XXL Nutrition

Kuren op Jonge leeftijd

Stats zullen wel niet kloppen. Zo wel, heb je monstergenen.

Verder zou ik nog even wachten, het maakt zeker wel uit of je vroeg gaat kuren of later voor je hormoonhuishouding in de toekomst.
Stel je hebt echt ambities en je wilt de top bereiken zou je kunnen beginnen. Zo niet, wacht gewoon nog een jaartje of 2.

Ben net nieuw op dit forum, dus weet niet precies waar ik het best deze vraag stel.. Is kuren op jonge leeftijd echt 'not done' zelfs als je heel goed weet waaraan je begint en je je laat begeleiden door ervaren gebruikers ?
Het feit dat je deze vraag stelt, bewijst dat je niet weet waaraan je begint.
Ikzelf ben 19 jaar, weeg nu ongeveer 95 kg (ochtend voor het ontbijt) en ben 1m75 groot. Mijn vetpercentage weet ik niet precies, maar heb dit berekent met de tools die ik heb en kwam uit op zo'n 13 %. Train nu een dikke 3 jaar ( waarvan 1.5 jaar met een vast voedings-en trainingsschema).
Met dusdanige progressie/stats zou jij moeten weten dat een tooltje niet werk en zou jij, door al het lezen over trainen en bodybuilding, zelf een prima inschatting moeten kunnen maken van jouw vetpercentage.
hoogstwaarschijnlijk ligt mijn vetpercentage wel wat hoger, maar niet al te hoog. Pak dan rond de 15-16% ? Maar veel hoger denk ik niet !
Zie mijn reactie op citaat hiervoor..
best wel jammer dat mensen je direct bestempelen als iemand die niet de waarheid spreekt.. Dan vraag ik me af, waarom zou ik me in godsnaam komen informeren over iets met voorgelogen stats.
Omdat vrijwel niemand (vooral newbs) die hier iets komt vragen over AAS eerlijk is over stats en deze mooier maken dan ze zijn.
Dag in dag uit werk ik aan mijn doel ! terwijl de andere tiener gaat feesten, zit ik in de fitness.. achja dat ze mij dan niet geloven
:D
Voor iemand die 'dag in - dag uit' bezig is met het verwezenlijken van zijn doel schort het je behoorlijk aan algemene kennis welke zelfs ik als newb bezit.
Het kan best zijn dat het percentage wat hoger ligt hoor, 13% is dan ook berekent met slechts amateuristische tools ! Maar zoveel hoger denk ik zeker niet ! Maar was dit zoizo van plan te laten berekenen bij experts.. dan post ik het document wel van alle stats
Je begint met elke post ongeloofwaardiger te worden. Een hardcore bodybuilder welke spreekt over (en erger nog, gebruik maakt van) 'amateuristische tools' mbt het meten van een vetpercentage? Laten berekenen bij 'experts'? Kom op, waarom beledig je ons zo?
foto volgt later ! heb geen foto's van mezelf op mijn mobiel
Natuurlijk niet.. Killer physique, dag in - dag uit bezig met BB, maar geen foto's van jezelf maken.
sorry maar ik train niet voor andere, ik train voor mezelf :) Ik wil andere tonen wat ik te bieden heb op het podium, niet via sociale media :p ik ben van mening dat dit de beste manier is voor mij
Dus, je traint niet voor anderen, maar ook weer wel? Ik ben van mening dat dit geen beste troll-poging is. Misschien heb ik het bij het verkeerde eind en dan zal ik dat eerlijk toegeven.

Weet je wat, bewijs het inderdaad met een foto. Ik wil graag zien op de foto:
Een laptop/pc/smartphone met de webbrowser geopend op dit topic. Jij je goddelijke lichaam flexend met 1 vinger in je oor en in je andere hand een briefje waarop staat geschreven: "Chill, je hebt het fout en staat voor lul!" Om het bewijs extra kracht bij te zetten sta je naast een meetlint waarop we jouw lengte kunnen aflezen en, obviously, op een weegschaal waarop het gemeten gewicht zichtbaar is.

Filmpje mag ook.

Succes!

Het feit dat je deze vraag stelt, bewijst dat je niet weet waaraan je begint.

Met dusdanige progressie/stats zou jij moeten weten dat een tooltje niet werk en zou jij, door al het lezen over trainen en bodybuilding, zelf een prima inschatting moeten kunnen maken van jouw vetpercentage.

Zie mijn reactie op citaat hiervoor..

Omdat vrijwel niemand (vooral newbs) die hier iets komt vragen over AAS eerlijk is over stats en deze mooier maken dan ze zijn.

Voor iemand die 'dag in - dag uit' bezig is met het verwezenlijken van zijn doel schort het je behoorlijk aan algemene kennis welke zelfs ik als newb bezit.

Je begint met elke post ongeloofwaardiger te worden. Een hardcore bodybuilder welke spreekt over (en erger nog, gebruik maakt van) 'amateuristische tools' mbt het meten van een vetpercentage? Laten berekenen bij 'experts'? Kom op, waarom beledig je ons zo?

Natuurlijk niet.. Killer physique, dag in - dag uit bezig met BB, maar geen foto's van jezelf maken.

