gezond verstand weet je dat je als 1.90+ zijnde niet in de -83 kg klasse mee moet doen (dus ik vind dat voordeel best meevallen). Omdat daar mensen mee doen met veel meer spiermassa in verhouding en idd kortere ROM.
Al is de ROM niet altijd perse korter, mijn trainingsmakker van 1.85 heeft bv een kortere ROM bij het deadliften als mij (korte armen vs lange armen ... echt lang).

Mensen moeten stoppen met vergelijken en smoesjes verzinnen waarom zij het wel zo moeilijk hebben en de anderen zo gemakkelijk. Je zult het uiteindelijk toch moeten doen met wat je gekregen hebt.

Met een beetje gezond verstand weet je dat je als 1.90+ zijnde niet in de -83 kg klasse mee moet doen (dus ik vind dat voordeel best meevallen). Omdat daar mensen mee doen met veel meer spiermassa in verhouding en idd kortere ROM.
Al is de ROM niet altijd perse korter, mijn trainingsmakker van 1.85 heeft bv een kortere ROM bij het deadliften als mij (korte armen vs lange armen ... echt lang).

Mensen moeten stoppen met vergelijken en smoesjes verzinnen waarom zij het wel zo moeilijk hebben en de anderen zo gemakkelijk. Je zult het uiteindelijk toch moeten doen met wat je gekregen hebt.

Waarom zo op je tenen getra...Oh wacht je bent 173cm, ik zie het al.
Ik heb valide punten aangehaald, (hele) korte atleten zullen altijd een voordeel hebben in gewichtsklassen vergeleken met (hele) lange atleten, dat is gewoon een feit.
Uiteindelijk zul je inderdaad gewichtsklassen hebben waarij de kleinere atleten wegvallen vanwege hun lage lichaamsgewicht, maar dat was het punt niet.
Kleine atleten zullen ook gemakkelijker een hogere wilks score neerzetten.
Waar lange mensen een voordeel bij hebben is bijvoorbeeld strongman zonder gewichtsklassen, waarbij meer massa gewoon meer kracht betekent.

Ik heb enkel gereageerd op de OP, Ik zit niet te haten op korte atleten.
Ik probeer te achterhalen wat de OP nu precies bedoelt en heb voordelen van korte atleten aangehaald,
dat jij je opeens zo aangevallen voelt omdat jouw voordelen gehighlight worden, betekent niet dat lange atleten zich erachter verschuilen.
Ik train trouwens voor massa, niet kracht ;)! mijn squat zal ~100kg liggen, deadlift 150kg, bench 110kg (Knieblessure), maar het maakt me vrij weinig uit :P.

Laatst bewerkt:

:treuren::treuren:

Ik denk dat Kaluro het ook heeft over de gemiddelde lange/kleine persoon, en dan heeft hij wel een punt.

Waarom zo op je tenen getra...Oh wacht je bent 173cm, ik zie het al.
Ik heb valide punten aangehaald, (hele) korte atleten zullen altijd een voordeel hebben in gewichtsklassen vergeleken met (hele) lange atleten, dat is gewoon een feit.
Uiteindelijk zul je inderdaad gewichtsklassen hebben waarij de kleinere atleten wegvallen vanwege hun lage lichaamsgewicht, maar dat was het punt niet.
Kleine atleten zullen ook veel gemakkelijker een hogere wilks score neerzetten.
Waar lange mensen een voordeel bij hebben is bijvoorbeeld strongman zonder gewichtsklassen, waarbij meer massa gewoon meer kracht betekent.

Ik heb enkel gereageerd op de OP, Ik zit niet te haten op korte atleten.
Ik probeer te achterhalen wat de OP nu precies bedoelt en heb voordelen van korte atleten aangehaald,
dat jij je opeens zo aangevallen voelt omdat jouw voordelen gehighlight worden, betekent niet dat lange atleten zich erachter verschuilen.
Ik train trouwens voor massa, niet kracht ;)! mijn squat zal ~100kg liggen, deadlift 150kg, bench 110kg (Knieblessure), maar het maakt me vrij weinig uit :P.

Ik ben niet op m'n tenen getrapt man:roflol:
Mijn punten zijn even valide, gewichtsklassen zullen meestal gevuld zijn door atleten van ongeveer dezelfde grote, zeker in krachtsport waar spiermassa veel verschil kan maken. Wat is anders het punt van gewichtsklassen? En dan nog met al die verschillende leverages zullen sommige ook nog voordeel halen en sommige hebben betere genen ... kan je bezig blijven.

Punt dat ik eigenlijk wou maken is dat je niet moet vergelijken hoe anderen het doen omdat dat je geen reet verder helpt.

huh? ik zie bijna alleen maar mensen boven de 1m80 op DBB??
Echt niemand die ook kleiner is dan 1m65?? [ben wel pas 17]

Stelling: als je kleiner bent ben je ook slapper??
-Ik vind van wel, want groter betekent meer gewicht en meer gewicht = meer kracht..

Stelling: als je kleiner bent ben je ook slapper??
-Ik vind van wel, want groter betekent meer gewicht en meer gewicht = meer kracht..

Die vraag valt niet te beantwoorden zonder context.
Maar over het algemeen hebben mensen met evenveel trainingsjaren, trainingsregimen en meer (VV)massa inderdaad meer kracht, correct.
(zonder biomechanische context of wat dan ook, even heel zwart/wit)

huh? ik zie bijna alleen maar mensen boven de 1m80 op DBB??
Welcome to the Netherlands, waar gemiddeld de langste mensen op aarde leven (toch?)

Laatst bewerkt:
Die vraag valt niet te beantwoorden zonder context.
Maar over het algemeen hebben mensen met evenveel trainingsjaren en meer (VV)massa inderdaad meer kracht, correct.

Welcome to the Netherlands, waar gemiddeld de langste mensen op aarde leven (toch?)
Stel: iemand van 1m80 die nooit aan sport heeft gedaan maar fysiek wel sterk eruitziet [niet dun/dik]
tegen iemand van 1m60... Heeft hij ooit kans om te winnen, als hij veel kt doet?? Kwa duw/trekkracht [om het nog meer te verduidelijken]?? Of zelfs armpje drukken

Masterrace checking in

zolang je alleen test hgh en slin gebruikt ben je nog natty want dat zit van nature al in je lichaam

Alles onder de 1gr is ook nog natty

Toch vervelend voor mensen, dat ze zo onzeker zijn over zichzelf dat ze het moeten hebben van het afzeiken van mensen die kleiner zijn om zichzelf een goed gevoel te geven.

Stats: M 30j 1m68 - -

Streeffysiek. Naturel of niet:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedoel je die kleine n*ger rechts?

Dwergwerpen, ik verkoop ladders.

Terug
Naar boven