AndroidHealthClinic

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
Dat moet ik ook nog een beetje krijgen ja dat stemmetje. Probleem is alleen wel dat ik dan zoveel eten mee moet sjouwen (en betalen). Het spul wat ik op stage/school kan kopen is alleen maar rotzooi. Alleen een broodje gezond gaat dan op zich nog wel maar qua eiwitten heb je dan nog niks. Ik wil echt graag clean eten maar heb moeite met de calorieën clean halen.

En om nou een kilo kip per dag te bakken is ook weer zo iets. Bovendien moet het ook allemaal betaald worden.

Zodat je het voor jezelf toch mogelijk maakt om net dat broodje meer te eten :P, ik snap je punt wel inderdaad.. ik leef nu van een uitkering maar dat is ook niet alles, ik probeer te sparen maar dat gaat amper en ik moet me eten zelf betalen behalve het avond eten dan. Maar met wat ik krijg ken ik ook niet eten wat ik wil..al was dat zo kocht ik zoveel kip dat ik er misselijk van werd

iig is het meest logische voor jou denk om gewoon brood te nemen met een beleg erop wat eiwitten bevat. Bijvoorbeeld kipfilet (beleg) neem je 8 broodjes of misschien wel meer als je 1 brood trommel daar voor heb ben je klaar. Heb je een hoop koolhydraten al binnen en wat eiwitten. Als je dan bij het avond eten wat kip krijgt en savonds voor het slapen nog een pot kwark op eet zit je al wel in de goede richting qua eiwitten. Ik zou zelf eens beetje knutselen met een eetschema in elkaar te zetten,kijken voor jezelf wat mogelijk is en hoe je toch je calorieën en eiwitten clean kan behalen.

Ik moet ook weer een eetschema maken, discipline tonen en een eet routine aanmaken. Ik probeer alleen wat te bezuinigen maar ja dat gaat me toch niet lukken zolang ik niet werk..

Ja dat sowieso en ik heb weer motivatie dan voorheen voor stronglifts en heb zin om PR's te gaan verbreken! Hopelijk gebeurt dat nog en als ik er in faal zie ik het wel gebeuren met madcow :)

Ik hoop het ook niet..misschien werkt het wel juist positief, haha doe je goed!

Ik heb al 2 setjes van 80 gelukt dus ik zie het volgende week nog wel gebeuren! bench blijft lastig maar ik moet me er ook weer meer voor motiveren dan gaat ie vast ook wat beter. DL komt vast wel weer goed hopelijk volgende week al weer maar rustig aan ik heb de tijd.

Haha ja de laatste tijd leef ik een beetje van de mass perfection..dus dat is echt niet goed er moet veel meer bij! minder eten is niet zo probleem toch :P?

Mooi man, het komt zeker wel weer goed. Ik denk dat ik binnekort ook ga beginnen met wendler 5/3/1 heb e-book, moet ik nog even goed doornemen.. :P

Als doe 2 setjes jou lukken moet dat laatste setje ook wel lukken! Je 1rm zou wel makkelijk rond de 95 zitten, nice! Dat is ook zo, net even wat meer aandacht aan besteden. Volgende week moet je lukken, als je form goed is moet je gewoon alles geven wat erin zit. ;)

Haha, dat had ik een tijdje met lean gain, je raakt er gauw verslaafd aan omdat het makkelijker is in te nemen dan vast voedsel.. Nee dat valt wel mee, maar om het ook erg clean naar binnen te krijgen is wel lastig.. :D

Zodat je het voor jezelf toch mogelijk maakt om net dat broodje meer te eten :P, ik snap je punt wel inderdaad.. ik leef nu van een uitkering maar dat is ook niet alles, ik probeer te sparen maar dat gaat amper en ik moet me eten zelf betalen behalve het avond eten dan. Maar met wat ik krijg ken ik ook niet eten wat ik wil..al was dat zo kocht ik zoveel kip dat ik er misselijk van werd

iig is het meest logische voor jou denk om gewoon brood te nemen met een beleg erop wat eiwitten bevat. Bijvoorbeeld kipfilet (beleg) neem je 8 broodjes of misschien wel meer als je 1 brood trommel daar voor heb ben je klaar. Heb je een hoop koolhydraten al binnen en wat eiwitten. Als je dan bij het avond eten wat kip krijgt en savonds voor het slapen nog een pot kwark op eet zit je al wel in de goede richting qua eiwitten. Ik zou zelf eens beetje knutselen met een eetschema in elkaar te zetten,kijken voor jezelf wat mogelijk is en hoe je toch je calorieën en eiwitten clean kan behalen.

