Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik zo je log lees,vraag ik me af of je geen fake heb gekregen...
En baal je ook niet een beetje van je dikke kop ?

Zit nu in week 4 van mn kuur 500mg test e only.
Ik overeeg om ermee te stoppen.
Waarom?.niet door een beetje vocht of een pukkeltje nee het valt me allemaal erg zwaar.
Het strakke eetschema,komt me echt de keel uit.En hetzelfde geld voor mn training.
Het naturel trainen gaf me veel meer plezier en je kon een keertje overslaan als je geen zin had.
Ook met eten hoefde je niet zo heel strikt te zijn.
Lekker zaterdagavond een paar biertjes pakken is ook voorbij.
Zet zelfs de wekker snachts om te eten.Ik lijk wel gek.Er gaat niks anders door mn hoofd dan eten trainen eten trainen en spuiten,de godsganse dag houd het me bezig,dat het niet leuk meer is.Dat zijn die paar kg het niet waard denk ik dan.
Is het verstandig om nu te stoppen,of ben ik al zover dat ik beter de kuur kan afmaken.

Als ik zo je log lees,vraag ik me af of je geen fake heb gekregen...
En baal je ook niet een beetje van je dikke kop ?
wat gaat dat worden na de kuur. dat zal pas een dipje worden. ik vind het een raar verhaal. ik vind het vervelend als ik weet dat ik mijn laatste spuitje heb gezet. bij mij gaat alles juist super tijdens een test kuur behalve dat ik wat minder aangenaam voor mijn directe omgeving ben. (geen geduld, impulsief enz..)
Ja ja je hebt wel gelijk,Het valt me allemaal vies tegen die striktheid.En ik kan het wel afmaken maar daarna zal ik ook die strikheid moeten volgen,in ieder geval tot mn cyclus weer normaal is.
Het is net of ik in een dip zit,heb er gewoon geen kloten zin meer in.In trainen niet in eten niet.Voorheen was ik echt super gemotiveerd en nu totaal niet meer.En dat tewijl ik alles goed op orde had qua eten en trainen,had er echt zin in.maar het valt me echt tegen.

Ik snap je volkomen. Bij mij was de motivatie ook even weg maar nu ga ik er gewoon vol tegen aan. Ach, het is 10 weken en daarna kan je weer chillen.
Je stelt jezelf te hoge eisen waar je niet aan kan/wil voldoen en dan wordt het moeilijk ja! Denk je dat niemand anders hetzelfde heeft gevoeld als jou?
Als je nu stopt krijg je zeker spijt!! Als jij denkt van niet dan moet je maar stoppen. Het is alles of niets...
ik heb diverse logs gelezen en een aantal gasten hadden dit ook ondervonden; moeite met eten, slecht in slaap kunnen komen etc. zal idd wel aan de test liggen.
gewoon doorzetten vriend en "schijt hebben aan de geen motivatie"