XXL Nutrition

kut

Met avond eten vind ik het belangrijk dat we dit gezamenlijk doen aan tafel, maar wederom mijn bakje gaat de magnetron in en voila,
Eet je dan ook uit t bakje aan tafel?
Anders is t misschien een optie om het op een bord te scheppen??

Eet je dan ook uit t bakje aan tafel?
Anders is t misschien een optie om het op een bord te scheppen??
De gemak uit een bakje, wel al sinds enkele maanden fancy glazen bakjes voortaan maar omver kiepen op een bord doe ik niet en zat hier ook al over na te denken om dit wellicht wel te doen dat je iig ziet ik van een bord eet ipv bakje.

Ik eet vrijwel alles uit een bakje altijd.

Ik herken onze situatie in jullie leefstijl. Mijn vriendin doet ook “balans” en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit dat zij absoluut niet alles afweegt en spontaan op momenten een ijsje eet met de kleine. Voor mij ligt dat ingewikkelder ivm het dieet en ik ben ook die persoon die zijn eigen eten meeneemt naar een verjaardag/ dagje weg, alhoewel in bepaalde fases er meer ruimte is ik dit dan ook zeker neem.
Dat is toch helemaal goed? 😊
Nu onze kleine steeds ouder word merk ik dat hij er steeds meer van meekrijgt en het soms moeilijk is om dit uit te leggen aan hem. De cheatmeals combineren we vrijwel altijd dus met een dagje weg om “damage controle” te doen, maar in hoeverre dit kan vraag ik mezelf soms af. Met avond eten vind ik het belangrijk dat we dit gezamenlijk doen aan tafel, maar wederom mijn bakje gaat de magnetron in en voila, kan me niet eens herinneren of hij mij ooit thuis van de pot heeft zien mee eten.
Samen eten is samen eten. Je hoeft niet alles hetzelfde op het bord te hebben.
Met koken is alles gelijk doen natuurlijk makkelijk/praktisch, maar wanneer iemand in je gezin bijvoorbeeld voedselintoleranties heeft ga je ook automatisch wel wat dingen aanpassen.
Wanneer je uit eten gaat met een groep, dan bestelt vast ook niet iedereen exact dezelfde maaltijd. Maar dan deel je wel het eetmoment en breng je wel samen die tijd door.
Vind het soms nu vooral lastig als we dan een cake bakken of toetje maken en de kleine er allerlei spikkels en snoepjes in doet en dan vraagt “wil je een hapje?”. Dan denk ik soms wel hoe moet ik dit nu aanpakken. Ga vaak in het weekend smorgens met de kleine naar het dorp en dan staat er een stroopwafel kar or whatever en dan is het zullen we er een halen en wederom kan ik dan geen hapje pakken als hij die koek half in mijn mond duwt. Dat zijn van die momenten dat ik soms wel denk dit is wel lastig, niet zozeer voor mij maar voor de kleine want wat gaat er in zijn hoofd om als ik dan weiger.
Papa houdt zelf niet zo van spikkels, maar het ziet er super lekker uit!
Dankjewel lieverd, ik hoef niet, geniet jij er maar van.
Lief dat je wilt delen, maar ik heb even geen trek/ga zo al wat anders eten.

Als er al wat in zijn hoofd omgaat, dan kan je zo ook prima aanleren dat sociaal zijn/goed kunnen delen een mooie eigenschap is, maar dat het ook okee is om nee te kunnen en mogen zeggen als je iets niet (op dat moment) wilt. En om dat van een ander dan ook te respecteren.
Het is geen afwijzing, zeker niet als je het op een positieve manier brengt.

En stel, je zou ergens allergisch voor zijn.
Zou je dan iets waar je klachten door krijgt alsnog eten omdat je bang bent voor wat er in iemands hoofd omgaat?
Hoe zou je daar mee omgaan?
Nou ben je vast niet allergisch voor discodip (hooguit een intolerantie? 😆) maar ik probeer een stukje perspectief te bieden.
Als jij buikklachten krijgt door bijvoorbeeld ui kan je prima uitleggen waarom je liever geen voeding met (teveel) ui opeet.
Daarbuiten, kinderen zijn vaak veel wijzer, begripvoller en toleranter dan wij ze als volwassenen credits voor geven.
Papa eet nu even geen stroopwafel.
Vraagt ie waarom? Kan je een korte uitleg geven. Maar misschien zegt ie "okee" en gaat ie door met zijn dag 😉 of vraagt hij wat je dan eet. Dan kan je vertellen wat jij gaat eten en dat jij dat nu óók heel lekker vindt. Misschien vraagt ie niks en is het gewoon helemaal prima dat je nu even niet hoeft. Niet teveel voor anderen denken, dat kunnen ze prima zelf. 😊

