XXL Nutrition

Kunnen cleane sporters ook Sterke Man competities doen

Peiling Peiling Zou je het leuk vinden dat ik als echte publieksman weer ST Man wedstrijden ga doen?

• Nee,Houd het lekker bij hardlopen/highland games

Stemmen: 19 30,6%
  • Ja, gewoon gaan met die banaan.

Stemmen: 43 69,4%

• Totaal stemmers
    62
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ach, iedere sporter kent tijden van voor en tegenspoed lijkt me. Gewoon doorgaan:wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
Bij Atleten op www.realdutchpower.nl en dan Noord-Holland bij mijn naam staat ook een foto. Kan iemand die wel met computers omgaan die misschien downloaden om het verschil tussen ik 70 en 90kg te zien.:D;)
Op de voorgrond zie je Ted als scheidsrechter. Altijd met zijn shaggie in zijn mond. Zo stond hij ook in te werpen tijdens HG.:roflol::)

is een kopje thee ook goed? sommmige logs blijven spannend

m82zk2.jpg

Madness? THIS IS DUMBAAAAAA

een tijdje terug reageerde een mede-powerlifter op mijn berichtjes t.a.v onze snoop , hij vond het maar vreemd dat ik reageerde in ander zijn log - hij vond toen dat onze snoop zich redelijk positief gedroeg -

ik zou zeggen snoop gedraag je eens naar het aantal kilo's dat je pakt/trekt of duwt , want wat heb je er nou aan om hier constant te komen zieken want ik zie niks positiefs terug in die berichten van jou

een tijdje terug reageerde een mede-powerlifter op mijn berichtjes t.a.v onze snoop , hij vond het maar vreemd dat ik reageerde in ander zijn log - hij vond toen dat onze snoop zich redelijk positief gedroeg -

ik zou zeggen snoop gedraag je eens naar het aantal kilo's dat je pakt/trekt of duwt , want wat heb je er nou aan om hier constant te komen zieken want ik zie niks positiefs terug in die berichten van jou
Idd begin echt misselijk te worden van het gedrag van een aantal powerlifters die denken dat ze alles zijn. Die gasten zijn zo bekrompen dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze hun kop in hun reet hebben. En vaak willen hun groupies er dan nog maar al te graag wat bij proppen.

Laatst bewerkt:
zelf gemaakt dat plaatje iron devoted?? :roflol:
maar wat een ontzettend LELIJKE rat, hoe krijg je het gevonden:eek:

ik snap trouwens niet zo goed wat jullie Dumba allemaal verwijten, ik zie er zelf eigenlijk geen kwaad in hoe hij het schrijft (behalve dan de titel van dit log die is wel redelijk fout:p:p) en heb zelf toch ook een hekel aan grootspraak die niet waargemaakt kan worden.
(en nee leg het maar niet uit ook die uitleg heb ik al gelezen ;))

Wat is je naam dan Dumba?

Idd begin echt misselijk te worden van het gedrag van een aantal powerlifters die denken dat ze alles zijn. Die gasten zijn zo bekrompen dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze hun kop in hun reet hebben. En vaak willen hun groupies er dan nog maar al te graag wat erbij proppen.

Lol ik ben maar aan het dollen, ik vind gewoon dit een grappige log, het is maar internet doe ff niet zo stijf. En ja het kan wel overkomen alsof sommige powerlifters/ strongman arrogant doen maar das gewoon een reactie op domme commentaar ( al dan niet goed bedoeld ).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar is je avatar met Dumba op je schouder?

Lol ik ben maar aan het dollen, ik vind gewoon dit een grappige log, het is maar internet doe ff niet zo stijf. En ja het kan wel overkomen alsof sommige powerlifters/ strongman arrogant doen maar das gewoon een reactie op domme commentaar ( al dan niet goed bedoeld ).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik ben verre van stijf snoopy-boy , maar we draaien het eens om en al deze ( al dan niet goed bedoelde post vinden in jouw loggie plaats , ik vraag me af of je dat dan ook zo lollig vind

ik heb het al eerder gesuggereerd - praat eens over trainingen en idd kritiek mag , maar dit is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig

ik ben verre van stijf snoopy-boy , maar we draaien het eens om en al deze ( al dan niet goed bedoelde post vinden in jouw loggie plaats , ik vraag me af of je dat dan ook zo lollig vind

ik heb het al eerder gesuggereerd - praat eens over trainingen en idd kritiek mag , maar dit is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig

Moet je es men log lezen :roflol:

Zou je 'es moeten doen 'groteman9, the big man is in da house try to get 90 kilos to the ground baby!!!', zou je veel van kunnen leren.

