MuscleMeat

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
dus we gaan je bij dat programma zien op ned 1 :"ik vertrek

Denk dat iedereen gewoon benieuwd is na al die verhalen in je logje. Daarom wil iedereen ook komen kijken bij sint job.

Bestaan dat soort programma's ook??? Bij zo'n bergopwedstrijdje (doen 25 mensen mee) zit ik al snel bij de top 8. Moet ik met de STM-wedstrijden nog maar zien te halen en zoals ik al schreef: hardlopen is bij krachttraining heel uitputtend. Ben na dit weekje behoorlijk gebroken en wat kun je nou verwachten...ik doe eerst 5 hardloopwedstrijden t/m 26 april en dan komt St.Job. Hoger als plaats 7 is een utopie.:D;)
Wat gaat gaat en wat niet gaat; dat is dan jammer. 6 wedstrijden in 4 weken is gewoon zwaar.
Ben maar gewoon een amateursportertje.:o:D

De afgelopen 3 jaar heb ik (goed tellen) 21 hardloopwedstrijden gedaan en ik dacht 2 STM wedstrijden, 1 HG en 4 atletiekwedstrijdjes:
Over 10km zo rond de 11-12km/u en op de Klimduin was het 14,5km/u.
In 30 seconden boven.
100 meter zit rond de 11,8 sec (gem:30,5km/u)

Daarom verbaast het me af en toe dat zo veel mensen me in St.Job willen zien, want door al het rennen zijn de echt scherpe kantjes met gewichten tillen er inmiddels wel een beetje af.;)

We gaan over een jaar of 3 emigreren naar Polen in het bos tussen 7 grote en 20 kleinere meertjes: de hele dag lopen, hardlopen en zwemmen.
Heb er echt zin in: de grond is al gekocht 3300m2 op 100m van de bosrand.:D;)

geen probleem;)

Bestaan dat soort programma's ook??? Bij zo'n bergopwedstrijdje (doen 25 mensen mee) zit ik al snel bij de top 8. Moet ik met de STM-wedstrijden nog maar zien te halen en zoals ik al schreef: hardlopen is bij krachttraining heel uitputtend. Ben na dit weekje behoorlijk gebroken en wat kun je nou verwachten...ik doe eerst 5 hardloopwedstrijden t/m 26 april en dan komt St.Job. Hoger als plaats 7 is een utopie.:D;)
Wat gaat gaat en wat niet gaat; dat is dan jammer. 6 wedstrijden in 4 weken is gewoon zwaar.
Ben maar gewoon een amateursportertje.:o:D

yep yep

dat gaat over mensen die in een ander land een nieuw bestaan gaan opbouwen , zoals jij dus

@ Dumba, Doe je vooral korte afstand of lange duur hardlopen?

• #1.005
@ Dumba, Doe je vooral korte afstand of lange duur hardlopen?

Allebei: varierend van 40m sprints tot 25km hardlopen. Ik ben gewoon een sterke hardloper en absoluut geen Strong Man meer.
Kan nog wel een 200+kg deadliften, maar kom op absolute power, die je echt nodig hebt veel te kort momenteel.;)
Weeg ook amper 85kg.:D

