MuscleMeat

Kuren en pfeiffer?

Thebo

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben bezig met me kuur begonnen met ultra sust en primo nu winstroll depot en test prop nu belde een vriendin van mij op dat ze de ziekte van pfeiffer heeft en heb de afgelopen weken vaak met haar gezoend!

Ben wel wat moe maar veel gewerkt hard getraind ook griep gehad ma wie niet de afgelopen 6 weken!

Nu vraag ik me af wat ik moet doen ivm met de mogelijke lever ontsteking met pfeiffer?

Kan bloed laten prikken ma me waardes zijn nu toch anders of kuur afmaken 4 weken en later bloed prikken of dan de lever ontsteking in combi met aas grote schadelijke gevolgen hebben??

Graag jullie advies Gr. Thebo

Wie zegt dat je het ook hebt? Misschien heb je het al gehad? Niet iedereen merkt fysieke problemen. Laat je bloed prikken om te kijken of het actief is.

Even langs de dokter voor een doorverwijzing naar het ziekenhuis. Testen ze je op het Epstein-Barrvirus en heb je meer zekerheid.

bloed prikken.

maar hoelang heeft ze het al? volgens mij heeft pfeiffer een incubatie tijd van 2 weken namelijk

het is na ong 2 weken niet meer besmettelijk. En je kan pas dingen merken wanneer je het al een tijdje hebt.

het is na ong 2 weken niet meer besmettelijk. En je kan pas dingen merken wanneer je het al een tijdje hebt.
Volgens mij is het gans je leven besmettelijk.

Je loopt het virus meestal op via speeksel van iemand anders. Dan gaat je lichaam antistoffen aanmaken om het virus te bestrijden, bij de ene duurt het herstel enkele dagen, bij andere duurt dit maanden.
Eens je het virus "bestreden" hebt zou je er geen last meer van mogen hebben maar het blijft wel in je lichaam zitten en dus je kan het nog steeds doorgeven aan iemand anders.

Na mijn weten is het na een antal weken echter niet meer besmettelijk, maar je kan ook best gelijk hebben hoor! :)

Terug
Naar boven