Zijn zelf ook makkelijk met voeding, eet wat je lekker vind en zoek balans en uiteraard soms eet ie op een dag worstenbroodjes bij opa en oma en dan thuis nog friet en frikandellen en dan heeft ie buikpijn, maar dat hoort erbij.
Precies! Moet ook gewoon kunnen.
En zo leert hij zelf de signalen van zijn lichaam herkennen, wanneer het net even iets teveel van het goede iis.zelf ervaren werkt beter dan wanneer het je enkel door iemand anders vertelt wordt.
Wil alleen absoluut niet dat ie een verstoorde relatie krijgt met voeding doordat ie dagelijks mij alles ziet afwegen en constant het bakjes leven ziet doen.
Die zorg delen denk ik veel ouders.
Denk dat het meer invloed heeft hoe je naar jezelf kijkt en over jezelf en anderen spreekt, dan welke keuzes met voeding je daadwerkelijk maakt.
Als je oordelend/negatief overkomt, kan dat absoluut vormend zijn. Iemand die slanker is dan ik ben vindt zichzelf dik, wat denkt diegene dan van mij??
Als ik nu chocolade eet word ik dik en lelijk en vindt Papa me... dat wil je voorkomen.

Ik leg uit dat veel mensen overgewicht hebben. Dat dat mensen niet beter of slechter maakt. Dat alle mensen iets moois hebben. Maar dat het wel gezonder is om niet veel te dik of veel te dun te zijn.
Uiteindelijk gaat het keuzes leren maken die bij jou passen, waar jij je prettig bij voelt, en om jezelf te leren waarderen voor wie je bent.

Ennnnn dit is precies waarom ik zelf niet meer log, iets te uitvoerig 🤣

Ontopic @vntl gaat vanmiddag weer trainen en houdt ons vast op de hoogte! 😁

De gemak uit een bakje, wel al sinds enkele maanden fancy glazen bakjes voortaan maar omver kiepen op een bord doe ik niet en zat hier ook al over na te denken om dit wellicht wel te doen dat je iig ziet ik van een bord eet ipv bakje.

Ik eet vrijwel alles uit een bakje altijd.
En heeft hij al echt glaswerk en keramiek?
Of bamboe bakjes en kunststof bordjes, wellicht met vrolijke printjes?

Dat is toch helemaal goed? 😊

Samen eten is samen eten. Je hoeft niet alles hetzelfde op het bord te hebben.
Met koken is alles gelijk doen natuurlijk makkelijk/praktisch, maar wanneer iemand in je gezin bijvoorbeeld voedselintoleranties heeft ga je ook automatisch wel wat dingen aanpassen.
Wanneer je uit eten gaat met een groep, dan bestelt vast ook niet iedereen exact dezelfde maaltijd. Maar dan deel je wel het eetmoment en breng je wel samen die tijd door.

Papa houdt zelf niet zo van spikkels, maar het ziet er super lekker uit!
Dankjewel lieverd, ik hoef niet, geniet jij er maar van.
Lief dat je wilt delen, maar ik heb even geen trek/ga zo al wat anders eten.

Als er al wat in zijn hoofd omgaat, dan kan je zo ook prima aanleren dat sociaal zijn/goed kunnen delen een mooie eigenschap is, maar dat het ook okee is om nee te kunnen en mogen zeggen als je iets niet (op dat moment) wilt. En om dat van een ander dan ook te respecteren.
Het is geen afwijzing, zeker niet als je het op een positieve manier brengt.

