AndroidHealthClinic

kuur met uhh... alles! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

younggod zei:
geef eens antwoord op mijn vraag dan, wat voor toegevoegde waarde heeft zo'n opmerking van jou aan een log?
Hem (en anderen blijkbaar) proberen in te laten zien dat ze misschien toch niet helemaal slim bezig zijn. Dit soort puberaal atavisme zorgt er voor dat AS een slechte naam hebben. Zijn gezondheid boeit me niet, al valt iedereen hier op dit board hier dood neer. Maar als ik dan uiteindelijk ga gebruiken, dan krijg ik de hele wereld over me heen. Want AS zijn slecht, wat je met AS bereikt is nep, etc. Allemaal omdat sommige mensen in hun onzekerheid gelijk naar zoveel mogelijk middelen grijpen.
als iemand een kuurvoostel post mag je kritiek geven zo veel als je wilt. Dan word er ook om gevraagd en wordt iemand zijn mening ook gewardeerd of die nou positief of negatief is.
Als iemand een log opent is hij toch al begonnen, dus waarom zou je dan 4 pagina's gebruiken om hem te vertellen dat je het er niet mee eens bent?
dat vind ik vrij nutteloos en ook helemaal niet nodig..
of zie je dat anders?
Blijkbaar zien zowel ik als een hoop anderen het wel als nuttig. Misschien toch een hint dat er iets mis zit?
 
eddycaminos zei:
hoezo begin je dan te twijfelen?.. snap hem eff niet?...
Als ik zie met wat voor kinderlijke akties ik dan geassocieerd zal worden, dan vergaat me de lust gelijk. Iedereen die mij dan tegenkomt (en me niet van ervoor kent) gaat er dan van uit dat ik een nepper ben die zonder spuiten en pilletjes 30-40 kilo lichter ben. Kortom: een devaluatie van mn harde werk.
en zo als al gezeg... een logboek is geen vraag om aandacht ..want bij een test deca kuurtje had ik er zeker geen gemaakt!... als ik aandacht wou ging ik wel op sugadudes staan was ik zeker weten de breedste breezahh..:D
Alles online is een vraag om aandacht. Wat is dit dan? Een goed voorbeeld voor de jeugd?
 
Smoothmold zei:
kritiek mag je imo altijd geven. Je kan mensen ook hoeden om zoiets te doen. Want wat die allemaal tot zich neemt is onverantwoord. Ik vind het best dat hij dat doet maar een kritische kanttekening dat dit niet geheel zonder gevaar is mag best.
@ Eddy
Ik hoop voor je dat veel vasthoudt. Zorg dat je geen koudje vat ;)

nou ik geloof zelf wel dat het ongezond is... maar veel erger als een andere kuur?.. volgens mij maakt het voor je lichaam niet zo veel uit of je eigen hormoon produktie nu plat legd met 500mg test of 1000mg...

maargoed dat boeit me eigenlijk ook niet... ik hoef niet op me 70ste in een bejaarde tehuis me kont laten te wassen omdat ik in me broek heb gescheten...

vind kritiek ook niet zo erg... maar veel mensen roepen alleen iets.. maar leg het dan even uit?. hoezo? ... dan kunnen we er fatsoendelijk over discussieren...

en denk trouwens dat ik heeel veel ga vasthouden... houd nu al niet veel vocht vast.. en moet nog 7 weken met onder andere winny en hiermee en de hgh denk ik toch veel kg goed op hun plaast te houden...
 
