Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice man! Echt een mijlpaal dit!
Jazeker wel man, je rug is zeker niet slecht voor je begin fase. haha oke, ik heb ook en bende sups die ik niet eens gebruik.. moet toch maar eens wat op maken..Haha oke, het leek gemilimeterd op die foto.. ik laat het deze winter ook weer wat langer worden, maar wel de zijkanten opgeschoren.. Voorjaar gaat denk ik weer gemilimeterd.
Geen probleem man
-------------------------------------------------------------------------
Goed bezig met je squats! Wel vaag dat je helemaal niks voelde, bij mij brand het altijd als de ziekte met de zwaarste setjes.
Je bench is zeker niet slecht, en zeker niet tegenover je squats.Gaat de goede kant op!
Ook zijn je rows sterk, en ik pak ze ook wel eens met riem.. na DL's is mijn rug helemaal op, dat haalt ook weer de kracht uit mijn rows weg.
Gelukkig dat je geen pijn er aan overhield.. Weighted bench dips zijn zeker wel ****ed up wanneer je je in je eentje moet redden.. Heb je de mogelijkheid om dips te doen dan? Anders zou ik dat gewoon doen.
Ja het schijnt dat rust wel belangrijk is..Ik duik vanmiddag ook nog even achter de playstation..
![]()
staat veel supps stil terwijl er een hoop geld in besteed is.. dus wel zonde zal weer met multivit beginnen alle 2 potjes zijn zowat nog vol 

nu weer 4broodjes kipfilet erin gepleurt straks nog ff 4eitjes en wat dextrose erbij nomnom daarna nog een shake van bijna 600kcal agg heerlijk..hopelijk kweek ik weer een kilo erbij in 2weken
zou wel lekker zijn!Ah, bedoelde eigenlijk een machine waarin je dat deeddus dat je met je schouders tegen kussens aan duwt en daarna die stangen om laag duwt.. Hebben ze in sommige gyms wel staan
![]()
en weet niet ben beetje klaar met die oefening dus tijd voor wat nieuws 

en mijn log komt er dan ook!
Gewoon doorpakken, en door de pijn heen bijten hoe vervelend het ook zal zijn..
DL word ook wel zwaar ofniet?
Het gaat je wel lukken man, niet opgeven.. en blijf gemotiveerd. 
Ja het word steeds zwaarderGewoon doorpakken, en door de pijn heen bijten hoe vervelend het ook zal zijn..
Je training ging weer lekker zo te zien.DL word ook wel zwaar ofniet?
Magniffecent & nr.1 heb ik wel positieve reacties over gelezen.. je kan ht dus wel proberen.. niet te vlug gaan deloaden, alleen wanneer je echt niet meer kan.
Nog 6 weekjes aftasten dus...Het gaat je wel lukken man, niet opgeven.. en blijf gemotiveerd.
![]()

Heb gisteren het barbarian squatrack binnen gekregen.. Damn wat een groot ding
Moest die ophangpinnen aan de binnenkant monteren vanwege die kast 

Ziekte kan je behoorlijk zwak maken..
Haha DL is zeker wel lekker.. Ik voel het aan het einde van mijn trainingen ook altijd goed in mijn onderarmen.. ook onderrug en hamstrings branden na DL flink..
Haha kan je wel mee wachten.. Ik ben nog van plan eens creatine te proberen.. Ja die gainer spreekt mij ook wel aan.. Heb nog Lean Gain staan, dus die ga ik deze maand opmaken. Want ik ga weer beginnen met trainen bro!! Maandag weer keihard pompen en ik ga een log maken...Heb gisteren het barbarian squatrack binnen gekregen.. Damn wat een groot ding
Moest die ophangpinnen aan de binnenkant monteren vanwege die kast
![]()
Ja gewoon deloaden wanneer je echt niet meer kunt.
Press word zeker wel zwaarder man, dat verschil word wel groter..![]()
gelijk maar weer 4kg oats bij bestelt en een kg dextrose! nomnomnomm
ik zal je log zeker gaan volgen en iig succes met trainen met je nieuwe squatrek
idd na de griep veel misselijkheid.. maar nu weer helemaal naja gewoon niet meer ziek en vrijwel fit genoeg om weer eens echt te knallen!
Had maandag geen training vanwege misselijkheid, ja dat vind ik een excuus genoeg om even niet heen te gaan want dat traint niet. Vandaag iig weer lekkere training zetten ik weet niet of ik gelijk wat meer kg ga pakken maar ik ga het iig even proberen!
DL is zeker lekker ja! en ik heb me nieuwe mass perfection pot alweer binnen denk echt dat ik er snel op gain en ja het is nog goedkoper dan de isolaat dus dat is zowieso gewoon goed voor de centjesgelijk maar weer 4kg oats bij bestelt en een kg dextrose! nomnomnomm
Yeah buddy!! eindelijk bro en waaauww ziet er wel ****ing nice uit man! ben hier best wel jelly wou dat ik dat had op me kamerik zal je log zeker gaan volgen en iig succes met trainen met je nieuwe squatrek
Ik ga vandaag voor de 44kg press, ik zal eens kijken hoe dat verloopt today
ben weer helemaal back! was even ziekte tijd maar ik ben er gelukkig weer overheen!

Ja we zullen zien!
haha het is ook echt een beest van een rack! dankjewel bro, dat moet helemaal goed komen... Hier is de link van mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/johans-gonna-be-a-huge-r*tard-320192/

Ik had 2 weken niet getaint, en k*t voeding.. maar toch een PR van 105 kg DL.. alles is mogelijk! Abbo opzeggen krijg je sowieso spijt van.. 
Hier is de link van mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/johans-gonna-be-a-huge-r*tard-320192/
Mijn pa is gisteravond na het ziekenhuis gegaan met hartklachten.. dus best wel veel gedoe nu..![]()
en sterkte man!Balen man, het kan allemaal wel invloed hebben... Dit weer is een beetje deprimerend.. En ziekte kan je kracht ook dalen.
Ga jezelf motiveren!! Je komt er wel weer overheen, kracht is zo weer opgebouwd.Ik had 2 weken niet getaint, en k*t voeding.. maar toch een PR van 105 kg DL.. alles is mogelijk! Abbo opzeggen krijg je sowieso spijt van..
Ik vind je training nog niet eens erg tegenvallen voor iemand die net ziek is geweest. En dat is ook zo, je lichaam geeft wel aan of je nog meer kan of niet..
Ik zou geen pause doen, maar gewoon licht opbouwen.. Dan went jou lichaam zo weer, en pak je straks ook weer zwaarder.. Je komt er straks sterker uit dan dat je nu gewichten pakt wat je niet kan hendelen..
Ja dat komt wel goed, het ging in het begin goed.. maar dat komt wel weer terug.![]()
Dafuq wat heb ik gemist?
Je gaat je toch niet aanstellen als t ff tegen zit en gelijk stoppen he?
Gewoon doorknallen, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Je hebt gelijk man.. ik moet doorzetten blijven!! als ik nu stop verpest ik me 5weken die ik al heb moeten trainen.. moet doorzetten!

inderdaad man loop niet zo te b**chenanders kom je maar een keer in het zuiden bij mij trainen geef ik je een draai om je oren als je niet 100% ervoor gaat
bij wijze van spreke