XXL Nutrition

Kukipushup's stronglifts/madcow log

• Topic Starter Topic Starter
Uiteindelijk wel ja, maar wist dat maar van te voren.. Als ik slim was had ik ook gelijk moeten beginnen met SL.. maarja, daar ben je een beginner voor he. Ja precies, je hebt je herstelt en je gaat weer de gains van je leven maken! :D SL lijkt me ook erg zwaar, vooral als je op je max zit..

Ja dat zou best kunnen.. Merk jij ook wel wat je meer massa heb nadat je SL heb gedaan? Oke, dat neem ik dan zeker mee wanneer ik aan mijn SL begin!

Ik was laag in vp% begonnen, maar nam het te letterlijk wat anderen zeiden met 'je moet veel vreten!!' ja, dus niet.. :o voor ik op 13% sta ben ik ik wel wat maandjes bezig, vooral als ik nog de massa wil behouden die ik nu heb. Dan denk ik dat ik eind van het jaar afrond met madcow als ik dat zo hoor.. Dus dit jaar kan een mooi jaar worden! :D

Ja dat begrijp ik best, dat is ook t*fus zwaar! Dat je die 80 kg er dan nog uit weet te halen vind ik wel netjes. Rust is ook belangrijk, dan maar wat lager die rows. Wanneer je form eronder gaat lijden moet je gewoon kappen.

Light day is dan ook wel weer lekker om je krachten te sparen voor de volgende training. Ik hoop het man, dat ik dezelfde progressie mag boeken als jou! :D Ja ik kan het ook niet geloven dat ik ooit 5x5 80 kg zou kunnen squatten.. dus er is nog wel werk te doen!

3x110 kg in de 12e week van madcow zou idd ****ing ziek zijn!! Als je 1rm nu al 96 kg zou zijn dan ben je al flink bezig met jou BW man

Ja die progressie komt er wel.. sowieso in kracht, ik ben benieuwd hoe je bench press na een tijdje is, dat blijft een lastige. Geen probleem, jij ook bedankt voor je hulp en informatie! :D

Daar ben je idd een beginner voor.. je weet nog niet zo goed wat je wilt wat het beste is wat een goed schema is.. je ziet door het bomen het bos niet meer en soms denk je dat je het beter weet als andere, maar uiteindelijk zie je het licht en snap je dat het wel beter is en dat je beter had moeten beginnen enzo.. SL is zeker een zwaar schema! het is echt geen schema om vrolijk van te worden ja van de kracht stats die je er van krijgt, maar je gaat echt veel spierpijn krijgen en het is echt een pittig schema! maar achteraf is het het zeker waard en mag je trots op jezelf zijn.

Ik weet het niet kwa massa maar niet erg veel..ik merkte eigenlijk dat je meer elk spiergroep echt krachtig maakt, ik zie er ook niet uit alsof ik 100kg deadlift..maar de kracht zit er wel in. Me benen zijn wel flink gegroeit en daar zit zeker dik massa bij, je armen gaan tegen vallen omdat je die niet echt goed meepakt..daarom kan je misschien wel een bicep assistance erbij doen en de tricep dips heb je al.

Haha ik vreette ook wel veel maar me vp is nog net zo..snap het niet echt maar het is wel beter.

Ja ik zelf was er ook wel tevreden over dat ik nog die 80kg goed kon meepakken..lekker diep ook, rust is zeker belangrijk en als zekerheid doe ik gewoon wel met riem ik hoef me rug niet kapot te trainen.

Light day is zeker wel lekker! je geeft je benen extra rust en dan kan je de volgende training weer vol aan de bak, daarom vind ik madcow ook wel leuk om te doen. Haha ik denk het wel man SL is 100% progressie dat schema word zo zwaar he en je maakt zo een hoog volume met je squats etc dus die 5x5 80kg komt zeker wel bij jou!

3x110 als ik dat red is het echt gewoon waauw! In het begin was het echt 60kg pfff en nu is het dan net de grens van 80kg pff haha je gaat grenzen verleggen en praat straks over 100kg! ****ing epic , ja echt ziekelijk man me 1rm 96kg echt gewoon OMFG WTF?!?! er zijn gewoon geen woorden voor om te zeggen hoe ziek ik het vind.. ik had nooit ever gedacht over zoveel kg te kunnen praten :p

Sowieso in kracht ja! ik hoop ook wat massa mee te pakken in armen met wat assistance..ja bench press blijft een lastige ik probeer de bench meer te leren respecteren en er meer zin in te krijgen, en press is ook een lastige lekker zwaar! ja geen probleem als je nog vragen heb die ik kan beantwoorden weet je me te vinden.

Ik zou bij/na je ontbijt nog wat fruit doen als dat lukt. Verder prima.

Brood moet je gewoon vers kopen en direct in de vriezer doen, dan de avond van tevoren uithalen, bevroren smeren, in de koelkast doen en dan de volgende dag meenemen naar school/werk. Smaak en textuur is dan prima!

