MuscleMeat

kuur dianbol winstrol oral - probleem - spierpijnen

nasnas

Cool Novice
Waardering
0
Vraagje :
Zoals de titel het al aanhaalt ben ik bezig met een kuur winstrol dianabol oral.
40 dianabol / 40 winny per dag, verdeelt over de dag.
In het begin barstende hoofdpijn maar die is nu weg.

Maar nu sinds een week ben ik gewoon een wrak.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Mijn spieren, en voornamelijk trapezesp, onderrug, schouders en nek doen al heel de week onwaarschijnlijk pijn, en met pijn bedoel ik niet de pijn van het trainen, groeien enz, maar echt zoals je dat hebt met een zware griep.

Verder heel moe, futloos, vermoeid, echt geen meter verder kunnen.
Mijn voeding zit wel ok, doe hetzelfde voedingsschema zoals altijd, dus daar kan het niet liggen.

Ik heb al bergen water gedronken, tot 3 a 5 liter per dag omdat ik dacht dat het daaraan misschien zou liggen.
Neem nu visolie capsules bij ( omega 3-6-9 )
En ben zonet magnesium gaan halen om dat er ook bij te nemen.

Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad ?
Of zou ik gewoon ziek zijn van een griep die er maar niet door wil komen of zo?

Graag feedback.

dianabol en winny tabs... Damn bro. Winny only of diana only ok maar dit is echt niet goed voor je lever.

wat ben je al bij gekomen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat van die lever weet ik onderhand wel.
Heb ik ondertussen al de hele site over afgelezen.
En inderdaad goed zal het niet zijn voor de lever.
Maar de vraag is eigenlijk, of dit nu net kan te maken hebben met wat ik aan de hand heb.

En in sommige rubrieken lees je dan weer dat je beter één van de twee neemt.
Anderen zeggen net dat het weer wel kan, de twee samen.
Maar stel dat ik nu overtuigd wordt om er toch één te laten vallen, kan ik nu zomaar plots doen terwijl ik nu bezig ben met de twee tegelijk.

Verder nu een 3-4 kilo aangekomen.
Maar dat is nu op dit moment niet mijn grootste zorg.
Ik zou graag snel terug fit zijn en mijn energie terug hebben en van die pijnen en futloosheid af zijn.
want op deze manier zal ik niet veel of goed kunnen trainen.
Na een kwartier trainen ben ik gewoon bekaf, leeg en moe.

vreemd,zou je toch niet verwachten van dianabol ,maar waarom neem je er nog winny bij ?Neem je multivitamiines erbij?en vitamine C??

Mltivitamines en vitamine c eigenlijk niet nee.

Dat is 80mg op een dag bro.. :eek:
Lijkt me echt niet verstandig pak maximaal 30mg 30mg dus 60mg op een dag..
dit is wel beetje veel voor alleen oraal of pak gwn 1 van de 2 50 mg op een dag.. het ligt gwn aan je dosis dat je zo een last heb er van..

die zou ik toch maar gaan kopen als ik jouw was,dat is een eerste vereiste, maar waarom diana en winny?

winny weglaten en proberen verder doen met dianabol 30mg/dag, zo zou ik het doen

ok morgen vit C gaan halen, multi heb ik al in huis.
Diana en winny omdat bij onze kring daar gewoon echt goede resultaten mee geboekt worden.
Ook omdat ik er hier en op andere sites goede dingen over gelezen heb.

En die resultaten zijn ook gewoon goed, zie ze bij mijn kennisen en bij mezelf ook wel, maar zoals ik al zei, dit is nu even van ondergeschikt belang.

Je zegt, beter één van de twee voor 50 per dag.
Welke raad je aan dan, de winny ?
En zoja zou ik dan gewoon van de ene op de andere dag hierop overschakelen ?

ok morgen vit C gaan halen, multi heb ik al in huis.
Diana en winny omdat bij onze kring daar gewoon echt goede resultaten mee geboekt worden.
Ook omdat ik er hier en op andere sites goede dingen over gelezen heb.

En die resultaten zijn ook gewoon goed, zie ze bij mijn kennisen en bij mezelf ook wel, maar zoals ik al zei, dit is nu even van ondergeschikt belang.

Je zegt, beter één van de twee voor 50 per dag.
Welke raad je aan dan, de winny ?
En zoja zou ik dan gewoon van de ene op de andere dag hierop overschakelen ?

Ligt er aan.. Als je massa wilt zou ik de d-boll pakken als je hardheid wilt winny..

Winny en Dbol worden wel vaker gecombineerd, opzich niks mis mee. Het is alleen jammer dat je met 2 c17aa-orals zit waardoor het totaal toch vaak hoog komt te zitten.

Dianabol moet toch minimaal wel op 30mg en winny begint pas interessant te worden bij 40mg. Dan loopt het toch al aardig op.

Misschien heb je toevallig een griepje op het moment, je kan ook even een bloedtest doen bij je arts.

Voor alle zekerheid zal ik toch el eerst even een bloedtest doen dan.
Wat moet ik aangeven waar allemaal op moet getest worden volgens jou, want de huisdokter die ik heb, heeft het zo niet begrepen op AS, dus dan ik ik zelf aangeven welke tests ik wil.

Voor alle zekerheid zal ik toch el eerst even een bloedtest doen dan.
Wat moet ik aangeven waar allemaal op moet getest worden volgens jou, want de huisdokter die ik heb, heeft het zo niet begrepen op AS, dus dan ik ik zelf aangeven welke tests ik wil.

oeioei,tis te hopen voor u dat hij die testen wilt uitvoeren,sommige zijn daar echt tegen,de mijne had er ook problemen mee,heb toen een andere huisdokter genomen.Anders kan je eventueel wel een sportdokter opzoeken ,die voert die tests altijd uit ,sccs verder met je kuur,dat is klote voor je als je zoiets aan de hand hebt in t midden van een kuur.Ik heb het ook al aan de hand gehad aan t begin van n kuur,is meestal omdat je lichaam moet wennen aan die spullen,heb je trouwens je bloedddruk al s gecheckt??

Je bent gewoon ziek van de hoeveelheid hormoon in je lichaam en dat reageert nu met koorts.Halveer je totale hoeveelheid en je gaat je snel beter voelen hoor.Je moet je niet spiegelen aan de hoeveelheden die andere gebruikers aanraden.
Als ik een combi dianabol/stanozolol doe neem ik maximum 40 mg daags.Ze mengen kan geen kwaad vind ik,dan blaas ik niet op tot een vochtballon.
Bij meer mg's voel ik me grieperig,ziek,lusteloos...

Ja, ik zou even flink minderen of stoppen...

Ik gok op doodgewone griep, als het de giftigheid zou zijn zal het naar de kant hepatitis enzo gaan. Je bloedtest zal uitsluitsel geven maar ik gok op gewoon wat ziekjes.

mocht je uiteindelijk willen kiezen tussen dianabol of winny, dan zou ik voor de winny gaan, gezien je 19% BF

voor de rest is alles al gezegd

ok thanks tot hietoe allemaal al voor de info.
Ben vandaag bloed gaan laten trekken, morgen avond heb ik de uitslag.
Voor de rest nog alles hetzelfde vandaag, was deze morgen al direct een wrak, dan daarna in de dag iets beter, maar nu weer moe, lui, futloos en overal pijn.

Laat eens even weten wat de uitslag was..

Terug
Naar boven