- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het met toestemming van de eigenaar is, is er geen probleem. Ik weet niet waar ik heb gepost van wel?
Ze doen volgens jou beiden hetzelfde maar voor de ene heb je respect en voor de andere niet. OK.De koning kraakt elk jaar onze bankrekening. En ik vindt dit geen appels met
peren vergelijken, de koning zou een voorbeeld moeten zijn voor zijn land
en geen uitbuiter.
Ik vindt krakers daarom geen profiteurs ik heb respect voor hun idealen.
Ze verzetten zich tegen de uitbuiting door de koning en politiek en komen op
voor de armen en mensen die het minder goed hebben.
Maar sommige zijn zo kortzichtig dat ze hier niks van moeten weten natuurlijk
en ieder zijn mening natuurlijk.
Ze doen volgens jou beiden hetzelfde maar voor de ene heb je respect en voor de andere niet. OK.
Alsof die krakers dat doen als verzet tegen de monarchie, ze doen het gewoon omdat het complete losers zijn die te lui zijn om te werken.
haha, ja ALLE marokanen, ALLEMAAL!!! macb kent ALLE marokanen... zou er al van schrikken als hij al eens een marokaan gezien heeft haha
lol, een monarchie in een democratisch land... ^^
OT: wat jullie hier allemaal zeggen over bankovervallen etc, dat is zever, kijk als je een bankoverval of een bankrekening leeg haalt van mensen doe je dat uit eigen belang, om rijk te worden, krakers kraken als protest tegen het gebrek aan goedkope of gratis sociale woonst en tegen de speculatie, de actie kan hetzelfde lijken maar het idee erachter is iets volledig anders
woonst is een basisrecht van de mens, net zoals toegang tot (drink)water en eten, ziektezorg etc
kapitalisme bekijkt dit anders, kapitalisme haalt zoveel mogenlijk winst uit producten die noodzakelijk zijn voor de mens om te overleven, is niet moeilijk, aangezien iedereen het zal kopen... (en als iemand hier zegt, je bent toch niet verplicht om het te kopen, nee inderdaad niet, je hebt de keuze, betalen of sterven)

nu is het gewoon de parasiet uithangen door falen in de NL-wetkrakers kraken als protest tegen het gebrek aan goedkope of gratis sociale woonst en tegen de speculatie, de actie kan hetzelfde lijken maar het idee erachter is iets volledig anders
omg jezusss wat is dit een onzin zeg
woonst is basisrecht zeg je, ja dus? zelfs mensen met een uitkering kunnen in een goed huis wonen...wat lul je dan met je recht? als die krakers eens de handen uit de mouwen zouden steken kunnen ze ook een huis op een normale manier krijgen. Ze hebheb toch het recht om te werken? kijk, als ze dat niet zouden hebben had je een puntnu is het gewoon de parasiet uithangen door falen in de NL-wet
geloof je dit nou zelf? natuurlijk zal dit de initiele gedachte zijn geweest vroeger, maar ik geloof er niks meer van dat de huidige krakers deze gedachte als drijfveer hebben....eerder gewoon lekker cheap wonen...waarom? omdat het KAN!
en gebrek aan goedkope woning? gaan ze ook zuivel jatten binnenkort dan? want dat is ook niet goedkoop meer.
sowieso is goedkoop een kwestie van perceptie...als je 50 euro verdiend per maand is niks goedkoop ja...
hoezo laat ik me lekker uitbuiten? natuurlijk is dat k*t, maar er is geen andere manier (buiten kraker dan). zodra ik de kans heb ga i het ook naar het buitenland hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen constant afzetten tegen iets wat je toch niet kan veranderen is wel debiel.
welke verandering bedoel je dan? iedereen in gratis blokhutjes op de hei met voedselbonnen?
geloof je dit nou zelf? natuurlijk zal dit de initiele gedachte zijn geweest vroeger, maar ik geloof er niks meer van dat de huidige krakers deze gedachte als drijfveer hebben....eerder gewoon lekker cheap wonen...waarom? omdat het KAN!
en gebrek aan goedkope woning? gaan ze ook zuivel jatten binnenkort dan? want dat is ook niet goedkoop meer.
sowieso is goedkoop een kwestie van perceptie...als je 50 euro verdiend per maand is niks goedkoop ja...
Als ik een auto koop en die voor mijn deur zet en nooit gebruik, geeft dit dan 1 of andere pannekoek recht om er in rond te gaan rijden omdat hij 'recht' heeft op vervoer? Nee, het is mijn auto en ik doe er mee wat ik wil.
Kijk gasten die een regeling treffen met de eigenaar heb ik niets op tegen, het gaat om een groepje werkschuwe hippies die een woning kraken en dan de hele flikkerse boel naar de klote helpen. Van die principiele mong*len die denken dat ze allerlei rechten hebben maar van het woord plicht hebben ze nooit gehoord. Iedereen in NL kan gewoon via de normale manier een woning regelen. Als je zo'n hekel hebt aan het systeem dan ga je lekker de politiek in om het te veranderen, maar ga niet iemand anders woning kraken die helemaal geen drol met het hele systeem te maken heeft.
wat noem jij normaal? wat is je maatstaf daarvoor? een ander land? wat het vroeger was?

80.000 euro voor een huis vindt ik normaal.
Kijk het huis naast ons staat nu ook te koop:
http://www.immoweb.be/nl/Estate_print.cfm?idbien=1513160&xbg=N
vindt ik echt niet meer normaal: 359.000 €![]()
80.000 euro voor zo'n huis? Volgens mij ben jij niet normaal. Ik vind 359.000 euro voor zo'n mooi huis heel redelijk. Als je een laag inkomen hebt dan kan je toch ook gewoon een huis huren. Waarom moet het voor iedereen haalbaar zijn om zo'n huis te kopen voor 80.000? Laat de mensen ervoor werken!