En stel, je zou ergens allergisch voor zijn.
Zou je dan iets waar je klachten door krijgt alsnog eten omdat je bang bent voor wat er in iemands hoofd omgaat?
Hoe zou je daar mee omgaan?
Nou ben je vast niet allergisch voor discodip (hooguit een intolerantie? 😆) maar ik probeer een stukje perspectief te bieden.
Als jij buikklachten krijgt door bijvoorbeeld ui kan je prima uitleggen waarom je liever geen voeding met (teveel) ui opeet.
Daarbuiten, kinderen zijn vaak veel wijzer, begripvoller en toleranter dan wij ze als volwassenen credits voor geven.
Papa eet nu even geen stroopwafel.
Vraagt ie waarom? Kan je een korte uitleg geven. Maar misschien zegt ie "okee" en gaat ie door met zijn dag 😉 of vraagt hij wat je dan eet. Dan kan je vertellen wat jij gaat eten en dat jij dat nu óók heel lekker vindt. Misschien vraagt ie niks en is het gewoon helemaal prima dat je nu even niet hoeft. Niet teveel voor anderen denken, dat kunnen ze prima zelf. 😊

Precies! Moet ook gewoon kunnen.
En zo leert hij zelf de signalen van zijn lichaam herkennen, wanneer het net even iets teveel van het goede iis.zelf ervaren werkt beter dan wanneer het je enkel door iemand anders vertelt wordt.

Die zorg delen denk ik veel ouders.
Denk dat het meer invloed heeft hoe je naar jezelf kijkt en over jezelf en anderen spreekt, dan welke keuzes met voeding je daadwerkelijk maakt.
Als je oordelend/negatief overkomt, kan dat absoluut vormend zijn. Iemand die slanker is dan ik ben vindt zichzelf dik, wat denkt diegene dan van mij??
Als ik nu chocolade eet word ik dik en lelijk en vindt Papa me... dat wil je voorkomen.

Ik leg uit dat veel mensen overgewicht hebben. Dat dat mensen niet beter of slechter maakt. Dat alle mensen iets moois hebben. Maar dat het wel gezonder is om niet veel te dik of veel te dun te zijn.
Uiteindelijk gaat het keuzes leren maken die bij jou passen, waar jij je prettig bij voelt, en om jezelf te leren waarderen voor wie je bent.

Ennnnn dit is precies waarom ik zelf niet meer log, iets te uitvoerig 🤣

Ontopic @vntl gaat vanmiddag weer trainen en houdt ons vast op de hoogte! 😁

En heeft hij al echt glaswerk en keramiek?
Of bamboe bakjes en kunststof bordjes, wellicht met vrolijke printjes?
Goed om te lezen dat jullie toch je draai hierin hebben gevonden en dat dit mogelijk is. Moeten zelf nog beetje de juiste richting in groeien komende jaren. Ben altijd bezorgd dat de “levensstijl” potentieel schade kan brengen, vooral bij de allerkleinste doordat die blanco beginnen in life en vooral deze jaren in mijn ogen cruciaal zijn. Wat erin zit, zit erin en om dat nog aan te passen/wijzigen is niet makkelijk.

Hij eet overigens idd nog vanuit zijn pepa pig bordjes en paw patroll 😂
Bestek praten we niet over, hij is nog van menig dat zijn handen net zo goed als een vork is.

Maar is wel goed dat ik nu beetje x jaar vooruit kan kijken aangezien jullie simpelweg x jaar voor op ons lopen met de kinderen en vermoed een heel eind zelfde levensstijl hebben en deze vragen kan ik niet simpelweg aan andere ouders voorleggen aangezien die dit leven niet hebben en vrijwel mij direct als een gek gaan zien.

• Heart
Waarderingen: Loca
Is het niet juist iets positiefs dat hij jouw gedrag een beetje zou kopiëren? Autistische bodybuilding lifestyle natuurlijk niet, maar voldoende beweging, gezonde voeding en voldoende kwalitatieve slaap zou geen mens slechter van worden.

Helemaal als je ziet hoeveel dikke kinderen je tegenwoordig ziet met standaard een croissantje als ontbijt en een donut met een zak chips als lunch.

Is het niet juist iets positiefs dat hij jouw gedrag een beetje zou kopiëren? Autistische bodybuilding lifestyle natuurlijk niet, maar voldoende beweging, gezonde voeding en voldoende kwalitatieve slaap zou geen mens slechter van worden.

Helemaal als je ziet hoeveel dikke kinderen je tegenwoordig ziet met standaard een croissantje als ontbijt en een donut met een zak chips als lunch.
Het zit hem vooral in het deel voeding. Ik kan me wel inbeelden dat als je jou papa alles eerst op een weegschaal ziet wegen en altijd uit bakjes ziet eten dat dit een keer uitloopt op een vragenrondje. Nou die wat ouder word loopt ie tegen iedereen te zeggen dat ik niks anders mag eten als alleen kip en rijst (ik eet al maanden geen rijst) anders word ik dik. Ik eet dagelijks broodjes pindakaas en hij moet dat nu ook, dus er is een kopieer gedrag langzaam aan het ontwikkelen. Ik ben er fel op tegen dat ie geen mac donalds of frietjes meer eet, aangezien dit het begin word van een eetstoornis dat ie denkt daarvan ongezond of dik te van zullen worden, kind is een kind en moet eten nog geen labels geven. Voeding zou overigens nooit een label moeten krijgen en balans is key.

