Fitness Seller

Kuren op Jonge leeftijd

• Topic Starter Topic Starter
Lol 13% of 95kg 1m75 jij lijkt om fucking arnold a mattie ofwel ben je dik.
arnold was 1m88, moeilijk dan om op hem te lijken denk je niet ? En jaa inderdaad ik ben gewoon dik.. Via dit forum ga ik mijn innerlijke drang naar het perfecte lichaam proberen waarmaken door mijn stats aan te passen :'(

arnold was 1m88, moeilijk dan om op hem te lijken denk je niet ? En jaa inderdaad ik ben gewoon dik.. Via dit forum ga ik mijn innerlijke drang naar het perfecte lichaam proberen waarmaken door mijn stats aan te passen :'(
gast, geen haat hier van mij kant MAAR, als je nou een foto upload en iedereen laat zien dat ze er naast zitten heb je al gewonnen en zal je het advies krijgen dat je hebben wilt.
niemand vind het geloofwaardig overkomen dus laat ze zien dat ze het mis hebben.
balletje ligt bij jou

je word geen 95kg at 1.75m en 13% als je nieteens squat en p*ssy weights lift niet ontbijt en maar beetje yolo eet :roflol:

95kg bij 1.75m en 13%
dan zit je op godlike natty genetics natty limit of fucking peace en moet je echt alles goed doen.

en dat kan natuurlijk niet als je 19 bent en net een paar jaar traint.

:roflol:

bro, wat jij zegt kan gewoon niet.

maar vervolgens post je ook geen pics dus dat zegt genoeg.

wat zijn veel mensen toch in de waan dat je heavy weights en squats moet doen hier...

wat zijn veel mensen toch in de waan dat je heavy weights en squats moet doen hier...

squats zijn geen must.

squats zijn net als sex en een miljoen euro.
je hebt geen sex en/of miljoen euro nodig om een goed leven te hebben, maar als je de keuze had was die snel gemaakt.

heavy weights ja, het gewicht dat je gebruikt zal naar mate je langer traint en sterker word zwaarder moeten worden.

Topic starter is gewoon een 19 jarige knul die lekker traint, maar aangezien hij nog 50% fout doet heeft hij niet genoeg progressie. Nu heeft hij mensen wel eens over kuurtjes horen praten maar weet hij ook dat dit heel slecht is op jonge leeftijd. Topic starter maakt een topic aan maar weet dat hij op DBB gebashed word met zulke vragen, dus pompt hij er even wat stats bij zodat mensen hem misschien wat minder bashen.

Zo even samengevat. yw.

Topic starter is gewoon een 19 jarige knul die lekker traint, maar aangezien hij nog 50% fout doet heeft hij niet genoeg progressie. Nu heeft hij mensen wel eens over kuurtjes horen praten maar weet hij ook dat dit heel slecht is op jonge leeftijd. Topic starter maakt een topic aan maar weet dat hij op DBB gebashed word met zulke vragen, dus pompt hij er even wat stats bij zodat mensen hem misschien wat minder bashen.

Zo even samengevat. yw.
Ik zou het zelf niet beter kunnen samenvatten, bedankt hiervoor ! Nogmaals dit is wat jullie te vaak doen, generaliseren.. We zitten met ongeveer 7,4 miljard mensen op deze planeet.. niemand is hetzelfde ! Dus geloof wat je wil :)

Post pic en bewijs gelijk dan ipv lopen jammeren?

Post pic en bewijs gelijk dan ipv lopen jammeren?
een pic posten gaat me nog altijd geen moer verder helpen.. Als ik een pic post gaat er toch alleen gesproken worden over de foto, waarom ik deze topic NIET aanmaakte :) ik kwam hier niet om foto's van mijn lichaam te showen, ik kwam hier enkel voor wat meer informatie te verkrijgen i.v.m. de gevolgen van te starten op jonge leeftijd ! Maar blijkbaar vonden een paar van jullie het zonodig om mij te aanzien als een leugenaar dat liegt over zijn stats maar goed, daar ga ik niet verder over doormekkeren ! Geloof wat je wil allemaal, maar weet dat er mensen rondlopen met goede genen, die het ver kunnen maken in de bb-wereld :) ( ik zeg niet dat ik dit ben, vooraleer er weer vanalles naar mijn kop wordt gegooid ) ! Bij deze zal ik dan verder informatie inwinnen elders..

een pic posten gaat me nog altijd geen moer verder helpen.. Als ik een pic post gaat er toch alleen gesproken worden over de foto, waarom ik deze topic NIET aanmaakte :) ik kwam hier niet om foto's van mijn lichaam te showen, ik kwam hier enkel voor wat meer informatie te verkrijgen i.v.m. de gevolgen van te starten op jonge leeftijd ! Maar blijkbaar vonden een paar van jullie het zonodig om mij te aanzien als een leugenaar dat liegt over zijn stats maar goed, daar ga ik niet verder over doormekkeren ! Geloof wat je wil allemaal, maar weet dat er mensen rondlopen met goede genen, die het ver kunnen maken in de bb-wereld :) ( ik zeg niet dat ik dit ben, vooraleer er weer vanalles naar mijn kop wordt gegooid ) ! Bij deze zal ik dan verder informatie inwinnen elders..

Ja, omdat je al dondersgoed hebt onderzocht (lees google etc.) wat de gevolgen zijn, maar door een topic aan te maken met fake stats hoop je het antwoord te krijgen wat je wilt horen. Helaas werkt het niet zo. Ajuu!

Foto is wel degelijk van belang tho.
Als jij daadwerklijk die stats hebt zoals jij die omschrijft (wat moeilijk te geloven is maar goed..) dan zul je andere adviezen krijgen als dat je 1.90m bent met 55 kg ..
Zolang je geen foto upload is t wel duidelijk dat je stats niet kloppen en krijg je ook geen normaal advies

19 jaar is toch veel te jong.. zou wachten tot je 20 bent.. dat is ideaal! zo niet perfect doch gezond

lekker slap gelul zonder een vast standpunt, nu generaliseer jij ons door te zeggen dat een foto niet zal helpen.
pot verwijt de ketel dattie zwart ziet verhaaltje.
succes met ergens anders informatie halen (je kunt ook gewoon oude topics hier doorlezen en zo nodige informatie opdoen zonder gebashed te worden)
bedankt en tot ziens

ik denk dat je niet begrijpt wat ik wil zeggen, ik dis je niet, daarnaast wil ik je wel geloven, want als jouw stats echt kloppen( en je proporties ook goed zijn )
dan kun je een nieuwe topper zijn.
Maar geloof me als ik zeg dat jouw stats echt zo goed zijn dat ik wel een foto ervan wil zien.

was ik maar ecto had ik tenminste abs ;)

Hercules27 zei:
dat klopt maar mijn stats zijn niet zo absurdistisch ( no offense) by the way
Klik om te vergroten...

n*ger wat? :roflol:

1.75m 95kg 13% en 19 jaar.

dan ben je echt fking buff zeker voor die leeftijd.

Basma je realiseert je dat ik geen topicstarter ben deze post van hierboven is van jouw?

ik begrijp hem niet helemaal.

Terug
Naar boven