MuscleMeat

Kuur afbreken

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Zit nu in week 4 van mn kuur 500mg test e only.
Ik overeeg om ermee te stoppen.
Waarom?.niet door een beetje vocht of een pukkeltje nee het valt me allemaal erg zwaar.
Het strakke eetschema,komt me echt de keel uit.En hetzelfde geld voor mn training.
Het naturel trainen gaf me veel meer plezier en je kon een keertje overslaan als je geen zin had.
Ook met eten hoefde je niet zo heel strikt te zijn.
Lekker zaterdagavond een paar biertjes pakken is ook voorbij.
Zet zelfs de wekker snachts om te eten.Ik lijk wel gek.Er gaat niks anders door mn hoofd dan eten trainen eten trainen en spuiten,de godsganse dag houd het me bezig,dat het niet leuk meer is.Dat zijn die paar kg het niet waard denk ik dan.
Is het verstandig om nu te stoppen,of ben ik al zover dat ik beter de kuur kan afmaken.

Hoelang moet je nog? Kan je het misschien nog 2 weken volhouden? Je moet sowieso gaan nakuren he!! Probeer gewoon je kuur netjes af te maken en stop dan voor altijd met kuren, dan heb je tenminste je geld niet weggegooid.

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang moet je nog? Kan je het misschien nog 2 weken volhouden? Je moet sowieso gaan nakuren he!! Probeer gewoon je kuur netjes af te maken en stop dan voor altijd met kuren, dan heb je tenminste je geld niet weggegooid.

Nog 4 weken of 6 weken ligt aan hoe de test zn werk doet.

ik mag dan wel een leek zijn op dit gebied, maar waarom ben je er dan in godsnaam aan begonnen? toen je je kuur startte wist je waar je aan was begonnen en waar je rekening mee moest houden...in jouw geval: not!!

ik vind dat je wel loopt te b**chen hoor. als je niet zo strikt ben in je voeding en in je training, dan moet je ook niet gaan gebruiken vind ik.
maar ja, je zal jezelf wel tegenkomen als je het erbij laat hangen; kg's vliegen er zo af en zonde van je portemenee, want als je doorgaat met je kuur, zal je na je kuur ook strikt en consequent moeten blijven eten en trainen om niet het opgebouwde massa te verliezen.

succes verder.

ik mag dan wel een leek zijn op dit gebied, maar waarom ben je er dan in godsnaam aan begonnen? toen je je kuur startte wist je waar je aan was begonnen en waar je rekening mee moest houden...in jouw geval: not!!

ik vind dat je wel loopt te b**chen hoor. als je niet zo strikt ben in je voeding en in je training, dan moet je ook niet gaan gebruiken vind ik.
maar ja, je zal jezelf wel tegenkomen als je het erbij laat hangen; kg's vliegen er zo af en zonde van je portemenee, want als je doorgaat met je kuur, zal je na je kuur ook strikt en consequent moeten blijven eten en trainen om niet het opgebouwde massa te verliezen.

succes verder.

Ja ja je hebt wel gelijk,Het valt me allemaal vies tegen die striktheid.En ik kan het wel afmaken maar daarna zal ik ook die strikheid moeten volgen,in ieder geval tot mn cyclus weer normaal is.
Het is net of ik in een dip zit,heb er gewoon geen kloten zin meer in.In trainen niet in eten niet.Voorheen was ik echt super gemotiveerd en nu totaal niet meer.En dat tewijl ik alles goed op orde had qua eten en trainen,had er echt zin in.maar het valt me echt tegen.