Ja ik zat ook al aan een banaan te denken bij/na die shake, of kiwi's of allebei zelfs. Banaan voor extra KH en kiwi's voor de vitamines.

Thnx voor de tip! Ik zal het eens proberen, ik kocht eerst brood bij de Deen en als ik dat uit de vriezer haalde was het niet te eten..Me motivatie zakte om elke dag heen en weer te fietsen voor een half brood en dat kwam ook omdat je dan nog geen ontbijt had moet je met lege maag heen en weer fietsen..Nu haal ik brood bij de bakker gelijk 2 broden ben ik voor paar daagjes zoet, nu ook neem ik mass perfection als ontbijt. Zat te denken om weer brinta en whey te mixxen maarja whats the difference..mass perfection zit tenminste niet vol met suikers net als andere gainers.

Yeah buddy over een uurtje weer klaarmaken om naar de gym te gaan! Kan niet wachten de madcow schema geeft me weer extra motivatie om te trainen als een gek en te eten als een kip zonder kop.

Ik wou hier iets posten omdat het misschien wel grappig is om te lezen, ben namelijk 5 maanden intensief bezig met trainen en naar de sportschool gaan. Me oma belde me gister avond en ze hoorde van iedereen dat ik loei sterk ben geworden en ja dat soort ongein allemaal, het is leuk om te horen dat mensen dat zeggen en zo over je praten maar ik had echt een gedachtegang van "Haha mensen zeggen nu al dat ik loeisterk ben geworden en whatever..maar this is just the beginning!"

Ik bedoel 5 maanden is niks haha als mensen het nu al zeggen wacht dan maar af tot volgend jaar, dan zit ik zeker wel boven de 100kg squat en DL en is me bench en de rest al hoger..en zijn me kracht stats nog wel 2x zo veel. Ik ben niet al te breed geworden, me bouw word wel gespierder en wat breder maar ben niet veel in de breedte gegroeid kwa upperbody.

Maar ik doe kracht training en daarmee moet je niet verwachten dat je heel veel massa mee pakt, het is wel mogelijk! Maar dat heeft tijd nodig heel veel tijd, het is iig grappig want ik ben nog maar net gestart! Haha

Ben gewoon benieuwd wat mensen zullen zeggen over een jaar, ze praten nu al over loei sterk.. hoe zeggen ze dat volgend jaar? hijs ****ing ****ing sterk geworden helemaal leip!! ? haha misschien wel zo wie weet ik wacht het af..i enjoy going to the gym en ik zal er niet mee stoppen volgende maand of ineens dat me motivatie op is want ik heb motivatie voor 10 en ken heel wat jaartjes mee!

Ben nu weer 3 maandjes zoet met madcow! hoop op een dikke progressie net als SL vooral in kracht stats, gaat goed komen ik post me training weer straks met genot!

Massa komt vanzelf mee ;) maak je geen zorgen!

Daar ben je idd een beginner voor.. je weet nog niet zo goed wat je wilt wat het beste is wat een goed schema is.. je ziet door het bomen het bos niet meer en soms denk je dat je het beter weet als andere, maar uiteindelijk zie je het licht en snap je dat het wel beter is en dat je beter had moeten beginnen enzo.. SL is zeker een zwaar schema! het is echt geen schema om vrolijk van te worden ja van de kracht stats die je er van krijgt, maar je gaat echt veel spierpijn krijgen en het is echt een pittig schema! maar achteraf is het het zeker waard en mag je trots op jezelf zijn.

Ik weet het niet kwa massa maar niet erg veel..ik merkte eigenlijk dat je meer elk spiergroep echt krachtig maakt, ik zie er ook niet uit alsof ik 100kg deadlift..maar de kracht zit er wel in. Me benen zijn wel flink gegroeit en daar zit zeker dik massa bij, je armen gaan tegen vallen omdat je die niet echt goed meepakt..daarom kan je misschien wel een bicep assistance erbij doen en de tricep dips heb je al.

Haha ik vreette ook wel veel maar me vp is nog net zo..snap het niet echt maar het is wel beter.

Ja ik zelf was er ook wel tevreden over dat ik nog die 80kg goed kon meepakken..lekker diep ook, rust is zeker belangrijk en als zekerheid doe ik gewoon wel met riem ik hoef me rug niet kapot te trainen.

Light day is zeker wel lekker! je geeft je benen extra rust en dan kan je de volgende training weer vol aan de bak, daarom vind ik madcow ook wel leuk om te doen. Haha ik denk het wel man SL is 100% progressie dat schema word zo zwaar he en je maakt zo een hoog volume met je squats etc dus die 5x5 80kg komt zeker wel bij jou!

