AndroidHealthClinic

kuur eerste keer...? afvallen en droog

Bezoekers in dit topic

Pffff die paar kg had je ook met dieet kunnen verliezen, hup gelijk winny, clen de hele santemekraam, zomer komt, dwazen idem. Snap niet dat mensen aan zulke ruggegraat loze, slappe figuren advies verstrekken. Tot er door de clen weer een ziekenhuis opname komt omdat 3-4 tabs toch sneller werken dan 1-2 tabs.... Idioterie viert weer hoogtij op DBB.
 
ja krieltje lang leven het forum
 
Pffff die paar kg had je ook met dieet kunnen verliezen, hup gelijk winny, clen de hele santemekraam, zomer komt, dwazen idem. Snap niet dat mensen aan zulke ruggegraat loze, slappe figuren advies verstrekken. Tot er door de clen weer een ziekenhuis opname komt omdat 3-4 tabs toch sneller werken dan 1-2 tabs.... Idioterie viert weer hoogtij op DBB.

ik snap zowiezo dat hele cutten voor de zomer niet denk je nu echt dat je
indruk maakt op de chickies met je sixpack en je adertjes en streepjes
als je 5 meter verder bent lachen ze je uit achter je rug ...cutten en dieeten
doe je voor je gezondheid als je te hoog vet vet % zit of als je op dieet
bent voor een wedstrijd ....
 
Pffff niveau van de TS is echt dramatisch. Met die stats en zo weinig basiskennis meteen aan de AAS en clen gaan, je moet jezelf kapot schamen!!
 
wat een reacties weer...totaal onnodig....nogmaals mijn history is dat ik vroeger op hoog niveau gesport heb, kickbox ...laatste fight was 2007....daarna ben ik gestopt met top sport. Gezinsleven / werken hebben me in totaal ruim 20 kilo doen aankomen...omdat ik vroeger alles liet staan voor de sport en daarna gefeest heb...ben er ondertussen 8 kwijt...en wil e rnog eens 8 kwijt.

Ik train weer bijna elke dag, kracht bestaat uit wat lichtere gewichten, maar meerdere herhalingen, en ook veel cardio, meestal hardlopen, waar een uur uit te houden is 5 a 6 keer per week.

Wat me opvalt is dat juist de opgeblazen "stoere" mannetjes mij hier het advies geven om het niet te doen, nogal lachwekkend.

Ik doe hard trainen puur voor me zelf, waar droog worden het doel is...het cutten zoals de eeste het hier noemen, gaat me ook goed af.

goed bedoelde adviezen zijn altijd welkom, daarvoor is een forum dacht ik zo...
 
wat een reacties weer...totaal onnodig....nogmaals mijn history is dat ik vroeger op hoog niveau gesport heb, kickbox ...laatste fight was 2007....daarna ben ik gestopt met top sport. Gezinsleven / werken hebben me in totaal ruim 20 kilo doen aankomen...omdat ik vroeger alles liet staan voor de sport en daarna gefeest heb...ben er ondertussen 8 kwijt...en wil e rnog eens 8 kwijt.

Ik train weer bijna elke dag, kracht bestaat uit wat lichtere gewichten, maar meerdere herhalingen, en ook veel cardio, meestal hardlopen, waar een uur uit te houden is 5 a 6 keer per week.

Wat me opvalt is dat juist de opgeblazen "stoere" mannetjes mij hier het advies geven om het niet te doen, nogal lachwekkend.

Ik doe hard trainen puur voor me zelf, waar droog worden het doel is...het cutten zoals de eeste het hier noemen, gaat me ook goed af.

goed bedoelde adviezen zijn altijd welkom, daarvoor is een forum dacht ik zo...

dat wat jij opgeblazen stoere mannetjes vind zijn over het algemeen wel de mensen met zoveel ervaring over voeding en aas die hebben meer wijsheid zitten in ..1 vinger .. dan de meeste in hun hele hersenpan ..

het forum is idd om mensen te helpen en adviseren .. maar niet om alles
voor te kauwen je moet jezelf inlezen met voorstellen komen etc ..
en als jij zegt dat je topsport hebt gedaan dan moet je ook basis kennis
hebben van voeding etc en op 22% gaan aas niks voor je doen ..

het is wat ..krieltje.. en anderen ook zeggen de zomer komt eraan ze beginnen in jan .febr te trainen het gaat niet snel genoeg nu hebben ze
weinig tijd en dan moet het snel met aas .. het beach boy gehalte is dan wel erg hoog ..
dit soort topics komen er zeker 10 per week van elke keer met dezelfde vragen ik vind het niet gek dat de meeste zo reageren ..

maak een deftig voedingsschemaplaats het in de juiste sectie en vraag advies dan zal je zien dat je wel geholpen word ... moet je voor de gein
eens kijken naar het topic van.. ray... heeft gewoon meer als 600 hits
dat zegt genoeg he...
 
kijk dat zijn berichten....ik heb me idd op die sectie in gelezen over de voeding, en het gaat me tot nu toe goed af...wat wel lastig is soms nog wel om dingen te laten staan die je normaal wel zou pakken...maar je moet in die flow terecht komen....dan lukt het wel.
 
