XXL Nutrition

Stelling Kuren, verslavend?

Peiling Peiling Kuren, verslavend?

• Ja

Stemmen: 83 62,4%
  • Nee

Stemmen: 9 6,8%
  • Ik twijfel nog of ik ga kuren

Stemmen: 25 18,8%
  • Ik blijf naturel

Stemmen: 16 12,0%

• Totaal stemmers
    133
Kuren is geestelijk verslavend imo.

ik kuur en ik train al jaren niet meer.

feelsbadman

Oei, in welke doseringen zou hij hebben zitten kloten?

Gelukkig nog nooit *klopt even 3x af* ergens last van gehad, laatst toevallig bloeddruk laten meten tijdens 800 tren en die was lichtjes verhoogd.

Maar dit soort verhalen gaan me toch niet in de koude kleren zitten...

Wat een flut artikel , "maar het kwaad was al geschied" precies of dat het allemaal door de aas komt, een beroerte krijg je echt niet van wat aas te gebruiken.

Wat een flut artikel , "maar het kwaad was al geschied" precies of dat het allemaal door de aas komt, een beroerte krijg je echt niet van wat aas te gebruiken.

SUKKEL! Dat kan prima door AAS te gebruiken, maar ja als je het te warm krijgt kun je het ook al krijgen. Maar ga nou niet doen alsof AAS zo onschadelijk is want het is en blijft schadelijk, ook de reguliere doseringen en iedereen die beweert van niet is een ****ing mong**l!

Beetje slechte poll

had beter zo gekunt:

Al eens gekuurd?
Ja, en ik blijf kuren,
Nee, en ik twijfel of ik ga kuren,
Ja, en ik ga niet meer kuren,
Nee, en ik ga ook niet kuren

SUKKEL! Dat kan prima door AAS te gebruiken, maar ja als je het te warm krijgt kun je het ook al krijgen. Maar ga nou niet doen alsof AAS zo onschadelijk is want het is en blijft schadelijk, ook de reguliere doseringen en iedereen die beweert van niet is een ****ing mong**l!

Beetje slechte poll

had beter zo gekunt:

Al eens gekuurd?
Ja, en ik blijf kuren,
Nee, en ik twijfel of ik ga kuren,
Ja, en ik ga niet meer kuren,
Nee, en ik ga ook niet kuren

Haha wat een geroep op niets :roflol: Een gezond man krijgt niet zomaar een beroerte van aas op zichzelf ;) Ik neem aan dat die nog niet zo lang gebruikte.

Als je zegt dat het slecht is voor je hart op lange termijn : akkoord.
Maar op korte termijn zon complicaties hebben zal niet enkel door de aas komen.

Duidelijk nog niet aan de tren gezeten :p Kuren is heel verslavend, ook al boek je geen resultaten meer.
Het zorgt niet enkel voor wat kilo's die er op vliegen :)

Maar dat is het enige waar het mij om gaat eigenlijk.

Ik moet nog 15 kilo more or less pure spiermassa voor mijn doel, en daarom kuur ik(net).

Geestelijk voel ik me op dit moment niet echt anders. Gelukkig maar, zou er maar aggressief van worden of zo...

Maar dat is het enige waar het mij om gaat eigenlijk.

Ik moet nog 15 kilo more or less pure spiermassa voor mijn doel, en daarom kuur ik(net).

Geestelijk voel ik me op dit moment niet echt anders. Gelukkig maar, zou er maar aggressief van worden of zo...

Van gear kun je wel wat gelukkiger rond lopen :p Ik dan toch. Agressief word ik er niet van, misschien soms wat meer geirriteerd maar dat ziet een ander echt niet aan me.
Maar als men levels in balans zijn voel ik me wel duidelijk gelukkiger/lachwekkender.

Haha wat een geroep op niets :roflol: Een gezond man krijgt niet zomaar een beroerte van aas op zichzelf ;) Ik neem aan dat die nog niet zo lang gebruikte.

Als je zegt dat het slecht is voor je hart op lange termijn : akkoord.
Maar op korte termijn zon complicaties hebben zal niet enkel door de aas komen.
Ook al ben je kern gezond, door aas kunnen er altijd complicaties in je lichaam optreden waaronder een beroerte. Ja de kans zal wel heel klein zijn mits je je aan de doseringen houdt die normaal zijn maar dan nog is het heel goed mogelijk. Aas is niet zomaar iets, vergeet dat niet!
En mocht je al een of andere afwijking/kwaal hebben, kan die heel goed aangesterkt worden door aas waardoor je alsnog last ergens van krijgt. Dan kun je zeggen dat komt niet door de aas want hij had al een kwaal, maar als je de aas liet staan gebeurde er niks, dus daar komt het door. (Voordat iemand gaat zeggen ja maar je kan alleen gezondheidsproblemen krijgen als je die al had voor je aas gebruikte)

Laatste kuur alweer meer dan vier jaar geleden inmiddels. Kan er makkelijk van afblijven. Heb het ook nooit als een noodzaak gezien om mn doel te behalen. Meer als een shortcut. En wilde het gewoon ervaren :)

Sommige mensen kunnen geen vooruitgang boeken zonder omdat ze gewoon belabberd trainen. Dan werkt het verslavend ja.

Dat laatste idd.
Snuffel wel eens wat rond in die kuurlog sectie om eens goed te kunnen lachen, heb er nog maar weinig kunnen vinden die niet als een wijf trainen...

Ook al ben je kern gezond, door aas kunnen er altijd complicaties in je lichaam optreden waaronder een beroerte. Ja de kans zal wel heel klein zijn mits je je aan de doseringen houdt die normaal zijn maar dan nog is het heel goed mogelijk. Aas is niet zomaar iets, vergeet dat niet!
En mocht je al een of andere afwijking/kwaal hebben, kan die heel goed aangesterkt worden door aas waardoor je alsnog last ergens van krijgt. Dan kun je zeggen dat komt niet door de aas want hij had al een kwaal, maar als je de aas liet staan gebeurde er niks, dus daar komt het door. (Voordat iemand gaat zeggen ja maar je kan alleen gezondheidsproblemen krijgen als je die al had voor je aas gebruikte)

:roflol:

Voor mij is het wel verslavend.... Nu kan ik ook niet meer gainen zonder. En ja je wil toch vooruit blijven komen he. Ik ga niet jaren lang dagelijks gymmen en eten als een bodybuilder als dat geen keiharde resultaten opleverd.

Haha dat artikel.

... dodelijke aandoeningen zoals hartinfarcten en beroertes, kan het gebruik van steroïden ook leiden tot een scala aan lichamelijke bijwerkingen.

Bij mannen:
-Verlaagd aantal zaadcellen
-Onvruchtbaarheid
-Gekrompen testikels
-Kaalheid
-Ontwikkeling van borsten
-Verhoogd risico op prostaatkanker
-Overmatige groei van het voorhoofd
-Ernstige acne.

Dus daaraan herken je iemand die steroïden gebruikt :o

het was sowieso een dumbass...

Oli cooney ‏@olibob170 Aug 16
2 heart attacks two strokes then diagnosed with heart failure and I'm back training like a boss

sounds smart....

Ik denk van wel, ik ken niemand die het bij 1 anabolenkuurtje heeft gehouden.
Ik kan het me ook wel voorstellen, met dat spul vliegt de massa erbij en als je dan stopt dan gaat het weer langzaam weg (en je voelt je minder het mannetje enzo) dus de verleiding lijkt me aardig groot om dan maar weer door te gaan.

Gedver, hier was ik al bang voor!

Dan blijf ik toch maar gewoon klein en naturel:sad:

Terug
Naar boven