Ik moet ook weer een eetschema maken, discipline tonen en een eet routine aanmaken. Ik probeer alleen wat te bezuinigen maar ja dat gaat me toch niet lukken zolang ik niet werk..

Ik denk inderdaad dat brood eten wel zou kunnen schelen inderdaad. Weet neit of je mn brood-topic gezien hebt, maar was al aan het nadenken over brood want het is wel een makkelijke en redelijk goedkope manier om aan wat meer calorieën te komen.

Nu is dat ook iets wat ik weer moet leren, koolhydraten eten. Heb het afgelopen jaar best wel low-carb gedaan, voor het afvallen, en eet nu op trainingsdagen ook evenveel kh als eiwitten (40/40/20 KEV probeer ik), terwijl dat ook best 50/30/20 zou mogen zijn, toch? Ik hoor wel vaker dat mensen te bang zijn voor koolhydraten en daar val ik ook onder. Ik wil gewoon niet meer dik worden!

Mooi man, het komt zeker wel weer goed. Ik denk dat ik binnekort ook ga beginnen met wendler 5/3/1 heb e-book, moet ik nog even goed doornemen.. :P

Als doe 2 setjes jou lukken moet dat laatste setje ook wel lukken! Je 1rm zou wel makkelijk rond de 95 zitten, nice! Dat is ook zo, net even wat meer aandacht aan besteden. Volgende week moet je lukken, als je form goed is moet je gewoon alles geven wat erin zit. ;)

Haha, dat had ik een tijdje met lean gain, je raakt er gauw verslaafd aan omdat het makkelijker is in te nemen dan vast voedsel.. Nee dat valt wel mee, maar om het ook erg clean naar binnen te krijgen is wel lastig.. :D

Ja man gaat sowieso goedkomen! ja schijnt een goed schema te zijn wendler..heb er nog niet veel in verdiept maar wel veel positieve dingen over gezien en gelezen.

Ja ik hoop het, moet wel lukken volgende week. me 1rm :p? heb geen idee wat dat is. Ja ik denk dat ik wat assistance nog naast bench pak voor borst..en ik zie het wel qua DL ik bouw gewoon rustig op, morgen even 70 en daarna steeds stappie verder en dan komt die 80 wel weer terug en hopelijk hoger!

Ja het is zo makkelijk weetje.. het is melk en een emmer..naja melk kan je op voorraad nemen en dus heb je altijd in huis. Brood moet ik dan elke dag naar de winkel.. zo irritant vooral in dit weer het regent vaak enzovoort..zit tte denken aan gewoon ovenbroodjes maar op voorraad te nemen zal wel niet zo goed zijn als bruin brood volkoren maarja dan krijg ik iig wel brood binnen! ja clean alles naar binnen werken is wel lastig vooral als je te weinig eet dan ga je juist aan snacks denken of iets makkelijker..ag moet weer even voeding op orde maken en schema maken doe ik vd week wel ff.

Ik denk inderdaad dat brood eten wel zou kunnen schelen inderdaad. Weet neit of je mn brood-topic gezien hebt, maar was al aan het nadenken over brood want het is wel een makkelijke en redelijk goedkope manier om aan wat meer calorieën te komen.

Nu is dat ook iets wat ik weer moet leren, koolhydraten eten. Heb het afgelopen jaar best wel low-carb gedaan, voor het afvallen, en eet nu op trainingsdagen ook evenveel kh als eiwitten (40/40/20 KEV probeer ik), terwijl dat ook best 50/30/20 zou mogen zijn, toch? Ik hoor wel vaker dat mensen te bang zijn voor koolhydraten en daar val ik ook onder. Ik wil gewoon niet meer dik worden!

