Michiel015
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
Hoi allemaal,
Ik ben nu al een tijdje bezig met cutten en sinds een week of 6 gaat dit ook goed. Ik eet momenteel iets van 500 tot 800 kcal onder mijn onderhoud.
Dit zijn de volgende stats:
Lengte 1.86
Vetpercentage: ongeveer 20 procent (denk ik)
Gewicht 11 maart 94,5 kg
Gewicht 24 april 89,3 kg
Omtrek lovehandles: 6 cm verminderd
Omtrek bij navel: 5 cm verminderd
Omtrek bij borst: 3 cm verminderd
Bicep omtrek: 2 cm toegenomen
Er is dus ongeveer 5 kg af, en ik wil er nog 5 kg vanaf hebben. Ondanks dit merk ik toch dat ik in ieder geval niet in kracht omlaag ga, sterker: met bankdrukken druk elke week steeds iets meer! Ik weet niet of dit te maken heeft dat ik misschien niet op mijn max zit elke keer en daarom steeds iets zwaarder kan of dat ik toch in kracht toeneem. Ik neem wel rond de 200-210 gram eiwitten per dag( kwark, kip, whey etc.)
En als je niet omlaag gaat in kracht, dus nog steeds even zwaar traint als 6 weken geleden betekend dit dan dat je geen spier afbreekt?
Kan iemand dit verklaren/uitleggen?
Groeten,
Michiel
Ik ben nu al een tijdje bezig met cutten en sinds een week of 6 gaat dit ook goed. Ik eet momenteel iets van 500 tot 800 kcal onder mijn onderhoud.
Dit zijn de volgende stats:
Lengte 1.86
Vetpercentage: ongeveer 20 procent (denk ik)
Gewicht 11 maart 94,5 kg
Gewicht 24 april 89,3 kg
Omtrek lovehandles: 6 cm verminderd
Omtrek bij navel: 5 cm verminderd
Omtrek bij borst: 3 cm verminderd
Bicep omtrek: 2 cm toegenomen
Er is dus ongeveer 5 kg af, en ik wil er nog 5 kg vanaf hebben. Ondanks dit merk ik toch dat ik in ieder geval niet in kracht omlaag ga, sterker: met bankdrukken druk elke week steeds iets meer! Ik weet niet of dit te maken heeft dat ik misschien niet op mijn max zit elke keer en daarom steeds iets zwaarder kan of dat ik toch in kracht toeneem. Ik neem wel rond de 200-210 gram eiwitten per dag( kwark, kip, whey etc.)
En als je niet omlaag gaat in kracht, dus nog steeds even zwaar traint als 6 weken geleden betekend dit dan dat je geen spier afbreekt?
Kan iemand dit verklaren/uitleggen?
Groeten,
Michiel