Zou dnp pakken, 1000 mg pd, wordt je gort droog. Verlies je 15-20 kg. En je leven, maar goed, gaat wel lekker snel. Dat is speciefiek zo een middel waar mannetjes als jou naar grijpen.
 
haha kriel :D jouw oneliners altijd prachtig

@TS eerst zeg je dat je goed hebt ingelezen en dan begin je "ik ben begonne met stonazolal? is dat wat?" man get real :rolleyes: wat verwacht je van een forum je luisterd naar niemand en je kraamt er wat uit ga dan gwn nemen wat je wil en vraag geen mening of hulp van anderen op een forum total waist of time for everybody = win win situation!
 
typ fout kerel...boeiend....gelukkig zijn er wel die met een pm met interessante opmerkingen komen...nuttige althans...en iedereen roept hier wat anders...de 1 heeft goede ervaringen...de ander weer niet..
 
Zou dnp pakken, 1000 mg pd, wordt je gort droog. Verlies je 15-20 kg. En je leven, maar goed, gaat wel lekker snel. Dat is speciefiek zo een middel waar mannetjes als jou naar grijpen.

kriel krijgen we dan een dag vrij ??
 
Zou dnp pakken, 1000 mg pd, wordt je gort droog. Verlies je 15-20 kg. En je leven, maar goed, gaat wel lekker snel. Dat is speciefiek zo een middel waar mannetjes als jou naar grijpen.
Je vergeet de frontload van 2000mg ???
 
wat een reacties pffff...mensen denken het allemaal te weten en denken dat door een ander te dissen....dan ben je voor mij echt tja....komen jullie maar een x mee trainen met een kickbox trainingkje...lol dan kunnen we gaan lachen :D
 
.komen jullie maar een x mee trainen met een kickbox trainingkje...lol dan kunnen we gaan lachen :D

De reacties komen vooral omdat het zo veel gebeurt hier. Mensen die allerlei middelen willen pakken alsof het niets is terwijl de middelen echt wel een bepaalde kennis vereisen omdat het anders gevaarlijk kan zijn. Sommige reacties zijn inderdaad onnodig, maar die van jou past daar naar mijn mening dan ook wel in.
 
De reacties komen vooral omdat het zo veel gebeurt hier. Mensen die allerlei middelen willen pakken alsof het niets is terwijl de middelen echt wel een bepaalde kennis vereisen omdat het anders gevaarlijk kan zijn. Sommige reacties zijn inderdaad onnodig, maar die van jou past daar naar mijn mening dan ook wel in.

een "neerwaartse spiraal" heet dat dan ;)
 
De reacties komen vooral omdat het zo veel gebeurt hier. Mensen die allerlei middelen willen pakken alsof het niets is terwijl de middelen echt wel een bepaalde kennis vereisen omdat het anders gevaarlijk kan zijn. Sommige reacties zijn inderdaad onnodig, maar die van jou past daar naar mijn mening dan ook wel in.

klopt ook maar dat was bewust, ik vraag hier gewoon wat info, en dan zijn er een paar kinderen die denken zulke reacties achter te laten..

ontopic ; hetgeen wat ik doe gaat toch best lekker, en de resultaten tot nu toe zijn voor mij heel goed, 5 kilo ruim kwijt en definitie begint te komen
 
Ik ben blij dat het goed gaat elk geval! Good luck!

Alleen toch niet slim, dat je niet weet wat het spul met je doet. Weet je ook wat voor eventuele sides je kan krijgen? En heb je eventueel een nakuur bijdehand, mocht het mis gaan dat je altijd ernaar kan grijpen?

Ik zit zelf ook aan de winny en het is mijn eerste kuur ook. Zelf heb ik voor de winny gekozen omdat dit niet aromatiseert en ik last heb van een beetje gyno van de pubertijd.

Maar ik heb me een jaar op voorbereid, doormiddel van een juiste voedingsschema, trainingsschema en je ook mentaal erop voorbereiden. Ik geloof zelf dat niet alleen voeding en trainen is maar ook psychischs:)

Good luck elk geval!!
 
De resultaten zijn nu goed omdat je al bijna retarded moet zijn om niet te kunnen afvallen op 22%. Beter had je die aas gespaard voor wanneer je in de single digits bodyfat wou geraken.
 
dat stuk van retarded hoeft er niet bij...maar on topic

ik heb een profiel aangemaakt en heb maar iets ingevuld, wist niet dat men hier er zo precies op keek. 22 procent is enigsinds wat overdreven, denk dat ik er ruim onder zit. Feit is ik kon me moeilijk naar de sportschool brengen....nu ik dit kuurtje doe, ga ik wel regelmatig en moet zeggen ik train ook hard. Dit gepaard met de juiste voeding, levert sowieso resultaat op....ben nu van 92,6 kilo afgevallen naar 87,0 kilo....

Definitie begint nu weer langzaam te komen, dus vandaar dat ik tevreden ben....vandaag cardio , op z'n minst een uur op de loopband , basis is 11 km / uur.....vooraf train ik borst / triceps en buik....

Ben met 30 begonnen winny...week 2 40mg.....en week 3 waar ik nu in zit naar 50 mg
 
Dat is ook de reden waar sommige denken dat ze flink wat kilo's pakken met winny omdat ze dan ineens serieus gaan trainen en eten.

Succes met je kuur.
 
Back
Naar boven