MuscleMeat

Nieuws Krakers kraken huis van overleden man

lol, een monarchie in een democratisch land... ^^

OT: wat jullie hier allemaal zeggen over bankovervallen etc, dat is zever, kijk als je een bankoverval of een bankrekening leeg haalt van mensen doe je dat uit eigen belang, om rijk te worden, krakers kraken als protest tegen het gebrek aan goedkope of gratis sociale woonst en tegen de speculatie, de actie kan hetzelfde lijken maar het idee erachter is iets volledig anders

woonst is een basisrecht van de mens, net zoals toegang tot (drink)water en eten, ziektezorg etc
kapitalisme bekijkt dit anders, kapitalisme haalt zoveel mogenlijk winst uit producten die noodzakelijk zijn voor de mens om te overleven, is niet moeilijk, aangezien iedereen het zal kopen... (en als iemand hier zegt, je bent toch niet verplicht om het te kopen, nee inderdaad niet, je hebt de keuze, betalen of sterven)

lol, een monarchie in een democratisch land... ^^

ot: Wat jullie hier allemaal zeggen over bankovervallen etc, dat is zever, kijk als je een bankoverval of een bankrekening leeg haalt van mensen doe je dat uit eigen belang, om rijk te worden, krakers kraken als protest tegen het gebrek aan goedkope of gratis sociale woonst en tegen de speculatie, de actie kan hetzelfde lijken maar het idee erachter is iets volledig anders

woonst is een basisrecht van de mens, net zoals toegang tot (drink)water en eten, ziektezorg etc
kapitalisme bekijkt dit anders, kapitalisme haalt zoveel mogenlijk winst uit producten die noodzakelijk zijn voor de mens om te overleven, is niet moeilijk, aangezien iedereen het zal kopen... (en als iemand hier zegt, je bent toch niet verplicht om het te kopen, nee inderdaad niet, je hebt de keuze, betalen of sterven)

+1

Kraken is geen basisrecht. Werken ook niet, vandaar dat ze beginnen met kraken.

Nogmaals, krakers zijn parasieten. Dat volk verdient geen huis.

De grootste parasiet is de koning, hij verdient ook geen huis, hij heeft zelf zijn buurman laten sterven van de honger , maar ja een zwerver daar kijk je niet naar om natuurlijk.
Nogmaals , krakers zijn mensen met een goed doel: weg met de uitbuiting,
weg met de hoge vastgoedprijzen, weg met het kapitalisme..

De grootste parasiet is de koning, hij verdient ook geen huis, hij heeft zelf zijn buurman laten sterven van de honger , maar ja een zwerver daar kijk je niet naar om natuurlijk.
Nogmaals , krakers zijn mensen met een goed doel: weg met de uitbuiting,
weg met de hoge vastgoedprijzen, weg met het kapitalisme..

De monarchie is overrated. Mag van mij vandaag nog afgeschaft worden.

Kapitalisme is daarintegen een geweldig systeem. Je moet alleen zorgen dat je genoeg geld hebt. Miljardair dat is mijn doel. ;)

De monarchie is overrated. Mag van mij vandaag nog afgeschaft worden.

Kapitalisme is daarintegen een geweldig systeem. Je moet alleen zorgen dat je genoeg geld hebt. Miljardair dat is mijn doel. ;)

Kom vertel me hoe je dit gaat bereiken, heb je het gat in de markt gevonden?
Ik zou er in ieder geval veel goede mensen mee kunnen helpen met dat geld.

verdraai men woorden niet, ik zeg woonst is een basisrecht, niet kraken, kraken is een protestvorm (die ik zelf ook niet altijd goedkeur), werken is zowat een verplichting als je een iets of wat normaal leven wil, wat logisch is, je moet bijdragen aan de maatschapij als je er wil aan deelnemen, maar jij weet blijkbaar alles, omdat krakers niet werken kraken ze, zo simpel is het... :rolleyes:

nu ik zie dat jou uitspraken grotendeels gebaseerd zijn op vooroordelen, er zijn genoeg krakers die een job hebben, niet stinken, geen vuile kleren dragen etc, er zijn zelfs heel weinig krakers met een uitkering, en voor je me tegenspreekt, ik ken persoonlijk meer krakers dan jij, daar ben ik tamelijk zeker van, het zijn gewoon mensen die extreem zijn in hun politieke mening

"dat volk verdient geen huis"
lol, meneer geeft iedere maand x aantal euro's om "mensen" zoals marc dutroux en michel fourniret onderdak, eten, drinken etc te geven

zou je niet liever hebben dat al het geld dat voor gevangenen gebruikt word naar mensen gaan die het moeilijk hebben, die wegens omstandigheden niet kunnen werken, geen huis hebben etc?
zoja dit is wat krakers ook trachten te bekomen, ja je kan hun actie veroordelen of slecht vinden, maar je hoeft daarom de reden waarom ze het doen niet te verwerpen of zelf een andere reden bedenken waarom ze het zouden doen

Ik heb het hier boven al gezegd, maar blijkbaar begrijp je dit niet goed.
De staat (koning) komt elk jaar in mijn eigendom om zijn cadestraal inkomen
te innen , waarom komen ze zonder mijn toestemming dan ff geld van me innen??
Wat heeft dat met kraken te maken? Dit is appels en peren vergelijken. Ik ben ook tegen de monarchie maar dat doet niet ter zake in deze discussie. Het is niet omdat de koning een profiteur is dat jij of iemand anders dat ook moet zijn.

