XXL Nutrition

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik ook niet, DL zal wel wat lager uit komen dan denk ik.. Maar ik zal het gewoon eens moeten proberen. :) precies, eerst dit schema mooi aanhouden. Ja je compounds gaan goed, je maakt wel vorderingen bro! Borst anders als eerst van je training doen.

Je hebt wel flink wat setjes man, met press bijv. ook.. Mijn schouders zijn heel snel vermoeid.. Doe je gewoon staand of niet?

Squat & calf raises gingen ook lekker deze training :) DL heb je voor je het weet de 100 kg te pakken. Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet!

Dat lijkt me wel ja, beste is gewoon eens proberen idd! Vorderingen zeker en helpt dat veel borst als eerste doen ? ik zat meer te denken aan thuis nog extra borst te pakken..

Het zijn zeker flink wat setjes.. en soms kan je lichaam dat gewoon niet hebben, ene keer ben je net wat fitter dan de andere keer..De press doe ik gewoon staand ja, denk wel dat ik bijna tegen deloaden aan zit.. en dat is van 5x5 naar 3x5.. Vanaf woensdag ga ik dat serieus bijhouden dat als ik 44kg niet red 5x5 en dan de volgende keer weer niet red ik deload naar 3x5..

Zo hoort dat ook in het schema en ik ken wel blijven hangen op 40kg met 5x5 maar ik wil ook weer verder natuurlijk en hogerop!

Zit bijna met alles wel tegen een plateau aan en waar ik doorheen moet..Als dat niet lukt dan moet ik omschakelen naar 3x5, maar dat is echt als het echt echt niet lukt! Dus zowieso ga ik voor de 5x5

Vandaag in de ochtend woog ik precies 60 kg, dat gaat zeker in de goeie richting .. 65 here we come!

Wat een drama in de sportschool vandaag.. 2 Gozers beetje stoer en breed doen en met een barbell in de squatrek biceps trainen en doen alsof ze enorme buffels zijn met shakebekers en al... Ze stopte eindelijk met een nutteloze gedoe zodat ik me squats kon uitvoeren, was ik bezig met 68 kg dacht één zo een gozer het na te doen. Dacht bij mezelf "Go ahead make my day" hij zag er wel redelijk sterk uit dus ik dacht het word een eitje.. Wat doet hij valt ie bijna achterover met die 68 kg op ze rug, daarna was ie gelijk minder zelfverzekerd en was ie ook snel naar huis hahaha..

En een echte ecto die in zichzelf zit te lachen die hele tijd kijkt naar ze biceps of ze al gegroeid zijn, terwijl die bezig is met ze buik.. staat ie met 5 kg gewichten bicep curls te doen en dan zie je hem helemaal goed ze best doen om die omhoog te krijgen..Maar het leukste is dan doet ie dat en opeens draait ie om en doet ie een hele andere oefening en dan draait ie weer om doet ie weer iets heel anders wat volgens mij echt geen **** doet.. Die gozer draaide zowat een rondje en deed allemaal oefeningen wat ie zelf heeft bedacht denk ik..

Last but not least.. een milf die me de hele tijd ****ing paranoia aankeek.. damn ik dacht echt "wrm kijk je zo boos"

Nog een stronglifts-fanaat, leuk, ik volg!

Training van vandaag ging niet vlotjes.. was nogal redelijk moe, moest er vroeg uit voor een gesprek maar het gesprek werd afgezegd dus ik dacht lekker uit te slapen.. word ik wakker gebeld, daarna kon ik niet meer slapen en dacht ik ga maar nu fitnessen..

Week 7 Dag 1 Workout 19

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

5x5 68kg

Opmerking: Instructeur zei dat het goed ging alleen dat ik een soort tussen stop in me oefening had, ik weet precies wat ie bedoelt want ik was aan het trainen voor hipdrive en ik gooide me heup naar boven en daarna pas de rest..Waardoor het een soort pauze lijkt in je oefening, denk dat wat ik doe zelfs zwaarder is (vooral voor je rug) en zelfs moeilijker.. Heb nog even geoefend met lichter gewicht en zal dat de volgende keer ook doen, ook thuis nog eventjes!

