MuscleMeat

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
spotter heeft geen kracht nodig, dan is je gewicht te zwaar

een spotter hoeft maar maximaal die 2.5kg omhoog te tillen die jij niet meer omhoog krijgt, de rest doe je zelf

Bedoelde gewoon meer kracht in het algemeen..maar goed wat jullie willen vragen jullie toch lekker een opa als spotter..als jullie daar prettig bij voelen, lekker doen.

Ik vraag wel instructeur als er 1 rondloopt en anders zou ik op ander tijdstip moeten gaan waardoor er meer spotters available zijn, maar eerst wil ik zover mogelijk zelf komen en morgen eens kijken hoe de deadlift uitpakt.

Bedoelde gewoon meer kracht in het algemeen..maar goed wat jullie willen vragen jullie toch lekker een opa als spotter..als jullie daar prettig bij voelen, lekker doen.

Ik vraag wel instructeur als er 1 rondloopt en anders zou ik op ander tijdstip moeten gaan waardoor er meer spotters available zijn, maar eerst wil ik zover mogelijk zelf komen en morgen eens kijken hoe de deadlift uitpakt.
Je hebt toch niet per se een spotter nodig? Je voelt toch op voorhand of je er nog een rep uitkrijgt of niet?

No hate, zeg het gewoon :p

ik bench zonder human spotter, mijn squatrack thuis heeft spotters

Je hebt toch niet per se een spotter nodig? Je voelt toch op voorhand of je er nog een rep uitkrijgt of niet?

No hate, zeg het gewoon :p

Haha ik zeg toch niet dat ik een spotter nodig heb :P ik wil zo ver mogelijk komen zonder spotter maar stel het word te zwaar moet ik improviseren..

maar ik heb idd geen spotter nodig, maar misschien in de toekomst wel

ik bench zonder human spotter, mijn squatrack thuis heeft spotters

Dat lijkt me wel super chill, misschien heeft die squatrack dat ook wel in me gym.. heb je misschien een foto van je squatrack ? stel het word dan te zwaarrr in de toekomst kan ik altijd dat nog doen, gewoon bankie pakken en lekker bij de squatrack benchen.

Haha ik zeg toch niet dat ik een spotter nodig heb :P ik wil zo ver mogelijk komen zonder spotter maar stel het word te zwaar moet ik improviseren..

Dat lijkt me wel super chill, misschien heeft die squatrack dat ook wel in me gym.. heb je misschien een foto van je squatrack ? stel het word dan te zwaarrr in de toekomst kan ik altijd dat nog doen, gewoon bankie pakken en lekker bij de squatrack benchen.
Als het te zwaar wordt pak je toch gewoon wat minder? :dunno:
Form > weight

Als het te zwaar wordt pak je toch gewoon wat minder? :dunno:
Form > weight

Ja zou ook nog kunnen.. ik weet niet stronglifts programma word al zwaarder en sinds ik dat ene filmpje gezien heb waarbij die spotters geen **** deden en dat ding op ze borst klapte, denk dat ik daarom liever het zekere voor het onzekere neem..

Maar goed ik zal wel kijken hoe het verloopt :), als het te zwaar word zal ik wat minder doen ja! en dan de volgende keer probeer ik het weer.

http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-squat-rack/

die heb ik

Ja zou ook nog kunnen.. ik weet niet stronglifts programma word al zwaarder en sinds ik dat ene filmpje gezien heb waarbij die spotters geen **** deden en dat ding op ze borst klapte, denk dat ik daarom liever het zekere voor het onzekere neem..

Maar goed ik zal wel kijken hoe het verloopt :), als het te zwaar word zal ik wat minder doen ja! en dan de volgende keer probeer ik het weer.
Lol dat is bij zware 1RM, daar moet jij je nog lang geen zorgen om maken :P
(ik ook niet trouwens) Gewoon net voor falen stoppen

Ojaa ziet er goed uit!! die zwarte uitstekers zijn de spotters of niet? bij mij in de gym ziet het er ook beetje zo uit, weet alleen niet zeker of je net zoveel van die opleggers heb die dingen waar je je stang op kan leggen zeg maar..

Lol dat is bij zware 1RM, daar moet jij je nog lang geen zorgen om maken :P
(ik ook niet trouwens) Gewoon net voor falen stoppen

Haha volgens mij maakte ik me juist ook teveel zorgen er over..:o

Denk dat ik me niet zo moet aanstellen en lekker in me eentje moet gaan bench-pressen :D

ojaa ziet er goed uit!! Die zwarte uitstekers zijn de spotters of niet? Bij mij in de gym ziet het er ook beetje zo uit, weet alleen niet zeker of je net zoveel van die opleggers heb die dingen waar je je stang op kan leggen zeg maar..

