XXL Nutrition

Kuren & boksen

Ik zou je eerst maar gaan richten op conditie-techniek-snelheid etc. wat veel belangerijker is.

conditie=kracht
techniek=kracht
snelheid=kracht

Test, bold alhoewel ik nooit een verbeterde conditie heb ervaren tijdens de bokstraining gedurende een kuur. Test en bold gaven geen moeilijkheden, zo kan je het beter zien ;)

halotestin

Beste ts,je loopt wel heel hard van stapel , je moet nog beginnen trainen athankelijk van je talent en inzet duurd het nogwel 1 tot 2 jaar eer je wedstrijd klaar bent,techniek en conditie is een grotere factor dan kracht en daar heb je helemaal geen kuur voor nodig,als je nou prof was ok maar op amateur niveau al ad spullen zitten zou ik niet aanraden over controles nog maar te zwijgen.

Zo n oud topic...benieuwd of er van ts zijn plannen iets terecht is gekomen.....

Test enanthaat? Maar is er ook iets wat je wel droger maak en je conditie verbeterd zonder dat je libido naar beneden gaat.

WD40?

libido gaat niet omlaag staat met enethaat nog hoger dan anders,en dat is persoonsgebonden maar met men nakuur heb ik zelf nog meer goesting en als ik off ben is alles weer ok die libidodip heb ik nooit

Belgische vechter hier mijn eerste kuur:
Test-e laag rond 250mg pw (of helemaal nie, da ga ik de volgende maal proberen).
Bold op 250mg pw (was te laag dus die kan naar 400 of 500).
Kwerd dus echt beresterk hiervan en herstel icm goed eten ging gewoon x3 ofzo, waardoor ge vaker en harder kan zonder overtraind te geraken. Agressie en conditie prima, in plaats van da ge zielig in een hoekje zit te bidden dat de minuut rust eens wa langer duurt wilde na een paar keer goed doorademen gewoon verder beuken. De man met de hamer kwam nie zo snel zegmaar. Alleen met hardlopen soms calvepumps. Toch ook 6kg bijgekomen (ongewenst ivm nu al max van gewichtsklasse) ong 1.5 kilo permanent overgehouden na een half jaar (valt mee te leven). Ookal was ik dus 6kg zwaarder de tijden op mijn wekelijkse run en interval bleven 't zelfde. De zelfde tijd met een pak meer gewicht is bewezen conditiewinst :). Tenzij de calfkramp toe sloeg maar dat was soms zomaar.

Deze kuur werkte goed maar ik kwam toch teveel aan.Dus mocht ik ooit nog kuren: test gaat eruit en wordt bold only als ik echt last krijg van problemen met men pielemans zet ik gewoon wat test-p of 125mg test-e pw. Hoe dan ook: ik knal er GW15160 bij. Dan blijf je gaan conditioneel zeker icm bold dan ben je niet te stoppen en dat is toch het belangrijkste element in u vechtsportkuur. Maar veris u nie, techniek is veruit het belangrijkst zeker voor beginners, gevolgd door conditie en pas écht ver op het eind brute kracht. Voor techniek bestaan geen spuitjes! :lol: Realiseer u dit goed als beginner.
Minimaal 14 weken om bold te laten shinen! Succes.

Squeeze

Terug
Naar boven