Zelfde met prikken, dit moet gewoon uit zijn zicht en mijn syringes kan ik niet random in de koelkast of badkamer meer zetten en prikken in zijn bijzijn is al helemaal verboden. Voorheen toen ie 1/2 jaar oud was hoefde ik met dit soort dingen allemaal geen rekening te houden, maar nu die 3.5 is begint dit in een snelvaart allemaal te komen en lopen we tegen dingen aan waar we voorheen niet eens bij stilstonden.

Nou geen zorgen, mijn oudste is dol op chocolade en koekjes (dat komt niet van huis uit) en niet dol op fruit (er is een afspraak over een verplichte appel per dag, want fruit moet en die is "het minst smerig").
Ook heb ik nog niemand kunnen betrappen op pogingen om mijn salades te stelen. 😌

Zodra ze naar school gaan krijgen ze veel meer verschillende ervaringen. Niet alleen traktaties en wat er bij anderen in de trommeltjes zit, maar ook speelafspraakjes etc.

En om nog even in te gaan op "de leefstijl".
Ik heb altijd gesport, wanneer ik daar fysiek toe in staat was.
Mijn kinderen hebben me ook meegemaakt met gezondheidsklachten. Ook overgewicht. Perioden van teveel en te ongezond eten. En ze merken hoeveel beter ik in mijn vel zit nu ik gezonder eet en mijn gezondheid wat beter gaat. Dat ik minder klachten heb, energieker ben, vrolijker. Ik ben gewoon hun moeder.
Zolang zij wat lekkers krijgen, zijn ze al snel tevreden.
Er zijn ook ouders die overdag Sonja Bakkeren en dan in de avond stiekem de kasten leeghalen wanneer de kids op bed liggen. (En maar helpen zoeken naar die vermiste zak chips die ze zelf al hebben opgegeten, goh wat gek!)
Dat is wellicht ook niet het beste voorbeeld, stiekem doen over eten.

Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen @AK
Deel gerust foto's dat je je maaltijd uit een Peppa Big bakje eet though. 😂

• Topic Starter Topic Starter
**Delts**

Bw: 113.8kg

@ bassie

Even dual hand rear delt gedaan, is druk en heb maar een uurtje voordat ze dicht gaan.

Pip in me rear delt, eerste keer lol.

Cable Rear delt single hand: nautilus
-skipped

Cable rear dual hand nautilus:
12x5
12x7.5
12x10
9x12.5

Cable crucefix staand cuffed:
12x5
12x7.5
10x12.5 +1 repish

Cable side raises cuffed:
12x5
12x7.5
9x10 - eigenlijk 10 maar niet helemaal netjes.

Onderrug wijs was de viking press achteraf niet het beste idee.

Viking press:
10xleeg
10x50 +10kg
10x80
8x100 +1 rep

Ez bb cable upright row:
12x20
12x35 +5kg
8x40 +5kg -2 reps

Machine Rear delt fly:
9x50 +1 rep

Machine crunches:
12x50

Cardio:
20 min lopen

kijk: https://youtube.com/shorts/_6FqHt6-5qk?si=M5PHSl_0UAvG_2Zj

kijk: https://youtube.com/shorts/YB45HsQRq4g?si=Bbz9hh6mwqJpbYFe

Top bezig kerel. Fijne zaterdag en zondag gewenst.

Zelfde met prikken, dit moet gewoon uit zijn zicht en mijn syringes kan ik niet random in de koelkast of badkamer meer zetten en prikken in zijn bijzijn is al helemaal verboden. Voorheen toen ie 1/2 jaar oud was hoefde ik met dit soort dingen allemaal geen rekening te houden, maar nu die 3.5 is begint dit in een snelvaart allemaal te komen en lopen we tegen dingen aan waar we voorheen niet eens bij ststilstonden.
Ik persoonlijk doe dit gewoon open en bloot nou snap ik dat het met een kleine wat lastiger is aangezien je niet wilt dat die opeens gaat spelen met een naald.

Subcultane injecties prik ik ook gewoon waar ze bij zijn aangezien ik toch alleen in me buik prik (draai me wel om).