Haha volgens mij maakte ik me juist ook teveel zorgen er over..:o

denk dat ik me niet zo moet aanstellen en lekker in me eentje moet gaan bench-pressen :d
+10000000000000000000 :p

en alweer terug van training./. word ***gek van die ***drukte wtf is dit ken nikss komt die instructeur lullen dat op die tijden rustig waren blablablaa ga dan met deze machines hier is t rustig , ****op johh ff serieus waar betaal k voor... als het vanmiddag nog zo druk is annulleer ik me abbo verlenging ik betaal voor jan *** man .. neemt ie een schema erbij ja dit en dat kan je doen.. k zei al ik heb me eigen schema, zei die oh zeker bankdrukken? ik zei nee niet vandaag

FGSDFGSD
GFDFGDFGDFGKMFSADKFO43R005345#$%@#%#^%$y gdfsdfg pffffffffff

Maar je doet het voor jezelf.. je houd je in omdat dat in je achterhoofd zit. Hoe kan ik ooit me squats uitvoeren als 4lompe mensen de hele tijd afwisselen.. nu komt homegym weer in me hoofd maarja .. kom er zo vroeg uit alles , wat moet ik nu doen.. vanmiddag of in de avond ben k te moe voor serieuze training -.-

bij sommigen gyms zullen er wel genoeg squatracks staan bij mij gym maar 1tje .. 1 benchpress .. pff ook geen overige oly stangen .. word gek

:fire::fire:

Oordopjes in je oren steken en negeren, of gewoon ok zeggen en voor doen! ;)
(muziek)

Tegen die irritante instructeur

Ja dat zei ik al..komt ie met schema aan ja ziet er toch netjes uit ik zei: oke zegt hij; naja dan beginnen we toch met die. ik zei nah wat heeft het voor nut doe ik die en daarna is alles weer bezet kan ik net zo goed niet trainen. zei die dan pak je de ruimte ga je hier je armen trainen. ik zei al nah . liep ie weg toen ben ik ook direct weg gegaan durfde dat wijf achter de bar nog doei te zeggen ook kliep al rechtstreeks de deur uit ..

ik draai gwn helemaal door als het zo druk is, je wilt ze gewoon zeggen doei kom nooit meer terug fok deze gym. maar in je achterhoofd zitten je plannen en doelen etc..

tevens is fitness niet alleen sport voor me meer een way of life.. ik toon nu discipline om er vroeg uit te gaan alles alleen maar omdat ik me ritme wil verbeteren maar als ik in de avond moet gaan trainen kom ik er toch weer laat uit enso heb verder toch niks te doen overdag

geld is al van me rekening voor 2maanden.. FML .. ag dan ga ik wel in de avond trainen fok me dag&nachtritme maar

Je maakt je echt druk om niks. Als er iemand bezig is vraag je toch gewoon of je ook effe tussendoor mag? heb je meteen een spotter :)

Ik zou er in ieder geval niet moeilijk over doen en ik denk vele met mij.

Oudjes laten spotten doe ik overigens ook nooit hoor, als ik dat zou vragen lachen ze me uit denk ik. "Ik zeg weleens als ik aan het benchen ben en ze zijn op zoek naar gewichtjes dat ze van mijn schijven af moeten blijven. Moeten ze altijd lachen.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 11:41 ----------

Onze gym-eigenaar is wel een relaxte gast, maar schema's maken waar iemand wat aan heeft hebben ze nog nooit van gehoord denk ik.

Allemaal van die fancy oefeningen met halve ballen en weet ik veel wat, en die gasten maar klagen dat ze niet vooruit gaan.

Druk om niks? iemand bezig? Lees is overnieuw.. 4mensen die bij de squatrack bezig en de hele tijd af wisselen alsof ik daar de 5e nog van wil zijn..die bench-press had ik helemaal niet nodig vandaag

Dat jij je er niet drukt om maakt en niet moeilijk over doet en die vele met jou is fijn voor jou maar daar heb ik niks aan

Toch maar weer gegaan na 2uurtjes slapen, dit keer stuk rustiger ging ook express wat eerder weg zodat er zowat niemand was en dat pakte goed uit..

Waren nog paar mensen die ik kon dus samen het squatrack mee gedeeld beetje afgewisseld..

Training voor vandaag:

Week 1 Workout 2

Squat:

W-Up:
2x5 losse stang
1x5 8kg
1x5 10kg

W-Set:
5x14kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg
5x20kg

Overhead press:
5x8kg
5x10kg
5x10kg (had deze eigenlijk 14kg moeten pakken, vandaar extra set)
5x14kg
5x18kg
5x20kg

Deadlift:

5x20kg
5x20kg
5x30kg
5x34kg
5x40kg

3x8 Pull-ups

P.S. Bij deze gewichten zijn geen barbell bijberekend..

Laatst bewerkt:
hey man, maak wat video's van je lifts, kunnen we ze meteen beoordelen. Je bent net begonnen dus nog vrij makkelijk te vormen :)

Terug
Naar boven