Fitness Seller

Korte MT vraag

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
10 media-items
Waardering
998
Lengte
1m75
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Smorgus mannen!

Even een korte vraag, aangezien ik er met de search niet helemaal uit kom, en met dit goedje toch graag zekerheid heb ;)

Heb methyl tren in tab vorm, 1 mg per stuk.. Wat is de maximale inname?

De ene keer lees ik over labs die ze in 5 mg per tab produceren, de andere keer lees ik max 1/2 mg innemen.. Ook een hoop verwarring in logs met injects, waar vaak niet duidelijk aangegeven word wat er nou gebruikt word, oraal of intra..

En alleen pre workout zoals ik op veel amerikaanse boards zie, is dat goed te doen? Of is dat niet verstandig ivm bloedwaarden?

Alvast bedankt!

Grts, D

Sorry, alleen ervaring met de inject.

Resultaten waren meer dan prima ;) Wil het niet verheerlijken, want volgens mij is het een gemeen goedje, zeker bij lang gebruik.

Normaal is een 0,5mg al genoeg als je maar gear hebt die goed gedoseerd is.
Doseringen kloppen meestal niet dus daarom lijkt het net alsof sommige wel 5mg aankunnen.

• Topic Starter Topic Starter
hmm ok.. maar dan heb je het wel zeker weten over de tab dosering?

Heb er gister 1 van 1 mg PWO genomen om te beginnen, merkte niet super veel

hmm ok.. maar dan heb je het wel zeker weten over de tab dosering?

Heb er gister 1 van 1 mg PWO genomen om te beginnen, merkte niet super veel

Let op dat de concentraties aan stoffen in die tabs soms niet gelijk zijn. M.a.w kan het zijn dat al je tren aan de ene kant zit van de tab en niks aan de andere kant. Je zou niet de eerste zijn die een tab kraakt, niet voelt van de helft en vervolgens kapot gaat omdat hij de andere helft ook neemt haha.

De eerste week naam ik er 2x 1,5 tab per dag
Daarna 2x 2mg

Voelde het erg goed, het werkt ook erg lekker als pre-work out.
Het geeft je een goede krachtstoenamen. En het trekt je ook droger.

Mijn lever vind het alleen echt niet fijn, binnen 15 dagen heb ik last van leverbeschadiging. (donkere pis, licht grijze poep en voel mij dan ook nog eens beroerd)

de eerste keer deed ik 16 dagen, de tweede keer 10 dagen

Bij MT is het dramatisch de doseringen. Ik weet inmiddels van mijn merk hoeveel ik hebben kan en dat is inject. Ik kan dan 0,5ml hebben van 4mg/ml 2mg per dag dus. En dat is niet de werkelijke concentratie. Van de pure stof zou je nooit 2mg kunnen verdragen.

Ik deed het 2x daags prikken met slin naald en dus niet pre workout maar zo constant mogelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm hoop uiteenlopende ervaringen en doseringen dus..

Lastig dit ;)

Let op dat de concentraties aan stoffen in die tabs soms niet gelijk zijn. M.a.w kan het zijn dat al je tren aan de ene kant zit van de tab en niks aan de andere kant. Je zou niet de eerste zijn die een tab kraakt, niet voelt van de helft en vervolgens kapot gaat omdat hij de andere helft ook neemt haha.

wat dat betreft kun je beter de inject versie nemen

Sowieso beter injecten... als ik 88ja hoor over grijze kak.... brrrr

Terug
Naar boven