XXL Nutrition

kuur met uhh... alles!

dj_phreak zei:
:rolleyes: 1 woord niet begrijpen en dan al dreigen en schelden? Roid rage is a b*ch.

Maar 1 ding ben ik je dankbaar voor: ik ga nu zeker de eerste tijd niet beginnen. Ik wil eerst genoeg massa hebben (125 bij 20%), zodat niet iedereen me aanziet als nepperd, die alles uit een potje haalt.

Bro,

Ik heb er nu een paar keer overheen gelezen maar er moet mij toch echt iets van het hart.

HOE KOM JIJ ERBIJ DAT ALLES WAT JE WINT MET A.S NEP IS?? ???

Duidelijk dat jij nog nooit heb gekuurd,Als je kuurt moet je GVD :mad: 10x zo hard trainen,het is geen tovermiddel!!!Dus kom niet met die shit aan dat je massa dan nep is etc....en anders mag je wel eens een paar keer met mij mee trainen kijken of je daar in mee kan gaan.

-x-

screwbeast

Mighty zei:
Ziet er imposant uit Eddy! En wat een gain in zo'n korte tijd!:cool: Mag je best trots op zijn. Ik vind het interessant om je ervaringen te lezen, want ik heb zelf helemaal geen ervaringen met AAS. Ik weet dus ook niet wat veel is of weinig m.b.t. gebruik. Weet wel, dat je met gebruik nog harder je best moet doen om te gainen en zeker om vast te houden.
Wat ik graag nog wil weten is of je vaker gekuurd hebt en of je enige negatieve ervaringen hebt gehad tijdens eventuele vorige kuren of tijdens deze kuur?

kijk eens 2 pagina's terug *zucht*

SlettieBettie zei:
Wat dat betreft is het beter. Maar niet veel beter. Want iedereen hier zou zo'n beginner helemaal afbranden en zeggen dat hij eerst een paar jaar moet trainen en eten. Waarom is nu 3 weken dan al genoeg?

dit is een logboek! geen vraagbaak.

toch antwoord ik ff. simpel omdat hij zich erin verdiept heeft en zich terdege bewust is van de risico's.
wat ****ed jou dat nou, jou doelen zijn niet gelijk aan zijn doelen. zo is ieder mens verschillend.

Hoe ik over kuren en over monsterkuren denk is hier niet aan de orde, wat ik wel effe kwijt wilde is dat je echt een topfysiek hebt met de daar bij behorende KRACHT.

Mijn (naturel :D) droomfysiek

• Topic Starter Topic Starter
zo kleine update...

begin vandaag met de winny.... ben vorige week weer begonnen met de igf-1 dit keer op 80mcg p.d ....

fijne van de igf-1 is dat je er ontzettend door kunt eten... en ik was de laatste weken niet meer echt bijgekomen omdat ik het gewoon niet meer naar onder kreeg.. maarja net als vorige keer eet ik als een idioot op de igf-1..... ben dan ook iets bijgekomen...

weeg nu 97.5kg... :D

grt eddy

gaat nog nog lekker bro zie ik wel , top!

Goede resultaten idd.

Succes verder!

Doe je goed eddy!

eddycaminos zei:
zo kleine update...
fijne van de igf-1 is dat je er ontzettend door kunt eten... en ik was de laatste weken niet meer echt bijgekomen omdat ik het gewoon niet meer naar onder kreeg.. maarja net als vorige keer eet ik als een idioot op de igf-1..... ben dan ook iets bijgekomen...
weeg nu 97.5kg... :D
grt eddy

hmm dat klinkt wel goed, alleen zal dat wss ook door de combinatie zijn met gh neem ik aan.
Interesante log, ik houd je log zeker in de gaten.

succes

waarom doe je eigenlijk maar 3 weken igf-1? Dacht altijd dat je het rond de 4-5 weken moest gebruiken?

ll cool j zei:
waarom doe je eigenlijk maar 3 weken igf-1? Dacht altijd dat je het rond de 4-5 weken moest gebruiken?

nee, nergens voor nodig.
Gewoon cyclen die zooi.
3 op en 3 af etc....

in de andere 3 weken zou ik dan slin gebruiken.

Eddy rockt gewoon door hoor ik.
gaat lekker.

Je gaat wel knetterhard!!! Pas wel op voor blessures trouwens.

Ik vraag me af hoeveel kracht je overhoud als je stopt met kuren? Is de terugval in kracht groot?

ben benieuwd hoeveel je overhoud, hoe gaan je grote 3?
wel interessant om te lezen, buiten de bs hier, maja wordt een gewoonte zeker...

ps. denk je dat je 180 duwt door enkele kuurtjes te zetten? zo ja dan stop ik bij deze met trainen en ga ik kuren.

gorgasm zei:
ben benieuwd hoeveel je overhoud, hoe gaan je grote 3?
wel interessant om te lezen, buiten de bs hier, maja wordt een gewoonte zeker...
ps. denk je dat je 180 duwt door enkele kuurtjes te zetten? zo ja dan stop ik bij deze met trainen en ga ik kuren.
wat een grap dit dream on.grts

• Topic Starter Topic Starter
eff snelle opdate... wou gaan beginnen met de winny... maar hellaas werd ik eff goed ziek 2/3 weken... k*t ja... beetje afgevallen (3kg)... maarja is logische... maar wel lekker nog 1,5% in bf gezakt hehe...

ben nu weer begonnen met 220mg test prop eod en 110mg winny eod..
verwacht binneweek kg's terug en hoop eigenlijk nog iets verder te zakken in bf...

doel is eigenlijk zo'n laag mogelijk bf met ongeveer 95kg... dus hoef eigenlijk alleen goed te trainenen en niet te zwaar te bulken dan zou het met mijn stofwisseling wel moeten lukken ...

grt eddy

Gaat lekker zo, volhouden:thumbs:

Terug
Naar boven