Ja ja je hebt wel gelijk,Het valt me allemaal vies tegen die striktheid.En ik kan het wel afmaken maar daarna zal ik ook die strikheid moeten volgen,in ieder geval tot mn cyclus weer normaal is.
Het is net of ik in een dip zit,heb er gewoon geen kloten zin meer in.In trainen niet in eten niet.Voorheen was ik echt super gemotiveerd en nu totaal niet meer.En dat tewijl ik alles goed op orde had qua eten en trainen,had er echt zin in.maar het valt me echt tegen.

ja kerel, dan heb je een probleem, maar als ik jou was zou ik het echt ff doorzetten. het is misschien op dit moment allemaal k*t, maar als je het volhoudt en gewoon doorzet, dan zal je achteraf zeker geen spijt hebben. kijk als je nou moest stoppen ivm met je gezondheid, dan begreep ik het wel. maar dit is gewoon een gebrek aan motivatie.

ja kerel, dan heb je een probleem, maar als ik jou was zou ik het echt ff doorzetten. het is misschien op dit moment allemaal k*t, maar als je het volhoudt en gewoon doorzet, dan zal je achteraf zeker geen spijt hebben. kijk als je nou moest stoppen ivm met je gezondheid, dan begreep ik het wel. maar dit is gewoon een gebrek aan motivatie.

Okee ik doe mn best om het door te zetten.
Wat motivatie betreft,ik ging er altijd helemaal voor,maar nu naar 4 weken zakt het in.Kan natuurlijk aan de test e liggen.
Verder heb ik op een beetje vocht na en wat pukkels nergens geen last van.Oh ja ik slaap wat slechter.

blijf een weekje thuis en eet normaal 3-4 maal per dag maar blijf doorkuren, ik heb net ook een dipje gehad tijdens de kuur maar ben er nu uit.

na dat weekje kan je terug opbouwen met eten en trainen ;)

Okee ik doe mn best om het door te zetten.
Wat motivatie betreft,ik ging er altijd helemaal voor,maar nu naar 4 weken zakt het in.Kan natuurlijk aan de test e liggen.
Verder heb ik op een beetje vocht na en wat pukkels nergens geen last van.Oh ja ik slaap wat slechter.

ik heb diverse logs gelezen en een aantal gasten hadden dit ook ondervonden; moeite met eten, slecht in slaap kunnen komen etc. zal idd wel aan de test liggen.

gewoon doorzetten vriend en "schijt hebben aan de geen motivatie"

Gewoon ook plezier maken in de kuur kerel!!

Ik snap je volkomen. Bij mij was de motivatie ook even weg maar nu ga ik er gewoon vol tegen aan. Ach, het is 10 weken en daarna kan je weer chillen.

Je stelt jezelf te hoge eisen waar je niet aan kan/wil voldoen en dan wordt het moeilijk ja! Denk je dat niemand anders hetzelfde heeft gevoeld als jou?

Als je nu stopt krijg je zeker spijt!! Als jij denkt van niet dan moet je maar stoppen. Het is alles of niets...

Jee man, stel je niet zo aan :rolleyes:

zie maar dat je niet depressief ofzo word,je lijkt er gevoelig voor.je zou de eerste niet zijn die domme dingen doet nadat hij gekuurd heeft.

Zoals je zelf al zegt is het een dipje. Die heb je altijd wel eens. Bij jou valt ie nu in de kuur, miss door de test, maar een dipje overleef je wel. Gewoon doorgaan en jezelf proberen te motiveren!

Lijkt dat test echt niet je ding is...

Kan zijn omdat het only is... In mijn test-deca kuurtjes loop ik eerder opgefokt, altijd zin om te gaan trainen (en om naar de vrouwtjes in de gym te gaan kijken :D), ik "voel" mezelf groeien, eten gaat goed, slapen-> supplementen, en het dipje in de nakuur valt ook goed mee.

Nu zit je natuurlijk met het nadeel van die lange esther, nog een reden waarom voor mij de beste eerste kuur een winny only is...

Okay jongens,bedankt voor de goeie reacties,dit beurt een mens wel op.
Ik ga door en zal gemotiveerd blijven.
Ik eis ook veel teveel van mezelf.

luister als je een dag geen zin hebt om te trainen who cares ga je niet is wel zo fijn doe ik ook dan neem ik een zonnebankje of een saunatje zoiets . Eten hetzelfde hou mijn schema aan als ik geen zin heb ook niet dan maar een shoarma of zo is ook lekker toch en kan geen kwaad voor een keer ;het belangrijkste is dat je je plezier in trainen houd dan komt de groei ook wel goed. Succes verder

Terug
Naar boven