XXL Nutrition

Kuren en alcohol....

(10 bier is volgens mij net zo schadelijk als 0,5mg winstrol ofzo

Bro, het gaat niet om vergelijkbare hoeveelheden, jij schets hier of of terwijl je vraag juist was wat een combinatie doet. Bovendien hebben beide stoffen een contraproductieve functie en een meest tegengesteld motief voor gebruik.

Maar dat terzijde, wanneer begin je Bot? Want ik zie nu dat Del guy's zienswijze accurater is dan die van mij. :)

10 bier schadelijker of net zo schadelijk dan 0.5 mg winstrol? Dat vraag ik me af.
Ik denk niet dat iemand direct met 10 bier begint. Iedereen die voor het eerst drinkt zal daar aan moeten wennen en je lever maakt enzymen aan om alcohol beter te verwerken. In hoeverre dat ook gebeurt bij AS :dunno:

waar was die vergelijking tussen middelen waarvan 100pillen dboll het enige was wat je waarschijnlijk niet zou mollen nu weer...

(10 bier is volgens mij net zo schadelijk als 0,5mg winstrol ofzo

Bro, het gaat niet om vergelijkbare hoeveelheden, jij schets hier of of terwijl je vraag juist was wat een combinatie doet. Bovendien hebben beide stoffen een contraproductieve functie en een meest tegengesteld motief voor gebruik.

Maar dat terzijde, wanneer begin je Bot? Want ik zie nu dat Del guy's zienswijze accurater is dan die van mij. :)

Thanx superbabe, maar ik drink sowieso niet tijdens 't kuren! Peoples kan 't beamen, hij zat van de week flink aan de gin tonic, en ik zat me maar af te vragen of ze ook melk verkochte in die kroeg

Hijs is al begonnen denk ik!

Ik zou weleens een back shot willen zien dan en wat ham en quad shots van een v/d beste fysieken van DBB. :p

Geen verdere blessures aan je knieen of voetbal verplichtingen op zaterdag Bot?

tja tuurlijk geen idiale combi:rolleyes:
als je 17 aa's gebruik zeker een note done
maar als je bv een test deca kuurtje doed een glas of 2 rode wijn op zondag bij je eten moet toch kunnen ;)

tuurlijk geen 10 of zo:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou weleens een back shot willen zien dan en wat ham en quad shots van een v/d beste fysieken van DBB. :p

Geen verdere blessures aan je knieen of voetbal verplichtingen op zaterdag Bot?

Je mag best een keer mee mogen trainen hoor moppie... :p

En me knie houdt 't momenteel prima, en voetbal heb ik nooit aan gedaan. Heb team sporten altijd maar nutteloze bezigheden gevonden :cool:

Nogmeer vragen?

Wat een flauwe kul hierzo weer ej, als je een keer wil zuipen zuip je toch jezelf de t*fus ? En btw het wandelende bewijs van wat ? Ik heb vrienden die niet eens trainen en ongeveer net dezelfde symmetry en bf dan dat van jou hebben. Tis nou niet dat je een monster bent eh kerel en daar gaat bij ons wel degelijk om. Als jij je natuur niet meehad was je niet meer dan een Breezer. Een kuur mag niets aan je levensritme veranderen, doet het dat wel wil het zegge dat als je off bent het maar laat hangen.

Laatst bewerkt:
mijn kuurdokter beweert dat van het minste alcohol je inneemt de aromatisatie een heel stuk bevorderd...

Wat een flauwe kul hierzo weer ej, als je een keer wil zuipen zuip je toch jezelf de t*fus ? En btw het wandelende bewijs van wat ? Ik heb vrienden die niet eens trainen en ongeveer net dezelfde symmetry en bf dan dat van jou hebben. Tis nou niet dat je een monster bent eh kerel en daar gaat bij ons wel degelijk om. Als jij je natuur niet meehad was je niet meer dan een Breezer. Een kuur mag niets aan je levensritme veranderen, doet het dat wel wil het zegge dat als je off bent het maar laat hangen.
Jeumig, deze post gaat echt nergens over!

als je een keer wil zuipen zuip je toch jezelf de t*fus?
Waar staat dat iemand wat wil zuipen?

Ik heb vrienden die niet eens trainen en ongeveer net dezelfde symmetry en bf dan dat van jou hebben
symmetry en bf? aha.... :coffee: Begrijp niet waar je hier mee naartoe wilt... Bedoel je nou te zeggen dat je vrienden hebt die er ongeveer 't zelfde uitzien als ik terwijl ze niet trainen?

Tis nou niet dat je een monster bent eh kerel en daar gaat bij ons wel degelijk om
Bij jullie daar misschien ja, hier niet hoor gozer... Monster zijn toch van die lelijke wezens die mensen afschrikken :D

Als jij je natuur niet meehad was je niet meer dan een Breezer
Spot ik hier een complimentje :p

Een kuur mag niets aan je levensritme veranderen, doet het dat wel wil het zegge dat als je off bent het maar laat hangen
Dit slaat al helemaal nergens op! Op sommige momenten (zoals tijdens een kuur) kan je strikter leven en trainen dan op andere momenten zodat je er 't maximale uithaalt.... Ik weet niet welke kant jij op wilt met die opmerking?

