Fitness Seller

kuur met uhh... alles!

Bezoekers in dit topic

Ik gok 94,5 kg , bf ?? :p
 
Help

Hey

ben net vandaag begonnen met een kuur, heb zelf geïnjecteerd maar ben bang dat het helemaal mis is (gaat) lopen. enkele minuten na mijn kuur werd mijn lichaam bloedheet. zou het in een ader gelopen zijn?
voel me ook wat duizelig.

naam van kuur
sustanon '250' testosteron
 
westcoast zei:
Hey

ben net vandaag begonnen met een kuur, heb zelf geïnjecteerd maar ben bang dat het helemaal mis is (gaat) lopen. enkele minuten na mijn kuur werd mijn lichaam bloedheet. zou het in een ader gelopen zijn?
voel me ook wat duizelig.

naam van kuur
sustanon '250' testosteron


yo poepkop! "naam vd kuur"HAHAHA
 
westcoast zei:
Hey

ben net vandaag begonnen met een kuur, heb zelf geïnjecteerd maar ben bang dat het helemaal mis is (gaat) lopen. enkele minuten na mijn kuur werd mijn lichaam bloedheet. zou het in een ader gelopen zijn?
voel me ook wat duizelig.

naam van kuur
sustanon '250' testosteron

je volledige kuur ineens ingespoten??? de zomer is nog een poosje hoor doe maar ff rustig bacoboy
(Testo sprak paar weken terug van een blik die ergens open is gegaan,wel dit is er zeker een die erin zat)
 
en goe gaat het nu verder met jouw ?
 
rofl @noob-topicvervuiler

ocharme die onschuldige onwetendheid

ontopic: spijtig v je ziekte, eet ze!
 
volgens mij is eddy dood!! :D , dat was natuurlijk een geintje , dat snappen jullie wel ;)
 
"Dipje" misschien?
 
nee hij leeft nog :D Tijdje terug kwam ik 'm nog tegen. Hij is wel een paar kilo's afgevallen, maar dat was wat vocht en vet. Alles meet nog 't zelfde kwa omtrek alleen ziet hij er een stuk scherper uit nu hij van 't vocht af is. Beter dus!
 
Re: Help

westcoast zei:
Hey

ben net vandaag begonnen met een kuur, heb zelf geïnjecteerd maar ben bang dat het helemaal mis is (gaat) lopen. enkele minuten na mijn kuur werd mijn lichaam bloedheet. zou het in een ader gelopen zijn?
voel me ook wat duizelig.

naam van kuur
sustanon '250' testosteron

:roflol: Welkom! :roflol:
 
Wederom wat foto's van d'n Eddy zou leuk zijn..before after and after-after

Zeg es Eddy woar bende gij?
 
sach eddy jif os uns inge update, weet werm uns tsiet

dit zou eddy wel moeten begrijpen
 
bossie zei:
sach eddy jif os uns inge update, weet werm uns tsiet

dit zou eddy wel moeten begrijpen


moet dat limburg voorstellen?
 
hoelang is die eddy dr al vandoor??

maarja tis ook moeilijkom een log bij te houden van een kuur die bijna het hele jaar duurt ;)
 
eddycaminos zei:
zo kleine update...

begin vandaag met de winny.... ben vorige week weer begonnen met de igf-1 dit keer op 80mcg p.d ....

fijne van de igf-1 is dat je er ontzettend door kunt eten... en ik was de laatste weken niet meer echt bijgekomen omdat ik het gewoon niet meer naar onder kreeg.. maarja net als vorige keer eet ik als een idioot op de igf-1..... ben dan ook iets bijgekomen...

weeg nu 97.5kg... :D

grt eddy
He kerel ik kwam deze log tegen en vroeg me eigenlijk wel af wat je stats nu eigenlijk zijn want je hebt een tijdje niks van je laten horen.
 
indd ben erg benieuwd of er nog veranderingen zijn.
 
Back
Naar boven