Ja brood is denk 1 van de makkelijkste en ook wel misschien beste en niet te dure manier om aan je koolhydraten te komen. Ik heb je brood-topic niet gelezen maar brood zou ik sowieso wel in je voeding doen.

Ehm ik heb niet zoveel kennis daar eigenlijk van, ik namelijk zelf kom heeel moeilijk aan..dus weet niet beter dan alles eten wat dan ook..zat eerst paar weken op 3000 calorieën en dat werkte nog niet echt super..Dus ik zelf ben niet bang van koolhydraten maar kan me goed voorstellen als je er snel dik van word dat dat wel het geval is. Ik zou gewoon goed de voeding fora en topics in de gaten houden daar leer je gigantisch veel over voeding.

Ja brood is denk 1 van de makkelijkste en ook wel misschien beste en niet te dure manier om aan je koolhydraten te komen. Ik heb je brood-topic niet gelezen maar brood zou ik sowieso wel in je voeding doen.

Ehm ik heb niet zoveel kennis daar eigenlijk van, ik namelijk zelf kom heeel moeilijk aan..dus weet niet beter dan alles eten wat dan ook..zat eerst paar weken op 3000 calorieën en dat werkte nog niet echt super..Dus ik zelf ben niet bang van koolhydraten maar kan me goed voorstellen als je er snel dik van word dat dat wel het geval is. Ik zou gewoon goed de voeding fora en topics in de gaten houden daar leer je gigantisch veel over voeding.

Ja als je er toch niet dik van wordt dan is het gewoon een kwestie van alles wat los en vast zit naar binnen schuiven. Toch denk ik dat ik best wat meer zou kunnen verdragen, dat ga ik vanaf januari proberen, als ik ook met stronglifts begin. Moet dan wel heeeeeel clean proberen te eten. Zeker in het begin als stronglifts nog niet zo zwaar is..

Ja man gaat sowieso goedkomen! ja schijnt een goed schema te zijn wendler..heb er nog niet veel in verdiept maar wel veel positieve dingen over gezien en gelezen.

Ja ik hoop het, moet wel lukken volgende week. me 1rm :p? heb geen idee wat dat is. Ja ik denk dat ik wat assistance nog naast bench pak voor borst..en ik zie het wel qua DL ik bouw gewoon rustig op, morgen even 70 en daarna steeds stappie verder en dan komt die 80 wel weer terug en hopelijk hoger!

Ja het is zo makkelijk weetje.. het is melk en een emmer..naja melk kan je op voorraad nemen en dus heb je altijd in huis. Brood moet ik dan elke dag naar de winkel.. zo irritant vooral in dit weer het regent vaak enzovoort..zit tte denken aan gewoon ovenbroodjes maar op voorraad te nemen zal wel niet zo goed zijn als bruin brood volkoren maarja dan krijg ik iig wel brood binnen! ja clean alles naar binnen werken is wel lastig vooral als je te weinig eet dan ga je juist aan snacks denken of iets makkelijker..ag moet weer even voeding op orde maken en schema maken doe ik vd week wel ff.

Zeker weten! Ik heb er ook veel goede dingen over gehoort, alleen ook nog niet echt gelezen.. Wel even doorgenomen en het beviel me wel op het eerste gezicht.. Mischien in de toekomst ook wat voor jou! :D

Oke man, RM= Rep max.. Dus 1 RM is je rep max met 1 rep eruit persen.. Zwaarste wat je kan. Ja dat kan je wel doen, en met je DL komt het wel weer op oude niveau.

