XXL Nutrition

Kuur afbreken

Weet je zeker dat je geen last hebt DOS?

praatjesmaker of je kuurt of niet!!

slappe verhaal man echt waar..

Als ik zo je log lees,vraag ik me af of je geen fake heb gekregen...
En baal je ook niet een beetje van je dikke kop ?

1 - Hij schrijft 3 keer ik heb wel een dikke kop gekregen zeg(in zijn log)
2 - 500 test EW zou die zich toch wat beter moeten voelen...

just my 2 cents...

Zit nu in week 4 van mn kuur 500mg test e only.
Ik overeeg om ermee te stoppen.
Waarom?.niet door een beetje vocht of een pukkeltje nee het valt me allemaal erg zwaar.
Het strakke eetschema,komt me echt de keel uit.En hetzelfde geld voor mn training.
Het naturel trainen gaf me veel meer plezier en je kon een keertje overslaan als je geen zin had.
Ook met eten hoefde je niet zo heel strikt te zijn.
Lekker zaterdagavond een paar biertjes pakken is ook voorbij.
Zet zelfs de wekker snachts om te eten.Ik lijk wel gek.Er gaat niks anders door mn hoofd dan eten trainen eten trainen en spuiten,de godsganse dag houd het me bezig,dat het niet leuk meer is.Dat zijn die paar kg het niet waard denk ik dan.
Is het verstandig om nu te stoppen,of ben ik al zover dat ik beter de kuur kan afmaken.

Kom op kerel het is maar een kuurtje van een week of 8-10!!!! Daar moet je zeker alles uithalen en niet zo drammen over trainen, eten....:rolleyes:
Kom op doel scherp voor ogen houden en knallen. En natuurlijk kun je net als wat hardginers zegr daarnaast nog plezeier maken.
Knallen gozer en niet opgeven.

BB hier onderscheiden de mannen zich van de "ventjes" :D

Maak je kuur gewoon af, en doe voor de rest hetzelfde als toen je naturel trainde.
Dit is toch ook waarmee je na de 8 weken doorgaat.
Zoals je nu bezig bent (stress) komt er na je kuur enorm veel cortisol vrij waardoor spiermassa als sneeuw voor de zon verdwijnt. Relax!!!

• Topic Starter Topic Starter
Als ik zo je log lees,vraag ik me af of je geen fake heb gekregen...
En baal je ook niet een beetje van je dikke kop ?

1 het is zeker geen fake
2 Dikke kop is natuurlijk niet fijn maar geen reden om te stoppen.
Na een nacht goed geslapen te hebben denk ik er ineens heel anders over.
Ik maak het gewoon af.
En ik bedank jullie,voor de goeie reacties.het is prettig dat ik mijn verhaal hier kwijt kon.

"DBB. Ook voor al uw therapeutische ondersteuning. :thumbup:"

:o

wat gaat dat worden na de kuur. dat zal pas een dipje worden. ik vind het een raar verhaal. ik vind het vervelend als ik weet dat ik mijn laatste spuitje heb gezet. bij mij gaat alles juist super tijdens een test kuur behalve dat ik wat minder aangenaam voor mijn directe omgeving ben. (geen geduld, impulsief enz..)

• Topic Starter Topic Starter
wat gaat dat worden na de kuur. dat zal pas een dipje worden. ik vind het een raar verhaal. ik vind het vervelend als ik weet dat ik mijn laatste spuitje heb gezet. bij mij gaat alles juist super tijdens een test kuur behalve dat ik wat minder aangenaam voor mijn directe omgeving ben. (geen geduld, impulsief enz..)

Ja Dirk,daar had ik nou ook op gehoopt dat het lekker zou gaan.Het zal voor iedereen weer anders vallen.

Top dat je doorgaat man !! Keep up the good work :klink:

ik herinner mij nu dat ik de eerste keer dat ik gekuurd had (250 test, primo, winstrol inj) gedurende 6 weken, dat ik daar ook gen enkel mentaal voordeel uit gehaald had. intregendeel. ik voelde mij moe en lusteloos, merkte niets van geilheid enz. was wel 4 kg bijgekomen terwijl ik ook niet meer zin om te trainen had gehad. waarom? weet ik ook niet. ik was het eigenlijk al vergeten omdat ik tijdens mijn volgende kuren de kenmerken van testosteron goed gevoeld heb. te goed zelfs.

Ja ja je hebt wel gelijk,Het valt me allemaal vies tegen die striktheid.En ik kan het wel afmaken maar daarna zal ik ook die strikheid moeten volgen,in ieder geval tot mn cyclus weer normaal is.
Het is net of ik in een dip zit,heb er gewoon geen kloten zin meer in.In trainen niet in eten niet.Voorheen was ik echt super gemotiveerd en nu totaal niet meer.En dat tewijl ik alles goed op orde had qua eten en trainen,had er echt zin in.maar het valt me echt tegen.