3x110 als ik dat red is het echt gewoon waauw! In het begin was het echt 60kg pfff en nu is het dan net de grens van 80kg pff haha je gaat grenzen verleggen en praat straks over 100kg! ****ing epic , ja echt ziekelijk man me 1rm 96kg echt gewoon OMFG WTF?!?! er zijn gewoon geen woorden voor om te zeggen hoe ziek ik het vind.. ik had nooit ever gedacht over zoveel kg te kunnen praten :p

Sowieso in kracht ja! ik hoop ook wat massa mee te pakken in armen met wat assistance..ja bench press blijft een lastige ik probeer de bench meer te leren respecteren en er meer zin in te krijgen, en press is ook een lastige lekker zwaar! ja geen probleem als je nog vragen heb die ik kan beantwoorden weet je me te vinden.

Ja precies zoals jij het verwoord. :P Dat geloof ik best ja, dat lijkt mij ook t*fus zwaar.. Maar gewoon doorgaan! Trots ben jij nu ook vast wel, en daar doe je het voor.

Oke is niet zo hele ramp. upperbody is nu wel redelijk, lowerbody valt echt tegen.. Dus ik hoop nog wel een beetje massa te kunnen pakken op mn benen. En voor armen zal ik gewoon dips en pull ups doen, moet genoeg wezen denk ik.

Zo kan je het idd beter hebben, een te hoog vp% is niet echt prettig. :o

Ik pak vaak ook de riem bij squats, wanneer ik dat niet doe voel ik mijn rug nogal.. zal wel fout in de techniek zitten bij mij. Squat techniek blijft een lastige bij mij. Haha als jij het zegt.. kan er nu alleen maar van dromen om 5x5 80 kg te doen, ik moet ook sowieso de techniek eerst goed beheersen.
Hahaha ja idd, gewoon abnormaal he als je nu terug kijkt wat je wel niet hebt bereikt. En dat zal alleen nog maar meer worden.. :D

Komt goed bro, press en bench zijn idd beide erg zwaar.. Die liggen bij mij ook ver achter.. maar dat het langzamer gaat betekent niet dat er geen progressie in zit he..

Je voeding ziet er wel goed uit, gewoon voldoende aandacht aan besteden nu. ;)

Massa komt vanzelf mee ;) maak je geen zorgen!

Hoe kan ik me nog zorgen maken nadat ik je pics gezien heb? (haha:p)

Madcow Week 1 Dag 3

Main Lifts:

SQUATS

5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg

3x80kg
8x60kg

Bench

5x24kg
5x30kg
5x34kg
5x40kg

3x44kg
8x34kg

Rows

5x30kg
5x34kg
5x40kg
5x50kg

3x54kg
8x40kg

Assistance:

Bicep Curls

3x8 9kg

Cooling Down

5 minuten crosstrainer
3 minuten fietsen

Week 1 er alweer op! Nog maar 11 te gaan, voor zover was het geen zware week. Het word natuurlijk straks wel zwaarder maar dat is de bedoeling, iig week 1 te pakken en precies alles gedaan zoals het hoorde hoop dat het met week 2 net zo gaat.

Ging lekker man, zwaarder zou het vast wel worden ja.. maar daar doe je het voor! :) 11 weekjes verder, dan ben je al weer een heel eind..

Ja precies zoals jij het verwoord. :P Dat geloof ik best ja, dat lijkt mij ook t*fus zwaar.. Maar gewoon doorgaan! Trots ben jij nu ook vast wel, en daar doe je het voor.

Oke is niet zo hele ramp. upperbody is nu wel redelijk, lowerbody valt echt tegen.. Dus ik hoop nog wel een beetje massa te kunnen pakken op mn benen. En voor armen zal ik gewoon dips en pull ups doen, moet genoeg wezen denk ik.

Zo kan je het idd beter hebben, een te hoog vp% is niet echt prettig. :o

Ik pak vaak ook de riem bij squats, wanneer ik dat niet doe voel ik mijn rug nogal.. zal wel fout in de techniek zitten bij mij. Squat techniek blijft een lastige bij mij. Haha als jij het zegt.. kan er nu alleen maar van dromen om 5x5 80 kg te doen, ik moet ook sowieso de techniek eerst goed beheersen.
Hahaha ja idd, gewoon abnormaal he als je nu terug kijkt wat je wel niet hebt bereikt. En dat zal alleen nog maar meer worden.. :D

Komt goed bro, press en bench zijn idd beide erg zwaar.. Die liggen bij mij ook ver achter.. maar dat het langzamer gaat betekent niet dat er geen progressie in zit he..

Je voeding ziet er wel goed uit, gewoon voldoende aandacht aan besteden nu. ;)

Ik ben zeker trots dat ik stronglifts heb gedaan, en ik zal straks ook trots zijn als ik madcow heb gedaan.

ik hoop juist wat massa te pakken op me bovenlichaam maar dat komt vanzelf wel.