Wat heeft dat met kraken te maken? Dit is appels en peren vergelijken. Ik ben ook tegen de monarchie maar dat doet niet ter zake in deze discussie. Het is niet omdat de koning een profiteur is dat jij of iemand anders dat ook moet zijn.

De koning kraakt elk jaar onze bankrekening. En ik vindt dit geen appels met
peren vergelijken, de koning zou een voorbeeld moeten zijn voor zijn land
en geen uitbuiter.
Ik vindt krakers daarom geen profiteurs ik heb respect voor hun idealen.
Ze verzetten zich tegen de uitbuiting door de koning en politiek en komen op
voor de armen en mensen die het minder goed hebben.
Maar sommige zijn zo kortzichtig dat ze hier niks van moeten weten natuurlijk
en ieder zijn mening natuurlijk.

Kom vertel me hoe je dit gaat bereiken, heb je het gat in de markt gevonden?
Ik zou er in ieder geval veel goede mensen mee kunnen helpen met dat geld.

Dat ga ik natuurlijk niet vertellen.

Ik ook, bascross is een goed mens, hij krijgt alles wat ik verdien. :bow2: (shutterspeed: geen zorgen, je krijgt je deel. :D)

verdraai men woorden niet, ik zeg woonst is een basisrecht, niet kraken, kraken is een protestvorm (die ik zelf ook niet altijd goedkeur), werken is zowat een verplichting als je een iets of wat normaal leven wil, wat logisch is, je moet bijdragen aan de maatschapij als je er wil aan deelnemen, maar jij weet blijkbaar alles, omdat krakers niet werken kraken ze, zo simpel is het... :rolleyes:

nu ik zie dat jou uitspraken grotendeels gebaseerd zijn op vooroordelen, er zijn genoeg krakers die een job hebben, niet stinken, geen vuile kleren dragen etc, er zijn zelfs heel weinig krakers met een uitkering, en voor je me tegenspreekt, ik ken persoonlijk meer krakers dan jij, daar ben ik tamelijk zeker van, het zijn gewoon mensen die extreem zijn in hun politieke mening

"dat volk verdient geen huis"
lol, meneer geeft iedere maand x aantal euro's om "mensen" zoals marc dutroux en michel fourniret onderdak, eten, drinken etc te geven

zou je niet liever hebben dat al het geld dat voor gevangenen gebruikt word naar mensen gaan die het moeilijk hebben, die wegens omstandigheden niet kunnen werken, geen huis hebben etc?
zoja dit is wat krakers ook trachten te bekomen, ja je kan hun actie veroordelen of slecht vinden, maar je hoeft daarom de reden waarom ze het doen niet te verwerpen of zelf een andere reden bedenken waarom ze het zouden doen

Ten eerste, ik woon niet in Belgie, dus Dutroux krijgt van mij geen cent. Mohammed B. helaas wel. :(

Verder hoef je de daden van krakers niet goed te praten. Aan andermans eigendom komen, is altijd fout. Daarom haat ik dat volk ook.

Verder hoef je de daden van krakers niet goed te praten. Aan andermans eigendom komen, is altijd fout. Daarom haat ik dat volk ook.

Grappig dat andere zich altijd zo enorm opwinden. Ik heb zelf lang anti-kraak gewoond en zodoende ben ik genoeg tegengekomen ook voor wat betreft krakers, en wat blijkt? Dik 90 procent van de krakers die ik ben tegengekomen woont in een ruimte met medeweten en toestemming van de eigenaar. Er worden zelf afspraken gemaakt over nuts-voorzieningen ed.

En zo ongeveer iedere kraker die ik ben tegengekomen had gewoon een baan. Maar goed, krakers = marokkanen = moslims op dbb, dus kortzichtigheid troef hier.

En natuurlijk zit er werkschuw tuig tussen, zoals die overal tussen zitten.

Grappig dat andere zich altijd zo enorm opwinden. Ik heb zelf lang anti-kraak gewoond en zodoende ben ik genoeg tegengekomen ook voor wat betreft krakers, en wat blijkt? Dik 90 procent van de krakers die ik ben tegengekomen woont in een ruimte met medeweten en toestemming van de eigenaar. Er worden zelf afspraken gemaakt over nuts-voorzieningen ed.

En zo ongeveer iedere kraker die ik ben tegengekomen had gewoon een baan. Maar goed, krakers = marokkanen = moslims op dbb, dus kortzichtigheid troef hier.

En natuurlijk zit er werkschuw tuig tussen, zoals die overal tussen zitten.

Als het met toestemming van de eigenaar is, is er geen probleem. Ik weet niet waar ik heb gepost van wel?

Ten eerste, ik woon niet in Belgie, dus Dutroux krijgt van mij geen cent. Mohammed B. helaas wel.

ten eerste, ik geloof niet dat je zo dom bent dat je niet weet wat ik bedoelde met die opmerking over dutroux

en verder praat ik de daden van krakers niet goed, kraken is iets wat je per geval moet bekijken, de ene keer kan het, de andere keer niet

en ja eigendom is ook iets waar uren over te praten valt, het is ook iets waar meningen over verschillen

maar als je daarom die mensen haat, dat is toch een beetje extreem he, haat is een groot woord hoor, moest je ze echt haten zat je hier niet te typen maar was je krakers aan het uitdrijven he

Terug
Naar boven