kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Dat weet ik ook niet, DL zal wel wat lager uit komen dan denk ik.. Maar ik zal het gewoon eens moeten proberen.precies, eerst dit schema mooi aanhouden. Ja je compounds gaan goed, je maakt wel vorderingen bro! Borst anders als eerst van je training doen.
Je hebt wel flink wat setjes man, met press bijv. ook.. Mijn schouders zijn heel snel vermoeid.. Doe je gewoon staand of niet?
Squat & calf raises gingen ook lekker deze trainingDL heb je voor je het weet de 100 kg te pakken. Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet!
Dat lijkt me wel ja, beste is gewoon eens proberen idd! Vorderingen zeker en helpt dat veel borst als eerste doen ? ik zat meer te denken aan thuis nog extra borst te pakken..
Het zijn zeker flink wat setjes.. en soms kan je lichaam dat gewoon niet hebben, ene keer ben je net wat fitter dan de andere keer..De press doe ik gewoon staand ja, denk wel dat ik bijna tegen deloaden aan zit.. en dat is van 5x5 naar 3x5.. Vanaf woensdag ga ik dat serieus bijhouden dat als ik 44kg niet red 5x5 en dan de volgende keer weer niet red ik deload naar 3x5..
Zo hoort dat ook in het schema en ik ken wel blijven hangen op 40kg met 5x5 maar ik wil ook weer verder natuurlijk en hogerop!
Zit bijna met alles wel tegen een plateau aan en waar ik doorheen moet..Als dat niet lukt dan moet ik omschakelen naar 3x5, maar dat is echt als het echt echt niet lukt! Dus zowieso ga ik voor de 5x5
Vandaag in de ochtend woog ik precies 60 kg, dat gaat zeker in de goeie richting .. 65 here we come!
Wat een drama in de sportschool vandaag.. 2 Gozers beetje stoer en breed doen en met een barbell in de squatrek biceps trainen en doen alsof ze enorme buffels zijn met shakebekers en al... Ze stopte eindelijk met een nutteloze gedoe zodat ik me squats kon uitvoeren, was ik bezig met 68 kg dacht één zo een gozer het na te doen. Dacht bij mezelf "Go ahead make my day" hij zag er wel redelijk sterk uit dus ik dacht het word een eitje.. Wat doet hij valt ie bijna achterover met die 68 kg op ze rug, daarna was ie gelijk minder zelfverzekerd en was ie ook snel naar huis hahaha..
En een echte ecto die in zichzelf zit te lachen die hele tijd kijkt naar ze biceps of ze al gegroeid zijn, terwijl die bezig is met ze buik.. staat ie met 5 kg gewichten bicep curls te doen en dan zie je hem helemaal goed ze best doen om die omhoog te krijgen..Maar het leukste is dan doet ie dat en opeens draait ie om en doet ie een hele andere oefening en dan draait ie weer om doet ie weer iets heel anders wat volgens mij echt geen **** doet.. Die gozer draaide zowat een rondje en deed allemaal oefeningen wat ie zelf heeft bedacht denk ik..
Last but not least.. een milf die me de hele tijd ****ing paranoia aankeek.. damn ik dacht echt "wrm kijk je zo boos"

precies, eerst dit schema mooi aanhouden. Ja je compounds gaan goed, je maakt wel vorderingen bro! Borst anders als eerst van je training doen.

(Had ze nog liggen van een tijd geleden toen ik fullbody schema deed en het handig vond met biceps curls etc)
Wel kon ik zwaar gaan met BOR's. En Chin Ups gingen ook lekker, maar DL niet goed geeft me geen voldoening..