M'n gear bereidt ik ook gewoon voor waar ze bij zijn en die prik ik even afzonderlijk van ze, ik gebruik medicatie en dat is in feite niet gelogen natuurlijk zullen ze vanzelf er wel achter gaan komen dat het waarschijnlijk iets anders is en misschien heeft de oudste het ook al wel door wie weet.

Verder zou ik hem kwa eten niks opdringen en hem later zelf de keuze laten maken of die papa's hobby ook interessant vind al kun je hem wel gewoon wijzen op wat gezondere voeding is en wat iets minder gezonde voeding is.

Ja lastig zulke dingen inderdaad en hoe je er het beste mee om kan gaan.

Nou denk ik dat jullie kinderen iets ouder zijn dan die van mij, maar hoe doen jullie dat met (avond) eten. Verwacht dat “mee eten” met de pot er niet inzit met je dieet en je ook dagelijks je eigen maaltijden eet. Hoe kijken jullie kinderen hiertegen dat je elke keer uit je bakje eet, vinden die dit normaal of merk je dat er soms wat vragen komen.
Nou verwacht ik niet in een bulk dat je nee zegt als ze je een koekje geven, maar in een cut/prep zal dit toch moeten leggen jullie dit dan uit waarom of zeg je simpel dat je geen honger hebt.

Ben zelf namelijk bang dat ik met mijn leefstijl straks de kleine onwetend een eetstoornis aangeef vooral die nu zo jong is en vaak kopieer gedrag vertoont. Ik eet boterham pindakaas, dan hij ook etc.
Eetstoornis wordt aangelult door artsen. Ik eet al 12 jaar anders en op andere tijden en in de prep wisten de kids precies wat ik wel en niet at of mee at.
Gewoon de ouder uithangen en je kids laten luisteren naar wat jij zegt. Geen bullshit van "kijk je vader eet het ook dus jij kan dat dan ook wel??".
Gewoon proberen te eten en niet tegen je kids sturend zijn dat het bordje op moet. Kids moeten toch voeren dat ze vol zitten en of dan het bordje leeg is of niet maakt dan iet uit toch. Maar wel dit is het eten dus eet het.

Lees net wat @vntl aangeeft mbt eten. Niet opdringen en keuzes laten maken.

Als iemand die in het verleden met een eetstoornis heeft geworsteld, ben ik het hier niet mee eens.
Je bedoelt het vast minder ongenuanceerd dan je het brengt, maar dit is zo wel wat kort door de bocht Ron.
Ligt natuurlijk genuanceerder dan dat. Maar zo snel raak je niet aan een eetstoornis daar liggen meerdere oorzaken achter.

Ik herken onze situatie in jullie leefstijl. Mijn vriendin doet ook “balans” en daar gaat mijn voorkeur ook naar uit dat zij absoluut niet alles afweegt en spontaan op momenten een ijsje eet met de kleine. Voor mij ligt dat ingewikkelder ivm het dieet en ik ben ook die persoon die zijn eigen eten meeneemt naar een verjaardag/ dagje weg, alhoewel in bepaalde fases er meer ruimte is ik dit dan ook zeker neem. Nu onze kleine steeds ouder word merk ik dat hij er steeds meer van meekrijgt en het soms moeilijk is om dit uit te leggen aan hem. De cheatmeals combineren we vrijwel altijd dus met een dagje weg om “damage controle” te doen, maar in hoeverre dit kan vraag ik mezelf soms af. Met avond eten vind ik het belangrijk dat we dit gezamenlijk doen aan tafel, maar wederom mijn bakje gaat de magnetron in en voila, kan me niet eens herinneren of hij mij ooit thuis van de pot heeft zien mee eten.

Vind het soms nu vooral lastig als we dan een cake bakken of toetje maken en de kleine er allerlei spikkels en snoepjes in doet en dan vraagt “wil je een hapje?”. Dan denk ik soms wel hoe moet ik dit nu aanpakken. Ga vaak in het weekend smorgens met de kleine naar het dorp en dan staat er een stroopwafel kar or whatever en dan is het zullen we er een halen en wederom kan ik dan geen hapje pakken als hij die koek half in mijn mond duwt. Dat zijn van die momenten dat ik soms wel denk dit is wel lastig, niet zozeer voor mij maar voor de kleine want wat gaat er in zijn hoofd om als ik dan weiger.