Bench

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 40kg

5x5 50kg

Rows

2x5 30kg
1x3 40kg
1x2 40kg

4x5 54 (Ja 4x.. Me grip suckte echt hard en handschoenen werken geen fl**ker..denk dat ik snel straps moet bestellen aangezien me dat de beste optie lijkt.. tips altijd welkom! me handen raken naar de klote en die stang glijd hele tijd weg)

Tricep dips

3x12

Op me lijstje staat dus echt straps.. denk gewoon aan b&f (met tip van Johan) en dat zijn dus deze: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/accessoires/body-fit-sportsnutrition/power-straps-luxe/ Het word echt een belangrijk iets aangezien ik echt meer grip nodig heb als ik zwaarder wil of zelfs op gewicht wil blijven.. Kan DL nu echt niet hoger pakken dan glijd de stang gewoon uit me handen en dat wil je niet. Ook voor rows erg belangrijk!

Als laatste, ik krijg nogal veel e-mails binnen van Mehdi (volgens mij de maker van Stronglifts) Maar iig soms staan er wel goeie tips tussen en wat interessante video's.. Laatst kwam ie met een youtube link en op die video showt hij al de oefeningen van Stronglifts zelf! Erg leerzaam en ik denk voor meerdere mensen ook interessant, ook voor mensen die twijfelen om Stronglifts te doen of wat dan ook .. iig ik ga hem zeker vaak doornemen en hoop zo me techniek te verbeteren!

In deze video showt hij btw Workout A, Is geupload op 18 oktober dus ik denk dat Workout B ook binnenkort komt!

http://www.youtube.com/watch?v=EP2g3Sj3qSw&list=FLOfaEwZXPKF7SDBESEogn4A&feature=mh_lolz

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 13:53 ----------

Nog een stronglifts-fanaat, leuk, ik volg!

Jep :) Zal ook eens in jou log kijken, volgens mij heb ik er wel eens een keer in gespiekt.

Vergeleken met mij stijgt hij wel snel :roflol:

Haha, misschien ook eens Stronglifts uit proberen! Me benen stijgen wel redelijk snel imo, komt ook wel omdat ik al redelijk gespierde benen had en dat komt nu terug maar nog extra steviger! iig ga ik de goeie kant op en ben van 57.4 naar 60 kg gegaan in 6/7 weken dus ik zie mezelf wel op 65+ in de zomer 2013!

Maar wie weet gaat het nu weer een tikkie slomer en moeizamer.. en misschien nog wel wat sneller! tijd zal het leren

Pak je rows onderhands vast als je voor max gaat.. Dus dat je de stang van onder pakt ipv boven. Zolang het nog kan overhands pakken om je grip te trainen..

Pak je rows onderhands vast als je voor max gaat.. Dus dat je de stang van onder pakt ipv boven. Zolang het nog kan overhands pakken om je grip te trainen..

Dus je bedoelt de supinated grip ? Dat is ook een oplossing idd, zal Vrijdag eens testen. Eerst met lager gewicht natuurlijk, alleen met de DL hou ik het liever bij pronated grip waardoor ik wel straps nodig heb.

Als er voor mij al mensen bezig zijn geweest met de stang en ik daarna press moet doen en daarna nog DL, is de stang redelijk zweterig en glijd die stang zo je handen uit. De handschoenen die ik heb geven je zelfs nog slechtere grip dan zonder. Nu zit ik ook vast op 74 kg DL want hoger lukt nooit met deze grip en dat vind ik zonde

Gebruik je magnesium? Anders zou ik daar mee beginnen, en hoe stom het ook klinkt, een velletje wcpapier om de barbell wil ook een heel verschil in grip geven! Klem je verder goed je duim om je wijsvinger?

Geen onderhandse grip hanteren, dat maakt het een hele andere oefening die niet in het totaalplaatje past. Gewoon pendlay row, bench press grip-breedte. (je doet wel pendlay row, geen gewone bent over row, toch?)

ps, handschoenen zijn gayyyy :D

---------- Post toegevoegd Mon 22 Oct 2012 om 14:13 ----------

Deadlift gewoon mixed grip wanneer je op grip faalt natuurlijk ;)

Als eerste bedankt voor je tips! Erg goeie tips, ik gebruik geen magnesium en ik denk dat ik in het verkeerde spoor word gegooid als ik erover Google. Dan krijg je de magnesium mineraal maar volgens mij bedoel je dat witte poeder wat je in je handen wrijft voor betere grip? (link:http://www.fitness-seller.nl/magnesium-grip-chalk/)

Hoe goed ik me duim ook klem om me wijsvinger.. me grip zakt gewoon weg en het is best frustrerend als je daardoor je oefeningen niet af kan maken. Rolletje wc papier klinkt idd een beetje raar, maar dat ga ik woensdag zeker eens proberen met DL!

