Fitness Seller

Kuren en uitslapen

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Hoe doen jullie dat;Gisteravond feesje gehad,lag 3 uur in mn bed.Natuurlijk mn bak kwark naar binnen gewerkt voor het slapen maar werd 11 uur wakker en toen gelijk begonnen met eten.Is dit niet veel te laat of moet ik mn wekker er voor zetten om te eten.Dit gebeurt niet vaak hoor hooguit 2 keer per week.

maak je niet druk man, je moet wel een beetje leven. Je rust is ook belangrijk dus ik zou je slaap niet onderbreken om te eten.

mocht je nou snachts wakker worden om te pissen kan je net zo goed ff wat langzame eiwitten naar binnen gooien. Als ik goed in de kuur zit word ik toch snachts altijd wakker dus is dat mooi meegenomen.

Twee keer per week lijkt mij toch teveel. Zou het terugbrengen naar 1 keer of 1 keer per twee weken. Ik heb er na een nachtje doorhalen altijd 1 of 2 dagen last van (ook zonder drank e.d.) Zit dan toch niet lekker in het ritme.

Stappen en kuren tegelijk :finger:

Als je goed wil kuren moet je maximaal kunnen trainen en rusten. Betekend dat je niet kan stappen IMO.

hahaha, ik heb PRECIES hetzelfde probleem bro.

Ik heb vakantie en wordt elke dag pas rond 11en (of later) wakker, ik mis dus gewoon een maaltijd.

Enerzijds denk ik; luie hond je wekker zetten anders kom je niet aan je dieet.
Anderzijds denk ik; rust is goed voor je, tijdens je rust groei je.

ik ga vanaf volgende week wel m'n wekker zetten denk ik.

dijco: post die onnozele berichtjes is in een andere sectie. heeft toch niets met AS te maken.

goed uit slapen en rusten is even belangerijk als goed eten
kan geen kwaad volgens mij
maar een bak kwark lijkt me geen goed idee
ik ga ook uit tijdens men kuurtje maar drink niet dan
hoog uit 2 glaasjes pils

dijco: post die onnozele berichtjes is in een andere sectie. heeft toch niets met AS te maken.

Als je je ergerd reageer dan niet ;)

Snap enigzins wel dat er gekke vragen tussen zitten de laatste tijd maar dat voorkom je toch niet.

@djico
Voor bepaalde vragen kan je natuurlijk ook mensen in je msn vragen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Als je je ergerd reageer dan niet ;)

Snap enigzins wel dat er gekke vragen tussen zitten de laatste tijd maar dat voorkom je toch niet.

@djico
Voor bepaalde vragen kan je natuurlijk ook mensen in je msn vragen ofzo

Ja precies reageer dan niet,vind het een normale vraag en het gaat wel degelijk om aas.Als ik niet in een kuur zou zitten zou ik me er ook niet zo druk om maken,en lekker uitslapen.Die 10 weken wil ik het zo goed mogelijk doen vandaar die vraag.

Hoe doen jullie dat;Gisteravond feesje gehad,lag 3 uur in mn bed.Natuurlijk mn bak kwark naar binnen gewerkt voor het slapen maar werd 11 uur wakker en toen gelijk begonnen met eten.Is dit niet veel te laat of moet ik mn wekker er voor zetten om te eten.Dit gebeurt niet vaak hoor hooguit 2 keer per week.

Wekker zetten om 6:30 150gram brinta na binnen werken dan weer gaan slapen, weer wekker zetten 8:30 weight gainer na binnen werken, weer gaan slapen ,wekker zetten 10:30 opstaan en dan 4 snee brood met pindakaas na binnen werken, daarna hoef je niet meer te slapen neem ik aan.

Ik hoop dat je hier iets mee kan succes...

• Topic Starter Topic Starter
Wekker zetten om 6:30 150gram brinta na binnen werken dan weer gaan slapen, weer wekker zetten 8:30 weight gainer na binnen werken, weer gaan slapen ,wekker zetten 10:30 opstaan en dan 4 snee brood met pindakaas na binnen werken, daarna hoef je niet meer te slapen neem ik aan.

Ik hoop dat je hier iets mee kan succes...

Ja bedankt ahmet,hier kan ik wel wat mee.

1 keer dat ik gegeten heb ga ik niet meer gaan slapen. Dus voor mij is dat niet echt een oplossing. Ik doe gewoon mijn best niet langer dan 9uur te slapen. Zodat ik mijn maaltijden kan binnenkrijgen. Dus bv als ik wil slapen tot 11 uur kruip ik er ten vroegste 2u in..

Wat zullen er toch grote jongens tussen zitten met al die strictheid :cool:

achmed groeit op shoarma only kuurtjes, of wilde je nou toch een zwaardere oral gaan gebruiken? misschien is kebab wat voor je?

Over zulke mensen hadden we het nou ahmet;)

Terug
Naar boven