Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
(10 bier is volgens mij net zo schadelijk als 0,5mg winstrol ofzo
Bro, het gaat niet om vergelijkbare hoeveelheden, jij schets hier of of terwijl je vraag juist was wat een combinatie doet. Bovendien hebben beide stoffen een contraproductieve functie en een meest tegengesteld motief voor gebruik.
Maar dat terzijde, wanneer begin je Bot? Want ik zie nu dat Del guy's zienswijze accurater is dan die van mij.
Bro, het gaat niet om vergelijkbare hoeveelheden, jij schets hier of of terwijl je vraag juist was wat een combinatie doet. Bovendien hebben beide stoffen een contraproductieve functie en een meest tegengesteld motief voor gebruik.
Maar dat terzijde, wanneer begin je Bot? Want ik zie nu dat Del guy's zienswijze accurater is dan die van mij.

Begrijp niet waar je hier mee naartoe wilt... Bedoel je nou te zeggen dat je vrienden hebt die er ongeveer 't zelfde uitzien als ik terwijl ze niet trainen?
Laat staan dat het wat doet met z'n lichaam. Hij is van het type dat naar een dumbbell kijkt, en al pomp in z'n biceps krijgt. Hij is 22 en neemt z'n eigen beslissingen maar