Ik doe inderdaad pendlay rows, handschoenen zijn idd gay. Dat vind ik zelf ook alleen ik dacht als het me helpt .. maar ook niet eens beetje waardeloos eigenlijk.. voor dat geld had ik straps kunnen halen :p (Had ze nog liggen van een tijd geleden toen ik fullbody schema deed en het handig vond met biceps curls etc)

Ik ga iig je tips gebruiken en dat de volgende workout al dus ik laat wel weten hoe het ging :)

Je hebt t ook in vaste vorm, dat je een blok magnesium hebt :p

Makkelijker mee te nemen..

Edit: zie net dat die link van jou ook blokvorm is, leek net op een zak op t plaatje :p

Als eerste bedankt voor je tips! Erg goeie tips, ik gebruik geen magnesium en ik denk dat ik in het verkeerde spoor word gegooid als ik erover Google. Dan krijg je de magnesium mineraal maar volgens mij bedoel je dat witte poeder wat je in je handen wrijft voor betere grip? (link:http://www.fitness-seller.nl/magnesium-grip-chalk/)

Hoe goed ik me duim ook klem om me wijsvinger.. me grip zakt gewoon weg en het is best frustrerend als je daardoor je oefeningen niet af kan maken. Rolletje wc papier klinkt idd een beetje raar, maar dat ga ik woensdag zeker eens proberen met DL!

Ik doe inderdaad pendlay rows, handschoenen zijn idd gay. Dat vind ik zelf ook alleen ik dacht als het me helpt .. maar ook niet eens beetje waardeloos eigenlijk.. voor dat geld had ik straps kunnen halen :p (Had ze nog liggen van een tijd geleden toen ik fullbody schema deed en het handig vond met biceps curls etc)

Ik ga iig je tips gebruiken en dat de volgende workout al dus ik laat wel weten hoe het ging :)

Graag gedaan! Ik bedoel inderdaad chalk (basisch magnesiumcarbonaat) ;)

Zonder chalk is grip inderdaad een stuk minder en het is zonde als je daardoor niet vooruit kan blijven gaan. Wc papier hoeft niet veel te zijn, een dubbel velletje is genoeg. Ben benieuwd of het je helpt.

Train gewoon je grip zijn vele mogelijke heden voor.
Met een row van 54 moet het gewoon kunnen straps moet je alleen gebruiken als t echt niet meer gaat.
Denk bijv aan set 4/5 dan een slechte grip gaat in de toekomst nogal tegen je werken.

Ik zou gewoon straps halen of magnesium overwegen denk dat je dan nog wel goedkoper en beter uit bent want als je grip al niet zo trek is glijden die straps opgegeven moment ook weg.

Ik heb het eens geprobeerd om BOR mee te beginnen.. DL kwamen er wel best hard onder te lijden.. Dus doe dat niet weer :o Wel kon ik zwaar gaan met BOR's. En Chin Ups gingen ook lekker, maar DL niet goed geeft me geen voldoening..

Ja de spier(groep) waar je prioriteiten aan stelt moet je als eerste trainen, hoe dat precies zit weet ik niet.. maar je maakt meer spiervezels ofzo aan dacht ik? Ja je traint met een hoog volume, wanneer je voelt dat je moet deloaden moet je dat ook doen, moet je gewoon zelf even bekijken.

Gefeliciteerd met je 60 kg bro! :D Haha, in de gym kan je ook van alles mee maken.. Ja dat is dan het mooiste, dat ze keihard op de bek gaan wanneer het niet lukt. :P

Beach boys schijnt ook een bekend fenomeen te zijn. En milf's mogen ook wel eens met mij mee trainen, maar die chagrijnige mogen weg blijven...

--

Nette training bro! Niks van te merken dat het niet zo geweldig ging, mijn training van vandaag was pas dramatisch slecht. Je rows gaan ook echt goed, squats zijn ook sterk man. En wat grip betreft, DL gewoon pronated blijven doen.. Mijn grip is beter dan de kracht in mijn rug :o BOR's heb ik eerder last van mijn onder rug/biceps dan mijn grip..

Straps van B&F zijn wel aan te raden, ik pak nog maar zelden straps.. maar wanneer het nodig is om het laatste setje eruit te persen is het wel gunstig. :) Magnesium is ook wel aan te raden, heb ik ook liggen maar gebruik het nooit.. geeft een behoorlijke rotzooi.. :P

Lekker door blijven knallen bro! ;)

Graag gedaan! Ik bedoel inderdaad chalk (basisch magnesiumcarbonaat) ;)

Zonder chalk is grip inderdaad een stuk minder en het is zonde als je daardoor niet vooruit kan blijven gaan. Wc papier hoeft niet veel te zijn, een dubbel velletje is genoeg. Ben benieuwd of het je helpt.

