Fitness Seller

kuur dianbol winstrol oral - probleem - spierpijnen

Je bent gewoon ziek van de hoeveelheid hormoon in je lichaam en dat reageert nu met koorts.Halveer je totale hoeveelheid en je gaat je snel beter voelen hoor.Je moet je niet spiegelen aan de hoeveelheden die andere gebruikers aanraden.
Als ik een combi dianabol/stanozolol doe neem ik maximum 40 mg daags.Ze mengen kan geen kwaad vind ik,dan blaas ik niet op tot een vochtballon.
Bij meer mg's voel ik me grieperig,ziek,lusteloos...

ben het hiermee eens. lijkt me erg slecht voor je lever en een hele hoge dosis

• Topic Starter Topic Starter
Hier ben ik terug met de uitslag.
Zeeeer slechte resultaten als je het mij vraagt, maar wat me nog het meeste stoort is hoe ik me voel, maar daar kom ik dadelijk op terug ,eerst de resulaten :

Creatinine ( nierfunctie ) 1.39, grenswaarde max 1.30.
Cholesterol totaal : 296 , grens max 190
HDL : -15, grens minimum +40
Ratio tot. chol : 19.73, grens maximum 5
LDL : 219, grens max 150
Trichlyceriden : 310, grens max 150
Hart en spier Creatine kinase : 363, grens max 195

Dit ziet er dus niet goed uit, maar wat me nog meer verontrust, ik kan totaal echt niets meer.
Echt zonder overdrijven, momenteel kan ik zelfs een trap van 15 treden moeilijk aan, ben dan bekaf.
Enorm vermoeid overal, zelfs mezelf scheren is een marteling.
En constante hoofdpijn en enorme spierpijnen.
Ook geestelijk kan ik nog moeilijk nadenken, ben zowel fysiek als mentaal een mens van 200 jaar voor de moment, kan alleen maar liggen, slapen en rusten 24 uur per dag.
Wetende dat ik 3 weken geleden nog aan het trainen was met bijvoorbeeld 125 kg BP.
Ben met alles uietaard gestopt, maar heb niet het gevoel dat er iets beter wordt , zelfs slechter met de dag.

DUS HELP, heeft iemand nog zo een ervaing gehad en 1 ) komt dit nog goed en 2 ) wat doe ik.

Vrijdag moet ik het ziekenhuis binnen, maar ik zou zelf ook wel zoveel info willen reeds.

Damm van die resulaten schrik toch wel even heel goed wakker.
Dat het helemaal niet goed was waar je bezig was. Maar goed dat je zelf heb laten testen. Voordat er ergere dingen gebeurden

80mg was ook best veel, je kan best met minder beginnen en kijken hoe lichaam reageert.

Je kan het beste eff komende weken veel water drinken en heel gezond eten. Zodat al die troep uit je lichaam gaat. Ik zou maar eff beginnen met goed te cardioen om je vet wat omlaag te krijgen dat is ook wat gezonder

succes ermee

Aj Aj, Wat een ongeluk zeg,
Wens je in ieder geval al veel beterschap en dat je trug snel aan het ijzer kan !

Wat zei de arts? Neem aan dat je heb verteld wat er naar binnen is gegleden he ;)

Is niet zo best man.. sterkte.. :nope:

Volgens mij heb een nierdysfunctie of iets in die aard, hoeveel de steroiden mss iets losgemaakt hebben zulle ze niet alleen verantwoordelijk zijn voor deze resultaten. Het komt allemaal goed, gewoon ziekenhuis binne en ze lappe jou weer op in no time, een mensenlichaam kan veel meer hebbe dan wij denken.

Wie weet ben je gewoon ernstig ziek en heeft't niets met steroiden te maken.

waarschijnlek ziek, grieperig ofzo
mischien kan je het opsplitsen eerst dianabol
en daarna de winny

sterkte man

Veel beterschap! Hopelijk recupereer je snel. Laat het ons weten.

OOk niet relaxed beginnen op 30-40 mg en dan 1 roid........

:roflol:

Chech die bloeddruk dan :eek:

Kerel sterkte! Niet meer zulke gekke dingen doen he!

• Topic Starter Topic Starter
Hey thanks allemaal voor de bemoedigde woorden allereerst.

Om nog effe te antwoorden en nog even mijn ondererp onder de aandacht te brengen :

Bloedruk enz is steeds perfect in orde.
Voor de rest nog geen enkel beterschap.
Morgen om 10 uur het ziekenhuis in, maarja dan weet ik natuurlijk nog niets, en verder zal ik van al die testen natuurlijk ook niet beteren.
Die kunnen hoogtens hopelijk aantonen wat er aan de hand is.

Ik hoop misschien dat er vandaag nog iemand reageert die ervaringen zoals de mijne heeft gehad of aan de hand van de bloedwaardes misschien een mening heeft.

Wordt gewoon met de dag vermoeider en luier in plaats van beter.
Met de AS ben ik natuurlijk gestopt.
Het enige wat ik nu ondertussen doe is vit c nemen, magnesium, vitamine B, Multivitamine, Omega 3-6-9, maar allemaal zonder positief effect.

Ik kan met moeite mijn ogen open houden gans de dag, verder zijn de meest simpele dingen gewoonweg een marteling.
Bijvoorbeeld 5 minuten bellen met de GSM, lijkt wel een gewicht te zijn geweest van 20 kilo dat ik 5 minuten omhoog heb gehouden, zo vermoeid,verzuurd en pijnlijk is mijn arm dan.

Kortom nog steeds een mannetje van 150 jaar oud.
Aan het tempo en de manier waarop ik aftakel, lijk ik binnen 2 weken in een rolstoel te zitten als het zo verder gaat.

Dus alle hulp of advies is meer dan welkom.

en dan heb je nog geen levertesten laten doen. ik zie ze alleszins niet in je bloedtesten. die zou ik wel is willen zien. je hebt aan de dokter waarschijnlijk niet gezegd wat je gepakt hebt. anders had hij die zeker ook laten meten. die levertesten zullen volgens mij goed gestoord zijn als je moe en futloos bent. dat zijn net de kenmerken als het sleht gaat met de lever. ik ken de symptomen. geen trap opkunnen en zelfs te lui zijn om een tas koffie vast te houden.

Tjah....80mg is ook wel beetje teveel van het goeie.
Maar sterkte verder....

als je van dat beetje op 80mg last van je lever hebt heb je een aangeboren leverafwijking. 80mg is echt niet zoveel... Wie over hepatitis begint moet stoppen met papagaaien. Testen is de boodschap.

Je ziet wel met die bloedtest het gevaarlijkste van winny, de cholesterolinversie. Eigenlijk is het een doodnormale bloedtest met verwachte waarden op winny.

Ik vind het spijtig dat je je lever en nieren niet hebt laten testen, daar ligt waarschijnlijk de oorzaak.

Laatst bewerkt:
Aan zen testresultaten te zien zal het eerder eeen nierprobleem zijn. (zie creatinine)

Sterkte dude!

Wat ik niet snap: waarom speel je geen open kaart met je huisarts als je je zo klote voelt? Hoewel huisartsen het gebruik natuurlijk sterk afraden, zijn het vaak wel open minded mensen.

Terug
Naar boven