XXL Nutrition

korte mensen in voordeel?

Lol. tekst karma: " geloof maar niet dat hij dit naturel doet"

2emmm8x.jpg

En een tabblad met ''How to take a screenshot'' :kerst:

Die vraag valt niet te beantwoorden zonder context.
Maar over het algemeen hebben mensen met evenveel trainingsjaren, trainingsregimen en meer (VV)massa inderdaad meer kracht, correct.
(zonder biomechanische context of wat dan ook, even heel zwart/wit)

Welcome to the Netherlands, waar gemiddeld de langste mensen op aarde leven (toch?)

Daar hebben kleine mensen de wilksformule voor bedacht. Zodat ze tegen een groter en sterker persoon kunnen zeggen dat hun in "verhouding" sterker zijn.

Als kleine krachtsporter lijk je hoogstens gespierder op foto.
In het echt heb je dat voordeel niet want referentiekaders..
Dan is langer gewoon "buffer" tot een metertje of 1.95 of zo. Daarboven lijkt me ook niet fijn.

Verder heb je allerlei vormen van kort/lang natuurlijk. Genetische ecto meso endo verhaal. Mensen met volle dikte van skelet en gewrichten maar gewoon korte beentjes, romp en nek en dat lijkt me nou het khutst voor een mooi fysiek ook al zijn dat vaak wel hele sterke buffe mannetjes. Bij lange mensen zijn de ledematen en nek regelmatig langer in verhouding tot hun gewrichten en dan vult het wel moeilijk op maar als het dat doet is het wel aesthetic as fuark brah.

Met mijn 1.74/5"9 ben ik in Nederland wel echt klein. Ik heb ook nog eens een licht skeletje en moest dus flink compenseren om niet te hoeven suiciden. Maar in het dagelijkse gebruik wel handige lengte natuurlijk. Ik kan namelijk overal op/in/bij/onder/door/langs/voor zelfs je moeder.

Kleine mensen hebben misschien wel een voordeel bij bodybuilding. Grote mensen hebben dan weer een voordeel bij alle andere dingen in het leven.

Kleine mensen hebben misschien wel een voordeel bij bodybuilding. Grote mensen hebben dan weer een voordeel bij alle andere dingen in het leven.

Zoals? Lijken mij meer nadelen aan verbonden te zitten eigenlijk.
En als je dun en groot bent lijkt het helemaal al nergens meer op :p Als je dan nog eens lelijk bent mag je je thuis opsluiten met je lange lijf :o

Aesthetics over everything trouwens :cool:

Terug
Naar boven