verdraai men woorden niet, ik zeg woonst is een basisrecht, niet kraken, kraken is een protestvorm (die ik zelf ook niet altijd goedkeur), werken is zowat een verplichting als je een iets of wat normaal leven wil, wat logisch is, je moet bijdragen aan de maatschapij als je er wil aan deelnemen, maar jij weet blijkbaar alles, omdat krakers niet werken kraken ze, zo simpel is het...
nu ik zie dat jou uitspraken grotendeels gebaseerd zijn op vooroordelen, er zijn genoeg krakers die een job hebben, niet stinken, geen vuile kleren dragen etc, er zijn zelfs heel weinig krakers met een uitkering, en voor je me tegenspreekt, ik ken persoonlijk meer krakers dan jij, daar ben ik tamelijk zeker van, het zijn gewoon mensen die extreem zijn in hun politieke mening
"dat volk verdient geen huis"
lol, meneer geeft iedere maand x aantal euro's om "mensen" zoals marc dutroux en michel fourniret onderdak, eten, drinken etc te geven
zou je niet liever hebben dat al het geld dat voor gevangenen gebruikt word naar mensen gaan die het moeilijk hebben, die wegens omstandigheden niet kunnen werken, geen huis hebben etc?
zoja dit is wat krakers ook trachten te bekomen, ja je kan hun actie veroordelen of slecht vinden, maar je hoeft daarom de reden waarom ze het doen niet te verwerpen of zelf een andere reden bedenken waarom ze het zouden doen