XXL Nutrition

kuur met uhh... alles! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hopelijk heeft hij geen bloemenperkje op zijn buik...
 
Vast wel. ;)


"Laatste Activiteit: 16th January 2006 15:09 "
 
halloo, heb een vraagje voor je.
ik ben 1m76 en weeg 63kg. ik wil dringend verzwaren om daarna aan de slag te kunnen(trainen). Maar heb geen idee wat voor kuur ik best gebruik.
 
dillegeblie zei:
halloo, heb een vraagje voor je.
ik ben 1m76 en weeg 63kg. ik wil dringend verzwaren om daarna aan de slag te kunnen(trainen). Maar heb geen idee wat voor kuur ik best gebruik.


wk 1/52 3 kilo pasta (wel verdeeld over de dag injecteren) ED
wk 1/52 4 liter water ED
wk 1/52 250 gram eiwitten ED
wk 1/52 8 uur slaap ED

Nakuur wk 1/52 15% vet ED

na deze monsterkuur ben je een beest
 
Sinlath zei:
wk 1/52 3 kilo pasta (wel verdeeld over de dag injecteren) ED
wk 1/52 4 liter water ED
wk 1/52 250 gram eiwitten ED
wk 1/52 8 uur slaap ED

Nakuur wk 1/52 15% vet ED

na deze monsterkuur ben je een beest

Inderdaad dringend verzwaren bestaat niet , kan niet en zal ook nooit kunnen . Eten , eten en nog eens eten en trainen . Rusten en lezen . Dan als je zo'n kilo of 25 zwaarder bent en dus een jaar of drie vier verder vraag je het nog maar eens als je nog niet genoeg research hebt gedaan . :cool:
 
Volgens mij heeft de topicstarter het loodje gelegd met zijn uhhhhhh... allles kuur.
Heb al een tijdje niks van em gehoord.
 
: Bitiron (T3/T4) wie kan mij daar iets over vertellen:D
 
jolanda zei:
: Bitiron (T3/T4) wie kan mij daar iets over vertellen:D

Het is het schildklierhormoon die er voor zorgt dat je vetverbranding toeneemt. Het is zeer slecht voor je hart, je schildklier word tijdens gebruik geheel plat gelegd, waardoor je bij verkeerd gebruik de verloren kilo's + wat extra, er heel makkelijk weer aan krijgt na de kuur.
 
thanks troep dus,bestaat er geen ander altenatief,buiten lipostabil.ik heb wel een gelezen dat er ook een drankje is een soort vetburner zeg maar ??? .het heet geloof ik redline.iemand ooi van gehoort of gelezen.:eyebrow:
 
jolanda zei:
thanks troep dus,bestaat er geen ander altenatief,buiten lipostabil.ik heb wel een gelezen dat er ook een drankje is een soort vetburner zeg maar ??? .het heet geloof ik redline.iemand ooi van gehoort of gelezen.:eyebrow:
Pobeer stackers met ephedra (minimaal 850 mg) die werken top alleen moeilijk te krijgen.
 
daar is inderdaad moeilijk aan tekomen ik lees wel van alles over stackers e
heeft iemand deze wel eens uitgeprobeert.
ik heb zelf stackers 3 gebruikt,maar merkten daar niks van.???
 
Inderdaad, blijf wel ontopic, open zelf een nieuw topic anders.
 
Ik heb het idee dat eddy er weer net zo uitziet als foto nummer 1.
 
SCREWBEAST zei:
Bro,


Ik heb er nu een paar keer overheen gelezen maar er moet mij toch echt iets van het hart.


HOE KOM JIJ ERBIJ DAT ALLES WAT JE WINT MET A.S NEP IS?? ???


Duidelijk dat jij nog nooit heb gekuurd,Als je kuurt moet je GVD :mad: 10x zo hard trainen,het is geen tovermiddel!!!Dus kom niet met die shit aan dat je massa dan nep is etc....en anders mag je wel eens een paar keer met mij mee trainen kijken of je daar in mee kan gaan.
Heb vorige maand het volgende gedaan:

1 week winstrol tabs, 50 mg/d
1 week niets
1 week winstrol tabs, 50 mg/d
1 week niets

Voeding: op onderhoud.
Training: minder, want ik begon er aan toen ik al een beetje 'overreached' was. Heb er dus 1 training minder gedaan en 3 van de andere 7 lichter.

Resultaat:
4 kg zwaarder, taille -7 cm, schouderomvang +6 (of meer; weet het niet uit mn hoofd), biceps +3 cm.


Kortom: 10x zo hard trainen my ass.
 
Maar goed; ik keek hier omdat ik wel eens benieuwd was naar de resultaten van verstandig kurende Eddy. Misschien moeten we een stille tocht gaan houden?
 
Nee met Eddy gaat het wel goed hoor, hij traint wegens omstandigheden wel wat minder nu, en zal inmiddels wel wat kilootjes verloren zijn, maar hij leeft nog steeds!!!
 
Wel zo netjes om het even te vermelden toch?
Nou zet hij een log op en laat op gegeven moment niks meer van zich horen
 
ben ook wel benieuwd...wat ik me dan afvraag als iemand geen wedstrijd ambities heeft en niet constant op het zelfde niveau blijft trainen,waarom dan zo een kuur (en vooral al dat geld) gebruiken om daarna de meeste gewonne kilo's trug te verliezen...:s
 
Back
Naar boven