Het is idd zonde als je niet hoger op kan gaan of je setjes af kan maken door je grip..ook nog eens frustrerend. Maar gelukkig zijn er een hoop opties voor om je grip te verbeteren!

Ik dacht ik zal eerst eens vragen bij me sportschool of ze daar chalk hebben, zo niet ken ik wc papier overwegen. Als dat niet echt helpt bestel ik zelf gewoon magnesium en ik weet zeker dat dat helpt, ik herken dat spul nog wel van vroeger op school met ringen zwaaien toen kregen ze altijd wel een puinhoop op de grond :P moet nog even zien hoe ik dat voor mezelf vermijd maar dat komt wel goed

Train gewoon je grip zijn vele mogelijke heden voor.
Met een row van 54 moet het gewoon kunnen straps moet je alleen gebruiken als t echt niet meer gaat.
Denk bijv aan set 4/5 dan een slechte grip gaat in de toekomst nogal tegen je werken.

Ik zou gewoon straps halen of magnesium overwegen denk dat je dan nog wel goedkoper en beter uit bent want als je grip al niet zo trek is glijden die straps opgegeven moment ook weg.

Ik zal is vragen aan een instructeur vanmiddag voor het trainen van grip, meestal lukte het ook wel.. Denk dat het deze keer kwam omdat ik zelf wat meer zweette als normaal en voor mij al mensen bezig waren met de zelfde stang.. Maar nu met elke DL word me grip eigenlijk belangrijker, al heb ik een waardeloze grip ken ik de DL niet uitvoeren hoe ik wou en dat maakt me dan echt gek.. Dat wil ik voorkomen

Denk dat ik magnesium bestel vandaag of morgen, ik zou niet weten waarom niet en het is gelukkig niet zo duur wat ook scheelt. Ja ik vraag mezelf ook af of straps nu al goed is, ja wel goed maar ik bedoel gelijk al straps nu terwijl ik nog maar 7 weken met deze lifts train.. denk dat ik beter eerst me grip kan trainen en daarnaast lijkt magnesium me de beste optie.

Ik heb het eens geprobeerd om BOR mee te beginnen.. DL kwamen er wel best hard onder te lijden.. Dus doe dat niet weer :o Wel kon ik zwaar gaan met BOR's. En Chin Ups gingen ook lekker, maar DL niet goed geeft me geen voldoening..

Ja de spier(groep) waar je prioriteiten aan stelt moet je als eerste trainen, hoe dat precies zit weet ik niet.. maar je maakt meer spiervezels ofzo aan dacht ik? Ja je traint met een hoog volume, wanneer je voelt dat je moet deloaden moet je dat ook doen, moet je gewoon zelf even bekijken.

Gefeliciteerd met je 60 kg bro! :D Haha, in de gym kan je ook van alles mee maken.. Ja dat is dan het mooiste, dat ze keihard op de bek gaan wanneer het niet lukt. :P

Beach boys schijnt ook een bekend fenomeen te zijn. En milf's mogen ook wel eens met mij mee trainen, maar die chagrijnige mogen weg blijven...

--

Nette training bro! Niks van te merken dat het niet zo geweldig ging, mijn training van vandaag was pas dramatisch slecht. Je rows gaan ook echt goed, squats zijn ook sterk man. En wat grip betreft, DL gewoon pronated blijven doen.. Mijn grip is beter dan de kracht in mijn rug :o BOR's heb ik eerder last van mijn onder rug/biceps dan mijn grip..

Straps van B&F zijn wel aan te raden, ik pak nog maar zelden straps.. maar wanneer het nodig is om het laatste setje eruit te persen is het wel gunstig. :) Magnesium is ook wel aan te raden, heb ik ook liggen maar gebruik het nooit.. geeft een behoorlijke rotzooi.. :P

Lekker door blijven knallen bro! ;)

Ja dat is balen! Je hebt het even goed getest en weet nu hoe dat is, is wel logisch dat je DL eronder komt te lijden.. en al doe je de DL eerst dan je rows.. Ik zelf doe maar 3 lifts in een workout en dan dips/chins denk dat dat lichter is en je dan ook meer eruit kan halen.