Zijn zelf ook makkelijk met voeding, eet wat je lekker vind en zoek balans en uiteraard soms eet ie op een dag worstenbroodjes bij opa en oma en dan thuis nog friet en frikandellen en dan heeft ie buikpijn, maar dat hoort erbij. Wil alleen absoluut niet dat ie een verstoorde relatie krijgt met voeding doordat ie dagelijks mij alles ziet afwegen en constant het bakjes leven ziet doen.
Wat mij altijd enigszins geholpen heeft, is om het eten vanaf een bord te eten ipv uit een bakje.

Meal prep even opwarmen in magnetron en vervolgens op een bord doen. Komt al iets anders over dan uit een bakje eten

Goede gesprekken hier, en goed om te horen dat ook de echte diehard bodybuilders bij deze dingen stilstaan!
Inderdaad, kern van wat @Loca zegt: aan kunnen geven dat dit specifiek bij jouw hobby/sport hoort, en niet iets is wat iedereen hoeft te doen. En natuurlijk zit je niet altijd in een prep, dus zullen er ook momenten over zijn dat hij wél iets met je kan delen! Ik had een tijdje dat ik zes dagen strikt op de kcal zat, en de zaterdag wat losser. M'n zoon noemde dat al gauw 'papa's ongezonde dag', en dat vond hij dan uiteraard wel de gezelligste dag :)

Nou word in deze maatschappij of cultuur samen 'eten' ook als iets gezellig's gezien en word dat ook al vroeg oa via school er in gewerkt.

Mij werd als kind veel opgedrongen zoals geloof, muziek instrument moeten spelen, hoger onderwijs, sport, eten wat de pot schaft etc.

Nou zijn sommige dingen best goed zoals een sport doen en was ik daarin ook vrij om te kiezen wat ik wou, aten me ouders vrij gezond en klassiek dus vlees,aardappelen en groente, chips/snoep alleen in het weekend en gewoon netjes in een bakje en op is op waren sommige dingen die opgedrongen waren wat minder 'leuk' daarom zou ik zelf een kind iets vrijer laten en het ook leren dat falen bij het leven hoort en dat je daar alleen maar van leert.

Laatst bewerkt:
Nou word in deze maatschappij of cultuur samen 'eten' ook als iets gezellig's gezien en word dat ook al vroeg oa via school er in gewerkt.

Mij werd als kind veel opgedrongen zoals geloof, muziek instrument moeten spelen, hoger onderwijs, sport, eten wat de pot schaft etc.

Nou zijn sommige dingen best goed zoals een sport doen en was ik daarin ook vrij om te kiezen wat ik wou, aten me ouders vrij gezond en klassiek dus vlees,aardappelen en groente, chips/snoep alleen in het weekend en gewoon netjes in een bakje en op is op waren sommige dingen die opgedrongen waren wat minder 'leuk' daarom zou ik zelf een kind iets vrijer laten en het ook leren dat falen bij het leven hoort en dat je daar alleen maar van leert.

Welk muziekinstrument bespeel jij? We kunnen wel een dbb band beginnen

• Haha
Waarderingen: vntl
**Rug**

Bw: 113.3kg

@ bassie

Lat stretch (tijdens rust Lat pulldown)

Lat pulldown Nautilus nieuw:
12x20
12x40
12x80
11x95 +3 reps

Lever row Nautilus (chest supp t-bar row) mid high back:
12x10
12x20
12x30
12x55 +2 reps

Cable small row:
12x40
12x70 +1 rep

Cable pullover, stand 15:
12x12.5
12x30 +1 rep

Preacher curl Nautilus:
12x25

Buik machine:

Cardio:
20 min

kijk: https://youtube.com/shorts/627U7VHq6PQ?si=iJVohvw9PaoFLFcd

kijk: https://youtube.com/shorts/5mNrfkpY1sk?si=XZMORh_vWWBqXsXC

kijk: https://youtube.com/shorts/TpvHc4pBCVM?si=Ax7oGjiLcfCmkoby

**Borst 2**

Bw: 113.2kg

@ bassie

Flat db press:
10x20
10x30
10x40
10x50
8x65 +5kg -redelijk voor ochtend, start was wat beroerd afgeleid door fysiotherapeut met klant.

Pec fly Hammerstrength:
12x33
12x47
8x119.5 +2.5kg

Nautilus plate loaded nieuw, stoel stand 7:
12xleeg
12x40
12x80
8x130 +10kg -4 reps

Cable flyish staand Nautilus:
12x7.5
9x10