AndroidHealthClinic

kuur eerste keer...? afvallen en droog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zie mijn vorige post.
 
Jongens...ik ben nu sinds maandag begonnen met die stanozolol..en let erg goed op voeding...ik merk er echter nog niet zo veel van...wat is jullie ervaring daarmee? Mij is verteld week 1... 30 mg
 
hallo macoe10,

Ik kan je aanraden om 6 wk alleen anavar te pakken 50mg p/d en daarna 2 w nolva als nakuur 20mg /pd.

dit is wat je nodig hebt,maar nu kan je je indiepen wat dit is en hoe het werkt,mensen hier willen maar niet begrijpen dat beginners de juiste info nodig hebben. verdiep je nu maar in op bovenstaande kuurtje is beter voor je om goed te weten wat jou ta wachten staat en je verwachtingen daaraan kan zijn.veel succes en hou ons op de hoogte
 
Thanks zal me erin verdiepen.....maar is die stanozolol iets?
 
Jongens...ik ben nu sinds maandag begonnen met die stanozolol..en let erg goed op voeding...ik merk er echter nog niet zo veel van...wat is jullie ervaring daarmee? Mij is verteld week 1... 30 mg

50mg per dag nemen
 
hallo macoe10,

Ik kan je aanraden om 6 wk alleen anavar te pakken 50mg p/d en daarna 2 w nolva als nakuur 20mg /pd.

dit is wat je nodig hebt,maar nu kan je je indiepen wat dit is en hoe het werkt,mensen hier willen maar niet begrijpen dat beginners de juiste info nodig hebben. verdiep je nu maar in op bovenstaande kuurtje is beter voor je om goed te weten wat jou ta wachten staat en je verwachtingen daaraan kan zijn.veel succes en hou ons op de hoogte

Is dit dan de juiste info denk je? En denk je echt dat hij hiervan iets hoeft te verwachten???? Volgens mij heeft hij enkel een goed dieet nodig! Niets meer!!!
 
hallo macoe10,

Ik kan je aanraden om 6 wk alleen anavar te pakken 50mg p/d en daarna 2 w nolva als nakuur 20mg /pd.

dit is wat je nodig hebt,maar nu kan je je indiepen wat dit is en hoe het werkt,mensen hier willen maar niet begrijpen dat beginners de juiste info nodig hebben. verdiep je nu maar in op bovenstaande kuurtje is beter voor je om goed te weten wat jou ta wachten staat en je verwachtingen daaraan kan zijn.veel succes en hou ons op de hoogte

Hoezo anavar?

2 weken nolva heeft toch geen zin?
 
Lees hier de laatste tijd de gekste dingen in de AAS afdeling, time of the year zeker..

Goddamn.
 
juist en daarom is het krijgen van een beeld lastig, mij als leek zijnde...iedereen zegt wat anders ...lol:p
 
Waarom anavar? Daar hij vet wil verliezen en droog wil worden beste middel om dat resultaat te behalen !!!!
 
Var het beste middel om mee te cutten in welk opzicht? Denk dat je met bijvoorbeeld clen sneller cut als met var.
 
Var het beste middel om mee te cutten in welk opzicht? Denk dat je met bijvoorbeeld clen sneller cut als met var.

dus jij zou clen erbij aanraden??...maandag begonnen..cutten was in het begin zwaar , maar gaat steeds beter...en train er goed bij...resultaat is lichtelijk te zien...nog geen grote progrogressie...maar we gaan door
 
Hij heeft zich ingelezen beweerd hij dan :)!

Niet slim kerel om niet gewoon te luisteren naar de adviezen hier!

22% en aan de aas hmhmmmm, zit er voor te beginnen al duidelijk iets mis met het dieet dat je volgt...

geen goed dieet = 0,0 resultaat
 
dus jij zou clen erbij aanraden??...maandag begonnen..cutten was in het begin zwaar , maar gaat steeds beter...en train er goed bij...resultaat is lichtelijk te zien...nog geen grote progrogressie...maar we gaan door

Nee ik raad zeker geen clen aan.

Als je op 22% staat dan moet je gewoon zonder hulpmiddelen tot minimaal 15% cutten. Als je dan nog verder wilt eventueel een eca stack overwegen.
 
vandaag 2 weken bezig met stano...en clen...let erg goed op mijn eten, volgens adviezen hier, ben van 92,6 kilo --> 88,2 kilo gegaan, en ben tevreden met de resultaten..deze week gan we opbouwen naar de 50 mg....ben dus zeer benieuwd ..het gaat goed zo
 
oo het word steeds gekker hier zit hier al jaren op
maar dan alles lezen lezen en lezen
is totaal niet verstandig die kuur dood zonde
maar veel sucses met de kuur en wel je nakuur pakken he
 
licht je nader toe....anyway tot nu toe vind ik het voor MIJ wel een geschikte kuur..
 
ik heb nu een percentage van 12 procent laten we zeggen 1procent vet is een kilo ij wil 5 kilo afvallen cutten dus droger worden en naar een percentage van laten we zeggen 15procent vet
dat duurt bij mij een week of 3 om dat te bereiken zonder kuur
goed dieet en hard trainen ik zal hier onder wel een voedings schema zetten voor je winstroll kuur als je dat wil
 
ja graag....of mail een pm dat mag ook....
 
ja graag....of mail een pm dat mag ook....

Voedingsschema blijft natuurlijk ook persoonsgebonden he. Je moet zelf vinden wat vol jou goed werkt en wat niet. Hoeveel kcsl is je ondehoud, heb je meer eiwitten nodig of carbs, etc.
 
Back
Naar boven