Volgens mij kan je gewoon het psychologische van met hormonen klooien niet aan en ben je daarom nu semi-depressief

Dat is geen schande maar wel een teken dat je het mss beter gewoon bij clean trainen kan houden ja :)

Ik snap je volkomen. Bij mij was de motivatie ook even weg maar nu ga ik er gewoon vol tegen aan. Ach, het is 10 weken en daarna kan je weer chillen.

Je stelt jezelf te hoge eisen waar je niet aan kan/wil voldoen en dan wordt het moeilijk ja! Denk je dat niemand anders hetzelfde heeft gevoeld als jou?

Als je nu stopt krijg je zeker spijt!! Als jij denkt van niet dan moet je maar stoppen. Het is alles of niets...

Hier moet ik je waarschuwen, ga er niet van uit van tijdens je kuur 'hardcore' te zijn in alle aspecten om daarna te gaan chillen want dan gaat wat je gewonnen hebt sneller wegsmelten dan dat het eraan is komen te zitten.

Je moet wel als je met dit begint er voor jezelf zeker van zijn dat dit is wat je wil gaan doen de komende 5-xx jaar

Je moet altijd volgens die hoge eisen gaan leven, anders ben je toch voor jezelf een beetje onverantwoord bezig vind ik, enerzijds je gezondheid op het spel zetten en anderzijds er toch niet alles uit halen omdat je dat niet kan opbrengen

ik heb diverse logs gelezen en een aantal gasten hadden dit ook ondervonden; moeite met eten, slecht in slaap kunnen komen etc. zal idd wel aan de test liggen.

gewoon doorzetten vriend en "schijt hebben aan de geen motivatie"

ik, en drie andere jongens zitten nu aan de 500mg test.

ik moet eerlijk zeggen, ik heb het ****ing zwaar; ik ben te beroerd om de dag aan te kijken, kost me veel moeite om m'n bed uit te komen en me tot eten te zetten.

daarnaast loop ik de hele dag te hoesten als iemand met longontsteking en slaap ik s'nachts erg onrustig. Al met al voel ik me een beetje down.

En een maat van mij heeft er ook last van, hij voelt zich ook niet helemaal goed.

Je bent echt niet de enige kerel, gewoon doorzetten.
Als je mans genoeg bent om de beslissing te maken om te kuren, dan moet je ook door deze periode. En als je de ballen niet hebt om te gaan trainen terwijl je je klote voelt, dan had je nooit aan de a.s moeten beginnen in eerste instantie.

Dus ik zou zeggen; pak jezelf eens goed bij je kloten, en als je daar wat voelt hangen, gewoon doorzetten!

Het pure trainingsplezier verdwijnt ook een beetje als ik aan het kuren ben.
Probleem is ook dat je jezelf dan teveel druk oplegt.
Die kuur heeft immers een beperkte duur en dan heb je een dwang tot presteren,zo van "nu moet het gebeuren".
Eigenlijk ben je al opgejaagd en gestresseerd nog voor je goed en wel begonnen bent.
Je bent misschien wat agressiever en recupereert beter,maar vergeet niet dat je lichaam uit homeostase is .
Door die trainingsdwang heb je ook sneller last van een burnout.
Mijn oplossing is tijdens het kuren een paar weken overschakelen op een totaal andere sport of trainingsvorm.Zo krijg je weer bewegingshonger en motivatie.
Ga een paar weken zwemmen,worstelen,boksen,noem maar op,eender welke trainingsvorm waarbij je je ganse lichaam onder vuur brengt.
En herleidt je gewichttraining tot een of twee per week.
And don't worry,op 500 mg test per week ga je er echt niet zwakker uikomen hoor.
Zelfs al verwaarloos je je maximum bench press of squat een tijdje.
Is vooral mentaal,door variatie hou je, nu een cliché,the eye of the tiger .

Goed topic :thumb:

Ik ben het eens met Llounge. Zulke dingen weet je van te voren, en niet pas in het midden ^^
Probeer het gewoon af te maken, neem eventueel dat weekje rust wat ikke20 zei. Gewoon uitgaan en w/e, maar gewoon geen drank :)

mja, goodluck kerel!

Ben ik dan de enigste die on cycle met nog meer fun traint dan anders?

Heb nooit een noemswaardige dip. Maybe een dagje dat je je niet 100% voelt (heb je ook off cycle), maar als je dan de sportschool binnen stapt is dat alweer vergeten.

Het scheelt ook heel erg hoeveel plezier je daadwerkelijk uit je training haalt. Ik vind het met recht heerlijk om even een uurtje hard en intensief bezig te zijn.

Als je het trainen en eten als een 'must' ziet heb je misschien niet de benodigde mind set om deze sport erg lang vol te houden vrees ik.

Terug
Naar boven