kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Uiteindelijk wel ja, maar wist dat maar van te voren.. Als ik slim was had ik ook gelijk moeten beginnen met SL.. maarja, daar ben je een beginner voor he. Ja precies, je hebt je herstelt en je gaat weer de gains van je leven maken!SL lijkt me ook erg zwaar, vooral als je op je max zit..
Ja dat zou best kunnen.. Merk jij ook wel wat je meer massa heb nadat je SL heb gedaan? Oke, dat neem ik dan zeker mee wanneer ik aan mijn SL begin!
Ik was laag in vp% begonnen, maar nam het te letterlijk wat anderen zeiden met 'je moet veel vreten!!' ja, dus niet..voor ik op 13% sta ben ik ik wel wat maandjes bezig, vooral als ik nog de massa wil behouden die ik nu heb. Dan denk ik dat ik eind van het jaar afrond met madcow als ik dat zo hoor.. Dus dit jaar kan een mooi jaar worden!
Ja dat begrijp ik best, dat is ook t*fus zwaar! Dat je die 80 kg er dan nog uit weet te halen vind ik wel netjes. Rust is ook belangrijk, dan maar wat lager die rows. Wanneer je form eronder gaat lijden moet je gewoon kappen.
Light day is dan ook wel weer lekker om je krachten te sparen voor de volgende training. Ik hoop het man, dat ik dezelfde progressie mag boeken als jou!Ja ik kan het ook niet geloven dat ik ooit 5x5 80 kg zou kunnen squatten.. dus er is nog wel werk te doen!
3x110 kg in de 12e week van madcow zou idd ****ing ziek zijn!! Als je 1rm nu al 96 kg zou zijn dan ben je al flink bezig met jou BW man
Ja die progressie komt er wel.. sowieso in kracht, ik ben benieuwd hoe je bench press na een tijdje is, dat blijft een lastige. Geen probleem, jij ook bedankt voor je hulp en informatie!![]()
Daar ben je idd een beginner voor.. je weet nog niet zo goed wat je wilt wat het beste is wat een goed schema is.. je ziet door het bomen het bos niet meer en soms denk je dat je het beter weet als andere, maar uiteindelijk zie je het licht en snap je dat het wel beter is en dat je beter had moeten beginnen enzo.. SL is zeker een zwaar schema! het is echt geen schema om vrolijk van te worden ja van de kracht stats die je er van krijgt, maar je gaat echt veel spierpijn krijgen en het is echt een pittig schema! maar achteraf is het het zeker waard en mag je trots op jezelf zijn.
Ik weet het niet kwa massa maar niet erg veel..ik merkte eigenlijk dat je meer elk spiergroep echt krachtig maakt, ik zie er ook niet uit alsof ik 100kg deadlift..maar de kracht zit er wel in. Me benen zijn wel flink gegroeit en daar zit zeker dik massa bij, je armen gaan tegen vallen omdat je die niet echt goed meepakt..daarom kan je misschien wel een bicep assistance erbij doen en de tricep dips heb je al.
Haha ik vreette ook wel veel maar me vp is nog net zo..snap het niet echt maar het is wel beter.
Ja ik zelf was er ook wel tevreden over dat ik nog die 80kg goed kon meepakken..lekker diep ook, rust is zeker belangrijk en als zekerheid doe ik gewoon wel met riem ik hoef me rug niet kapot te trainen.
Light day is zeker wel lekker! je geeft je benen extra rust en dan kan je de volgende training weer vol aan de bak, daarom vind ik madcow ook wel leuk om te doen. Haha ik denk het wel man SL is 100% progressie dat schema word zo zwaar he en je maakt zo een hoog volume met je squats etc dus die 5x5 80kg komt zeker wel bij jou!
3x110 als ik dat red is het echt gewoon waauw! In het begin was het echt 60kg pfff en nu is het dan net de grens van 80kg pff haha je gaat grenzen verleggen en praat straks over 100kg! ****ing epic , ja echt ziekelijk man me 1rm 96kg echt gewoon OMFG WTF?!?! er zijn gewoon geen woorden voor om te zeggen hoe ziek ik het vind.. ik had nooit ever gedacht over zoveel kg te kunnen praten

Sowieso in kracht ja! ik hoop ook wat massa mee te pakken in armen met wat assistance..ja bench press blijft een lastige ik probeer de bench meer te leren respecteren en er meer zin in te krijgen, en press is ook een lastige lekker zwaar! ja geen probleem als je nog vragen heb die ik kan beantwoorden weet je me te vinden.
Ik zou bij/na je ontbijt nog wat fruit doen als dat lukt. Verder prima.
Brood moet je gewoon vers kopen en direct in de vriezer doen, dan de avond van tevoren uithalen, bevroren smeren, in de koelkast doen en dan de volgende dag meenemen naar school/werk. Smaak en textuur is dan prima!
Ja ik zat ook al aan een banaan te denken bij/na die shake, of kiwi's of allebei zelfs. Banaan voor extra KH en kiwi's voor de vitamines.
Thnx voor de tip! Ik zal het eens proberen, ik kocht eerst brood bij de Deen en als ik dat uit de vriezer haalde was het niet te eten..Me motivatie zakte om elke dag heen en weer te fietsen voor een half brood en dat kwam ook omdat je dan nog geen ontbijt had moet je met lege maag heen en weer fietsen..Nu haal ik brood bij de bakker gelijk 2 broden ben ik voor paar daagjes zoet, nu ook neem ik mass perfection als ontbijt. Zat te denken om weer brinta en whey te mixxen maarja whats the difference..mass perfection zit tenminste niet vol met suikers net als andere gainers.

SL lijkt me ook erg zwaar, vooral als je op je max zit..
voor ik op 13% sta ben ik ik wel wat maandjes bezig, vooral als ik nog de massa wil behouden die ik nu heb. Dan denk ik dat ik eind van het jaar afrond met madcow als ik dat zo hoor.. Dus dit jaar kan een mooi jaar worden!
maak je geen zorgen!
Dat geloof ik best ja, dat lijkt mij ook t*fus zwaar.. Maar gewoon doorgaan! Trots ben jij nu ook vast wel, en daar doe je het voor.
11 weekjes verder, dan ben je al weer een heel eind..