Ja, ik nam in het begin ook veel melk, oats en whey.. Maar nu gewoon strict op voeding letten. Brood eet ik weinig, maar 3á4 plakjes per dag. Ja precies, dat is altijd lastig :P maar gewoon doorzetten en er door heen bijten, dan lukt het wel! :D

Yeah 2e stronglifts training na ongeveer 7 weken..moet nog zeker wat inkomen en weer wennen, maar dat gaat helemaal goed komen no stress no worry als niet verder kom heb ik me back-up plan! (madcow)

Main Lifts:

SQUATS (as always:D)

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

3x5 70kg

Deadlift

2x5 30kg
1x3 40kg
1x2 50kg

1x5 70kg

Military Press

2x5 20kg

1x5 30kg
1x5 34kg
1x5 38kg

Small Assistance:

Dumbbell bench press

2x12 14kg

Tricep dips

2x12 bw

Calf raises

1x12 80kg
1x10 100kg
1x8 120kg

-

Laatst bewerkt:
Ja als je er toch niet dik van wordt dan is het gewoon een kwestie van alles wat los en vast zit naar binnen schuiven. Toch denk ik dat ik best wat meer zou kunnen verdragen, dat ga ik vanaf januari proberen, als ik ook met stronglifts begin. Moet dan wel heeeeeel clean proberen te eten. Zeker in het begin als stronglifts nog niet zo zwaar is..

Ja precies.. het blijft toch raar dat ik van zoveel vette bende en 3000 kcal niet dik word. Maar goed het is wel beter natuurlijk, maar het houd ook beetje in dat ik dan slomer groei :p

Je moet gewoon even kijken wat je onderhoud is etc en dan een schema maken, daar dan ongeveer aan houden zo heb je wel een routine als je het even niet meer weet. En ik had gelezen dat 50/30/20 inderdaad het beste is, het is alleen moeilijk dat precies aan te houden..Ik zelf kom ook nooit precies op die cijfers en zit altijd 20gram ofso boven me eiwit onderhoud.

Zeker weten! Ik heb er ook veel goede dingen over gehoort, alleen ook nog niet echt gelezen.. Wel even doorgenomen en het beviel me wel op het eerste gezicht.. Mischien in de toekomst ook wat voor jou! :D

Oke man, RM= Rep max.. Dus 1 RM is je rep max met 1 rep eruit persen.. Zwaarste wat je kan. Ja dat kan je wel doen, en met je DL komt het wel weer op oude niveau.

Ja, ik nam in het begin ook veel melk, oats en whey.. Maar nu gewoon strict op voeding letten. Brood eet ik weinig, maar 3á4 plakjes per dag. Ja precies, dat is altijd lastig :P maar gewoon doorzetten en er door heen bijten, dan lukt het wel! :D

Ja precies, het is nu stronglifts daarna madcow en daarna misschien wel wendler! Ik focus me nu 100% op kracht schema's en/of bodybuilding dus dat is zeker nog iets wat ik in de toekomst kan doen.

Owzo, wauw als me 1rm 95kg is! dat is echt mega veel als ik dat ooit zou kunnen squatten.. dan voel ik me king :p misschien eens een keer me 1rm uit testen. Maar voorlopig nog niet.. eerst even die 80kg aantikken met 3x5! dan ben ik weer goed op weg en dan kunnen we eens een 1rm uit testen :)

Ja alleen maar oats whey en melk is het ook niet..ik heb ook kip leren opbakken dus zal in de toekomst zelf gewoon overdag of zelfs in de ochtend kip opbakken en lekker weg smullen :D en moet eens meer kijken naar brood weer en rijst bijvoorbeeld..vraag me af of die ovenbroodjes gewoon goed zijn of niet zal eens kijken in voeding fora. Het is irritant want je zit zo gauw boven je eiwit behoefte en je vetten..

Voeding schema..

Een voeding schema kan je belangrijk noemen voor een bodybuilder, of zelfs een fitness persoon. Voeding is sowieso erg belangrijk om aan te komen of zelfs af te vallen..Maar ik heb er eigenlijk nog niet zoveel aan gehad, deed ik het verkeerd. At ik niet genoeg? Naja ik heb weken op 3000kcal gezeten en matig resultaat geboekt het enigste echte resultaat zijn me benen en dat door stronglifts..ik hb wel eens gelezen over snelle stofwisseling en het zou kunnen dat ik dat heb dat ik daardoor niet dik word of niet vet word of naja heeel heel moeilijk.