Wat ik gewoon vreemd vind is dat als je op de site van de klimduinrun kijkt bij de uitslagen van 2008 dat je er helemaal niet eens tussen staat. Dat is toch die wedstrijd waarvoor ze je voor een trial uitgenodigd hebben en waar je SM van st. Job voor wil laten schieten? Maar hier zal je ook wel weer een verklaring voor hebben.

En 2e plaats in de B-klasse bij de Higland Games in 2003? dat was slechts 1 wedstrijd uit de NK-serie. In het totaalklassement van dat jaar ben je op een gedeelde 16e plaats geeindigd wat overigens ook de laatste plaats was. Dat klinkt toch al weer heel anders dacht ik zo.

Wat betreft je verhaal over Ted van de Parre die ongeveer dezelfde afstanden gooide als een lichtgewicht als jou, dat is ook dikke onzin want alleen op het onderdeel had hij dezelfde afstand (8.30m).
Op de andere onderdelen kwam je niet eens in zijn buurt.

En jezelf tot sterkste man van Noord-Holland uitroepen omdat je de enige deelnemer uit die provincie was getuigd ook niet echt van realiteitszin.

Wordt het nou niet eens gewoon tijd om te stoppen met dingen mooier te maken dan ze werkelijk zijn? Voor iemand die zijn mond zo vol heeft over respect tegenover mede-atleten laat jij hier in de praktijk bitter weinig van zien.

Mocht je niet weten wie ik ben, ik ben kampioen B-klasse 2008 bij de Highland Games, een titel waar ik overigens niet trots op ben omdat ik die (ondanks een zware blessure en bronchitis) gewonnen heb omdat een geduchte tegenstander (Stahmixson) uitgeschakeld was door zijn knie en een ander (Strongman) niet het hele seizoen mee heeft gedaan. Anders had de uitslag waarschijnlijk heel anders geweest.
Vandaar dat ik er niet mee te koop loop en dat zou jij ook niet moeten doen, het siert je namelijk niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.037
Ga echt niet de moeite nemen om alles te verklaren; je hebt je antwoorden gekregen inmiddels een paar pagina's geleden. Doe verder met de info wat je wilt, maar ik zou wel weer een training willen plaatsen,
maar dat heeft in deze verhitte gemoederen weinig zin. (wat wel de bedoeling was in 1e instantie)
En dit kost me te veel tijd.
Ga lekker in de anonimiteit verder en wie weet presteer ik nog wat, misschien ook niet...we zien wel.
Ga wat anders doen, anders krijg ik vierkante ogen.;):);)

Ga echt niet de moeite nemen om alles te verklaren; je hebt je antwoorden gekregen inmiddels een paar pagina's geleden. Doe verder met de info wat je wilt, maar ik zou wel weer een training willen plaatsen,
maar dat heeft in deze verhitte gemoederen weinig zin. (wat wel de bedoeling was in 1e instantie)
En dit kost me te veel tijd.
Ga lekker in de anonimiteit verder en wie weet presteer ik nog wat, misschien ook niet...we zien wel.
Ga wat anders doen, anders krijg ik vierkante ogen.;):);)

:rolleyes:

Op zich heb je helemaal niets verklaard een paar pagina's terug maar je hebt jouw versie van de werkelijkheid gegeven en dat is toch heel iets anders.

Maar goed, geen uitleg dus waarom jij niet tussen de deelnemers van de klimduinrun 2008 staat? Heb je nou deelgenomen of was je misschien van plan om mee te doen en kwam er een uitnodiging voor een andere wedstrijd tussen? Net als met st. Job?

Ga maar lekker verder met het vertellen van je kleurrijke verhalen aan de mensen die ze wel geloven (je hebt toch wel een aantal trouwe volgelingen) en succes met je training en je wedstrijden.

Klimduinrun of geen klimduinrun, ik volg met plezier je trainingen en vindt dat je het goed doet Dumba! Mijn support heb je!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven