kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Dat moet ik ook nog een beetje krijgen ja dat stemmetje. Probleem is alleen wel dat ik dan zoveel eten mee moet sjouwen (en betalen). Het spul wat ik op stage/school kan kopen is alleen maar rotzooi. Alleen een broodje gezond gaat dan op zich nog wel maar qua eiwitten heb je dan nog niks. Ik wil echt graag clean eten maar heb moeite met de calorieën clean halen.
En om nou een kilo kip per dag te bakken is ook weer zo iets. Bovendien moet het ook allemaal betaald worden.
Zodat je het voor jezelf toch mogelijk maakt om net dat broodje meer te eten
, ik snap je punt wel inderdaad.. ik leef nu van een uitkering maar dat is ook niet alles, ik probeer te sparen maar dat gaat amper en ik moet me eten zelf betalen behalve het avond eten dan. Maar met wat ik krijg ken ik ook niet eten wat ik wil..al was dat zo kocht ik zoveel kip dat ik er misselijk van werd iig is het meest logische voor jou denk om gewoon brood te nemen met een beleg erop wat eiwitten bevat. Bijvoorbeeld kipfilet (beleg) neem je 8 broodjes of misschien wel meer als je 1 brood trommel daar voor heb ben je klaar. Heb je een hoop koolhydraten al binnen en wat eiwitten. Als je dan bij het avond eten wat kip krijgt en savonds voor het slapen nog een pot kwark op eet zit je al wel in de goede richting qua eiwitten. Ik zou zelf eens beetje knutselen met een eetschema in elkaar te zetten,kijken voor jezelf wat mogelijk is en hoe je toch je calorieën en eiwitten clean kan behalen.
Ik moet ook weer een eetschema maken, discipline tonen en een eet routine aanmaken. Ik probeer alleen wat te bezuinigen maar ja dat gaat me toch niet lukken zolang ik niet werk..

? heb geen idee wat dat is. Ja ik denk dat ik wat assistance nog naast bench pak voor borst..en ik zie het wel qua DL ik bouw gewoon rustig op, morgen even 70 en daarna steeds stappie verder en dan komt die 80 wel weer terug en hopelijk hoger!
. Ben zelf van 53 naar 70 kilo gegaan in een half jaar, ben benieuwd hoe dat over nog een half jaar zal zijn.