Krisse1212
Cool Novice
- Waardering
- 0
Beste leden,
Heb net een hele reeks producten aangekocht:
Winstrol 100 tablets 10 mg
Testo Propionate 100 ml
Methenolone Enanthate 100 ml (dit is dan primo, corrigeer me als ik me vergis)
en dan Power PCT 30 capsules(dit is dan mijn nakuur, corrigeer me als ik me vergis)
Nu dit zou voor 5 weken zijn en volgens die persoon zou dit genoeg zijn maar ik stel mij hier vragen bij?
Wini zou dan 2 per dag zijn is dit niet wat weinig en 5 weken is misschien in mijn ogen net niet genoeg of vergis ik mij?
Mij is aangeraden om testo en primo samen te nemen en dan inspuiten 2x per week (dit ga ik in mijn benen inspuiten en elke x wisselen van been) en mijn nakuur pas na 2 weken als mijn kuur gedaan is in te nemen maar nu ben ik vergeten hoeveel. :/ oeps (denk 1 per dag)
Nu is dit voor jullie een goede kuur of zou ik er iets af of bij doen?
Voeding schema zit volledig in orde.
Nu ben ik 180m groot en weeg ik 81 kg vet percentage zou rond de 12 a 14 % liggen.
Alle reacties zijn welkom
Greetz
---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 20:04 ----------
O ja en zou ik mijn testo en Primo in de frigo bewaren of gewoon kamertemperatuur?
Heb net een hele reeks producten aangekocht:
Winstrol 100 tablets 10 mg
Testo Propionate 100 ml
Methenolone Enanthate 100 ml (dit is dan primo, corrigeer me als ik me vergis)
en dan Power PCT 30 capsules(dit is dan mijn nakuur, corrigeer me als ik me vergis)
Nu dit zou voor 5 weken zijn en volgens die persoon zou dit genoeg zijn maar ik stel mij hier vragen bij?
Wini zou dan 2 per dag zijn is dit niet wat weinig en 5 weken is misschien in mijn ogen net niet genoeg of vergis ik mij?
Mij is aangeraden om testo en primo samen te nemen en dan inspuiten 2x per week (dit ga ik in mijn benen inspuiten en elke x wisselen van been) en mijn nakuur pas na 2 weken als mijn kuur gedaan is in te nemen maar nu ben ik vergeten hoeveel. :/ oeps (denk 1 per dag)
Nu is dit voor jullie een goede kuur of zou ik er iets af of bij doen?
Voeding schema zit volledig in orde.
Nu ben ik 180m groot en weeg ik 81 kg vet percentage zou rond de 12 a 14 % liggen.
Alle reacties zijn welkom
Greetz
---------- Post toegevoegd 6 April 2013 om 20:04 ----------
O ja en zou ik mijn testo en Primo in de frigo bewaren of gewoon kamertemperatuur?

Train, eet en slaap goed! Verder zal ik niet zo luisteren naar andere wat goed is. Als ik jou was zal ik veel gaan lezen over de werking van de middelen en lezen wat andere ervan vinden en hoe ze het hebben gedaan. Dan je eigen conclusies eruit trekken. Wat is je doel trouwens? Post hoe vaak je traint en je voedingsschemais, misschien kunnen we daar wat op aanvullen