Te hoog vp lijkt me idd niet prettig dus aan de ene kant ben ik wel blij maar aan de andere kant kom ik wel wat moeilijker aan er door denk ik..maar komt vanzelf vind het wel goed zo.

Ja zoals al gezegd moet je gewoon oefenen oefenen en de dvd van rippetoe erbij halen, focus je anders eerst op de techniek zelfs op rustdagen je kan ook zonder stang oefenen..Ja abnormaal sowieso en dat word al meer idd daarom ben benieuwd of ik die 3x110kg red maar niet teveel over nadenken en gewoon per workout bekijken.

Ja moet er voldoende aandacht aan gaan besteden, vanaf maandag begin ik er serieus mee dan haal ik oook alles in huis wat ik nodig heb. Dan eens zien na twee weken of het wat oplevert en daarna na een maand en als het niet veel oplevert moet ik meer eten..probeer ik 10 broodjes ofso of 12.

Maar heb morgen me eerste rijles dus heb op meer dingen te focussen nu, daar moet natuurlijk alle focus naar toe omdat het misschien zelfs nog ff wat belangrijker is. Rijbewijs moet gewoon behaald worden natuurlijk.

Ging lekker man, zwaarder zou het vast wel worden ja.. maar daar doe je het voor! :) 11 weekjes verder, dan ben je al weer een heel eind..

Daar doe ik het idd voor! hoe zwaarder hoe beter hoe krachtiger :) ja zeker zo schema is gewoon 3 maanden en in 3 maanden kan er een hoop veranderen..ik wil dus ook uit het uiterste uit me voeding halen.

Daar mag je ook trots op zijn toch! :D Die massa komt er wel, staar je daar gewoon niet blind op.. massa komt eerder heb ik het gevoel dan kracht, daar moet je toch echt meer tijd in steken. En pak de massa clean, en ga niet bulken als een malle. :o

Ja techniek zal ik nu goed naar kijken, ik ga deze week even goed oefenen. En hoop dat ik vrijdag mijn techniek beter onder de duim heb. Die 3x110 kg pak je in de toekomst zeker wel, idd niet teveel over nadenken. je komt er wel!

10 of 12 broodjes is echt veel, zou mij niet lukken. :o ik heb het idee dat jij meer eten naar binnen kan werken dan mij, en dat mijn vp% gauw stijgt, en die van jou neutraal blijft haha.

Nice bro! Goed je best doen, het zou mooi zijn als je je rijbewijs hebt man! Rijbewijs is wel wat belangrijker ja. ;)

Haha, precies! in 3 maanden kan er zeker wel veel veranderen. En daar is voeding zeker een onderdeel van.

Dat zeker! stronglifts is zeker niet voor ieder mens weggelegd..qua mentaliteit maar ook qua doorzettingsvermogen etc de eerste weken zijn wat licht en dan daarna word het zo zwaar dat je spierpijn door elke training overhoud. Tenminste dat was bij mij zo :p Daar moet je door heen bijten en gewoon weer door gaan en 3 maanden is best lang, maar ik weet zeker dat jij het red! Jij ben niet zo slappe die al stopt na paar weken of paar keer spierpijn haha, eerst even cutten en dan stronglifts ben benieuwd naar je progressie. Volgens mij stijgen jou stats dan echt ultiem.

Ja ik wacht het gewoon af..ik moet gewoon genoeg voeding binnen krijgen deze 12 weken madcow en als ik zie dat het te weinig is moet ik meer eten! Desnoods straks om 9uur er uit zodat ik meer eten naar binnen kan werken.

Ja techniek is het belangrijkste van alles, het gewicht komt van zelf wel ik denk dat je al heel wat verder komt met de tips die je in je log kreeg. Ja ik hoop het wel maar ik kan me beter focussen op bw ipv oefeningen gewicht..uiteindelijk wil je je bw omhoog en vanzelf komt de rest ook dan wel.

Ja het is zeker veel ik red nu wel makkelijk 8, ik hoop dat het genoeg is maar anders moet ik toch meer gaan eten dus dan worden het er 10. Dat idee heb ik ook..mijn vp blijft idd neutraal dat is al eigenlijk jaren zo soms wil ik ook naar de dokter om het een en het ander na te laten kijken ofso haha. Misschien komen ze met goeie tips weetje wel.

Ja morgen beginnen heb er niet super veel zin in maar daar komt wellicht verandering in, was vroeger wat roekeloos dus daar ben ik wat bang voor tijdens het rijden :o

Madcow Week 2 Dag 1

Main Lifts:

SQUATS

5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg

Bench Press

5x24kg
5x30kg
5x34kg
5x40kg
5x44kg

Rows

5x30kg
5x34kg
5x40kg
5x50kg
5x54kg

Assistance:

Cooling Down

3 minuten fietsen
3 minuten crosstrainer

Eigenlijk het zelfde als volgende week, ging wel lekker de laatste set squat ging wel wat moeizamer maar het is me toch weer gelukt. Me eerste rijles vandaag ook gehad het ging niet slecht en me rijinstructeur was positief en tevreden, ook omdat ik zo relaxt en kalm blijf en niet zomaar schrik als er iets fout gaat of iets. Dat moet je natuurlijk nooit doen want dan maak je het alleen maar erger.

