AndroidHealthClinic

kuurlog anavar vrouw

hahaha wees niet bang, die illusie heb ik niet ;)
ik wil hier puur aangeven dat ik van mening ben dat de randvoorwaarde beter kunnen voor ze gaat kuren. Nu wordt de Anavar als "oplossing" gebruikt ipv aanvulling.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben van mening dat een kuur zeker positief kan zijn. En wees eerlijk het is gewoon mooier.

Ja ik denk dat dit heel subjectief is, hangt ook samen met het taboe dat er omtrent AAS bestaat. Iedereen hanteert natuurlijk zijn of haar eigen voorwaarden, risico analyse en eventuele voor- en nadelen. Maar dat geldt voor heel veel zaken, bijvoorbeeld ook in de hedendaagse moderne geneeskunde; hoe vaak worden er niet middelen voorgeschreven om symptomen te bestrijden, in plaats van de oorzaak aan te pakken of weg te nemen. Het is maar net hoe je er naar kijkt en een gebruiker van middel x of y kan natuurlijk moverende redenen hebben (waar de buitenwereld niet van op de hoogte is). Verder helemaal eens dat heel veel mensen veel te snel naar middelen grijpen, maar wie ben ik om daar over te oordelen?

Ik ben iets geagiteerder dan eerder. Tel iets vaker tot tien om te voorkomen dat ik scherp uit de hoek kom. Ik was altijd al een iets agressiever typje dus ik weet hoe ik ermee om moet gaan
Fijn dat jij je zo speciaal voelt. Geef je jezelf een schouderklopje?

Niet elk lichaam werkt hetzelfde. Ben blij dat jouw lichaam precies doet wat die van jou moet doen. Ik zou zeggen geniet er lekker van (ergens anders;)

misschien niet alleen in je privé sfeer vaker tot 10 tellen maar ook online ..

misschien niet alleen in je privé sfeer vaker tot 10 tellen maar ook online ..

giphy.gif

Hoe zeker ben je ervan dat je alles steeds op dezelfde wijze opmeet? Ik vind het zelf wel wat lastig te geloven dat je ledematen en gewicht stijgen, maar je taille daalt.

Aankomen in gewicht en vet verliezen, kan niet tegelijk. Je zit namelijk in een negatieve energiebalans.

Hieruit blijkt overigens ook wederom dat je je voeding niet in orde hebt. Anders zou je namelijk wel wat gewicht verliezen.

Hoe zeker ben je ervan dat je alles steeds op dezelfde wijze opmeet? Ik vind het zelf wel wat lastig te geloven dat je ledematen en gewicht stijgen, maar je taille daalt.

Aankomen in gewicht en vet verliezen, kan niet tegelijk. Je zit namelijk in een negatieve energiebalans.

Hieruit blijkt overigens ook wederom dat je je voeding niet in orde hebt. Anders zou je namelijk wel wat gewicht verliezen.

Onderschat de werking van anabole steroiden niet. Anavar werd vroeger gegeven aan langdurig zieke patiënten die weer op gewicht dienden te komen, maar die bijvoorbeeld slecht voeding opnamen of tot zich konden nemen vanwege chemo of andere medicatie. Ook deze mensen kwamen aan in gewicht, zelfs zonder te sporten. Overigens weet ik niet zo 123 welke doseringen deze mensen kregen, vast geen 5-10mg per dag :p

Overigens is het opmeten heel subjectief inderdaad, dat gaat maar zelden zo secuur als je denkt en zeker op mm niveau is dat bijna niet te doen. Zolang de trend maar goed is imo.

Interessant log! Dapper dat je, ondanks veel kritische noten, het loggen volhoudt. Jij hebt de keuze gemaakt en ik blijf je ontwikkelingen graag volgen.

Trainen verhoogt markers van leverschade meer dan dat Anavar dat zal doen in de dosering die jij neemt.
Interessant! Sorry voor off-topic gaan, maar kan een verhoogde AF waarde (alkalische fosfatase) ook het gevolg zijn van een zwaar trainingsregime @Galen? Ik vraag dit voor mezelf.

Interessant! Sorry voor off-topic gaan, maar kan een verhoogde AF waarde (alkalische fosfatase) ook het gevolg zijn van een zwaar trainingsregime @Galen? Ik vraag dit voor mezelf.
Naar mijn beste weten leidt dat slechts tot een geringe stijging van de AF-waarde, niet iets wat je buiten de referentiewaarde gooit zeg maar. Ik zou het niet direct daarin zoeken, afhankelijk van waarom het gemeten is bij je zou ik een verhoging eerder daarin zoeken.