Ik ben maar 1,63 dus 60kg is een goed gewicht voor die lengte maar toch zie ik er zelf nog graag 10 kg bij, dat is natuurlijk wel een doel voor de komende jaren.. Maar ja om het allemaal kort te houden, ik zal wel een voeding schema maken zodat ik een routine iig heb maar ik zit zelf echt te denken om echt een dirty bulk te gaan beginnen. Het is wel balen dat ik niet zo goed tegen zuivel producten kan maar ik wil het toch maar eens nog een keer aan zien..

Wat ik dus wil bereiken ongeveer qua mijn voeding is:

2 shakes mass perfection = 1liter melk + 150gram mass perfection ongeveer
Bak kwark (gewoon franse met wat siroop)
Zak cashewnoten (of een halve)
veel veel kip afwisselend met ei en vis.
brood brood broodd met kipfilet (beleg)
rijst..spaghetti..pasta veeel avond eten!
Extra melk!
Bananen
een avondje een zak chips leeg vreten..no problem
Genoeg water.. doe ik al maar ik zet het er even bij

Dat zal ongeveer per dag wel zo een 3000+ kcal zijn, 2 shakes is 900 met banaan is 1000+ bak kwark dan zit je rond 1300 + noten een hele zak is 1200 ik ga van de helft uit dus dan zit je op 1900 dan nog extra melk zit je 2000+ dan heb ik nog niet eens brood, avondeten mee berekend. Brood is wel rond 500 al ga je van 8 broodjes uit en avond eten zit je ook gauw op 500 naja bulk here i come :D

En ja ik zie wel of het zo een beetje gaat..ik bedoel het is heel leuk allemaal je eiwit behoefte en alles precies uit rekenen ik heb het nu al zo vaak gedaan, ik wil het eens op gevoel proberen en gewoon echt eten zoveel als ik maar kan. Denk gewoon dat het nu minder belangrijk is om echt clean te gaan eten en netjes volgens een schema en alles.. denk dat het 10x zo belangrijk is om nu gewoon echt te gaan eten maar dan ook echt veeeel eten! Ik heb nu leren kip bakken dus er komt zeker een dikke voorraad kip het liefst van die grote kip bonken ahh nom nom nom!! i love kip

Zin in morgen, weer lekker trainen ! nog even een glas melk weg drinken dan te bed met cashewnootjes nom nom :)

Ging wel lekker! ik wisselde per set af met 2 grote jongens, heb het uiteraard over oefeningen bij het squatrack. Eentje was wel verbaast over het gewicht wat ik weg squat met zo een lengte en bw en dat ik goed in diepte kan komen, dat is altijd wel grappig dat zo een gozer dat vind of zegt.

Main Lifts:

SQUATS (as always:D)

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

3x5 74kg (hier was ik gebleven met stronglifts 3x5)

Bench

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 34kg

3x5 50kg (Dit blijft echt me slechtste oefening maar ik blijf doorzetten)

Pendlay Rows

2x5 30kg
1x3 40kg
1x5 50kg (to easy)

3x5 60kg (Yes bam new PR)

Ik voel sinds ik gestopt ben met opbouwfase creatine echt helemaal geen extra kracht ofso meer..Er staat 1 keer 5gram per dag en dat doe ik maar voel er nu niks van. Ik zeg ook niet dat ik verwacht van wel en dat ik ineens zoveel extra kg kan pakken, maar goed in het begin voelde ik wel duidelijk verschil en nu niet. Ik wacht het af ben van plan tot 4 januari te nemen dan 4 weken te stoppen en daarna weer 5 weken. Het blijft natuurlijk maar die hele klein 5% extra toevoeging.. de rest moet van je voeding afkomen. Van je training groei je niet je groeit van je voeding!

Vraagje hoeveel ben je aangekomen dan sinds je begon met serieuze voeding.
1-2kg per maand is echt al netjes hoor.
Als moeilijke gainer ben ik zelf ook beetje vind ik een halve kilo ook al goed.
dat is toch bijna 6-7 kg per jaar.
Hoog bf moet je daarna er weer af halen kom je uit op bijna het zelfde niveau dus ik zou een dirt bulk zelf afraden.
Ik ben zelf nu ook beetje te hoog bf.
Door ook te simpel over te denken.

