Fitness Seller

Kuur afbreken

neh, on-cycle vind ik trainen ook het leukste dat er is, die harde pomp, het ene record na het andere verbreken, weten dat je groeit, dan uit de kleren na de training en in de spiegel schrikken van je eigen brute lichaam "zijn dat MIJN biceps :eek: ". Gooi daar nog eens lekkere chikkies bij die aan het climben zijn en hun kontje goed shaken en mn dag kan niet meer stuk :p

Training is fun voor mij(mits de blessures uitblijven) , je houdt het idd niet lang vol als je het niet graag doet, en dan is kuren niks voor jou. Tuurlijk heb ik ook af en toe eens een dag dat ik me in zak en as voel, maar dat is echt de minderheid.

Mrj: je bent alleszins niet de enigste. volledig akkoord. ik vind het trainen tijdens een kuur zo goed dat ik het zelfs bijna vergeten was dat mijn eerste kuurtje op mentaal gebied een tegenvaller was. daarna nooit meer voorgehad. integendeel. ik kon bijna niet stoppen met trainen tijdens ander kuurtjes.

Wel Mrj ik ben het volledig met je eens. Mijn kuurtje loopt op zijn einde en ik vindt het spijtig.

WK 1-10 500mg Test-E pw
WK 7-13 50mg Winstrol Depot (Zambon) EOD.

Ik heb geen last gehad van een opgeblazen kop, zelfs bijna geen vocht. En ik train met meer zin dan anders. Ik let op mijn voeding, maar om nu snachts op te staan. Dat vind ik een beetje te. Ben een meso/endo dus ik kan wel een nachtje teren op dat laatste bakje kwark of tonijn voor het slapen gaan.

• Topic Starter Topic Starter
We zijn nu weer een weekje verder,en heb het kuren gewoon doorgezet.Ik voel me nu een stuk beter dan verleden week.Heb gewoon getrained en redelijk goed gegeten.Verleden week woensdag mn 5e injectie gezet.
Wel een kg aangekomen maar verder merk en zie ik weinig verschil.
Zal nu toch een keer wat moeten gebeuren na 5 weken.

Ja en.....Ik wist dondersgoed waar ik aan begon maar het kan bij sommige personen verkeerd vallen.

Dat antwoord van jou is gewoon dom meepraten.

dom meepraten,... helemaal niet,
ben het gewooon met hem eens

eerst wil je gaan kuren ... je weet wat de gevolgen zijn, en Toch doe je het ...

en nu zit je te zeuren als een p*ssy dat je het niet aankan ..
had er dan gewoon niet aan begonne. je zegt net zelf... je wist het dondersgoed..

probeer gewoon door te gaan nu, heb je er iig misschien nog beetje profeit van ..

Iedereen aan de roid rage, kennelijk werkt het spul;)

Terug
Naar boven