Ik zelf zou nooit me rows maximaal kunnen pakken en de DL.. dat is echt heavy :P

Hmm dan zal ik eens kijken en proberen man! Benchpress voor me squats enzo..maak me nu eigenlijk niet zo heel druk erover dat omdat ik nog 5/6 weken verder moet en daarna een split ga doen en dan pak ik borst stevig onder de loep :D en zo ook de rest..

Thnx bro 60 kg is echt nice! niet verwacht dat ik ineens zo snel zou gaan bereiken... En ja het was best wel lelijk.. maarja eigen schuld haha

Ja milfies mogen wel komen trainen alleen deze keek me zo para aan .. was niet goed hoor :P

---

Thnx man! Vond hem zelf redelijk maar ik kon meer.. maar ik denk echt dat het volume te hoog is met deze gewichten en dat ik straks moet deloaden.. op lagere gewicht kon ik nog wel eens flink wat chins of dips maar dat zit er gewoon niet meer in..Kan er verder niks aan doen ik luister gewoon naar me lichaam en ja thats it eigenlijk.

Me rows gaan wel redelijk goed ja, ik mis wat grip denk dat het met betere grip nog wel beter kan ! Squats wil ik vandaag echt op 68 kg hebben als ik geen 5x5 red moet ik toch echt deloaden..ik vind deloaden best een k*t woord want ik wil het eigenlijk helemaal niet .. Lijkt net of je een beetje op geeft, maar ja ik zal wel moeten en misschien gaat 3x5 net zo lekker en kan ik zelfs nog wat meer kilo's er boven op gooien!

Dl blijf ik zowieso pronated doen en ik denk dat het juist andersom bij mij is.. de kracht in me rug is beter dan me grip haha :P

Ja ik weet niet of de sportschool er blij mee gaat zijn dat ik magnesium ga gebruiken maar ik zal het zo netjes mogelijk houden, en eerst eens kijken of ik het in een bakje doe of iets zodat er geen puinhoop van gemaakt word..

Zal ik doen over 2uurtjes weer een training! hoop dat deze training beter gaat dan de laatste trainingen maar ja de tijd zal het leren, en ik doe wat ik kan !

sinds ik magnesium gebruikt nooit meer gripfails gehad in de gym... strongman is ander verhaaltje

Magnesium zal ook zeker veel helpen, vroeg vandaag of ze bij mij in de gym magnesium hadden maar het was gelijk van nee dan word het een rotzooi en blabla .. alsnog als ik het aanschaf zal ik het netjes houden gewoon in de wc even een beetje en dan als er wat valt of lekt met een handdoek schoon maken.. maar vandaag ging het niet verkeerd.. ook al heb ik een fail wat wel verwacht was maar toch een beetje raar..

Week 7 Dag 2 Workout 20

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

5x5 68kg (Eindelijk..!)

Press

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 30kg

4x44kg (Fail..Aangezien dit eigenlijk al de 3e fail was, gelijk maar besloten te deloaden deze workout.. )

2x5 40kg

Opmerking: De press word dus 3x5, is wel logisch dat ik bij deze het eerste moet deloaden.. veel mensen hebben er moeite mee denk ik, toch raar soms zit er gewoon echt power in en de volgende training niet..Ik besluit toch naar 3x5 te stappen en zo hoop ik nog wat hoger in kg te komen

DL

2x5 30kg
1x3 40kg
1x2 54kg

1x5 74kg

Opmerking: Ik wou de wc papier tip testen maar ik dacht wat nou als ik me handen was voor deze ene laatste set, me grip was daarvoor redelijk en niet verkeerd dus dacht zal eens testen en het lukte me zonder wc papier of wat dan ook :)

Chins

3x10

Heb nog wat oefeningen gekregen van de instructeurs die er rond lopen, hij legde me uit dat je grip eigenlijk vanuit je onderarmen komen en daar waren dus de oefeningen voor. 1 zware k*t oefening was dat je een gewicht om een touwtje moet doen en dan rol je hem met gestrekte armen op en dan laat je hem weer heel rustig zakken.. Begon met 5kg wat eigenlijk best zwaar was vooral omdat het weer nieuw is voor die spiergroep.

En ja met dumbbells je arm over een bankje en dan eigenlijk je polsen omhoog trekken (als ik het goed uitleg) .. Dus daar gaan we mee aan de slag en hopelijk zien we resultaten kwa grip !

