XXL Nutrition

Krakende knie

Bezoekers in dit topic

Stefan11

Cool Novice
Lid geworden
10 nov 2013
Berichten
47
Waardering
1
Lengte
1m96
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Goede avond,

Na een lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest, ben ik er ineens weer opgekomen.

Nu zit ik met een vraag (misschien het verkeerde onderwerp/topic). Ik heb 4 weken geleden gedeadlift en toen na 4 dagen kreeg ik ineens vanuit het niets een krakende knie (deed al maanden deadlifte). Altijd als ik de trap op loop of door mijn benen zak (squatt of deadlift enz) hoor ik dat krakende geluid. Ik dacht eerst dat het door het deadliften kwam, alleen waarom na 4 dagen? Verder heb ik er geen pijn in/van. Als ik mijn hand op mijn knie leg, is het niet echt mijn knie, maar de spier eronder (naar mijn scheenbeen). Ik voel me er niet echt mee op mijn gemak. Ik heb op google gezocht maar daar ben ik niet echt wat wijzer van geworden. Ik heb wel even rust gehouden maar het heeft niet echt geholpen in het verminderen van het gekraak.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr Stefan11
 
Wij zijn ook geen doktoren. Als je het echt niet vertrouwd. Dan kan je het beste even langs de huisarts gaan. Zelf heb ik het ook alleen heb ik er zelf geen last van.
 
Ik dacht, misschien zit er wel iemand tussen die het toevallig weet ;). Ik vertrouwde het niet omdat het ineens kwam
 
Vragen staat vrij. Daar is het forum ook voor.
 
Daar heb je gelijk in, in ieder geval bedankt voor je hulp
 
Goede avond,

Na een lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest, ben ik er ineens weer opgekomen.

Nu zit ik met een vraag (misschien het verkeerde onderwerp/topic). Ik heb 4 weken geleden gedeadlift en toen na 4 dagen kreeg ik ineens vanuit het niets een krakende knie (deed al maanden deadlifte). Altijd als ik de trap op loop of door mijn benen zak (squatt of deadlift enz) hoor ik dat krakende geluid. Ik dacht eerst dat het door het deadliften kwam, alleen waarom na 4 dagen? Verder heb ik er geen pijn in/van. Als ik mijn hand op mijn knie leg, is het niet echt mijn knie, maar de spier eronder (naar mijn scheenbeen). Ik voel me er niet echt mee op mijn gemak. Ik heb op google gezocht maar daar ben ik niet echt wat wijzer van geworden. Ik heb wel even rust gehouden maar het heeft niet echt geholpen in het verminderen van het gekraak.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Gr Stefan11
heb dit probleem ook gehad toen ik na een lange tijd terug begon te trainen,weet niet of dit bij jou ook het geval is natuurlijk.was uiteindelijk niets bijzonder had me toen gewoon knee sleeves aangeschaft. en daar eerste maanden squats en leg press mee gedaan en dan terug afgebouwd en uiteindelijk terug zonder sleeves. ben natuurlijk ook geen dokter je kan eventueel gewoon echo laten maken en eens laten nazien.dan heb je natuurlijk de zekerheid dat er niets verkeerd zit.
 
Gewoon aan de dokter vragen of keer fysio gaan.
 
Sorry voor de late reactie, de dokter zei: als het geen pijn doet is er niks aan de hand. Dus het zal wel goed zijn...
 
Ik zou me niet direct zorgen maken. Mijn sportarts zei altijd: ''Kraakbeen hoort te kraken''.
 
Back
Naar boven