- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Ja daar zat ik ook gelijk aan te denken, maar jij zou ook best wel wat meer kunnen denk ik misschien idd wekelijks bij voegen en kijken. Hoop het ook voor je!
Thnx bro! 5x95kg weer in het zakjeop naar de 5x100 idd, squats en calf raises zijn me sterkste naja DL is de laatste tijd ook sterk.
Idd vanmorgen met alleen een broek aan 62kg! zonder ontbijt of wat dan ook.. dat betekent dat ik alweer 2kg gegroeid benben zo benieuwd naar de 3x90 vandaag!! dit word wel heavy maar als ik 5x88 kan kan ik 3x90 ook..hopelijk krijg ik het gefilmd
Voeding;
Zat te denken om mass perfection te laten schieten, denk dat ik overstap naar een eiwitshake dat word dan isolaat van b&f en dan als ontbijt een shake met 2 broodjes neem en een banaan. 2uur later 4 broodjes en 2/3 later weer broodjes en avondeten en daarna een eiwitshake+kwark+pinda's. Misschien dat ik bij die eiwittenshake wat ultra fine oats doe want heb nog 4 kg liggeniig zo wil ik het gaan doen en ondanks ik nu 62kg heb wil ik toch eens meer brood proberen ipv teveel op shakes te bouwen..vandaar 10 broodjes en ik ga weer meer ei eten dus we will see what happens.
Goals & squats;
nog 3kg bw te gaan en heb een mooi doel bereikt!! dan sowieso naar de 70 ! nu eerst focussen op een ander doel de 90kg squat! Yeaaah buddy heb er zo een zin in ik wil die 3x90 weg knallen!
Vandaag afspraak maken voor theorie-examen voor rijbewijs (auto), moet goed leren dit is weer een andere goal maar ook best uitdagend. Ben echt geen leer type en vergeet een hoop maar het gaat sowieso goed komen! Dus naast het BB leer ik me theorie + praktijk voor rijbewijs.
iig nu even chillaxen lekker me rust pakken en dan post ik me training weer nadat ik terug ben.
Ja dat zou de oplossing kunnen zijn, anders weet ik het ook niet. Of gewoon rustig aan doen en wachten tot ik kan beginnen met stronglifts..
Je gaat als een speer, je DL is zeker niet mis! En die word ook alleen maar sterker.
Squats & calfs zijn echt jou oefeningen..
Haha netjes van je gewicht man, 2 kg gainen is niet verkeerd.. ik moet me morgen ook weer wegen, ben benieuwd!Goed leren voor je theorie examen is zeker een vereiste man.. Schijnt soms nog wel instinkertjes in te zitten, maar het gaat je lukken bro! Ik ben ook niet zo leer type hoor.. Kan je mooi combineren met elkaar toch!
Chillen en rust pakken is zeker niet verkeerd, altijd lekker voor een training

Je training ging echt lekker man!! Gefeliciteerd met je nieuwe PR! Damn, ****ing sterk man
Jij dwarft mij hehe.. Je bench heb je ook veel setjes op gepakt, goed bezig! hetzelfde met rows, ook veel setjes. Met de week bewijs jij jezelf weer, en zie je ook echt progressie, chapeau!
Wel jammer dat het filmen niet is gelukt, maar die houden we nog wel tegoed toch? 

iig zo wil ik het gaan doen en ondanks ik nu 62kg heb wil ik toch eens meer brood proberen ipv teveel op shakes te bouwen..vandaar 10 broodjes en ik ga weer meer ei eten dus we will see what happens.

bench blijft lastig, maar het volume is er wel om het op te krikken. En weer goede sterke rows!
, wel goed bulk food dan misschien wil ik chocomel weer eens proberen me acne is nu stukken verminderd maar still afraid dat het terug komt als ik chocomel neem..Zat te denken aan een afspraak bij huisarts en toch een kuurtje te gaan nemen, dan ken ik wel vreten wat ik wil vermoedelijk zonder last te hebben van acne en puisten..Dan zou ik wel chocomel kunnen nemen maar ik heb het dan niet over liters, gewoon een beetje extra 300ml per dag erbij ofso. Ik wil het ook zo goedkoop mogelijk houden.