Vraagje hoeveel ben je aangekomen dan sinds je begon met serieuze voeding.
1-2kg per maand is echt al netjes hoor.
Als moeilijke gainer ben ik zelf ook beetje vind ik een halve kilo ook al goed.
dat is toch bijna 6-7 kg per jaar.
Hoog bf moet je daarna er weer af halen kom je uit op bijna het zelfde niveau dus ik zou een dirt bulk zelf afraden.
Ik ben zelf nu ook beetje te hoog bf.
Door ook te simpel over te denken.

Voor ik begon met stronglifts, echt ik denk misschien 0.2kg? en toen ik begon met stronglifts kreeg ik wel een zieke vooruitgang.. bijna 3 kg in 9 weken, komt ook wel omdat me benen zo goed getraint werden dat ze terug naar wat ze paar jaar geleden waren en zelfs extra. allebei boven 3 cm gegroeid maar iig 3 kg in 9 weken was wel ziekelijk lekker. Alleen het is dan meer me benen, me bovenlichaam wilt niet echt of nog niet echt.. misschien verwacht ik er te snel iets van.

En ik heb wat mensen gesproken en ik denk dat dirty bulk het ook niet echt is..denk dat ik ipv 2 liter melk beter 12 broodjes kan eten ipv 8. Dat soort dingen..hoop avond eten hoop kip en genoeg kwark, vis en ei. Ik ging ook wat te simpel nadenken en ik heb nog zoiets van ja ik word toch niet dik en gauw vet. Het is lastig als je niet aankomt maar toch zoveeel eeet..meer dan zelfs je bulk onderhoud wat je heb berekent. Ik bedoel dat is bij mij 2600 en ik zat op 3000 en nog niet echt resultaat, maar misschien moet ik het weer eens proberen en echt veel calorieën halen uit brood en me avond eten. Ik deed toen geen stronglifts dus misschien gaat het nu beter!

iig wil ik het weer gaan proberen 3000kcal of zelfs wat meer en kijken hoe dat samen gaat met stronglifts. En niet te dirty.. gewoon clean en gewoon genoeg eten. Al is 8 broodjes niet genoeg tja neem dan 12 is dat niet genoeg neem 16! Ik ga me best doen om weer een eet routine op te bouwen en ik hoop te groeien naar 12 broodjes per dag en daarnaast natuurlijk andere dingen. Dan stronglifts erbij en wie weet groei ik als een malle :p

Maandag en woensdag niet getraint, vanwege werk en kerst..Vind het niet te erg maar eh ik vind dat ik vandaag nog wel even moet gaan, dat ga ik dus ook doen.

Squats

Press

Deadlift

Assistance: biceps

Yeah buddy straks om 4uur!

Gaat nog lekker zo te zien :p

Al doelen voor de zomer?

Gaat nog lekker zo te zien :p

Al doelen voor de zomer?

Gaat zeker lekker!

Mwaa.. ik had wel een paar doelen en dat was 65kg en 8% bf ongeveer begin zomer 2013 of ietsje daarna..is misschien nog wel haalbaar maar voor de rest nog niet echt.

Hoop gewoon nog wat bw te winnen en wat te stijgen met kg's in de compounds en straks madcow en daarna misschien wendler, wel grappig want met kerst kreeg ik te horen jaa je ziet het al wel en ja als er wat getilt moest worden dan ben ik de pineut natuurlijk want dan jaa jij bent de sportschool man en jij ben hier de beul enzo. Wel grappig natuurlijk en ik ben niet vies van wat tillen, ben alleen erg benieuwd hoe ik er over een jaar bij sta.. de volgende kerst misschien tik ik dan de 70 wel aan..is wel 10kg misschien net eronder 68..67..nouu ik ben echt heel erg benieuwd en ik kan echt niet wachten !!

btw me zus geloofde me nog steeds niet en de vriend haar vader is 2.10 en 93 kilo ongeveer dus me zus zei jaa til je arie dan ook zo op? dus ik dacht okee okee wil je me nou echt testen ik pak die vader bij ze benen en til hem zo op de lucht in haha en dat zag er vast raar uit een mannetje van 1.63 die iemand van 2.10 op tilt :p maar ze waren allemaal wel impressed.