Zo, was heel even emotioneel geworden van wat je schreef. Wou voor het slapen nog even de mails checken, (ook voor mijn eigen werk) maar dit raakte me even. (positief bedoeld) Voor mijn kleine loopmaatje zou ik het willen doen. (zie avatar: ze is 24 december helaas overleden)
Zij zou zeker meegegaan zijn naar de wedstrijd. Kinderen vonden het altijd heel leuk om met haar te spelen als ik zelf bezig was met een onderdeel.
Ouders namen foto's van hun kinderen terwijl ze haar op hun handen namen of op hun schouders.:treuren:
Vaak maak ik grapjes met de emoticons, maar bovenstaande is heel echt.
Wat mis ik haar.
5 seconden voordat ze doodging was het laatste deed (met haar laatste power -ze lag op mijn borst-omhoog klimmen en me een kusje geven. haar hartslag was toen nog 5 per minuut ongeveer, dus ik wist dat ze doodging.
Dat kusje leek alsof ze me wou bedanken dat ik haar uit de dierenwinkel heb gehaald terwijl ze toen ernstig ziek was. Ze zeiden we willen haar niet verkopen, omdat we niet verwachten dat ze langer als een paar dagen te leven heeft. Ze zagen dat ik toen ik haar in mijn handen mocht nemen ze meteen mijn hand begon te knuffelen en dat ze zich goed voelde. Ze heeft altijd wel wat last van haar neus en luchtwegen gehad, maar ze heeft geleefd als langstlevend vrouwtjesratje bij ons.
Ik denk dat ze het heel leuk had gevonden om mee te gaan. Sorry voor de erg lange reactie, maar ze heeft echt alles gedaan wat leuk is aan dit soort diertjes.Zelfs een oude vrouw van 86 kwam naar me toe en die "wat is dat daar nou voor een lieverd. Ik zeg dat is een dumboratje. En toen ze zei "ik ben mijn hele leven bang voor ratten geweest, maar dit is gewoon een knuffeldierje. " En door haar zijn heel wat mensen over hun ratten fobie heen gekomen. Ze heeft los in het bos gelopen, gezwommen, op het strand geweest, wedstrijden bezocht (o.a. Merchtem) en dat was altijd feest.;):D
Karma onderweg. Dit maakt de keuze iig veel moeilijker. Ik dacht echt dat het rennen wordt en dan komt Kraft even met een opmerking.
Ik heb maar 5 puntjes. Geef die man even wat Karma. Tjonge lekker gejankt. Dat was misschien de laatste emotie die eruit moest en die ervoor zorgt dat ik weer die focus heb die er al lekker inzat de laatste 5 weken.:D

Top Kraft. Had ik net nodig.;)

Marco is bovenstaande verhaal serieus of een geintje?
Ik weet het af en toe niet meer...sorry hoor maar we hebben het over een knaagdier?

• #1.007
Ik vind het allemaal wel meevallen.
Goed jij weegt 75 kg, ik haast 40kg meer.

Jij loopt 21km in 2.5 uur.
Ik wil met jou wedden om alle ratten uit Noord-Holland-Noord dat ik die tijd verbreek na drie maanden voorbereiding.

Ik ken genoeg vrouwen die die afstand in twee uur doen en hetzelfde wegen als jij. Ik vind jou helemaal geen sterke hardloper, evenmin een sterke STM.
Dat geeft niks, zolang je plezier erin hebt- want dat is positief.

Maar waar ik me aan irriteer zijn die verhalen die overdreven of ronduit uit de duim gezogen zijn.
Respectloos naar je medesporters, schrijf dan gewoon dat iedereen dit moet nemen met een vaatje zout- dan zou niemand erover vallen.
Goed je kan zeggen dan lees je toch niet meer als je irritaties hebt- inderdaad maar het lost niks op.

En ik wil niet gemeen overkomen maar een rat hoort geen ijs, patat en dergelijke te krijgen. Zeker niet als het al last heeft van luchtwegen en dergelijke. Liefde hebben voor dieren betekent ook ze als dieren zien en consequent behandelen.

Vrij hard, maar er is geen woord geen gelogen zoals ik eerder al beschreef.
Ratten zijn alleseters en het waren alleen maar hele kleine hapjes.
Helaas door alle laboratoriumtests die op ratjes worden uitgevoerd zijn alle ratten al bij hun geboorte ziek, omdat alle tamme ratjes de genen hebben van ziek gemaakte voorouders.
De lange afstanden loop ik gewoon voor de lol. Het gaat mij vooral de sprints bergop, maar dat had je al kunnen lezen.
Maar goed zei al; dat is de mening van een aantal mensen.
Ik zag dat van de actieve logjes de mijne behoorlijk veel vieuws krijgt.
Ik denk dat je aan voorgaande trainingen hebt kunnen zien dat het redelijk tot goed gaat met gewichten tillen.
Highland Games hadden jullie kunnen controleren: 2e plek B-Klasse. Ik stond 12e en de nrs. 1 t/m 10 was A-Klasse.
Tel nr.11 als nr.1 in de B-klasse en nr.12 als nr.2 en dat was ik.;)
Real Dutch Power. Archief 2003 en dacht 23 en 24 mei in Lisse, maar dat zoek ik wel even op.
Maar ik neem aan dat jullie zelf ook gaan kijken.
Ik zal zo weer even een traininkje uit mijn duim gaan zuigen of bedenken als ik zo even ga uitrusten op de massagemat.:D
Maar goed wel een beetje jammer. Die gedachten van mensen...tja.
Het bovenstaande verhaal is absoluut waar. Was niet gelogen. Jammer ook van sgt.
Laat verder maar zitten.;)

