Vraagje :
Zoals de titel het al aanhaalt ben ik bezig met een kuur winstrol dianabol oral.
40 dianabol / 40 winny per dag, verdeelt over de dag.
In het begin barstende hoofdpijn maar die is nu weg.
Maar nu sinds een week ben ik gewoon een wrak.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Mijn spieren, en voornamelijk trapezesp, onderrug, schouders en nek doen al heel de week onwaarschijnlijk pijn, en met pijn bedoel ik niet de pijn van het trainen, groeien enz, maar echt zoals je dat hebt met een zware griep.
Verder heel moe, futloos, vermoeid, echt geen meter verder kunnen.
Mijn voeding zit wel ok, doe hetzelfde voedingsschema zoals altijd, dus daar kan het niet liggen.
Ik heb al bergen water gedronken, tot 3 a 5 liter per dag omdat ik dacht dat het daaraan misschien zou liggen.
Neem nu visolie capsules bij ( omega 3-6-9 )
En ben zonet magnesium gaan halen om dat er ook bij te nemen.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad ?
Of zou ik gewoon ziek zijn van een griep die er maar niet door wil komen of zo?
Graag feedback.
Zoals de titel het al aanhaalt ben ik bezig met een kuur winstrol dianabol oral.
40 dianabol / 40 winny per dag, verdeelt over de dag.
In het begin barstende hoofdpijn maar die is nu weg.
Maar nu sinds een week ben ik gewoon een wrak.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Mijn spieren, en voornamelijk trapezesp, onderrug, schouders en nek doen al heel de week onwaarschijnlijk pijn, en met pijn bedoel ik niet de pijn van het trainen, groeien enz, maar echt zoals je dat hebt met een zware griep.
Verder heel moe, futloos, vermoeid, echt geen meter verder kunnen.
Mijn voeding zit wel ok, doe hetzelfde voedingsschema zoals altijd, dus daar kan het niet liggen.
Ik heb al bergen water gedronken, tot 3 a 5 liter per dag omdat ik dacht dat het daaraan misschien zou liggen.
Neem nu visolie capsules bij ( omega 3-6-9 )
En ben zonet magnesium gaan halen om dat er ook bij te nemen.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad ?
Of zou ik gewoon ziek zijn van een griep die er maar niet door wil komen of zo?
Graag feedback.