De levermarkers waar ik op doelde waren overigens de ALAT- en ASAT-waarden.

Onderschat de werking van anabole steroiden niet. Anavar werd vroeger gegeven aan langdurig zieke patiënten die weer op gewicht dienden te komen, maar die bijvoorbeeld slecht voeding opnamen of tot zich konden nemen vanwege chemo of andere medicatie. Ook deze mensen kwamen aan in gewicht, zelfs zonder te sporten. Overigens weet ik niet zo 123 welke doseringen deze mensen kregen, vast geen 5-10mg per dag :p

Overigens is het opmeten heel subjectief inderdaad, dat gaat maar zelden zo secuur als je denkt en zeker op mm niveau is dat bijna niet te doen. Zolang de trend maar goed is imo.

En hoe kom je precies aan zonder kcal overschot? Waaruit wordt dit nieuwe weefsel dan opgebouwd? Zonder de bouwstoffen/voeding kan dat niet. Ergo: er is een kcal-overschot en TS is dus niet aan het cutten, maar licht aan het bulken. Haar voeding is daarmee niet correct afgesteld op haar doel.

En hoe kom je precies aan zonder kcal overschot? Waaruit wordt dit nieuwe weefsel dan opgebouwd? Zonder de bouwstoffen/voeding kan dat niet. Ergo: er is een kcal-overschot en TS is dus niet aan het cutten, maar licht aan het bulken. Haar voeding is daarmee niet correct afgesteld op haar doel.
Deze regels gelden niet helemaal voor beginners of mensen op aas.

• Topic Starter Topic Starter

Meten doen we aan de hand van foto’s zodat we zoveel mogelijk op dezelfde plekken meten.

Spiermassa heeft een lagere energiedichtheid dan vetmassa. Je kunt dus in gewicht aankomen, terwijl je lichaam qua totale hoeveelheid energie is afgevallen. Je kunt spiermassa winnen terwijl je vetmassa verliest. (Je ziet dit ook in studies waarbij suprafysiologische doseringen AAS worden toegediend.)

Dat is een hele sterke aanname. Voeding heeft niet op elk lichaam hetzelfde effect.
Er is absoluut geen sprake van een kcal-overschot. Ik weeg alles af en kom maximaal aan 1500 kcal. En dat is op een dag waarop ik “veel” eet.

Spiermassa heeft een lagere energiedichtheid dan vetmassa. Je kunt dus in gewicht aankomen, terwijl je lichaam qua totale hoeveelheid energie is afgevallen. Je kunt spiermassa winnen terwijl je vetmassa verliest. (Je ziet dit ook in studies waarbij suprafysiologische doseringen AAS worden toegediend.)

Maar echt recompen is in de praktijk (iig zonder roids) niet effectief, toch? Als je dan op onderhoud eet, gebeurt er doorgaans niks. Is dat met roids dan zo anders?

Maar echt recompen is in de praktijk (iig zonder roids) niet effectief, toch? Als je dan op onderhoud eet, gebeurt er doorgaans niks. Is dat met roids dan zo anders?
Voor beginners, of na een periode van aardig wat spiermassaverlies, kan het best effectief zijn.

Met AAS kan het ook heel effectief zijn.

laatste meting op anavar:
Week 1Week 3Week 5Week 7
Onderarm2828,428,929,1
Bovenarm30,931,232,732,1
Taille81,580,98080
Onder navel95,995,494,994
Bovenbeen59,460,861.262,2
Kuiten38,43939,739,7
Borst969697,697,9
Schouders109,5110,5112,9114,2
Heupen89,590,591,591
Billen101,5101,8103103

Nu ga ik 4 weken eraf. Na 4 weken zal ik nogmaals een meting doen. Ik hou hetzelfde training- en eetschema aan.

Weet je ook wat je gewicht en vet% deed per meting?

procentje gezakt in 7 weken terwijl je vet wou verliezen?

• Like
Waarderingen: Pren
procentje gezakt in 7 weken terwijl je vet wou verliezen?
In absolute zin is de vetmassa zelfs gelijk gebleven op 19,5 kg!
71*0,275 = 74,5*0,262 = 19,5

3,5 kg vvm erbij in 7 weken is dan wel weer netjes. De vraag is hoeveel daarvan pure spiermassa is.

Terug
Naar boven