Even terug naar creatine, ik voel er helemaal niks meer van en volgens mij heeft het geen k*t geholpen..ben denk maandje bezig er mee en zie er niks van en merk er ook niks meer van..het is 5 gram per dag toen ik 4 x 5 gram per dag moest nemen voelde ik er degelijk wel wat van, maar nu helemaal niks meer..weet niet of het goed is om 2x5gram te nemen bijvoorbeeld dus denk dat ik maar maand er mee stop. Het was het proberen waard aangezien het zo goedkoop is en als het wel werkte was het goed meegenomen.

Moet gewoon het uiterste uit voeding halen en als enige supplement vitamines, dat is even wat ik kwijt wou en dan ga ik nu even eten en wachten op me job coach.

Mooie training en leuk dat je rijles goed ging! Ik was de eerste paar keer zo aan het stuntelen haha. Creatine blijf je ook niet de hele tijd wat van merken he, het is eenmalig een kleine boost, en dat beetje extra kracht en massa blijf je gewoon houden totdat je stopt, dan valt dat weer weg. Probeer maar eens 3 weken zonder, als je dan geen verschil merkt is het nutteloos geweest voor je. Monohydraat merk ik sowieso niks van. Storm (Universal) merk ik wel duidelijk wat van.

Mooie training en leuk dat je rijles goed ging! Ik was de eerste paar keer zo aan het stuntelen haha. Creatine blijf je ook niet de hele tijd wat van merken he, het is eenmalig een kleine boost, en dat beetje extra kracht en massa blijf je gewoon houden totdat je stopt, dan valt dat weer weg. Probeer maar eens 3 weken zonder, als je dan geen verschil merkt is het nutteloos geweest voor je. Monohydraat merk ik sowieso niks van. Storm (Universal) merk ik wel duidelijk wat van.

Dankje, en ja dat zeker! Ging makkelijker dan ik dacht..was nogal bang voor me roekeloosheid in the past, maar heb er niks van gemerkt onder het rijden. Ik doe eigenlijk net of ik gewoon niks er van weet en doe gewoon precies wat ze zeggen, donderdag twee uurtjes achter mekaar ben benieuwd hoe dat uit pakt maar gaat zeker goed komen!

Ik zal eens 3 weken zonder proberen, misschien merk je er wel wat van maar denk je dat je er niks van merkt..Dat kan ook ik heb geen idee dacht een plateau te gaan breken, dat is dus niet gelukt. En er is niet echt massa aan gekomen ofso..ik denk niet dat het echt veel geholpen heeft. Storm is wel wat prijziger zie ik is het een beetje weg te drinken? Als ik straks op een plateau zit heb ik zeker wel iets van dat nodig om er door heen te breken, ik zie het allemaal wel ik ga paar weken zonder creatine trainen en zien hoe het dan gaat.

Het was gewoon monohydraat volgens mij, ik zie hier wel de creatine ultra op b&f als je de reviews leest zou het moeten helpen maar ik ben dus niet iemand die alles maar uit gaat proberen en blijft kopen. Af en toe iets uit testen vind ik prima maar ik koop mezelf niet leeg :p

http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...sportsnutrition/creatine-ultra/review/?page=5

Dankje, en ja dat zeker! Ging makkelijker dan ik dacht..was nogal bang voor me roekeloosheid in the past, maar heb er niks van gemerkt onder het rijden. Ik doe eigenlijk net of ik gewoon niks er van weet en doe gewoon precies wat ze zeggen, donderdag twee uurtjes achter mekaar ben benieuwd hoe dat uit pakt maar gaat zeker goed komen!

Ik zal eens 3 weken zonder proberen, misschien merk je er wel wat van maar denk je dat je er niks van merkt..Dat kan ook ik heb geen idee dacht een plateau te gaan breken, dat is dus niet gelukt. En er is niet echt massa aan gekomen ofso..ik denk niet dat het echt veel geholpen heeft. Storm is wel wat prijziger zie ik is het een beetje weg te drinken? Als ik straks op een plateau zit heb ik zeker wel iets van dat nodig om er door heen te breken, ik zie het allemaal wel ik ga paar weken zonder creatine trainen en zien hoe het dan gaat.

Het was gewoon monohydraat volgens mij, ik zie hier wel de creatine ultra op b&f als je de reviews leest zou het moeten helpen maar ik ben dus niet iemand die alles maar uit gaat proberen en blijft kopen. Af en toe iets uit testen vind ik prima maar ik koop mezelf niet leeg :p

http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...sportsnutrition/creatine-ultra/review/?page=5

Haha dat is juist een blend zonder monohydraat. Geen idee of storm meer voor je kan doen.

