AndroidHealthClinic

krimpende ballen

• Topic Starter Topic Starter
'sisevano' hij is degelijk wel dokter maar lat ons zeggen dat ne specialen is, een vriend van iedereen die iets speciaals nodig heeft :)

maar nu los daarvan kheb daarjuist zitten sms´en met die gast en hij is er wel van verontrust dat hij verkeerd bezig is en vraagt hoe nu verder te doen met zen kuur
afwerken op 500sus met 400deca
of 750sus met 400deca
of 750sus met 200deca
en wat als nakuur want hij wil zen ballen toch terug in het oude maatje terug zien

Afgezien van het feit dat het handiger is om je spul gewoon face to face hier in NL te kopen, heeft er iemand ervaring met deze site?

nee , maar ik heb m een tijdje geleden wel gepost in een topic van RNBFLAVOR , er staan nl wat bulk en cutting cycles op .

Verder zijn de prijzen niet aannemelijk , en de tekst erg marketing gericht op hun voorraad :D

Afgezien van het feit dat het handiger is om je spul gewoon face to face hier in NL te kopen, heeft er iemand ervaring met deze site?

dan verklaren ze mij zot dat ik het bij de apotheek via dokter haal terwijl er hier gesproken wordt van het gewoon op het internet te kopen

ciko zeg hier es uw gedacht van maar hou de broek deze keer omhoog :p

..................

Laatst bewerkt:
dan verklaren ze mij zot dat ik het bij de apotheek via dokter haal terwijl er hier gesproken wordt van het gewoon op het internet te kopen

haha dat zal Ciko niet lukken denk ik :P

maar ff terug komen op die vriend van je,
hij moet zn kuur gewoon afmaken zo, als hij nu gaat verlagen krijgt hij fluctuerende bloedwaardes, dit is nadelig voor de gains, en zijn gemoedstoestand.
oftewel gewoon afmaken op hoe hij bezig is, kwaad is al geschied namelijk.

haha dat zal Ciko niet lukken denk ik :P

maar ff terug komen op die vriend van je,
hij moet zn kuur gewoon afmaken zo, als hij nu gaat verlagen krijgt hij fluctuerende bloedwaardes, dit is nadelig voor de gains, en zijn gemoedstoestand.
oftewel gewoon afmaken op hoe hij bezig is, kwaad is al geschied namelijk.

begrijp wat je wil bedoelen maar nu zit hij nog maar in de 5de week, dacht dat hij al verder was, dus zit nog maar in de eerste week waar hij de deca heeft omhoog gegooid, hij heeft wel nog maar 1x deze week zijn prik gehad dat was dan 250sus en 400deca, hij kan het beter met de deca dan laten voor deze week enkel sus bijzetten en miss volgende week enkel de sus verhogen voor drie weken op 750 en daarna terug 3weken weer op 500 en de deca gans de kuur op die 400laten of dit is complete waanzin om de sus te verhogen

en iets bijnemen voor het ballenprobleem ???

ik zou zoals je al zegt de sust een tikkie omhoog en de deca halveren naar 400, en daar houden. hcg in huis halen en gaan zetten, 1500 eod of als t echt niet lukt later op 2500 e3d.

ok thx allemaal twas e leerzaam gesprek zou ek zeggen :)

Bij apotheker weet je ten minste 100% zeker wat je hebt. Prijs van Susta valt wel mee dacht ik, heb ooit zo keer een boekje gezien met alle prijzen in. En je krijgt toch een deel terugbetaalt? In dat geval was het zelfs stukken goedkoper dan de gangbare marktprijzen.

nee hoor, terugbetalen doen ze heus niet, je betaalt gewoon het gewoon het gedeelte waarin de mutualiteit niet tussenkomt !

Weet ge wel wa ne raar topic dit is?

hij heeft eens zen schema gegeven tegen dat ik eens wil gaan kuren maar vind et er persoonlijk over

week 1 1000mg sus
week 2 500mg sus 400mg deca
week 3 500mg sus 400mg deca
week 4 500mg sus 400mg deca
week 5 500mg sus 800mg deca
week 6 500mg sus 800mg deca
week 7 500mg sus 800mg deca
week 8 500mg sus 800mg deca
week 9 500mg sus 400mg deca
week 10 500mg sus 400mg deca
week 11 500mg sus 400mg deca
week 12 500mg sus
week 13 500mg sus
week 17 tem 20 nolvadex

wat vinden jullie hiervan, ik vind het erover maar ik ken er dan ook niks van, hoe zouden jullie dit anders verdelen

:eek: ik hoop maar niet dat ie een vriendin heeft, want nken zal ie weinig doen:D

heeft het zin als hij zen deca terugbrengt tot 200 en sus op 750 of nog hoger

moest hier eens komen vragen of sus effect heeft op de ballen ???
alvast thx

Heren, even voor in dit topic,

Ik heb nu me 16 weken kuur er opzitten,
dit met extreme doseringen.
heb mijn ballen begin kuur opgemeten, heb mijn ballen opgemeten alvorens ik ben gestart met kuren, en heb ze zojuist weer opgemeten.
zijn geen mm gekrompen, na 16 weken meer dan 3 gr AAS EW iig 1.5 gram test voor 16 weken.
hebben meer mensen dit? misschien dat mijn herstel van mijn vorige kuur hierdoor veel beter is verlopen en ik geen dip heb gehad.. of wat moet ik hier nou van geloven?

Dit misschien beter in een nieuw topicske gezet Sisevano ?

Om op je vraag te antwoorden ;

Balverkleining heb ik altijd.Een maand na de kuur is dat hersteld.
Enkel bij gelijktijdig gebruik van hcg blijft alles gedurende de kuur op grootte.

Terug
Naar boven