AndroidHealthClinic

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.041
Kijk naar de foto's van de Klimduinrun;degene met het FC Groningen T-shirt ben ik. Ik zou morgenochtend graag een knallende training willen plaatsen als beginpost; anders moet ik weer zo lang wachten, want constant commentaar leest misschien wel leuk, maar heeft in een trainingslog geen enkele waarde.:D

Ik vind dat iets meer respect richting de sterkste man van NH wel gepast is.

Kijk naar de foto's van de Klimduinrun;degene met het FC Groningen T-shirt ben ik. Ik zou morgenochtend graag een knallende training willen plaatsen als beginpost; anders moet ik weer zo lang wachten, want constant commentaar leest misschien wel leuk, maar heeft in een trainingslog geen enkele waarde.:D

Waar staan die foto's dan?

Lol ik ben maar aan het dollen, ik vind gewoon dit een grappige log, het is maar internet doe ff niet zo stijf. En ja het kan wel overkomen alsof sommige powerlifters/ strongman arrogant doen maar das gewoon een reactie op domme commentaar ( al dan niet goed bedoeld ).
ik ben verre van stijf snoopy-boy , maar we draaien het eens om en al deze ( al dan niet goed bedoelde post vinden in jouw loggie plaats , ik vraag me af of je dat dan ook zo lollig vind

ik heb het al eerder gesuggereerd - praat eens over trainingen en idd kritiek mag , maar dit is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig
Is goed, gaan we met wat gasten eens ff je hele log om zeep helpen snoob kijken hoe je dat vindt. Dollen is goed, maar dit gaat gewoon te ver.
Zou je 'es moeten doen 'groteman9, the big man is in da house try to get 90 kilos to the ground baby!!!', zou je veel van kunnen leren.
Je bent een drol Tjok. Waardeloos log waar een aantal neanderthalers zitten die domweg kilo's de lucht in slingeren. Advies is niet welkom want wij zijn tha bomb! :bukkake:

Maar ja ik weet dat je totaal niet het vermogen hebt om dat in te zien, dat is maar weer al te duidelijk geworden in je zinloze bijdrage op dit forum. Zit jij überhaupt nog op school?

Laatst bewerkt:
Is goed, gaan we met wat gasten eens ff je hele log om zeep helpen snoob kijken hoe je dat vindt. Dollen is goed, maar dit gaat gewoon te ver.
Je bent een drol Tjok. Waardeloos log waar een aantal neanderthalers zitten die domweg kilo's de lucht in slingeren. Advies is niet welkom want wij zijn tha bomb! :bukkake:

Maar ja ik weet dat je totaal niet het vermogen hebt om dat in te zien, dat is maar weer al te duidelijk geworden in je zinloze bijdrage op dit forum. Zit jij überhaupt nog op school?

Eerst maak je beginnelingen wijs dat je 15 kg vvm (vet) kan gainen binnen 3 maanden en nu ga je ook nog beginnen met rellen?

Get a life

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.047
Ik vind dat iets meer respect richting de sterkste man van NH wel gepast is.

:thumbup:

www.klimduinrun.nl

:roflol:
och tjokkie , jij bent natuurlijk ook van de partij

;)

Ik denk dat ik maar een logje in de vrije sector ga openen.
Hoe drinken we allen gezellig een kopje zonder dat we de kopjes en schotels constant naar elkaars hoofden gooien.:p Dat zal de titel dan worden.
En ik had aan snoopie al mijn handen vol, maar met je maatjes erbij wordt een beetje veel.
Mag ik weer lekker gaan trainen??? Jullie vinden het toch niets voorstellen wat ik gedaan heb, dus waarom krijg ik al die aandacht? Als ik iemand niets vind dan post ik gewoon niet in dat log; zouden jullie ook moeten proberen.;) Ga even saunatje pakken en dan mijn vrouw;) en morgen als ik de eindpost nog kan vinden log ik mijn training weer en ga ik ook weer bij anderen posten.:D

Nog even wat anders; er zijn 2 dingen heilig in mijn leven...mijn vrouw en mijn diertjes.
Vond het erg ver gaan.

Daar draait de krachtsport toch om? Met zoveel mogelijk ijzer smijten. Ik vind jou & the big guy himself groteman9 gewoon achterlijk.

En, nee, momenteel zit ik niet op school maar begin augustus ga ik waarschijnlijk technische natuurkunde doen.

Eerst maak je beginnelingen wijs dat je 15 kg vvm (vet) kan gainen binnen 3 maanden en nu ga je ook nog beginnen met rellen?

Get a life
Heee daar hebben we seagal :roflol:.
Ga maar eens goed na wie hier begint te rellen... ik ben het gewoon zat met die gasten die het log van iemand kapot maken.

Maar wat een inzicht heb jij kerel, jou houdt niemand voor de gek he ;) je wist natuurlijk dat ik iemand ben die net pas komt kijken in deze wereld. Toch vraag ik me af of jij kan lezen want heb je grote mond niet meer terug gezien toen ik het eindresultaat presenteerde. Toen was meneer zijn tong verloren.

Zoals dumba al aangaf is dit het einde van zijn log. Hoop dat jullie erg trots op jezelf zijn, want jullie hebben het voor elkaar. :banana:.
Ik heb hier dan ook niets meer te zoeken, ben die negativiteit helemaal zat.

Op veler verzoek >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Klachten kunnen gericht worden aan www.Ohdear-Howsad-Nevermind.nl

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven