MuscleMeat

Kuur icm duursport

Bezoekers in dit topic

testosteron in lage doseringen 200mg per week is onder andere goed voor duursporten, winstrol kan zelfs voor 800meter lopers op 20mg per dag.
 
testosteron in lage doseringen 200mg per week is onder andere goed voor duursporten, winstrol kan zelfs voor 800meter lopers op 20mg per dag.

Ga deze gast(TS) nu geen ideeen geven met 75kg op 180cm voor kuren. Duidelijk genoeg heeft hij voeding niet eens onder controle.
 
wat een onzin zeg!!!
Lezen is moeilijk of niet? I.c.m. krachttraining en dus vmm aankomen zoals TS wil moet je aardig gaan bulken wat nadelig is voor duursport. Ik moest toch echt mn dieet gaan aanpassen en krachttraining minderen om mn duurprestaties niet meer eronder te laten lijden. Daarnaast waren mijn duurprestaties beter zonder aas doordat ik minder vocht vasthield (low test & bold) ik wou dus net als TS vvm aankomen. De combinatie vvm aankomen op je bovenlichaam en niet langzamer willen hardlopen gaat niet.
 
Laatst bewerkt:
Armstrong en heel het peloton zat in de jaren 80 90 en 00 ook gewoon aan de testosteron. Ik denk niet dat hun duurprestaties daarvan achteruit gingen
Klopt maar ik denk niet dat zij trainden om 2 kilo vvm op hun bovenlichaam te kweken. Meer massa op je bovenlichaam willen en ondertussen je hardloopprestaties niet willen zien veranderen gaat niet. TS moet dus kiezen wat hij wil.
 
Blijft natuurlijk onzin.
Kilo's op de fiets of lopen kun je bijna niet compenseren met kracht. Meer kilo is ook meer zuurstof en meer vocht gebruiken.

Zoek maar eens op hoeveel watt iemand van 80 kilo moet trappen in vergelijking met iemand van 75 kilo. Om dezelfde heuvel op te fietsen of om 10km vlak te lopen.

Op de 10km scheelt elke kilo twee minuten.
Dat is niet te doen. Daarom zijn duursporters mager, oncomfortabel mager. Omdat dat sneller is.
 
Blijft natuurlijk onzin.
Kilo's op de fiets of lopen kun je bijna niet compenseren met kracht. Meer kilo is ook meer zuurstof en meer vocht gebruiken.

Zoek maar eens op hoeveel watt iemand van 80 kilo moet trappen in vergelijking met iemand van 75 kilo. Om dezelfde heuvel op te fietsen of om 10km vlak te lopen.

Op de 10km scheelt elke kilo twee minuten.
Dat is niet te doen. Daarom zijn duursporters mager, oncomfortabel mager. Omdat dat sneller is.
Inderdaad. Je zou evt wel aas kunnen gebruiken erbij, verbeterde zuurstofopname etc, met een goed dieet voor duursport gaan je prestaties wel vooruit. Maar goed dat is niet het doel waarvoor TS aas wil gaan gebruiken.
 
Lezen is moeilijk of niet? I.c.m. krachttraining en dus vmm aankomen zoals TS wil moet je aardig gaan bulken wat nadelig is voor duursport. Ik moest toch echt mn dieet gaan aanpassen en krachttraining minderen om mn duurprestaties niet meer eronder te laten lijden. Daarnaast waren mijn duurprestaties beter zonder aas doordat ik minder vocht vasthield (low test & bold) ik wou dus net als TS vvm aankomen. De combinatie vvm aankomen op je bovenlichaam en niet langzamer willen hardlopen gaat niet.
flikker op met je onzin, natuurlijk als je alleen in de sportschool zit en 10kg aankomt zal het wel omlaag gaan ja je duurvermogen, daarnaast bulken hou op met je onzin.
 
pomp in je benen door winstrol hou op zeg niet iedereen pakt 80mg per dag
 
Jongens laat zitten, ts is al gevlogen. Mocht je nog terug komen Koenh9 post dan eens je voeding indien je echt geholpen wilt worden.
 
Vind dit wel een interessant topic. Natuurlijk niet de manier waarop de topic opener begint maar de combi aas krachttraining en duur. Als ik kijk naar gasten als Nick Bare, Ross Edgley, Iron Cowboy, Greg Doucette. Allemaal mega buff, insane duur prestaties en uiteraard ook aas gebruiken hoe kan het dan niet effectief voor je duur prestraties zijn?
 
Vind dit wel een interessant topic. Natuurlijk niet de manier waarop de topic opener begint maar de combi aas krachttraining en duur. Als ik kijk naar gasten als Nick Bare, Ross Edgley, Iron Cowboy, Greg Doucette. Allemaal mega buff, insane duur prestaties en uiteraard ook aas gebruiken hoe kan het dan niet effectief voor je duur prestraties zijn?
Doucette zit op trt en die fiets al eventjes dus is grotendeels training.
 
Doucette zit op trt en die fiets al eventjes dus is grotendeels training.

Klopt maar hier wordt gezegd dat aas icm duurtraining niet effectief is voor massa. Als ik naar Doucettes fysiek kijk en de andere namen die ik noem gaat dit wel degelijk samen. Dan heb ik het niet over een rondje 10km hardlopen maar complete triathlons e.d.
 
Klopt maar hier wordt gezegd dat aas icm duurtraining niet effectief is voor massa. Als ik naar Doucettes fysiek kijk en de andere namen die ik noem gaat dit wel degelijk samen. Dan heb ik het niet over een rondje 10km hardlopen maar complete triathlons e.d.
Hoe lang trainen ze al, deden ze altijd triathlons etc. Wil je serieus groot worden kun je dat iig wel vergeten.

Kan ts nog massa winnen met aas naast duursport? Ja want ts heeft amper massa.
 
Klopt maar hier wordt gezegd dat aas icm duurtraining niet effectief is voor massa. Als ik naar Doucettes fysiek kijk en de andere namen die ik noem gaat dit wel degelijk samen. Dan heb ik het niet over een rondje 10km hardlopen maar complete triathlons e.d.
Nee, aas i.c.m. met massa is niet voordelig voor duurtraining, dat is wat anders. Ik deel mijn ervaring hier. Ik deed een tijd aan duursport, vervolgens krachttraining opgepakt, daarna met aas erbij. Naturel liep ik 17~halve minuut op de 5 km. Met extra massa ging in naar de 19 minuten toe en icm met aas en massa aankomen ging mijn tijd naar de 20 minuten. Ik spreek uit ervaring en ik probeer TS te helpen. In principe gaat het dus wel samen, alleen je tijden gaan wel gewoon achteruit.

Als Doucette trouwens minder weegt fiets hij nog sneller.
 
flikker op met je onzin, natuurlijk als je alleen in de sportschool zit en 10kg aankomt zal het wel omlaag gaan ja je duurvermogen, daarnaast bulken hou op met je onzin.
Ik onderbouw tenminste mijn verhaal, met bijv ervaring. Zou jij ook eens moeten doen.
 
Ik zou het niet eens kunnen bijbenen met eten als ik die 2 samen zou doen.
 
Een bb fysiek zul je er niet op nahouden nee dat is voor enkele mannen met monster genen weggelegd zoals Ross Edgley. Duur icm kracht en aas kan imo wel voordelig uitpakken betreffende; verhoogd uithoudingsvermogen, sneller herstel, meer kracht. Ben ervan overtuigd dat je dan ook nog eens mits juiste voeding en krachttraining je er een mooi fysiek op kunt bouwen en niet uit komt te zien als een Chris Froome.
 
Doucette zit op trt en die fiets al eventjes dus is grotendeels training.

Ja, Doucette zit op 140mg testosteron per week. Dat moet je natuurlijk met een flinke korrel zout nemen.

Desalniettemin altijd zeer goede video’s van hem.
 
Back
Naar boven