Ik bedenk me net nog: het record steenstoten met 10kg. kun je op zoeken in ik dacht Highland Games.nl 8,54m in 2005 bij de ranglijsten. Had ik er misschien in het begin bij moeten schrijven, dan was het nu niet zo'n zootje geworden.
De 7e plaats op het EK grip bij gebrek aan beter kun je terugvinden bij [Link niet meer beschikbaar] of www.gripboard.com
De 4 jaar Sterkste Man van Noord-Holland over het hele jaar door de punten van de mensen uit Noord-Holland bij elkaar te tellen. In 2003 en 2004 was ik de enige.
Kun je zien in het archief van www.realdutchpower.nl en ook in 2005 en 2006 had ik de meeste punten;moet je wel een beetje rekenen en de plaatsnamen van mensen weten.

Ik had mezelf een leugenaar en een overdrijver gevonden als ik had geschreven: de snelste krachtsporter ooit op de Klimduinrun,de beste presterende Nederlander ooit op een EK of WK Gripsport. Was 7e en Theo Burggraaff 8e en hij is veeeeeeel sterker als mij in de Grip>
Had ook kunnen schrijven Sterkste Highlander van Noord-Holland 2002-2006.
Als je erover nadenkt en alle archieven naleest is het wel zo, maar dat is overdrijven.
Ik heb alles naar waarheid beschreven. Nooit overdreven. Oke die Wheelflip met 400kg 2x; dat was overdreven. BIj narekening woog hij 399,947kg.

Vrij hard, maar er is geen woord geen gelogen zoals ik eerder al beschreef.
Ratten zijn alleseters en het waren alleen maar hele kleine hapjes.
Helaas door alle laboratoriumtests die op ratjes worden uitgevoerd zijn alle ratten al bij hun geboorte ziek, omdat alle tamme ratjes de genen hebben van ziek gemaakte voorouders.
De lange afstanden loop ik gewoon voor de lol. Het gaat mij vooral de sprints bergop, maar dat had je al kunnen lezen.
Maar goed zei al; dat is de mening van een aantal mensen.
Ik zag dat van de actieve logjes de mijne behoorlijk veel vieuws krijgt.
Ik denk dat je aan voorgaande trainingen hebt kunnen zien dat het redelijk tot goed gaat met gewichten tillen.
Highland Games hadden jullie kunnen controleren: 2e plek B-Klasse. Ik stond 12e en de nrs. 1 t/m 10 was A-Klasse.
Tel nr.11 als nr.1 in de B-klasse en nr.12 als nr.2 en dat was ik.;)
Real Dutch Power. Archief 2003 en dacht 23 en 24 mei in Lisse, maar dat zoek ik wel even op.
Maar ik neem aan dat jullie zelf ook gaan kijken.
Ik zal zo weer even een traininkje uit mijn duim gaan zuigen of bedenken als ik zo even ga uitrusten op de massagemat.:D
Maar goed wel een beetje jammer. Die gedachten van mensen...tja.
Het bovenstaande verhaal is absoluut waar. Was niet gelogen. Jammer ook van sgt.
Laat verder maar zitten.;)

Dit hadden we niet kunnen controleren want dit valt nergens terug te lezen voor de 3e x.

Luister Marco, je doet het allemaal voor jezelf toch? Je schiet er niets mee op om dingen uit je duim te gaan zuigen, ik kan me werkelijk niet voorstellen waarom iemand dat zou doen.

Kritiek is altijd goed, houdt je scherp. Gebruik die energie in je trainingen. Welke dag is die STM wedstrijd in St. Job (weekend?)