Laatst bewerkt:
dj_phreak zei:
Hem (en anderen blijkbaar)Dit soort puberaal atavisme zorgt er voor dat AS een slechte naam hebben.


luister eens mafkees... kritiek kan ik hebben maar nu moet je niet zielig gaan liggen schelden over het forum.. anders kom je maar gewoon hierheen... EN NU OPGEFLIKKERD VAN MIJN LOGBOEK :mad:
 
Eddy is THA MAN, wow dude wat een vooruitgang, , spiergeheugen zal ook wel een zeer grote rol hebben gespeeld, wat waren je afmetingen aan de armen voor je OUT ging paar maanden geleden want 7cm heeft nog nooit iemand bijeen geflikkerd in een kuur! hèhèhèhè jij bent aant gaan man, je ziet er echt TOP uit en laat je niet opjagen door van die pussy ass wannabees die beter uit de anabolica sectie blijven!!!
 
Beast N°1 zei:
Eddy is THA MAN, wow dude wat een vooruitgang, , spiergeheugen zal ook wel een zeer grote rol hebben gespeeld, wat waren je afmetingen aan de armen voor je OUT ging paar maanden geleden want 7cm heeft nog nooit iemand bijeen geflikkerd in een kuur! hèhèhèhè jij bent aant gaan man, je ziet er echt TOP uit en laat je niet opjagen door van die pussy ass wannabees die beter uit de anabolica sectie blijven!!!
Ik ben absoluut niet tegen het gebruik van AS maar het moet wel enigzins verantwoord blijven! en imo is dit een kuur zoals wedstrijdjongens gebruiken (betwijfel trouwens dat jerry bv evenveel gebruikt :eek: ) en no offence, maar je lichaam lijkt in de verste verte niet op dat van een wedstrijdbodybuilder, zulk lichaam was met véél minder ook haalbaar geweest, jij bent imo gewoon een schoolvoorbeeld van iemand met véél te weinig geduld.

maar al met al toch proficiat, ondanks de kuur is het een hele mooie vooruitgang, dat moet ik toegeven.
 
enrico zei:
Ik ben absoluut niet tegen het gebruik van AS maar het moet wel enigzins verantwoord blijven! en imo is dit een kuur zoals wedstrijdjongens gebruiken (betwijfel trouwens dat jerry bv evenveel gebruikt :eek: ) en no offence, maar je lichaam lijkt in de verste verte niet op dat van een wedstrijdbodybuilder, zulk lichaam was met véél minder ook haalbaar geweest, jij bent imo gewoon een schoolvoorbeeld van iemand met véél te weinig geduld.
maar al met al toch proficiat, ondanks de kuur is het een hele mooie vooruitgang, dat moet ik toegeven.


ik snap wat je bedoelt kerel, maar ten eerste is hij toch al 15 weken bezig, en ten tweede houd hij een log bij om mensen te laten zien wat zo een kuur met je doet, en dat doet hij hier PERFECT. dat hij geen wedstrijdBBer is , is een feit, maar binnen een week of 6 is hij toch al goed in de buurt hoor. laat hem dan eens 15 weken rust nemen en een cutkuur doen en je staat versteld van wat een beest hij is geworden.
al met al mooie vooruitgang en daar doet hij het voor, ik zou zelf ook zo geen kuur zetten, maar ey what the ****, ieders eigen keuze en blijven gaaaaaaaaaan zou ik zeggen.
 
Ryu zei:
uhh ik lees nu van alles door elkaar :S
Wat heb je nou in totaal allemaal gekuurd?

heb paar kuurtje's gehad..

1ste: 8 weken test (250mg p.w) met boldone (200mg p.w) van 68kg naar 77kg (76kg vastgehouden)

2de: alleen test 500mg p.w maar was echt helemaal nep!.. wel iets bijgekomen wel alleen vet aangezien ik mijn voeding op zware groei had aangepast.... maarja daardoor heb ik gelukkig de kracht van voeding geleerd..(aangezien ik daarvoor op alleen voedin nix bijkwam ook geen vet!). dus was toch niets voor niet..

3de: 12 weken totaal d-bol (25/30mg p.d) test (250mg p.w) en winny (50mg eod) van 82kg naar 88kg (85/86kg vastgehouden)

4de: kuur was eerste poging eens echte doseringen en hgh te gaan gebruiken maarja kreeg voedsel vergiftiging..enzo..dus die kuur heb ik afgebroken...

dus dit is eigenlijk mij 3de echte kuur... lijkt mischien veel.. maarja eerste kuren altijd heel ligt gedoseerd... ben nu alleen hoger gegaan omdat de hgh dan beter zou werken en ja kan het me niet veroorloven om die zomaar weg te gooien.. en bovendien bijna 40kg erbij lijkt mij niet zo slecht voor die kuurtje's... en trouwens altijd min. 6 maanden tussen kuren gehouden..
 
Laatst bewerkt:
Beast N°1 zei:
ik snap wat je bedoelt kerel, maar ten eerste is hij toch al 15 weken bezig, en ten tweede houd hij een log bij om mensen te laten zien wat zo een kuur met je doet, en dat doet hij hier PERFECT. dat hij geen wedstrijdBBer is , is een feit, maar binnen een week of 6 is hij toch al goed in de buurt hoor. laat hem dan eens 15 weken rust nemen en een cutkuur doen en je staat versteld van wat een beest hij is geworden.
al met al mooie vooruitgang en daar doet hij het voor, ik zou zelf ook zo geen kuur zetten, maar ey what the ****, ieders eigen keuze en blijven gaaaaaaaaaan zou ik zeggen.
helemaal waar uiteindelijk hoor, maar ik zou zulke kuren écht pas zetten als ik internationale wedstrijden kan gaan draaien:)
mijn begeleider heeft in april de nationals 2 naturel gewonnen in zijn gewichtsklasse (-90kg) het kan dus wel mits voldoende geduld hoor :).
maar ik geef toe: ik heb dat geduld ook niet, en met een belgische titel ben ik verre van tevreden dus ik zal ooit ook wel zulke kuren zetten, en dan heb ik hier meteen al een mooie voorbeeldkuur staan, dus in dat opzicht bedankt Eddy :D:D:D
 
Het resultaat mag er weze!

Maar ik ben benieuwd hoe dit allemaal op je pschyge zijn effect heeft gehad en gaat hebben...

Good luck in the afterlife bro
 
Eddy waneer ga je je bloedwaarden na laten checken?

Is denk ik wel belangrijk naar zo'n heftige kuur je hormoon strucktuur heeft flink op zijn donder gekregen.

Mooie vooruitgang trouwens. ;)
 
eddycaminos zei:
luister eens mafkees... kritiek kan ik hebben maar nu moet je niet zielig gaan liggen schelden over het forum.. anders kom je maar gewoon hierheen... EN NU OPGEFLIKKERD VAN MIJN LOGBOEK :mad:
:rolleyes: 1 woord niet begrijpen en dan al dreigen en schelden? Roid rage is a bitch.


Maar 1 ding ben ik je dankbaar voor: ik ga nu zeker de eerste tijd niet beginnen. Ik wil eerst genoeg massa hebben (125 bij 20%), zodat niet iedereen me aanziet als nepperd, die alles uit een potje haalt.
 
aardig verschil, ziet er big uit!

Heb je verder nog last van bijwerkingen van de medicatie?
 
dj_phreak zei:
:rolleyes: 1 woord niet begrijpen en dan al dreigen en schelden? Roid rage is a bitch.
Maar 1 ding ben ik je dankbaar voor: ik ga nu zeker de eerste tijd niet beginnen. Ik wil eerst genoeg massa hebben (125 bij 20%), zodat niet iedereen me aanziet als nepperd, die alles uit een potje haalt.


Typisch een voorbeeld van iemand die met winstrol 30 mg p.d. begint,
3a4 klg wint en zegt,Ik ben puur natuur hoor :o maar heb mijn voeding aangepast. Ga weg man,deze jongen geeft het tenminste eerlijk toe.
Niet de schijnheil die jij wilt gaan spelen.
Uiteindelijk wil je het zelf ook uit een potje gaan halen zeg je

Beetje jaloers??
 