Niet ontevreden deze training behalve dat de press niet lekker ging.. maarja ben tevreden genoeg met de 40kg die ik press en hopelijk komen daar nog wat kilo's bij de aankomende weken!

grip oefeningen zijn nergens voor nodig !!!!

Ik ga je volgen, doe ook stronglift en zit redelijk gelijk met jou kwa gewicht..

Ja dat is balen! Je hebt het even goed getest en weet nu hoe dat is, is wel logisch dat je DL eronder komt te lijden.. en al doe je de DL eerst dan je rows.. Ik zelf doe maar 3 lifts in een workout en dan dips/chins denk dat dat lichter is en je dan ook meer eruit kan halen.

Ik zelf zou nooit me rows maximaal kunnen pakken en de DL.. dat is echt heavy :P

Hmm dan zal ik eens kijken en proberen man! Benchpress voor me squats enzo..maak me nu eigenlijk niet zo heel druk erover dat omdat ik nog 5/6 weken verder moet en daarna een split ga doen en dan pak ik borst stevig onder de loep :D en zo ook de rest..

Thnx bro 60 kg is echt nice! niet verwacht dat ik ineens zo snel zou gaan bereiken... En ja het was best wel lelijk.. maarja eigen schuld haha

Ja milfies mogen wel komen trainen alleen deze keek me zo para aan .. was niet goed hoor :P

---

Thnx man! Vond hem zelf redelijk maar ik kon meer.. maar ik denk echt dat het volume te hoog is met deze gewichten en dat ik straks moet deloaden.. op lagere gewicht kon ik nog wel eens flink wat chins of dips maar dat zit er gewoon niet meer in..Kan er verder niks aan doen ik luister gewoon naar me lichaam en ja thats it eigenlijk.

Me rows gaan wel redelijk goed ja, ik mis wat grip denk dat het met betere grip nog wel beter kan ! Squats wil ik vandaag echt op 68 kg hebben als ik geen 5x5 red moet ik toch echt deloaden..ik vind deloaden best een k*t woord want ik wil het eigenlijk helemaal niet .. Lijkt net of je een beetje op geeft, maar ja ik zal wel moeten en misschien gaat 3x5 net zo lekker en kan ik zelfs nog wat meer kilo's er boven op gooien!

Dl blijf ik zowieso pronated doen en ik denk dat het juist andersom bij mij is.. de kracht in me rug is beter dan me grip haha :P

Ja ik weet niet of de sportschool er blij mee gaat zijn dat ik magnesium ga gebruiken maar ik zal het zo netjes mogelijk houden, en eerst eens kijken of ik het in een bakje doe of iets zodat er geen puinhoop van gemaakt word..

Zal ik doen over 2uurtjes weer een training! hoop dat deze training beter gaat dan de laatste trainingen maar ja de tijd zal het leren, en ik doe wat ik kan !

Dat is zo ja, nu weet ik ook hoe dat voor mij werkt.. Niet alles hoeft voor iedereen te werken natuurlijk. Bij mij ligt het eraan hoeveel lifts ik doe, verschilt vaak.. Chins red ik meestal nooit, dan zijn mijn armen al kapot van de DL..

Dat is idd ook heavy.. Maar ik kan mijn DL / rows het beste op 1 dag houden.. Maar misschien als ik schema aan ga passen dat ik gewoon een periode ga beginnen met Rows en DL later of op andere dag in plannen..

Ja doe dat gewoon man, borst kan je in een split wel als eerste pakken. Squats gaat veel energie in kwijt, dus kan je later altijd nog doen..

Ja echt netjes bro! Ik sta nu op 88.7 kg.. En ik eet al veel minder dan voorheen. Maar ik doe niet aan cardio, dat haat ik.. en vooral in een bulk.. :P Jij hebt je vp% wel redelijk laag zeker??

Haha was dit haar toevallig?? :P
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind deloaden ook k*t hoor, maar het moet gewoon als je lichaam het niet toe laat.. Je hebt van die dagen dat je kracht gewoon weg lijkt te zijn.. :mad:

Als 5x5 te zwaar word kan je wel 3x5 proberen en wellicht kan je dan idd zwaarder, gewoon proberen. Dan is het deloaden nog niet zo hele erge ramp.

Ja precies, pronated DL vind ik ook gewoon fijner. Mijn grip kan net zo lang door tot ik faal met DL, en dan is het gewoon einde oefening.. :p

Koop anders een afwasteil, dat lijkt me wel ideaal om magnesium in te doen..
Ik zal je training even bekijken en beoordelen! :D

Terug
Naar boven