AndroidHealthClinic

Krachttoename na stoppen creatine

TRAINERT

Advanced Bodybuilder
Waardering
142
Lengte
1m81
Massa
92kg
Ik ben nu 1,5week gestopt met mijn crea (na een periode van 4 maanden non-stop) en ik merk opvallend veel verschil met de laatste weken waarin ik nog wel de crea innam en nu na een week dat ik gestopt ben.

Het is hetzelfde als toen ik begon met crea, na een paar dagen/week kreeg ik ineens een stuk meer explosiviteit + kracht, nu had ik het idee dat ik de laatste weken niet echt meer vooruit ging en ben gestopt met de crea en nu de laatste trainingen gaan echt weer zo lekker! Terwijl ik verwacht had sterk terug te vallen.

Kan iemand dit verklaren? Dat mijn lichaam in 1x weer crea aan moet gaan maken en daarom een iets hoger level aanmaakt dan normaal?

Misschien handig voor mensen die bang zijn om te stoppen met hun non-stop crea (net als ik!) maar het werkt echt geniaal! Het voeld echt weer alsof ik net begonnen ben met crea!

Op een gegeven moment is je lichaam gewoon verzadigd. Dan is het altijd tijd om even te stoppen.

Je merkt op den duur zelf wel als je niet meer sterker wordt of niet meer aankomt. Paar weken rust met supps is nooit verkeerd.

Terug
Naar boven