Dat over vragen om aandacht vind ik onzin.

Het is juist leuk en interessant als je zo je kuur deelt met anderen, die er zo ook wat van kunnen leren. Ze kunnen zelf hun conclusies trekken en bepalen of ze het zelf wel of niet zouden doen, maar dat neemt niet weg dat het een mooie toevoeging aan het board is.
 
Super Ed, vette vooruitgang. Wou dat ik zoiets kon veroorloven, maar helaas heb ik het budget er niet voor.
'k wil eerst eens proberen een test-tren-igf1 kuurtje te doen. Ben toch wel benieuwd wat zoiets met je doet.
Heb jij toevallig in het verleden ook IGF-1 zonder gh gebruikt?
 
Voor de mensen die 't ergens niet eens zijn met ed... 'k zou eens gewoon een keertje eddy bezoeke en 'm in reallife zien... Dan zie je pas ECHT wat 't spul+voeding+training heeft gedaan. Foto ziet er zeker goed uit, maar in 't echt?! dat was zeker even schrikken voor mij... zo gr00T! en krachtig!.

en stel je es voor, iemand van 1.70m en zo'n gewicht, hoe dat zou ogen irl.

mooie prestatie ed
 
Supersteve zei:
Typisch een voorbeeld van iemand die met winstrol 30 mg p.d. begint,
3a4 klg wint en zegt,Ik ben puur natuur hoor :o maar heb mijn voeding aangepast. Ga weg man,deze jongen geeft het tenminste eerlijk toe.
Niet de schijnheil die jij wilt gaan spelen.
Uiteindelijk wil je het zelf ook uit een potje gaan halen zeg je
Beetje jaloers??

zon idee had ik ook:rolleyes:

eddy zeer goed resultaat
 
dj_phreak zei:
Als ik zie met wat voor kinderlijke akties ik dan geassocieerd zal worden, dan vergaat me de lust gelijk. Iedereen die mij dan tegenkomt (en me niet van ervoor kent) gaat er dan van uit dat ik een nepper ben die zonder spuiten en pilletjes 30-40 kilo lichter ben. Kortom: een devaluatie van mn harde werk.
Je zou van een eigen zeggen zo'n eigenwijs en sociaal wel ontwikkeld figuur als jij verwachten dat ie schijt zou hebben wat mensen van je vonden, ze hoefden van jou ook toch niet eens te zien dat je trainde? En dan zou je gaan jengelen als mensen dachten dat je er niet hard voor gewerkt had?

Begin jij idd dan maar niet aan de a.s...

Eddy, wat er ook gezegd wordt, je transformatie is 1 d'r extremen, je weet kennelijk wel waar je mee bezig bent en dat zie je
 
Hai, ik had een opmerking bij je foto geplaatst en voelde me nog ff geroepen om hier te reageren, zeker nu ik al dat geneuzel hier lees.

Mensen heb tenminste respect voor iemand die AAS gebruikt, die zich verdiept in de materie en de risico's bewust neemt. Wel ff wat anders als die posts van ,,Wat kan ik het beste nemen??''.
Je fysiek ziet er goed uit!
Met mijn opmerking bedoelde ik dat zo'n resultaat ook zeker natural mogelijk is, maar dan zeker een paar jaar in beslag neemt.
Ikzelf heb tot op heden nog nooit iets als aan as gebruikt, wel vele soorten sups.
soms denk ik wel eens bij mezelf, **** man, je traint nu al 6 jaar, loopt te tobben om die 110 kg 8 keer omhoog te krijgen en andere gaan je gewoon na twee jaar fluitnend voorbij.

maja joh, ieder het zijne.

Veel succes met trainen en ik hoop ook dat je op je 70e nog niet in je broek schijt! ;-)
 
Back
Naar boven