- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd begin echt misselijk te worden van het gedrag van een aantal powerlifters die denken dat ze alles zijn. Die gasten zijn zo bekrompen dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze hun kop in hun reet hebben. En vaak willen hun groupies er dan nog maar al te graag wat bij proppen.een tijdje terug reageerde een mede-powerlifter op mijn berichtjes t.a.v onze snoop , hij vond het maar vreemd dat ik reageerde in ander zijn log - hij vond toen dat onze snoop zich redelijk positief gedroeg -
ik zou zeggen snoop gedraag je eens naar het aantal kilo's dat je pakt/trekt of duwt , want wat heb je er nou aan om hier constant te komen zieken want ik zie niks positiefs terug in die berichten van jou

) en heb zelf toch ook een hekel aan grootspraak die niet waargemaakt kan worden.
)een tijdje terug reageerde een mede-powerlifter op mijn berichtjes t.a.v onze snoop , hij vond het maar vreemd dat ik reageerde in ander zijn log - hij vond toen dat onze snoop zich redelijk positief gedroeg -
ik zou zeggen snoop gedraag je eens naar het aantal kilo's dat je pakt/trekt of duwt , want wat heb je er nou aan om hier constant te komen zieken want ik zie niks positiefs terug in die berichten van jou
Idd begin echt misselijk te worden van het gedrag van een aantal powerlifters die denken dat ze alles zijn. Die gasten zijn zo bekrompen dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze hun kop in hun reet hebben. En vaak willen hun groupies er dan nog maar al te graag wat erbij proppen.
Lol ik ben maar aan het dollen, ik vind gewoon dit een grappige log, het is maar internet doe ff niet zo stijf. En ja het kan wel overkomen alsof sommige powerlifters/ strongman arrogant doen maar das gewoon een reactie op domme commentaar ( al dan niet goed bedoeld ).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik ben verre van stijf snoopy-boy , maar we draaien het eens om en al deze ( al dan niet goed bedoelde post vinden in jouw loggie plaats , ik vraag me af of je dat dan ook zo lollig vind
ik heb het al eerder gesuggereerd - praat eens over trainingen en idd kritiek mag , maar dit is allemaal zo ongelooflijk kinderachtig

Lol ik ben maar aan het dollen, ik vind gewoon dit een grappige log, het is maar internet doe ff niet zo stijf. En ja het kan wel overkomen alsof sommige powerlifters/ strongman arrogant doen maar das gewoon een reactie op domme commentaar ( al dan niet goed bedoeld ).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga echt niet de moeite nemen om alles te verklaren; je hebt je antwoorden gekregen inmiddels een paar pagina's geleden. Doe verder met de info wat je wilt, maar ik zou wel weer een training willen plaatsen,
maar dat heeft in deze verhitte gemoederen weinig zin. (wat wel de bedoeling was in 1e instantie)
En dit kost me te veel tijd.
Ga lekker in de anonimiteit verder en wie weet presteer ik nog wat, misschien ook niet...we zien wel.
Ga wat anders doen, anders krijg ik vierkante ogen.![]()