• #1.011
Ik heb bovenstaande even aangepast. Kun je alles controleren en dan misschien is alles duidelijker.:D

• #1.012
IK heb het net nog even teruggelezen. Het staat in het archief bij www.realdutchpower.nl bij 24 en 25 mei 2003 in Lisse.;)

Zozo, flink wat wedstrijdervaring. Wat ze als onderdelen gebruiken is telkens weer een verrassing. Gelukkig staan er plaatjes bij.

edit:
Sta jij er nou ook op marco..hardloopbroekje en renschoentjes?:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar is Dumba? :rolleyes:

Ja, staat dumba eigenlijk ook op realdutchpower? Je maakt me wel nieuwsgierig met al die mooie verhalen:D

Stel ik soms een rare vraag? :rolleyes:

Gaat weer nergens over... heeft iemand ook een kopje koffie voor mij?

• #1.018
Ja, klopt dat al die ratjes ziek geboren worden. Wat mensen die beesten niet aan doen zeg..

Sta je ook op real dutch power joh, zal is kijken.

edit:
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2003/nkhighlandgames/24-05lisse.htm
http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2003/nkhighlandgames/25-05lisse.htm

Leuk dat je met al die toppers mee hebt mogen. Aardig wat bekende namen.

Dank je. Die sfeer was super. Ook nog met Ted. Hij gooide toen ongeveer dezelfde afstand. Zegt hij een beetje te hard tegen zijn maat: ken ik nie eens van zó'n klein ventje winnen.:roflol::lol: Ik moest meteen pissen en ja bij Highland Games staan weinig WC's, dus ja even buiten maar:toilet::finger:Meteen zo'n vent van organisatie naar me met dat vingertje. Fantastische momenten met die Highland Games. Eigenlijk met Wout Zijlstra en Ron van Wamel ook tijdens trainingen fantastische dingen meegemaakt. Ron die altijd verhalen had over zijn maat die uitsmijter was en die bij ruzie mensen zó'n 2-3 meter wierp.
Maar goed. Ik heb altijd leuk getraind bij Wout op de boerderij waar je na afloop je kleren kon wassen. Ze stonken naar de stront en nog samen met Gorrit Visser, Gerrit Harinxma.
Supertijden. Als iedereen het zo leuk vindt om me weer eens te zien stuntelen met de caber die ik ooit vol op mijn onderarm kreeg. Je hoorde krak en iedereen dacht. Gebroken arm. Was het de caber die dat geluid maakt. Wel een week met blauwe arm rondgelopen, maar goed...sporten daar moet je wat voor over hebben. Kun je wel navragen bij Johannes of Wout, Hans Lolkema.
Ik hoop dat alles geloofwaardig overkomt. Ik stel me positief op. Bij kennismaking met Wout heb ik hem direct uitgedaagd voor een potje Hercules Hold. Hij won natuurlijk, maar zei tegen mij, omdat mijn vrouw een foto maakte: 'zeg maar tegen mensen die de foto zien dat jij won, Marco." Kijk dat is respect tonen naar iemand.
Vraag maar na bij Wout. Ik heb maar als een jaar iedere 2e week bij hem getraind. Ik heb gewoon veel meegemaakt in de sport en vindt het leuk om dat te delen. Als jullie liever willen dat ik er mee stop. Ik wil niemand irriteren en die titel...dat was stom.:o
Ik ben denk ik altijd positief geweest in mijn logje en probeer ook positief naar anderen te zijn. Moet misschien af en toe wat kritischer worden, maar goed dat komt nog wel.:whip::devil::evilred::roflol::yell::roflol:

• #1.019
Zozo, flink wat wedstrijdervaring. Wat ze als onderdelen gebruiken is telkens weer een verrassing. Gelukkig staan er plaatjes bij.

edit:
Sta jij er nou ook op marco..hardloopbroekje en renschoentjes?:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, wat was ik toen mager.

• #1.020
Ik had toch eerder beschreven dat ik toen (ja helaas:ik schrijf het nog 1x:o erg last van mijn darmen) Ook een verhaal dat ik echt niet verzonnen heb. Daarom presteerde ik zoooo slecht. Ik heb 80kg opgegeven volgens mij. Als ik die foto zie. Ik dacht het niet.;):D Dit was overigens in Merchtem (Belgie) Nog nooit iets gepresteerd in Belgie. Vandaar dat ik dacht........

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven