AndroidHealthClinic

Kukipushup's stronglifts/madcow log

Ik zal even een abbo erop gooien :) en sterkte man!

Ja ik denk dat ik er ook spijt van zal krijgen.. en ik moet mezelf gewoon weer wat motiveren denk en door blijven zetten!

Ik ga denk ik met 3x5 beginnen en sommige oefeningen wat lichter doen maar niet teveel echt maar 4kg bijv de DL van 74 naar 70 gewoon eventjes terug maar niet teveel en daarna misschien weer terug naar 5x5 of gewoon door blijven gaan met 3x5 maar dan weer opbouwend kwa gewichten!

ik denk dat dat een goeie optie is voor mezelf dan zijn je training wat minder lang dus goed om even weer in te komen.

Je hebt gelijk man.. ik moet doorzetten blijven!! als ik nu stop verpest ik me 5weken die ik al heb moeten trainen.. moet doorzetten!

Bedankt man, komt wel goed! :)

Yeaaah! Thats the spirrit! :D

Zie maar wat je gaat doen, iig wel wat lichter gaan.. en weer opbouwen dat gewicht! Voor je het weet zit je weer op je oude gewichten..

Ja gewoon doen, je zal er nooit minder van worden. Als de intensiteit voor jou hoog blijft in mindere tijden en je voeding optimaal is kan je nog flink gainen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet het wel zeker kerel! Je volgt een prachtschema waar massa's mensen ontiegelijke gains mee hebben behaald. Je zit hier op een forum waar je allemaal gelijkgestemden hebt met wie je een beetje de competitie aan kunt gaan en die je altijd zullen supporten zodat je niet opgeeft.

Ik zeg: fok opgeven en fok 3x5. Gewoon even lekker bijtijds naar bed gaan een paar dagen, goed eten (geen ongezonde troep), misschien even zo'n multivitaminenpil speciaal voor sporters gaan slikken en dan knallen maar weer. Gewoon vanaf wat je nu als laatste weer gelift hebt opnieuw weer opbouwen met 2,5 kilo per keer, dan ben je er in no time weer bovenop!

Stronglifts 5x5 broeder!! We in this together! ;)

P.s.: En als je een beetje last hebt van herfstdepressie, daar is niks raars aan hoor, hebben superveel mensen. Haal gewoon zo'n lamp (lichttherapie). Elke dag een half uurtje in je gezicht laten schijnen, gewoon tijdens het eten ofzo en het schijnt wonderen te doen.

Het is zekers een pracht schema en ik zelf heb een al redelijke progressie gemaakt, kwa kracht stats sowieso.. Ik had nooit gedacht dat ik ook maar ooit zoveel kg's zou kunnen tillen etc. Dat hield mijn motivatie erin maar het zat er gewoon even niet meer in.. was veel ziek maar ben nu weer helemaal helder en heb mezelf weer wakker geschud!

idd fok 5x5 fok lager gaan in gewichten, misschien eventjes om weer in te komen maar voor de rest fok alles en gewoon weer verder gaan!

btw die vitaminenpillen ben ik weer gaan slikken nadat ik je post had gelezen en ik weet zeker dat het een goede bijdrage heeft! ik ben echt fitter weer en ben nu ook wel genezen van ziektes.

Ik denk idd dat ik lijd/leed onder herfstdepressie en ehm ja zo een lamp is best prijzig maar zonnebanken schijnt ook te helpen, tenminste dat had ik gelezen op het internet.. dus misschien dat eens proberen voor erbij!

Ik heb altijd gelijk :roflol:

Maar goed, je gaat sowieso in kracht omhoog dus de progressie is er..

Anders misschien toch wat meer gaan eten als je stil staat kwa gewicht en je kracht ook minder begint te stijgen

De progressie is er sowieso, eigenlijk was alles er alleen ik ging van de top naar zowat de bodem.. in een keer het was mentaal echt heel zwaar ik kon wel janken ik dacht na van wtf is dit .. hoe kan dit .. het was best een knal ineens en ik denk dat bepaalde factoren daarvoor zorgde maar ik wil maandag weer een frisse start maken! en dat ga ik ook doen!! ik kan nu wel zielig doen ik lijd onder herfstdeppressie of blablaablaa maar nee dat ga ik niet doen ik heb nu een week zitten ..wat dan ook.. en nu ga ik er weer voor en ik begin bij week 6 ! en vanaf daar gaan we gewoon weer verder!

inderdaad man loop niet zo te b**chen :) anders kom je maar een keer in het zuiden bij mij trainen geef ik je een draai om je oren als je niet 100% ervoor gaat

bij wijze van spreke

Je heb gelijk man, ik weet niet wat het was maar ik probeer er over heen te komen en maandag weer een frisse start te maken!

En het zuiden bedoel je zuid-holland ? lijkt me best vet een keer mee te trainen haha en dan ga je er sowieso wel voor! kan ik nog veel leren ook..

ik weet niet of je wel eens in gijs' log kijkt, maar hij laat zien wat mentaliteit en hard werken is

http://www.youtube.com/watch?v=fNO5VizUbCc

Eerlijk gezegd niet maar misschien moet ik dat eens doen..ik zal het filmpje eens kijken en ze log doornemen.

Geen excuses.. geen smoesjes.. geen gebitch geen gezeur .. maandag begin ik met een frisse start! ik begin maandag gewoon met week 6 en ik zak misschien wat in kg maar echt niet veel.. die spierpijn die ik na maandag krijg (tenminste dat denk ik wel) dat heb ik te eren aan mezelf!! dit word seriouss no pain no gain en ja ik ga weer verder!

zuid holland :roflol:

limburg jonge

haha jaa kom je dan maar keertje hier trainen :P zuid-holland was eerlijk gezegd al wat ver.. maar goed ik snap je punt :)

btw thx all for the support, ik was eventjes van me padje maar ik loop er nu weer op dus maandag post ik me training en dinsdag laat ik weten hoeveel spierpijn ik heb :D

haha jaa kom je dan maar keertje hier trainen :P zuid-holland was eerlijk gezegd al wat ver.. maar goed ik snap je punt :)

btw thx all for the support, ik was eventjes van me padje maar ik loop er nu weer op dus maandag post ik me training en dinsdag laat ik weten hoeveel spierpijn ik heb :D

Spierpijn is geen maatstaaf voor spiergroei :p

Gewoon weer herpakken en gas op die lollie! :D

Ik zit in een iets andere situatie, maar het komt wel overeen.. K*t periodes = slecht eten, slecht of niet trainen en uitstellen.. Dat moet je doorbreken, en wanneer je daar in slaagt is het weer tijd om te gaan bouwen. :P

Training van vandaag ging wel weer redelijk goed..Toch miste ik wat energie maar ben tevreden!!

Week 6 Dag 1 Workout 16

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

5x5 64kg

Press

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 30kg

5x5 40kg

DL

1x5 30kg
1x5 40kg
1x3 50kg
1x2 60kg

1x5 70kg

Chins

2x12

Woensdag volgende training zoals gewoonlijk..dan is het Squats, bench en rows dag ik denk dat ik gewoon squats 68pak en de bench + rows 50kg, dat is waar ik ongeveer gebleven was en terugzakken lijkt me bullshit.. moet goedkomen!!

---------- Post toegevoegd Mon 15 Oct 2012 om 22:27 ----------

Spierpijn is geen maatstaaf voor spiergroei :p

Ja ik weet, ik zeg ook niet van wel. Maar heb wat training gemist dus ik verwacht spierpijn :P we will see tomorrow..

Gewoon weer herpakken en gas op die lollie! :D

Ik zit in een iets andere situatie, maar het komt wel overeen.. K*t periodes = slecht eten, slecht of niet trainen en uitstellen.. Dat moet je doorbreken, en wanneer je daar in slaagt is het weer tijd om te gaan bouwen. :P

Idd denk dat ik dat al bijna doorbroken heb..hopelijk blijft dat zo, maar evengoed ik had echt zo fase van fok fitness maar als ik nu nadenk wat is mijn excuus om te stoppen.. GEEN! er is geen excuus dus gewoon weer doorzetten en no excuses om een training te missen! k*t tijd achter de rug nu weer verder en naar me doelen streven!

lekkere training hoor

netjes kuki! sterke OP!

doe je chins eigenlijk los van elkaar? dus steeds helemaal terug naar de grond? of pak je echt een serie? met dat laatste moet je goed oppassen: als je last krijgt aan de binnenkant van je ellebogen doe je iets niet goed. daarom doe ik zelf graag losse chins, steeds vanaf de grond.

anyway: goed bezig!

goeie overhead press / squat verhouding

:roflol:

netjes kuki! sterke OP!

doe je chins eigenlijk los van elkaar? dus steeds helemaal terug naar de grond? of pak je echt een serie? met dat laatste moet je goed oppassen: als je last krijgt aan de binnenkant van je ellebogen doe je iets niet goed. daarom doe ik zelf graag losse chins, steeds vanaf de grond.

anyway: goed bezig!

Thnx bro!

Ik trek me op en doe een setje van 12 en daarna zak ik weer tot de grond..zal er is opletten, heb er eigenlijk nooit last van.. doe de chins altijd graag en met plezier.

Bedankt :D

goeie overhead press / squat verhouding

:roflol:

Thnx bro:)

Training van vandaag ging wel weer redelijk lekker! instructeurs hadden in de gaten dat ik wat training over had geslagen, wat ik wel grappig vond kwam er normaal elke week 3 keer maarja ziekte en herfstdepressie was even aan het moeimaken. iig ik ben weer back en hopelijk halen we weer wat PR's binnenkort..

