Fitness Seller

kuur eerste keer...? afvallen en droog

• Topic Starter Topic Starter
thanks...vandaag ochtend training gehad, met een uur cardio...vanavond nog een thaibox training. Ochtend begonnen met muesly --> trainen --> rond 12 uur --> 2 boterhammen met kipfilet --> moet nu naar werk, neem fruit mee ---> en ik heb kwark bij --> etenstijd kip met groeten, en 's avonds indien noig nog kwark

vraagje voor de kenners, ik las ergens dat bepaalde fruiten minder goed zijn dan de ander, voornamelijk de zoete vruchten dan...welke vruchten zijn aante raden is mijn vraag ??

kleine update...gewoon om de progressie aan te geven. Gaat eigenlijk wel goed, ben net voorbij week 3...merk dat ik krachtiger ben geworden, niet veel maar toch...behoorlijk afgevallen...bijna 6 kilo...en spieren worden hard en droog. Ga door met dat cutten , gaat me goed af, train veel kracht, en vervolgens cardio...veel hardlopen en thaiboksen.

kerel die sups die je neemt hebben bij jou puur een placebo effect,3 weken intensief trainen.....daar heb je die zooi niet voor nodig....train gelijk je ruggegraat mee,hij is nogal slap.

6 kg in 3 weken op hoog vet percentage....2 x junkfood minder per week,had hetzelfde resultaat gegeven.

hahaha zo grappig dit, en hij heb nog gelyk ook..

gelijk over het afvallen ja, niet over het droger worden en harder van de spieren, getuige mijn eigen ondervindingen...net klaar met training, en woog zelfs 84,8 ...lekker haha

Men denkt hier altijd alles beter te weten...
en dan krijg je zo'n reactie's als je iets vraagt.
ONGELOFELIJK!!!
in dit forum staan wel 10 tallen (als het niet meer is)
verschillende meningen over het hoe en wat, de doseringen en noem maar op...
je ziet op de duur gewoon het bos door de bomen niet meer,
de ene zegt dit de andere zegt dat.
Je moet hier al tot de 'vriendenkring' behoren als je goede informatie wil bemachtigen.
ik heb hier eens een voedingsschema gepost, en nooit geen reactie's gekregen...
er word altijd gezaagd en gekakt tegen beginneling die vragen stellen,
maar ervaren bodybuilders die vragen stellen als : ja, twee dagen geleden men laatste pilletjes clen genomen, binnen twee dagen is er een groot feest, zou ik dan aan de GHB kunnen... door zo'n idiote opmerkingen denk ik in mezelf van WTF.
Dit forum daalt hoe langer ik hier zit hoe meer in waarde... en ik lees hier praktisch altijd, heb bijna nooit iets neergezet! Deze frustratie moest me toch wel even van het hart!

uit je verhaaltje maak ik op dat je dus altijd reacties kreeg op je geposte voedingschema..

Men denkt hier altijd alles beter te weten...
en dan krijg je zo'n reactie's als je iets vraagt.
ONGELOFELIJK!!!
in dit forum staan wel 10 tallen (als het niet meer is)
verschillende meningen over het hoe en wat, de doseringen en noem maar op...
je ziet op de duur gewoon het bos door de bomen niet meer,
de ene zegt dit de andere zegt dat.
Je moet hier al tot de 'vriendenkring' behoren als je goede informatie wil bemachtigen.
ik heb hier eens een voedingsschema gepost, en nooit geen reactie's gekregen...
er word altijd gezaagd en gekakt tegen beginneling die vragen stellen,
maar ervaren bodybuilders die vragen stellen als : ja, twee dagen geleden men laatste pilletjes clen genomen, binnen twee dagen is er een groot feest, zou ik dan aan de GHB kunnen... door zo'n idiote opmerkingen denk ik in mezelf van WTF.
Dit forum daalt hoe langer ik hier zit hoe meer in waarde... en ik lees hier praktisch altijd, heb bijna nooit iets neergezet! Deze frustratie moest me toch wel even van het hart!

Je moet je voedingsschema ook niet hier plaatsen is apart voedingsgedeelte voor op het forum.

ik snap waar die reactie vandaan komt, ik ben hier ook nieuw en vraag in mijn ogen normale vragen, en je krijgt alleen maar van die kinderachtige reacties....ik bedoel als je de topic dom vind, reageer dan gewoon niet...iedereen zit hier met een bijbedoeling, ik bedoel laten we elkaar geen mietje noemen, maar iedereen gebruikt wel suplementen hier...waarom elkaar niet ondersteunen, ipv proberen te dissen, en dat van achter je toetsenbordje....idd zeer kinderachtig.

on topic ;

bijna klaar met week 3....ga nu week 4 in dus bijna, waar ik ga afbouwen terug naar 40 mg....nog 2 weken er vol tegen aan dus...rond de 86 nu ....probeer de 82,5 kilo te halen....moet wel lukken...iemand adviezen over welk fruit wel gegeten kan worden en welke je moet laten staan ?

Het komt vooral doordat er een hoop dezelfde topics komen (voornamelijk als het weer wat beter wordt) Er worden vragen gesteld die je vaak zelf met een beetje moeite kunt beantwoorden (het zijn ook steeds dezelfde vragen dus even paar andere topics doorlezen en ze weten het). Hierbij zeggen ze dat ze zich al wel hebben ingelezen, maar uit de vraag blijkt dat ze of niet kunnen lezen of onzin praten.

