MuscleMeat

Kots neigingen door Brinta

Bezoekers in dit topic

Ik eet bijna een pak brinta per dag alleen drink ik het, met water. Vind het sowiezo niet te hachelen, dus wat ik doe is ca 75 gram in een shake beker, deksel dr op, dan pas water d'r bij, ala minuut even kort hevig shaken en direct naar binnen chuggen.
En zo weer een shake beker en zo weer een beker. Kun je ook met melk doen natuurlijk.
Zo ben je er in een minuut klaar ermee, je proeft het nauwelijks.
Kokhalzen lukt dan alsnog wel als je je verstand niet op nul zet, maar 't kost je iig. geen half uur meer.

Direct na het water d'r op doen shaken en chuggen, geen 10 seconden wachten na 't shaken want dan is het een klont
 
Laatst bewerkt:
Ik eet bijna een pak brinta per dag alleen drink ik het, met water. Vind het sowiezo niet te hachelen, dus wat ik doe is ca 75 gram in een shake beker, deksel dr op, dan pas water d'r bij, ala minuut even kort hevig shaken en direct naar binnen chuggen.
En zo weer een shake beker en zo weer een beker. Kun je ook met melk doen natuurlijk.
Zo ben je er in een minuut klaar ermee, je proeft het nauwelijks.
Kokhalzen lukt dan alsnog wel als je je verstand niet op nul zet, maar 't kost je iig. geen half uur meer.

Direct na het water d'r op doen shaken en chuggen, geen 10 seconden wachten na 't shaken want dan is het een klont

Maar waarom?
 
Zoals ik al schreef, omdat het er binnen no-time inzit, je bij 7000kcal per dag maintenance gewoon voor eenvoud kiest, en het belangrijkste, omdat ik de slowcarbs ( zo goed mogelijk verdeeld over de dag ) nodig heb om lage boedsuikerspiegel en zelfs hypo’s te voorkomen.
 
Zoals ik al schreef, omdat het er binnen no-time inzit, je bij 7000kcal per dag maintenance gewoon voor eenvoud kiest, en het belangrijkste, omdat ik de slowcarbs ( zo goed mogelijk verdeeld over de dag ) nodig heb om lage boedsuikerspiegel en zelfs hypo’s te voorkomen.

Oké het is makkelijk voor je ondanks dat je het niet je hachelen vindt, duidelijk. 7k onderhoud is wel klote. Had zelf een onderhoud van 5k toen ik on was en dat vond ik al aardig hoog. Maar om terug te komen bij TS, ik zie het nut niet in van kokhalzend je vreten naar binnen werken, dus gewoon eten waar je zin in hebt, hij zal vast niet aan de slin zitten.
 
Laatst bewerkt:
TS: Gewoon eten zoals jij dat wilt en het kan laten werken voor je
 
Laatst bewerkt:
Ik eet bijna een pak brinta per dag alleen drink ik het, met water. Vind het sowiezo niet te hachelen, dus wat ik doe is ca 75 gram in een shake beker, deksel dr op, dan pas water d'r bij, ala minuut even kort hevig shaken en direct naar binnen chuggen.
En zo weer een shake beker en zo weer een beker. Kun je ook met melk doen natuurlijk.
Zo ben je er in een minuut klaar ermee, je proeft het nauwelijks.
Kokhalzen lukt dan alsnog wel als je je verstand niet op nul zet, maar 't kost je iig. geen half uur meer.

Direct na het water d'r op doen shaken en chuggen, geen 10 seconden wachten na 't shaken want dan is het een klont

Nog nooit gehoord van oats of havermout poeder, dit neemt geen vocht op en kun je dus altijd weg drinken
 
Brinta of havermout heb ik precies hetzelfde. Ik krijg niet 1 hap door mn keel of ik krijg oprispingen/kotsnijgingen, altijd gehad echt te ranzig voor woorden die warme dikke pap in je strot. Daarom gewoon havermout of brinta in de (betere) blender pleuren met magere melk, schepje eiwitpoeder, nog wat lijnzaad of zonnebloempitten en je hebt een gezonde caloriebom :))))))
 
Back
Naar boven