Dus, je traint niet voor anderen, maar ook weer wel? Ik ben van mening dat dit geen beste troll-poging is. Misschien heb ik het bij het verkeerde eind en dan zal ik dat eerlijk toegeven.

Weet je wat, bewijs het inderdaad met een foto. Ik wil graag zien op de foto:
Een laptop/pc/smartphone met de webbrowser geopend op dit topic. Jij je goddelijke lichaam flexend met 1 vinger in je oor en in je andere hand een briefje waarop staat geschreven: "Chill, je hebt het fout en staat voor lul!" Om het bewijs extra kracht bij te zetten sta je naast een meetlint waarop we jouw lengte kunnen aflezen en, obviously, op een weegschaal waarop het gemeten gewicht zichtbaar is.

Filmpje mag ook.

Succes!

Hhahaha. Je vergeet een foto van huidplooimeter op 4 punten!

Zucht, eigenlijk moeten we geen aandacht schenken aan dergelijke topics.
En vind dat jouw bewijsfoto voorwaarden als beleid moeten worden gevoerd voor elk dubieuze post/topic/vraag

95kg, op 175 en 13% fat is gewoon natty te behalen. Iedereen loopt te roid rage op hem voor niets. Ik heb vrienden die max 1200 calorieen prr dag eten, 3x perweek trainen en 94kg zijn met abs en zjjn 175cm. Sommige mfers hebben zieke genetics.

Voor topic starter zou nog jaartje wachten man, 19 is echt te jong na mijn mening.

In for pics.

95kg, op 175 en 13% fat is gewoon natty te behalen. Iedereen loopt te roid rage op hem voor niets. Ik heb vrienden die max 1200 calorieen prr dag eten, 3x perweek trainen en 94kg zijn met abs en zjjn 175cm. Sommige mfers hebben zieke genetics.

Voor topic starter zou nog jaartje wachten man, 19 is echt te jong na mijn mening.

Wat??? Op 1200kcal ga ik dood, kut genen.

• Like
Waarderingen: GruX

uhu

• Topic Starter Topic Starter

Bedankt voor de respons ! Vind het best jammer dat ze me hier aanvallen maar goed.. natuurlijk is dit natty te behalen !

Nee is zeker geen troll comment. Ik ken die jonge al 15 jaar. Als hij zou kuren zou ik er wel van geweten hebben.

Dit is letterlijk zn leefstyle;
Smorgens geen ontbijt.
Rond 2-4 eten ; maccie, kfc of vapiano.

Voor t trainem banaan ofso en na trAinen shake en weer vapiano of bij een egyptenaar garnalen met rijst.

En als die niet trAint geen shake.

Weekend uitgaan.

Hij heeft niet veel power, db press 42kg squat doet ie niet, dl ook niet wel veel lat pulldowns en optrekken. Benen op legpress etc. Maar is wel echt buff.

• Topic Starter Topic Starter
Nee is zeker geen troll comment. Ik ken die jonge al 15 jaar. Als hij zou kuren zou ik er wel van geweten hebben.

Smorgens geen ontbijt.

Voor t trainem banaan ofso en na trAinen shake en weer vapiano of bij een egyptenaar garnalen met rijst.

Weekend uitgaan.

Hij heeft niet veel power, db press 42kg squat doet ie niet, dl ook niet wel veel lat pulldowns en optrekken. Benen op legpress etc. Maar is wel echt buff.
Jep zo ben ik wel.. Wat jullie veel te rap doen is generaliseren ! Dit verlaagd enerzijds de kwaliteit van jullie feedback maar ook de mogelijkheid die nieuwe leden hebben om een eerlijk antwoord te krijgen is volledig zoek.. Geloof wat je wil maar pas op met te veralgemenen met de doorsnee tiener die wekelijks zijn portie alcohol achterover kapt

Smorgens geen ontbijt.

Weekend uitgaan.

je word geen 95kg at 1.75m en 13% als je nieteens squat en p*ssy weights lift niet ontbijt en maar beetje yolo eet :roflol:

95kg bij 1.75m en 13%
dan zit je op godlike natty genetics natty limit of fucking peace en moet je echt alles goed doen.

en dat kan natuurlijk niet als je 19 bent en net een paar jaar traint.

Lean mass = 182.21 lbs (or 82.65 kg)

■ Fat Free Mass Index (FFMI) = 27.04

■ Adjusted FFMI = 26.74
Dit zou je ffmi zijn, vrij onwaarschijnlijk. daarnaast denk ik wel dat er genoeg mensen naturel boven de 25,26,27 zouden kunnen komen maar dat kost meer dan 3 jaar trainen eerder 10jaar consequent trainen.
maar verder wens ik je veel succes met wedstrijden.

Jep zo ben ik wel.. Wat jullie veel te rap doen is generaliseren ! Dit verlaagd enerzijds de kwaliteit van jullie feedback maar ook de mogelijkheid die nieuwe leden hebben om een eerlijk antwoord te krijgen is volledig zoek.. Geloof wat je wil maar pas op met te veralgemenen met de doorsnee tiener die wekelijks zijn portie alcohol achterover kapt

:roflol:

bro, wat jij zegt kan gewoon niet.

maar vervolgens post je ook geen pics dus dat zegt genoeg.

Lol 13% of 95kg 1m75 jij lijkt om fucking arnold a mattie ofwel ben je dik.

Terug
Naar boven