Degenen die de vragen stellen zijn vaak ook nog eens eigenwijs en lijken vaak meer bevestiging van hun plan te zoeken als daadwerkelijk advies (zodra het ze afgeraden wordt, gaan ze lopen zeiken, want volgens hun geweldige begeleider moet het wel zo)

het komt vooral doordat er een hoop dezelfde topics komen (voornamelijk als het weer wat beter wordt) er worden vragen gesteld die je vaak zelf met een beetje moeite kunt beantwoorden (het zijn ook steeds dezelfde vragen dus even paar andere topics doorlezen en ze weten het). Hierbij zeggen ze dat ze zich al wel hebben ingelezen, maar uit de vraag blijkt dat ze of niet kunnen lezen of onzin praten.

Degenen die de vragen stellen zijn vaak ook nog eens eigenwijs en lijken vaak meer bevestiging van hun plan te zoeken als daadwerkelijk advies (zodra het ze afgeraden wordt, gaan ze lopen zeiken, want volgens hun geweldige begeleider moet het wel zo)

+ 100

Het komt vooral doordat er een hoop dezelfde topics komen (voornamelijk als het weer wat beter wordt) Er worden vragen gesteld die je vaak zelf met een beetje moeite kunt beantwoorden (het zijn ook steeds dezelfde vragen dus even paar andere topics doorlezen en ze weten het). Hierbij zeggen ze dat ze zich al wel hebben ingelezen, maar uit de vraag blijkt dat ze of niet kunnen lezen of onzin praten.

Leuke en goede onderbouwing...aleen bij het inlezen die je dat de zogenaamde kenners hier nogal van mening verschillen per onderdeel...dus dan weet je als leek ook niet wie je nou moet geloven. Daarnaast ben ik van nature een wedstrijd vechter ( kickboxer ) en heb andere doelen om te bereiken dan de meesten hier. Wat ik hier wel gelezen heb en probeer te volgen , is het cutten, voorheen wist ik globaal wel wat wel of niet goed was, maar calorieen tellen daar deed ik niet aan. Afgelopen 3 weken wel gedaan, kost soms nog wel eens moeite maar het lukt.

Resultaten zijn ook goed zichtbaar, en definitie en harder worden v d spieren lukt ook aardig....dus al met al combinatie van adviezen opvolgen en een licht kuurtje zoals deze pakt voor mij vooralsnog goed uit. Misschien heeft het kuurtje mij juist geholpen om te motiveren, net dat laatste stapje....want nemen en niet trainen is zinloos.

Maar als dezelfde topics dan geopend worden blijven de antwoorden nog wel hetzelfde.

Het kuurtje helpt je ook zeker, maar het had zonder gekund. Als je dan uiteindelijk zelf besluit het wel te doen is natuurlijk je eigen keuze.

kleine update...trainen gaat goed, met alle feestdagen gewoon door gebikkelt...buiten hardlopen, en thuis zelf een circuit training. Hardlopen op z'n minst 12 km met uitschieters naar 20+!!! Voor progressie geboekt bij de pectoralis major. Goede vorm en idd hard worden van de spieren.

Buikspieren gaan ook goed...laatste periode veel afwisseling in de oefeningen. Normale stand is met knieen gebogen, knieen in de lucht. Benen gestrekt in de lucht - tenen aanraken. Schuine buik spieren. Fietsen, scharen voor de onderbuik.

iemand nog meer interessante buikspieren oef ??

bij de tellsell hebben ze nog zo een abb roller.. :rolleyes:

bij de tellsell hebben ze nog zo een abb roller.. :rolleyes:

internet held....!!! heeft al die kuurtjes je brains aangetast...ipv interessant doen op een internet site....doe wat nuttigs en geef bruikbare info....off shut up:D

of al vaker gezegd tegen alle helden hier...kom een keertje mee thaiboxen. ---> ur welcome

ik ook, dan neem ik de uitdaging graag aan, mijn eerste bokswedstrijd deed ik in 1985 en thaibokswedsrijd in 87, was je nog niets eens geboren.:D

wrong again maat...ik kom uit '78....en vocht mijn eerste jeugd partij in 86...met 15 jaar naar de B klasse en vanaf 1995 uitkomend in de A klasse!!

2008 gestopt met wedstrijd vechten --> gezinsleven , baan onregelmatig, maar nog regelmatig te vinden in de gym wanneer ik kan. Ik organiseer jaarlijks ook een thaibox gala. Maar dat ter zijde....dit is een forum waar je informatie kan vragen, maar je komt steeds van die internet helden tegen....vandaar dat ik dan denk, schuif je toetsenbord opzij...and put ur actions where ur mouth is...

ennuh david stuur maar een pm...dan kan je verslag doen hier hoe het is geweest lol:D

kikke,doe je met mij ff krachttraininkje mee?

Luister kerel,denk ff na,jij loopt 20km hard op een dieet.....zou je daar clen of andere zooi voor nodig gehad hebben voor je einddoel....nee,karakter wel,dat heb je,maar die zooi. Misschien als stok achter de deur,maar die spullen hebben niets bijgedragen,kan ik je zo vertellen. Cardio is nr roid voor afvallen,scherpte en hardheid.

wrong again maat...ik kom uit '78....en vocht mijn eerste jeugd partij in 86...met 15 jaar naar de B klasse en vanaf 1995 uitkomend in de A klasse!!

2008 gestopt met wedstrijd vechten --> gezinsleven , baan onregelmatig, maar nog regelmatig te vinden in de gym wanneer ik kan. Ik organiseer jaarlijks ook een thaibox gala. Maar dat ter zijde....dit is een forum waar je informatie kan vragen, maar je komt steeds van die internet helden tegen....vandaar dat ik dan denk, schuif je toetsenbord opzij...and put ur actions where ur mouth is...

ennuh david stuur maar een pm...dan kan je verslag doen hier hoe het is geweest lol:D

Gedraag je ook volwassen dan ipv bij zo een comment gelijk te beginnen over kom maar eens mee thaiboksen. Hoe meer je op die reacties in gaat hie meer je zult krijgen.

Terug
Naar boven