Volgende dag even werken en ja dan hebben ze til werk en dan is het jaa we hebben even een sterke man nodig, ik dacht bij mezelf nou kom maar op.

Het is zo grappig want 4jaar terug ongeveer liep ik stage bij het bouw bedrijf van de vriend van me zus, en toen was ik nog echt zo slap klein mannetje en als je dan nu kijkt dan ben je gewoon echt trots op wat je al bereikt heb in 5maanden.. en dat wordt alleen nog maar meer! men o men bodybuildings is a life changer ik zou vroeger ook echt geen zin hebben gehad om iets te tillen en nu.. kom maar op! Maar me squats stats ook.. ik denk niet dat veel mensen dat na doen met mijn lengte en gewicht. Zelfs langere mensen doen dat niet zomaar even na..dat geeft je gewoon zo een goed gevoel.

Ik ga echt eten voor me leven, en ik kan echt niet wachten tot de volgende kerst!! ben echt zo erg benieuwd ik wil mensen echt laten schokken van WOW ! van klein dun mannetje naar michelin poppetje :p kleine buffel.. haha

Ik heb nog heeel wat train jaren te gaan.. misschien straks werk als opperman nouu ik heb er echt zin in om 70 kg bijvoorbeeld aan te tikken en dan gewoon lage bf dan ben ik kleine beer hoor :p

Haha herkenbaar :p . Kan me nog herinneren dat ik met een lege barbell aan t squatten was :roflol: . Ben zelf van 53 naar 70 kilo gegaan in een half jaar, ben benieuwd hoe dat over nog een half jaar zal zijn.

Als ik jou was zou ik gewoon lekker stronglifts blijven doen voorlopig, zo te zien ga je er prima op :p

Lekker bezig bro!! Haha herkenbaar, als je die kilo's omhoog krijgt bereik je toch een bepaalde ego haha :D die kleine buffel word je wel als je zo door blijft gaan! Ik begin binnekort aan mijn cut en wendler schema, kan je ook zien of wendler wel aanslaat of niet. Ben benieuwd naar je training van vandaag bro! :D

De 100kg deadlift wou fokke met mij man, maar ik wist dat ik hem aan kan (whuhahaha)

BAM BOOM BENG DENG LENGERENG BAM!

Training van vandaag begon matig..er zat een ecto-gozer biceps te trainen in de squatrek met lege barbell..OMG MOVEE! dacht echt pff ga ik op tijd weg staat er nog zo een gozer in de squatrek maar na 3 setjes vroeg ik maar of ie nog lang bezig was en dat ie ze biceps daar wel kon verder trainen (waar het hoort).

Dus;

Main Lifts:

SQUATS (AS ALWAYS)

2x5 20kg
1x3 30kg
1x2 50kg

3x5 70kg

Press

2x5 20kg
1x3 24kg
1x2 30kg

3x5 34kg

DEADLIFT (hier komt het)

2x5 30kg
1x3 50kg
1x2 70kg

1x2 80kg
1x2 90kg
1x2 100kg (NO ****ING WAY!!))

Yes i did it.. geen anabolen,creatine of wat dan ook its pddnos mentaliteits power.

Assistance:

2x8 9kg

Alleen omdat moest wachten.

YEAHHH 100KG deadlift boooeeem! de squats begonnen zo sloom en matig en ineens kreeg ik een kick bij de deadlift en ik moest door en door gaan en ik dacht bij de 100 no ****ing way..ik dacht dit is het dit word hem ik fokte mezelf op (pddnos mentaliteit) van de grond af en BAM 1 en BAM 2! ik wou maar 2 keer..ik kon nog 110 proberen maar dat is leuk voor de volgende training.

Leklere training man!! Damn je DL's gingen goed man, blijf dat zo doen! :D je haalt mij nog wel in met DL! Pdd nos is echt een sterk geestverruimend middel man! Profiteer er maar goed van hehe :roflol:

Terug
Naar boven