Jeumig, deze post gaat echt nergens over!

Waar staat dat iemand wat wil zuipen?

symmetry en bf? aha.... :coffee: Begrijp niet waar je hier mee naartoe wilt... Bedoel je nou te zeggen dat je vrienden hebt die er ongeveer 't zelfde uitzien als ik terwijl ze niet trainen?

Bij jullie daar misschien ja, hier niet hoor gozer... Monster zijn toch van die lelijke wezens die mensen afschrikken :D

Spot ik hier een complimentje :p

Dit slaat al helemaal nergens op! Op sommige momenten (zoals tijdens een kuur) kan je strikter leven en trainen dan op andere momenten zodat je er 't maximale uithaalt.... Ik weet niet welke kant jij op wilt met die opmerking?
Ik zeg compliment voor meneer Bot. U fysiek is zoals ongeveer 90% wilt. Veel beter dan de sterke mannen die vliegtuigen en tractoren trekken.

Jongens jongens jongens,

Laten we eerlijk zijn. Botje heeft een fystiek waar velen op dit board van dromen of beter gezegd "wat hun streefdoel is".

Als deze jongen zich lekker klem wil kuren, zich klem wil zuipen, meiden wil nken zonder condoom, poppers wil nemen, of bling bling karretjes in de prak wil rijden en weet ik wat nog meer, wat is dan JULLIE probleem

Zijn lichaam waar 90% jaloers op is?:rolleyes:

Zeggen dat het slecht is helpt toch niet :roflol: Laat staan dat het wat doet met z'n lichaam. Hij is van het type dat naar een dumbbell kijkt, en al pomp in z'n biceps krijgt. Hij is 22 en neemt z'n eigen beslissingen maar ;)

@SexB

Beetje trieste opmerking, je bent gewoon jaloers dat botje een genetic freak is, en jij alle zeilen moet bijzetten om er uberhaupt iets van te maken.

Haha jij bent een mooie gast Lange! :roflol:

Maar nohhh... ik wordt hier echt afgeschetst als iemand die geen enkel verandwoordelijkheidsgevoel (mooi scrabble woord) heeft :treuren:

Dat ik mezelf helemaal uitleef als in sommige periodes, dat doet de gemiddelde student 5jaar lang in zo een studenten huis....

Maar omdat ik train en af en toe wat verboden vruchten snoep is 't ineens 't einde van de wereld! :booty:
Terwijl ik tijdens die periode geen druppel drink, amper uit ga, en me niet eens zo veel bezig hou met vrouwtjes :cool:

Ja ik train me beentjes wel bro!

Maar thanx voor de info! Alhoewel ik somige argumenten flink overrated vind!!!!
Zoals dat "er door het drinken van alcohol geen plaats is voor goede cals"
Of dat alcohol je stofwisseling vertraagd waardoor je makkelijker vet gaint...
Of dat 't slecht is voor je lever... (10 bier is volgens mij net zo schadelijk als 0,5mg winstrol ofzo :cool:

Ja ik begrijp indd wat jullie ermee bedoelen!

Toen ene mafketel (die al eerder wazige topics had geopend) een topic opende waarin hij vroeg "waar wij onze riods bewaarde" toen rekende ik hem er ook op af dat als hij dat als hij niet eens wist waar hij z'n spulletjes kan bewaren, hij echt geen idee van kuren had. Terwijl het gewoon een poll was over waar wij onze spulletjes bewaren :cool:

Dus begrijp wel waarom jullie zo tekeer gaan ;) Vooral bij mij, want sta er volgens mij inmiddels wel om bekend van 't leven te houden :D

Thanx superbabe, maar ik drink sowieso niet tijdens 't kuren! Peoples kan 't beamen, hij zat van de week flink aan de gin tonic, en ik zat me maar af te vragen of ze ook melk verkochte in die kroeg :roflol:

Klopt... ik daarin tegen neem wel low cab drank ;)

Haha jij bent een mooie gast Lange! :roflol:

Maar nohhh... ik wordt hier echt afgeschetst als iemand die geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel (mooi scrabble woord) heeft :treuren:

Dat ik mezelf helemaal uitleef als in sommige periodes, dat doet de gemiddelde student 5jaar lang in zo een studenten huis....

Maar omdat ik train en af en toe wat verboden vruchten snoep is 't ineens 't einde van de wereld! :booty:
Terwijl ik tijdens die periode geen druppel drink, amper uit ga, en me niet eens zo veel bezig hou met vrouwtjes :cool:

Ik denk dat mensen inderdaad vrij jaloers zijn. Sommige zijn meer bezig om botje af te zeiken dan op de vraag die hij stelt antwoord te geven.

wederom een post van hoogstaand niveau mr Partyflock

:roflol:

Maar Die Lange heeft "ergens" wel humor hoor ;)

Maar Peoples, hier indd iedereen een grote mond, maar in irl hoor je niemand!
Vanavond maar weer ff die schouders pakken in the gym! Half 7 he!

Zal ik ff een demonstratie geven hoe je schoulder dumbbell press doet met 48kg dumbbells :lifter:

Tot faillure is our best friend ;)

Terug
Naar boven