Storm kost 35 euro voor 80 doseringen in de meeste webshops. Ik heb nog 8 potten staan die ik kon opkopen (en kan er nog meer van die batch kopen), die zijn geklonterd, maar wel voor de helft van de prijs hehe :D Als je een pot wil kan ik die wel opsturen, scheelt je al wat. Smaak is 'te doen'. Niet lekker maar ook niet om te kotsen. Smaakt naar rode druivensap.

Ik kocht ook nooit creatine omdat het voor mij niks deed maar voor deze prijs dacht ik, ach een potje proberen. En ik ben eigenlijk best tevreden, ik zag het op de weegschaal en op de barbell, dus ik hou die er in als standaard supplement.

Ik snap wat je bedoeld ja, zoveel supps doen te weinig voor wat het kost. Voor dat geld kan je beter gewoon whey kopen.

Haha dat is juist een blend zonder monohydraat. Geen idee of storm meer voor je kan doen.

Storm kost 35 euro voor 80 doseringen in de meeste webshops. Ik heb nog 8 potten staan die ik kon opkopen (en kan er nog meer van die batch kopen), die zijn geklonterd, maar wel voor de helft van de prijs hehe :D Als je een pot wil kan ik die wel opsturen, scheelt je al wat. Smaak is 'te doen'. Niet lekker maar ook niet om te kotsen. Smaakt naar rode druivensap.

Ik kocht ook nooit creatine omdat het voor mij niks deed maar voor deze prijs dacht ik, ach een potje proberen. En ik ben eigenlijk best tevreden, ik zag het op de weegschaal en op de barbell, dus ik hou die er in als standaard supplement.

Ik snap wat je bedoeld ja, zoveel supps doen te weinig voor wat het kost. Voor dat geld kan je beter gewoon whey kopen.

Die ultra creatine die ik stuurde bedoel je? Ik heb zelf de creatine creapure van b&f, ik ook niet ben ook voorzichtig met wat ik koop. Sommigen mensen kopen echt ontiegelijk veel van al die supps en ook fatburners en weet ik het wat alleen omdat er staat dat je er van af valt en allemaal reclame praat, maar ze weten dan nog niet eens of het goed voor je is of niet. En of het wel echt werkt.

Dat zou idd wel een hoop schelen! Als jij zegt dat het echt werkt en dat je effect ziet wil ik het wel eens proberen, niet nu maar denk over 3 weken ongeveer. Zou je dan nog een potje hebben staan? De helft is dan 17 euro ongeveer dat is nog wel de moeite waard om het te proberen, het zal hopelijk niet viezer smaken als magnificent of nr.1 van b&f want daar kreeg ik serieus kots neigingen van.

Je praat dan over de storm neem ik aan? Als standaard supp, en dat ja er zijn zoveel supps op de markt die niet eens werken of ze doen te weinig en ze kosten een hoop. Whey is sowieso een supp dat werkt en goed is en dat is ook echt een supp wat je standaard zou moeten hebben, zit er ook weer aan te denken om gewoon whey te kopen en te mixxen met brinta of havermout ipv mass perfection..Maar eerst maar weer even deze 4,4kg emmer op maken :D

Die ultra creatine die ik stuurde bedoel je? Ik heb zelf de creatine creapure van b&f, ik ook niet ben ook voorzichtig met wat ik koop. Sommigen mensen kopen echt ontiegelijk veel van al die supps en ook fatburners en weet ik het wat alleen omdat er staat dat je er van af valt en allemaal reclame praat, maar ze weten dan nog niet eens of het goed voor je is of niet. En of het wel echt werkt.

Dat zou idd wel een hoop schelen! Als jij zegt dat het echt werkt en dat je effect ziet wil ik het wel eens proberen, niet nu maar denk over 3 weken ongeveer. Zou je dan nog een potje hebben staan? De helft is dan 17 euro ongeveer dat is nog wel de moeite waard om het te proberen, het zal hopelijk niet viezer smaken als magnificent of nr.1 van b&f want daar kreeg ik serieus kots neigingen van.

Je praat dan over de storm neem ik aan? Als standaard supp, en dat ja er zijn zoveel supps op de markt die niet eens werken of ze doen te weinig en ze kosten een hoop. Whey is sowieso een supp dat werkt en goed is en dat is ook echt een supp wat je standaard zou moeten hebben, zit er ook weer aan te denken om gewoon whey te kopen en te mixxen met brinta of havermout ipv mass perfection..Maar eerst maar weer even deze 4,4kg emmer op maken :D

Oh je hebt andere, ja ik bedoelde die in die link die je postte. Jahoor die potjes lopen niet weg ;) Nee de smaak valt reuze mee, heb veel smeriger geproefd haha. De lekkerste ooit is Supercharge fruit punch van Labrada en de meest smerige ooit was Nox Pump Extreme, man man man dan ging ik echt bijna over mn nek, alsof je pis aan het drinken was haha, maar toen had ik ook wel zieke trainingen hahaha.

