XXL Nutrition

Kramp in me spieren...

SCOOZY

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb al sinds ik ben begonnen met me kuur (anderhalve week geleden)
onwijse kramp in me spieren,als ik op me werk 10 klappen met een hamer heb gegeven dan doet t gewoon pijn en moet effe 2 min stoppen.
Als ik 5 keer een griptang vastzet lijkt wel of me spier uit elkaar klapt.
En dat is allemaal best k*t als je de hele dag aan t hameren bent.....
Het is dus geen"vol"gevoel zogezegt.
Me trainingsmaat heeft precies het zelfde,is dit ook een beginfase??
Ik heb hier nog niet van gehoord......Iemand een geruststelling ???

tschijnt dat bananen helpen tegen krampen (toeval, iemand zei me dat vandaag nog)
tis daarom dat je altijd tennissers bananen ziet eten tijdens wedstrijdpauzes..

Ik heb met Dbol en Test E in de eerste 4 weken ook last van extreme rug pomp en onderarm pomp. Zo erg is de pomp dat je bijna niet verder kan trainen. Als je weet dat het niks meer is dan vocht en bloed weet je dat het geen kwaad kan en moet je dus gewoon even doorbijten en dan komt het wel goed.

Als je hetzelgde hebt als mij dan tenminste

• Topic Starter Topic Starter

naposim van terapia testo van Schering en van GG
deca van Norma hella's (met het reflecterende etiket;)

Ik heb met dianabol en Test E in de eerste 4 weken ook last van extreme rug pomp en onderarm pomp. Zo erg is de pomp dat je bijna niet verder kan trainen. Als je weet dat het niks meer is dan vocht en bloed weet je dat het geen kwaad kan en moet je dus gewoon even doorbijten en dan komt het wel goed.

Als je hetzelgde hebt als mij dan tenminste

Leg eens uit "Extreme rugpomp"Bedoel je dat je juist een lekkere rugpomp hebt?

Leg eens uit "Extreme rugpomp"Bedoel je dat je juist een lekkere rugpomp hebt?

Nee ik krijg tijdens vrijwel elke training in mijn onderrug zo'n extreme pomp dat ik lopen gewoon pijn doet. De eerste keer stopte ik met trainen want ik dacht dat het een blessure was. Nu ik weet dat het niks meer is dan pomp train ik er gewoon doorheen. Op een gegeven moment zakt de pomp ook bij mij.

Nee ik krijg tijdens vrijwel elke training in mijn onderrug zo'n extreme pomp dat ik lopen gewoon pijn doet. De eerste keer stopte ik met trainen want ik dacht dat het een blessure was. Nu ik weet dat het niks meer is dan pomp train ik er gewoon doorheen. Op een gegeven moment zakt de pomp ook bij mij.

oke op die manier....

Ja, dat is een zieke pomp waarbij heel je onderrug extreem dik aan voelt.

Als je achterover leunt kan je steunen op je ''banden''.

Wat jij heb scoozy is gewoon moeheid van het harde trainen. Ik moet soms ook hard werken de volgende dag en een krampje heb ik dan snel te pakken.
Dat is gewoon omdat je je spieren een flinke opdonder heb gegeven.

Dan voel je tenminste dat het werkt!!

ik heb dat ook van dboll
dacht eerst dat het mn nieren waren die zeer deden
niet dus

van dianabol en test e heb ik het ook wel dat je spieren echt opblazen tijdens de training, en je moet stoppen omdat je je armen niet meer geplooid krijgt bijna, maar na paar dagjes minderd het weer
denk dat het bij hem iets anders is, krampen en spierpijn heb ik nooit gehad
en doe ook tamelijk zwaar werk
lees dat je naposim gebruikt heb er aleen nog maar slechte ervaringen over gehoord
heb het zelf nog niet gebruikt

Ik ben er mee gestopt de dianabol en ga lekker met de test e en deca verder,ik vind t geschete......
Ben 2 weken geleden begonnen en voel me al 2 weken lamlendig en ziek en
suf me rugspieren doen pijn en kan bijna niet recht op staan af en toe ,en heb expres weinig getrained deze week,maar no changes....
Ik hoop dat t de dianabol is,wat ik wel denk want test en deca duurd effe voordat t goed in je lichaam zit...t begon allemaal de dag na dat ik de dianabol begon te slikken....Heb er anders ook geen verklaring voor,en nou moet je lichaam wel aan die stoffen wennen mischien,maar had t toen ook niet met me kuur(die trouwens zonder dianabol was) ach we gaan maandag de 3e week in en we blijven nog steeds positief,me trainingsmaat met exact dezelfde spullen heeft het ook .......

succes verder met je kuur hopen dat dat het voor jou was:cool:

Ik heb dat ook gehad ja, maar dat gewoon van test prop...
Zo intens getraint dat je er ziek van bent en echt alles doet pijn, vooral na een rugraining!
Trekt helemaal naar je benen..

Bij mij hielp rusten heel goed, verder niks geks:)

Terug
Naar boven