Week 6 Dag 2 Workout 17

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

5x5 68kg

Bench

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 40kg

5x5 50kg

Rows

2x5 30kg
1x3 40kg
1x2 50kg

5x5 54kg

Tricep dips

4x12

Dat was de training van vandaag en nu gaan we verder met wat stats.. we zijn nu bijna 6weken bezig en het gaat redelijk goed naar mijn mening. Ik wou dus graag wat stats laten zien.

1 September:
Lichaamsgewicht; 57.4kg
Bicep omtrek; 33cm
Kuit omtrek: 37cm
Bovenbeen omtrek: 53cm

15 September:
Lichaamsgewicht: 57.5

29 September:
Lichaamsgewicht: 58.7

6 Oktober:
Lichaamsgewicht: 59.6

17 Oktober:
Lichaamsgewicht: 59.8
Rechter-kuit: 38.5
Linker-kuit: 38
Rechter-bovenbeen: 55
Linker-bovenbeen: 54
Rechter-bicep: 33.5
Linker-bicep: 33

Armen niet veel verschil.. wat natuurlijk logisch is je traint je armen niet zo heel veel, of echt doelgericht op biceps.. Maar evengoed toch wat progressie dus dat is netjes!

Verder niet ontevreden en ehm nu even lekker eten spaghetti! nomnom

goeie progressie, dit is een goede lijn om voort te zetten, zo vallen de vetgains ook mee

Idd goede progressie, en een goede training man! Bench press gaat ook wel goed zie ik, daar moet ik me echt op focussen... :P zat vandaag dicht tegen een blessure aan..

Ook je rows gaan goed! Ik zal ze eens aan begin van rug training doen op advies van jou :D biceps zijn ook niet heel belangrijk, die kan je later altijd nog doelgericht trainen.. ik doe ook maar een paar setjes voor de pomp. Je belast biceps ook wel met andere spiergroepen.

Ga zo door bro! Je gaat weer lekker, dat dipje ben je straks zo weer vergeten. :)

goeie progressie, dit is een goede lijn om voort te zetten, zo vallen de vetgains ook mee

thnx! en dat zeker en ik denk zelfs dat me vet% gezakt is.. maar dat is op gevoel en dat weet ik niet zeker maar iig gaat het de goeie kant op!

Idd goede progressie, en een goede training man! Bench press gaat ook wel goed zie ik, daar moet ik me echt op focussen... :P zat vandaag dicht tegen een blessure aan..

Ook je rows gaan goed! Ik zal ze eens aan begin van rug training doen op advies van jou :D biceps zijn ook niet heel belangrijk, die kan je later altijd nog doelgericht trainen.. ik doe ook maar een paar setjes voor de pomp. Je belast biceps ook wel met andere spiergroepen.

Ga zo door bro! Je gaat weer lekker, dat dipje ben je straks zo weer vergeten. :)

thnx bro! is goed en ja ik weet niet hoeveel kracht je dan nog over heb voor DL maar dat moet je maar even bekijken. Biceps komt na dit schema wel goed.. dan ga ik beginnen met een split nu pak ik mooi me benen heel goed, me rug en wat andere spiergroepen.. wou me borst zeggen maar die loopt denk ik achter..

Training van vandaag

Week 6 Dag 3 Workout 18

Squats

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

2x5 68kg
3x5 64kg

Opmerking: 68kg Squat was me blijkbaar nog even te zwaar, denk doordat de spierpijn en ik zakte maar af want me techniek was waardeloos.. op dat gewicht

Press

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 30kg

1x5 44kg
1x5 40kg
1x3 40kg
1x5 30kg

Opmerking: Ik wou voor de 44kg gaan maar dat ging niet, had ook nog veel spierpijn in me armen en schouders wat ervoor zorgde dat ik niet eens 5x5 40kg kon aanhouden..

DL

2x5 30kg
1x3 40kg
1x2 40kg

1x5 50kg

Opmerking: DL niet te hoog gepakt vanwegen spierpijn etc, ik kon press niet lekker pakken dus dan DL ook niet..

Chins

1x12
1x10

Calfraises

1x12 75kg
1x10 70kg
1x10 60kg
1x12 50kg

Moet dus nog wat inkomen in me ouwe ritme maar ik heb me best gedaan en ik ben tevreden over me training, als je lichaam niet meer kan moet je niet extra doorzetten of nog zwaar door trainen vind ik. Dat heb ik dus ook niet gedaan

Weer lekker bezig geweest jonge!

Dafuq je gaat wel ziek snel omhoog in kracht vriend :o

Dat weet ik ook niet, DL zal wel wat lager uit komen dan denk ik.. Maar ik zal het gewoon eens moeten proberen. :) precies, eerst dit schema mooi aanhouden. Ja je compounds gaan goed, je maakt wel vorderingen bro! Borst anders als eerst van je training doen.

Je hebt wel flink wat setjes man, met press bijv. ook.. Mijn schouders zijn heel snel vermoeid.. Doe je gewoon staand of niet?

Squat & calf raises gingen ook lekker deze training :) DL heb je voor je het weet de 100 kg te pakken. Gewoon door blijven gaan zoals je nu doet!

Terug
Naar boven