Whey is inderdaad een mooie eiwitbron, maar ik haal mn eiwitten gewoon uit mijn voeding en dan is het ook goed. Waar kom je vandaan trouwens?

Oh je hebt andere, ja ik bedoelde die in die link die je postte. Jahoor die potjes lopen niet weg ;) Nee de smaak valt reuze mee, heb veel smeriger geproefd haha. De lekkerste ooit is Supercharge fruit punch van Labrada en de meest smerige ooit was Nox Pump Extreme, man man man dan ging ik echt bijna over mn nek, alsof je pis aan het drinken was haha, maar toen had ik ook wel zieke trainingen hahaha.

Whey is inderdaad een mooie eiwitbron, maar ik haal mn eiwitten gewoon uit mijn voeding en dan is het ook goed. Waar kom je vandaan trouwens?

Oke dat is mooi ja wie weet had je er een klein handeltje in en verkocht je ze :p Hahaha ik heb wel eens mensen horen zeggen hoe viezer het smaakt hoe beter het is, misschien is het wel waar..Ik had het met magnificent of nr1 weet niet meer welke een proef verpakking ik werd er ook nog eens heel raar van gewoon misselijk ofso daarom koop ik het liefst zonder smaak :p

Ja uit je voeding is misschien zelfs beter, ik moet ook even kijken precies hoe ik dat in de toekomst ga doen. Ik kom uit Noord-Holland vlakbij Hoorn, zou grappig zijn als je gaat zeggen ik ook maar ik weet wel zeker dat je ergens buiten NH woont. Heb zo me voor gevoelens..

In ieder geval gebruik je die storm elke training? En dan gewoon echt elke daarmee bedoel ik geen pauze in het gebruik er van, of heb je dat wel..Had begrepen dat je creatine maar zolang moet gebruiken dan pauze en dan weer verder en dan weer pauze. Zou mooi zijn als storm goed werkt dat je het gewoon voor altijd kan gebruiken net als whey zeg maar.

Ben even at work collega van me zus is nog steeds ziek..me zus is al zoveel maanden zwanger dus help er even een handje ook al ben ik ****ing moe omdat maar 6 uurtjes heb geslapen (sleep problems) twijfel nog steeds over slaappillen maar ben even werken spreek je later.

Oke dat is mooi ja wie weet had je er een klein handeltje in en verkocht je ze :p Hahaha ik heb wel eens mensen horen zeggen hoe viezer het smaakt hoe beter het is, misschien is het wel waar..Ik had het met magnificent of nr1 weet niet meer welke een proef verpakking ik werd er ook nog eens heel raar van gewoon misselijk ofso daarom koop ik het liefst zonder smaak :p

Ja uit je voeding is misschien zelfs beter, ik moet ook even kijken precies hoe ik dat in de toekomst ga doen. Ik kom uit Noord-Holland vlakbij Hoorn, zou grappig zijn als je gaat zeggen ik ook maar ik weet wel zeker dat je ergens buiten NH woont. Heb zo me voor gevoelens..

In ieder geval gebruik je die storm elke training? En dan gewoon echt elke daarmee bedoel ik geen pauze in het gebruik er van, of heb je dat wel..Had begrepen dat je creatine maar zolang moet gebruiken dan pauze en dan weer verder en dan weer pauze. Zou mooi zijn als storm goed werkt dat je het gewoon voor altijd kan gebruiken net als whey zeg maar.

Ben even at work collega van me zus is nog steeds ziek..me zus is al zoveel maanden zwanger dus help er even een handje ook al ben ik ****ing moe omdat maar 6 uurtjes heb geslapen (sleep problems) twijfel nog steeds over slaappillen maar ben even werken spreek je later.

Haha nee, ik woon aan de andere kant van het land, Nijmegen :P

Storm gebruik je elke ochtend en avond, en op trainingsdagen alleen voor en na de training. Maar die ochtend en avond dosering die sla ik regelmatig over als ik bij mijn vriendin slaap bijvoorbeeld. Nee geen pauze :) periodiseren van creatine is imo onzin, maar het kan geen kwaad om te doen hoor.

Hmm sucks man, succes! Slaapproblemen zijn ook k*t. Misschien ff met je huisarts overleggen

Haha nee, ik woon aan de andere kant van het land, Nijmegen :P

Storm gebruik je elke ochtend en avond, en op trainingsdagen alleen voor en na de training. Maar die ochtend en avond dosering die sla ik regelmatig over als ik bij mijn vriendin slaap bijvoorbeeld. Nee geen pauze :) periodiseren van creatine is imo onzin, maar het kan geen kwaad om te doen hoor.

Hmm sucks man, succes! Slaapproblemen zijn ook k*t. Misschien ff met je huisarts overleggen

Haha echt iedereen hier op dbb lijkt wel uit andere provincie te komen :p

Ja op trainingsdagen is het wel het belangrijkste dus als je rustdagen over slaat lijkt me niet echt een probleem, geen pauze is wel beter. Ik heb geen idee ik zie veel gemixte verhalen de ene zegt creatine is slecht om altijd te gebruiken en de andere zegt zoveel is slecht voor je en de andere zegt het kan geen kwaad..bij me sportschool wou iemand ook 100gram van me kopen hij gebruikte eerst maar dan 2x5gram per dag volgens mij is 1x5gr ook veel te weinig..denk dat ik daarom niet veel merk/zie van de creatine zelf.

Thnx bro! ben weer terug als ik vanavond niet in slaap val weet ik het ook niet meer..6 uurtjes geslapen uur gerijlest daarna training daarna job coach daarna nog werken pff zomaar een druk daggie voor kuki :P Het is inderdaad echt k*t lag er half 12 in dacht lekker op tijd zodat ik uitgeslapen ben voor rijles maar lig gewoon zoveel uur wakker en dan zet je tv aan omdat je je verveelt en dan zet je hem weer uit en weer aan..zwaar irritant en ja als naar huisarts ga zal ze met pillen aankomen denk ik maar dat moet je dan voor altijd gebruiken denk en ik moet gewoon eerder uit bed zodat ik eerder weer naar bed ga. Slaap nu gemiddeld 10uur per dag en dat moet naar 8, omdat nu geen werk heb of iets gaat dat nog lastig.

Je zou even goed zo een potje storm kunnen toe sturen? En hoeveel zou je er voor moeten hebben

Haha echt iedereen hier op dbb lijkt wel uit andere provincie te komen :p

Ja op trainingsdagen is het wel het belangrijkste dus als je rustdagen over slaat lijkt me niet echt een probleem, geen pauze is wel beter. Ik heb geen idee ik zie veel gemixte verhalen de ene zegt creatine is slecht om altijd te gebruiken en de andere zegt zoveel is slecht voor je en de andere zegt het kan geen kwaad..bij me sportschool wou iemand ook 100gram van me kopen hij gebruikte eerst maar dan 2x5gram per dag volgens mij is 1x5gr ook veel te weinig..denk dat ik daarom niet veel merk/zie van de creatine zelf.

Thnx bro! ben weer terug als ik vanavond niet in slaap val weet ik het ook niet meer..6 uurtjes geslapen uur gerijlest daarna training daarna job coach daarna nog werken pff zomaar een druk daggie voor kuki :P Het is inderdaad echt k*t lag er half 12 in dacht lekker op tijd zodat ik uitgeslapen ben voor rijles maar lig gewoon zoveel uur wakker en dan zet je tv aan omdat je je verveelt en dan zet je hem weer uit en weer aan..zwaar irritant en ja als naar huisarts ga zal ze met pillen aankomen denk ik maar dat moet je dan voor altijd gebruiken denk en ik moet gewoon eerder uit bed zodat ik eerder weer naar bed ga. Slaap nu gemiddeld 10uur per dag en dat moet naar 8, omdat nu geen werk heb of iets gaat dat nog lastig.

Je zou even goed zo een potje storm kunnen toe sturen? En hoeveel zou je er voor moeten hebben
Slecht is creatine nooit haha, is nog veiliger dan whey :p

Ik slaap tussen werkdagen altijd maar 6 uur :p mja overleg maar gewoon even met je huisarts. Je kan ook valeriaan enzo proberen, kan je gewoon in de supermarkt of drogisterij kopen. Ff aan je ouders vragen als je nog thuis woont ;)

Ja tuurlijk! verzenden is 6,75 dus uuuh 23 euro totaal voor een dbb bro :D

Slecht is creatine nooit haha, is nog veiliger dan whey :p

Ik slaap tussen werkdagen altijd maar 6 uur :p mja overleg maar gewoon even met je huisarts. Je kan ook valeriaan enzo proberen, kan je gewoon in de supermarkt of drogisterij kopen. Ff aan je ouders vragen als je nog thuis woont ;)

Ja tuurlijk! verzenden is 6,75 dus uuuh 23 euro totaal voor een dbb bro :D

Ja je moet alleen wel genoeg water erbij drinken begrijp ik, maarja er zijn zoveel verschillende meningen over..

Haha kan je nagaan wat voor slaapkop ik ben..ja me zus had het ook over een thee waarvan je moe word en je beter in slaap komt? Zal nu eens direct googelen was het alweer vergeten.

Oke mooi ik hoef het nu nog niet maar dan weet ik dat al vast :)

Terug
Naar boven